Zoiets weet je toch als je begint aan het spel dat die kans er in zit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met zielig te maken. Ze kennen elkaar 3 weken
Begint aardig aandacht zoeken te worden
Idd, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
Die doos moet ff stevig toegesproken worden ipv dat getroost
Ook in een huis voor de TV met camera's en een spel-element erin?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef kaos- het volgende:
Je kan erom lachen, maar kan het me echt wel indenken. Ben ook wel es goed ziek geweest van vergelijkbare taferelen.
Je moet er ook wel rekening mee houden dat dit tv is.. kom op!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef kaos- het volgende:
Je kan erom lachen, maar kan het me echt wel indenken. Ben ook wel es goed ziek geweest van vergelijkbare taferelen.
Ook als je wist dat je 'de liefde van je leven' over een paar weekjes gewoon weer ziet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef kaos- het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook als je wist dat je 'de liefde van je leven' over een paar weekjes gewoon weer ziet?
Natuurlijk niet, maar gevoelens kan je moeilijk onderdrukken, maakt niet uit in welke situatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ook in een huis voor de TV met camera's en een spel-element erin?
Jawel, je van te voren bedenken dat je gevoelens een beetje moet onderdrukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar gevoelens kan je moeilijk onderdrukken, maakt niet uit in welke situatie.
En die andere vrouw die op M gestemd heeft is een heilige?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.
En straks kom,en de verwijten naar Laura weer. Want zij heeft op maik gestemd
Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is.quote:
En Joannaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.
En straks kom,en de verwijten naar Laura weer. Want zij heeft op maik gestemd
Nou meisje welcome to the world
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |