Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Maar, maar het regent niet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:37 schreef Symphonic het volgende:
een toepasselijkere TT kon ik niet bedenken
ik nou ookquote:
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nou ook![]()
wij zijn eigenlijk echt echte dieren mensen![]()
wij zullen dieren nooit pijn doen
maar in jouw vak moet het toch niet zo moeilijk zijn...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nou ook![]()
wij zijn eigenlijk echt echte dieren mensen![]()
wij zullen dieren nooit pijn doen
Ja, maar welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar in jouw vak moet het toch niet zo moeilijk zijn...
kiezen tussen een hond een een poes.....
sorry hij is wat flauw
ik vind van wel, maar dat wordt elders geregeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen er inmiddels geen lente-foto's bovenin??
Klein hintje van jou dan??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind van wel, maar dat wordt elders geregeld
Shootquote:
ik heb vorige week in Portugal aan de lente geroken en ik kan niet wachten....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shoot![]()
Maar na as weekend toch wel hoop ik?? Dan gaan we richting Pasen!! Kuikentjes, konijntjes, voorjaarsbloem enzo
Lieg niet, je hebt de ZOMER geroken..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vorige week in Portugal aan de lente geroken en ik kan niet wachten....
inkoppertjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar in jouw vak moet het toch niet zo moeilijk zijn...
kiezen tussen een hond een een poes.....
sorry hij is wat flauw
qua temperatuur wel, maar ik heb echt zoveel baltsende vogels gezien en dat is echt lentequote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieg niet, je hebt de ZOMER geroken..
Ja, en dat is heerlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
qua temperatuur wel, maar ik heb echt zoveel baltsende vogels gezien en dat is echt lente
ik zou het ook hebben gedaanquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat is heerlijk...![]()
Maar jeweetsz
Is dat de Tarot, of een kwartetquote:
Wattus??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En ik heb voor de tweede keer in 8 jaar het stel Hoppen weer gezien
Van?? (sorry, heb geen kinderen)quote:
FOK! postsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van?? (sorry, heb geen kinderen)
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga pitten ben nou zo moe dat ik waarschijnlijk een keer kan doorslapen![]()
trusten
Geloof ik graag, IK heb ze nog nooit gezien.. Ben al blij met een fazantquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mijn moeder in de tuin
Het zijn echt hele zeldzame vogels
Klinkt goed, truste GFquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga pitten ben nou zo moe dat ik waarschijnlijk een keer kan doorslapen![]()
trusten
ik woon aan de rand van een bos en zie ook hier in de tuin hele mooie vogels...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof ik graag, IK heb ze nog nooit gezien.. Ben al blij met een fazant
DIE heb ik wel ooit gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woon aan de rand van een bos en zie ook hier in de tuin hele mooie vogels...
Vlaamse gaaien, spechten...
nee die zitten hier nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DIE heb ik wel ooit gezien
Laatste jaren nog wel ens (rode) eekhoorntjes gezien??
Ik heb ze al zoooo lang niet gezien... Zijn ze er nog wel??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die zitten hier niet
helaas......
jawel, als je naar Overijssel, Drenthe, Lemelerberg gaat zie je ze welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ze al zoooo lang niet gezien... Zijn ze er nog wel??
Maar eens doen danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, als je naar Overijssel, Drenthe, Lemelerberg gaat zie je ze wel
geen ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph, is er ergens nog iemand wakker??
ik lig wel wakker daarom ga ik nog niet slapen....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph, is er ergens nog iemand wakker??
Ik ook, maar ik lig niet want geen draadloze verbinding... Na het weekend ga ik ECHT proberen om eens op een normale tijd naar bed te gaan..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lig wel wakker daarom ga ik nog niet slapen....
Niet doen lieverd, heb het al moeilijk genoegquote:
Ik blijf bij "mijn" versie hoorquote:
Tsja, daar kan ik niet tegen op iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
en die is mooi, maar memories.....
TFMquote:
Barquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen !
beetje kut geslapen.. maar we gaan er met volle moed tegen aan vandaag
(anders wordt het toch maar 1 grote ellende)
GMBL!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
TFM
[..]
Barbijna weekend ehm ehm ... gaan we meeten
DMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Na een half uur toch ook de werkcomputer weer aan de praat gekregen.
Marijkjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik ga echt een boek schrijven over mijn dromen![]()
En gefeliciteerd OA!
Liebchenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
En gefeliciteerd OA!
Die van mij was niet echt bijzonder nu geloof ik. Iets met zwemmen bij Center Parcs en trek krijgen in een croissant of zo... meer herinner ik me nu nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
En gefeliciteerd OA!
Taart ?quote:
nee dank jequote:
solquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Lekker wakker worden met een flinke keel ontsteking, het is dat ik wat meetings geplanned heb staan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Lekker wakker worden met een flinke keel ontsteking, het is dat ik wat meetings geplanned heb staan.
Is nog niet bezorgd door Multivlaaiquote:
Ben nu al op werk, dan kan ik net zo goed gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol
gewoon verzetten![]()
DaMart weet hoe dat moet![]()
Thanks, zit al onder de meds dus niemand zal wat aan mij hebben vandaag.quote:
Compleet verdoofd? Das een goede mode om de dag door te komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben nu al op werk, dan kan ik net zo goed gaan.
[..]
Thanks, zit al onder de meds dus niemand zal wat aan mij hebben vandaag.
Multivlaaiquote:
Dat niet maar wel versuft, vertraagd en mag nu 4 uur ofzo geen voertuigen besturen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Compleet verdoofd? Das een goede mode om de dag door te komen
Zo, zwaar spul danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat niet maar wel versuft, vertraagd en mag nu 4 uur ofzo geen voertuigen besturen.
codeinequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat niet maar wel versuft, vertraagd en mag nu 4 uur ofzo geen voertuigen besturen.
slagwerkmevrouwquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
slagwerkmevrouw
gordijnen inmiddels dicht?
Goed plan! Geeft je een wat rustiger gevoel denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]toen ik ze vanmorgen open gooide heb ik eerst heel subtiel naar de overkant gegluurd. maar daar was niemand
dus ze konden gewoon open. Toch maar iets als vitrage of van dat afshuwelijke plakplastic kopen zodat mensen niet meer naar binnen kunnen kijken
blegh, wil gewoon naar buiten kunnen kijken zonder nieuwsgierige overburen die naar binnen kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan! Geeft je een wat rustiger gevoel denk ik
quote:
wokquote:
iddquote:
snorkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
ik had het zonnetje recht in mijn snoet in de auto
nog een beetje lekker kunnen slapen in snorkelmodus eergister?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
Ja, hoop het voor je!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blegh, wil gewoon naar buiten kunnen kijken zonder nieuwsgierige overburen die naar binnen kijkenhopelijk duurt het nog heel lang voor ze erin gaan...
Wat staat er op de planning?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt zo ongelofelijk veel zin in vanavond
carnaval natuurlijkquote:
drie dagen per jaar voel ik me even brabo, daarna ga ik weer braaf terug naar de randstadquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet op de bank gaan liggen
ik heb 1 keer carnaval in de Brabant geprobeerd met mijn toenmalige Brabantse vriendin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
drie dagen per jaar voel ik me even brabo, daarna ga ik weer braaf terug naar de randstad
M'n collega's krijgen geen zelf gebakken vlaai natuurlijkquote:
ik ben wel benieuwd hoe het nu met je rug is?quote:
haha dat ga ik vanavond ook proberen met mn vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 1 keer carnaval in de Brabant geprobeerd met mijn toenmalige Brabantse vriendin.
het is echt helemaal niks voor mij
mij was verteld, 1 keer carnaval vieren in Brabant en je wilt nooit meer anders........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha dat ga ik vanavond ook proberen met mn vriendbenieuwd wat hij ervan vind. Hij houdt doorgaans wel van gezelligheid en n feestje en laat zich zonder morren in een leuk pakje hijsen, dus ik heb er vertrouwen in
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha dat ga ik vanavond ook proberen met mn vriendbenieuwd wat hij ervan vind. Hij houdt doorgaans wel van gezelligheid en n feestje en laat zich zonder morren in een leuk pakje hijsen, dus ik heb er vertrouwen in
Eerder zo ^quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer carnaval vieren in Brabant en je wilt nooit meer anders........
Daar heb ik dus totaal niets meequote:
heb m ook gezegd dat we gewoon weer naar huis gaan als ie er niks aan vindquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb m ook gezegd dat we gewoon weer naar huis gaan als ie er niks aan vindhij hoeft niet onder dwang mee ofzo
quote:
Ben benieuwd hoe hij het vindt....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog een beetje lekker kunnen slapen in snorkelmodus eergister?
je moet ff door de slechte muziek heen kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het vindt....
Muck had in 2008 zoiets van 'kernafval', maar na toch 2 dagen mee te zijn geweest, beviel het best wel...
Moest gf weer op de bank slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet op de bank gaan liggen
dus je hebt de hele nacht voor niks met dat circus om je heen gelegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
Hoe je ook gaat liggen, je trekt toch aan het neusslangetje of trekt de deken weg door de snoertjes aan de sensors
Zo goed dat ik in 2009 zelf met een boerebroelofskleid op de proppen kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het vindt....
Muck had in 2008 zoiets van 'kernafval', maar na toch 2 dagen mee te zijn geweest, beviel het best wel...
Wat doe jij al op? Toek slaapt nog deels!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
boerenbruiloftenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo goed dat ik in 2009 zelf met een boerebroelofskleid op de proppen kwam
en lief toekje, waaraan gaat de wereld kapo danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat doe jij al op? Toek slaapt nog deels!
Het is officieel: De Wereld gaat kapo
Goedemorgen een ieder![]()
Whehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
M'n collega's krijgen geen zelf gebakken vlaai natuurlijk
Nou ja, ik heb uiteindelijk een uurtje of vier geslapen, ik hoop dat ze daar iets mee kunnen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus je hebt de hele nacht voor niks met dat circus om je heen gelegen?
Maar wij wel, neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
M'n collega's krijgen geen zelf gebakken vlaai natuurlijk
Jaohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo goed dat ik in 2009 zelf met een boerebroelofskleid op de proppen kwam
aan het feit dat muck eerder op is dan ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en lief toekje, waaraan gaat de wereld kapo dan?
Ik zit bij de dokter in de wachtkamer grapjasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
vast welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb uiteindelijk een uurtje of vier geslapen, ik hoop dat ze daar iets mee kunnen...
dacht dat je pas over uur afspraak hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit bij de dokter in de wachtkamer grapjas
Is ze wel op tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat je pas over uur afspraak hebt
ik las hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ahwik ben nu aant werk bij mn bijbaantje ( gvt met verstandelijk gehandicapten) en ik ben hier al twee maanden niet geweest omdat ik t zo druk heb met stage etc. Klopt een van die gozers op t deur van mn kantoor, dus ik slinger m open en roep goeiemorgen. Kijkt ie ineens blij en roept ie "jij!!" dus ik vraag wat ik voor m kan doen zegt ie "eehm niks
"en loopt weer door
ik las in datzelfde artikel dat KPN weer geld over de balk gooit ipv aan hun medewerkers geeft!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik las het
http://www.nu.nl/internet(...)ternetknooppunt.html
Toek
Ik ben voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast wel![]()
en anders moeten ze je de volgende keer maar helemaal plat druggen, dan slaap je iig
ach, ik mag blijven en zie opeens dit:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik las in datzelfde artikel dat KPN weer geld over de balk gooit ipv aan hun medewerkers geeft!
http://www.nu.nl/economie/2459929/benzineprijs-recordhoogte.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik mag blijven en zie opeens dit:
http://www.nu.nl/economie(...)dt-nettoverlies.html
ik ben half voor: ja voor onderzoek is fijn maar aan de andere kant, dan ben ik weer paar dagen alleen en moet je MZ of ST of evt LDG inhuren als oppas voor mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef Muck het volgende:
Ik ben voor
Of gewoon eens een paar dagen opnemen in het ziekenhuis, zodat al die 'vermoedens' en 'misschiens' eens bevestigd danwel overboord gekieperd kunnen worden...
LLquote:
020erquote:
Je hebt het gesprek met je baas gehad? Dat ging dus goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik mag blijven en zie opeens dit:
http://www.nu.nl/economie(...)dt-nettoverlies.html
Of alledriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben half voor: ja voor onderzoek is fijn maar aan de andere kant, dan ben ik weer paar dagen alleen en moet je MZ of ST of evt LDG inhuren als oppas voor mij
had je dat niet mee gekregen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het gesprek met je baas gehad? Dat ging dus goed?
Hij moet alleen harder werken en minder FOK!kenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
Je hebt het gesprek met je baas gehad? Dat ging dus goed?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij moet alleen harder werken en minder FOK!ken
Kutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wok![]()
![]()
[..]
Sol![]()
![]()
[..]
Muck meisjehoe gaat het nou?
Is goed meisje, ik wilde gister nog reageren op je verhaaltje en je kuurtje maar het ging zo snelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Kut
Maar ik ben mobiel online, dus ik pm je later wel even als je dat goed vindt
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze willen me niet kwijt![]()
dus de ochtend dienst is voor mij en ik heb me beschikbaat gesteld als backup om vanuit thuis eventueel bij te staan.
[..]
blijkbaar niet
en zelfs dat heb ik al eerder gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verandert er weinig voor je, behalve de backup vanuit huis?
Herkenbaar. Ik keek af en toe even en toen waren ze weer een aantal pagina's verder. Heb niet eens meer geprobeerd het bij te houdenquote:
Beetje druk met voorbereidingen voor vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik keek af en toe even en toen waren ze weer een aantal pagina's verder. Heb niet eens meer geprobeerd het bij te houden.
geen last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het nu met je rug is?
oftewel, hoe slaapt jouw bank?
Goede banken zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen last van![]()
mijn bank slaapt dus prima
quote:
Alleen ik heb er geen ruimte voor om er 1 neer te zetten waar ik languit op kan liggenquote:
Wat is er vanavond dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje druk met voorbereidingen voor vanavond
Even radio makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?.
En ik was vooral druk met een actie online zetten gisteren en kijken naar en praten over WIDM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even radio maken
reclame:DJ LoLaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hai mop!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Even radio maken
reclame:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DJ LoLa
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Even radio maken
reclame:Als ik het niet vergeet of onder coma lig ga ik luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ha siesquote:
ik vond het weer een toffe uitzending, toffe opdrachten en tof einde!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?.
En ik was vooral druk met een actie online zetten gisteren en kijken naar en praten over WIDM.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet of onder coma lig ga ik luisteren.
ik heb meer dan genoeg ruimte hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen ik heb er geen ruimte voor om er 1 neer te zetten waar ik languit op kan liggen
ik werk op een grote bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meer dan genoeg ruimte hier![]()
heb nou 2 grote banken staan
Ah, dan kom ik nog wel eens languit liggen bij jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Is wel koud zeker zo in de wind op het dakquote:
Wat heeft de Lidl eigenlijk voor echt voedsel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef Toekito het volgende:
even koffie drinken en dan de Aldi overvallen
Goede ontwikkelingen zo te horenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
krijg nou de neuk er is een derde jumbo in Rotterdam en die is best in de buurt. Als ik de denkwijze van Marijke en Muck volg helemaal. Die vinden Action ook in de buurt en de jumbo zit daar aan de andere kant van de tramhalte
Ik heb geen enkele bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan kom ik nog wel eens languit liggen bij jou
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lidl heeft qua supermarkten over het algemeen de beste kwaliteit groente en fruit en nog goed te betalen ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat heeft de Lidl eigenlijk voor echt voedsel?.
Kameraad komt altijd met junkfood thuis zetten -_-;; waardoor ik van de onderstelling ga dat er veel crap bij de Lidl is.
Zal ik toch een keer moeten kijken , want de cheeseburgers in plastic die mijn huisgenoot meeneemt zijn niet te vretenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lidl heeft qua supermarkten over het algemeen de beste kwaliteit groente en fruit en nog goed te betalen ook
Tja, dat soort spul koop ik nooit... is idd niet te vreten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zal ik toch een keer moeten kijken , want de cheeseburgers in plastic die mijn huisgenoot meeneemt zijn niet te vreten
[..]
Even radio maken
reclame:O ja, niet vergeten te luisteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vond het weer een toffe uitzending, toffe opdrachten en tof einde!
Al mijn kosten en dingen zijn verschoven naar volgende maandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dat soort spul koop ik nooit... is idd niet te vreten...
op 10 min lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goede ontwikkelingen zo te horenEn waar zit de Aldi?
Toeval is dat hij naar allebei gaat mijn huisgenootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
op 10 min lopen
Aldi is geen Lidl CGM
Straks komt dat koormeiske langsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, druk op het werkGaat de dag wel snel van though
Hoe is het hier?
koud en bijna tijd om het huishouden te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
ik wil liever naar lidl maar heb alleen een kleine aldi hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Toeval is dat hij naar allebei gaat mijn huisgenoot
Is al afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
koud en bijna tijd om het huishouden te doen
quote:
ben je aan het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Das goed te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
op 10 min lopen
Aldi is geen Lidl CGM
Oeh!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Straks komt dat koormeiske langs
Hai lieverdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
koud en bijna tijd om het huishouden te doen
Ja, ik vond dat het wel weer konquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je aan het werkhopelijk gaat de dag lekker snel
![]()
hoi meisje
Ik houd juist meer van de Lidlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das goed te doen
Nope, vind aldi zelf veel beterop groente en fruit na dan
Theeafspraakje , het is tenminste al iets denk ik danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh!Leuk
Gaan jullie iets leuks doen?
Hihihi, tof hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Theeafspraakje , het is tenminste al iets denk ik danze is een beetje verlegen.
Ben blij dat ze komt.
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
Ik hou ook meer van Lidl eerlijk gezegd. Plus dat dit maar hele kleine aldi is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd juist meer van de LidlDie heeft (vind ik dan) net iets betere en lekkerdere producten
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
Ik hou ook meer van Lidl eerlijk gezegd. Plus dat dit maar hele kleine aldi is.
Ach verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookniet voor alles, maar wat van mijn algemeen dagelijks spul komt er wel vandaan, toiletpapier en sapjes enzo
bij jou zit die wel in de buurt toch? Kan jij geen Toek en Muck Lidl Bezorgbeer worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookniet voor alles, maar wat van mijn algemeen dagelijks spul komt er wel vandaan, toiletpapier en sapjes enzo
trevquote:
Goedemorgen Trevquote:
Vind ik welquote:
Hoi GFquote:
bezorgberen moeten dood, met hun idiote helmpjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij jou zit die wel in de buurt toch? Kan jij geen Toek en Muck Lidl Bezorgbeer worden?
trouwens dit kwam ik woensdag tegen:
Morge Marijkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Trev
[..]
Vind ik wel![]()
[..]
Hoi GFHeb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Ik vond het wel geinigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bezorgberen moeten dood, met hun idiote helmpjes![]()
kga even je linkje kijken
Jawelquote:
toen ik nog niet van het bestaan van die dienst afwist en ik n turkje ofzo met zon berenhelmpje voorbij zag komen heb ik hem zo hard uitgelachenquote:
Jep ze is geniaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, tof hoor!En haar vind je leuk toch?
Ik vind jou ook zo liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik vond dat het wel weer konEn dat hoop ik ook
![]()
Hai lief meisjeIk vind jou zo lief!
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik nog niet van het bestaan van die dienst afwist en ik n turkje ofzo met zon berenhelmpje voorbij zag komen heb ik hem zo hard uitgelachenkon het gewoon niet inhouden
Hihihiquote:
als mijn baas zou eisen dat ik als teddybeer eten zou moeten bezorgen had ik toch mooi bedankt.. werken is prima, maar voor lul lopen is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookWe zagen er eentje vanuit de tram
Arme werknemers
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi GFHeb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als mijn baas zou eisen dat ik als teddybeer eten zou moeten bezorgen had ik toch mooi bedankt.. werken is prima, maar voor lul lopen is nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen wakker gemaakt door de kat
Sommige verdienen er anders wel veel meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als mijn baas zou eisen dat ik als teddybeer eten zou moeten bezorgen had ik toch mooi bedankt.. werken is prima, maar voor lul lopen is nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet eens door een poes?
sorry, flauw
betwijfel of een paar puistenpubers verkleed als beer veel betaald krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sommige verdienen er anders wel veel mee
Ik ga al helemaal mee met jouw beroepsdeformatiequote:
Zouden die extra goed knuffelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
betwijfel of een paar puistenpubers verkleed als beer veel betaald krijgen
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga al helemaal mee met jouw beroepsdeformatie![]()
Als je er een euro meer voor krijgt per uur doen het er veelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
betwijfel of een paar puistenpubers verkleed als beer veel betaald krijgen
Test het uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zouden die extra goed knuffelen?
bespring er 1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zouden die extra goed knuffelen?
Ik kan er niets aan doenquote:
Waar het hart van vol is... Hmm?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga al helemaal mee met jouw beroepsdeformatie![]()
Nee, dan knuffel ik liever met jouquote:
Oh jongen, je wilt niet wetenquote:
volgende weekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan knuffel ik liever met jou![]()
![]()
Joah!quote:
dat voor lul lopen doe ik al 26 jaar. En niemand die daar geld aan geeft. Alleen Muck knuffelt me somsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik kan het goed gebruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!![]()
Ik heb echt zo'n zin in volgend weekendEr even lekker tussenuit
Whehe...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |