codeinequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat niet maar wel versuft, vertraagd en mag nu 4 uur ofzo geen voertuigen besturen.
slagwerkmevrouwquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
slagwerkmevrouw
gordijnen inmiddels dicht?
Goed plan! Geeft je een wat rustiger gevoel denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]toen ik ze vanmorgen open gooide heb ik eerst heel subtiel naar de overkant gegluurd. maar daar was niemand
dus ze konden gewoon open. Toch maar iets als vitrage of van dat afshuwelijke plakplastic kopen zodat mensen niet meer naar binnen kunnen kijken
blegh, wil gewoon naar buiten kunnen kijken zonder nieuwsgierige overburen die naar binnen kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan! Geeft je een wat rustiger gevoel denk ik
quote:
wokquote:
iddquote:
snorkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
ik had het zonnetje recht in mijn snoet in de auto
nog een beetje lekker kunnen slapen in snorkelmodus eergister?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
ik had het zonnetje recht in mijn snoet in de auto
Ja, hoop het voor je!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blegh, wil gewoon naar buiten kunnen kijken zonder nieuwsgierige overburen die naar binnen kijkenhopelijk duurt het nog heel lang voor ze erin gaan...
Wat staat er op de planning?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt zo ongelofelijk veel zin in vanavond
carnaval natuurlijkquote:
drie dagen per jaar voel ik me even brabo, daarna ga ik weer braaf terug naar de randstadquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet op de bank gaan liggen
ik heb 1 keer carnaval in de Brabant geprobeerd met mijn toenmalige Brabantse vriendin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
drie dagen per jaar voel ik me even brabo, daarna ga ik weer braaf terug naar de randstad
M'n collega's krijgen geen zelf gebakken vlaai natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |