DMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Na een half uur toch ook de werkcomputer weer aan de praat gekregen.
Marijkjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik ga echt een boek schrijven over mijn dromen![]()
En gefeliciteerd OA!
Liebchenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
En gefeliciteerd OA!
Die van mij was niet echt bijzonder nu geloof ik. Iets met zwemmen bij Center Parcs en trek krijgen in een croissant of zo... meer herinner ik me nu nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
En gefeliciteerd OA!
Taart ?quote:
nee dank jequote:
solquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Lekker wakker worden met een flinke keel ontsteking, het is dat ik wat meetings geplanned heb staan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Lekker wakker worden met een flinke keel ontsteking, het is dat ik wat meetings geplanned heb staan.
Is nog niet bezorgd door Multivlaaiquote:
Ben nu al op werk, dan kan ik net zo goed gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol
gewoon verzetten![]()
DaMart weet hoe dat moet![]()
Thanks, zit al onder de meds dus niemand zal wat aan mij hebben vandaag.quote:
Compleet verdoofd? Das een goede mode om de dag door te komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben nu al op werk, dan kan ik net zo goed gaan.
[..]
Thanks, zit al onder de meds dus niemand zal wat aan mij hebben vandaag.
Multivlaaiquote:
Dat niet maar wel versuft, vertraagd en mag nu 4 uur ofzo geen voertuigen besturen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Compleet verdoofd? Das een goede mode om de dag door te komen
Zo, zwaar spul danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat niet maar wel versuft, vertraagd en mag nu 4 uur ofzo geen voertuigen besturen.
codeinequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat niet maar wel versuft, vertraagd en mag nu 4 uur ofzo geen voertuigen besturen.
slagwerkmevrouwquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
slagwerkmevrouw
gordijnen inmiddels dicht?
Goed plan! Geeft je een wat rustiger gevoel denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]toen ik ze vanmorgen open gooide heb ik eerst heel subtiel naar de overkant gegluurd. maar daar was niemand
dus ze konden gewoon open. Toch maar iets als vitrage of van dat afshuwelijke plakplastic kopen zodat mensen niet meer naar binnen kunnen kijken
blegh, wil gewoon naar buiten kunnen kijken zonder nieuwsgierige overburen die naar binnen kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan! Geeft je een wat rustiger gevoel denk ik
quote:
wokquote:
iddquote:
snorkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
ik had het zonnetje recht in mijn snoet in de auto
nog een beetje lekker kunnen slapen in snorkelmodus eergister?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
Ja, hoop het voor je!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blegh, wil gewoon naar buiten kunnen kijken zonder nieuwsgierige overburen die naar binnen kijkenhopelijk duurt het nog heel lang voor ze erin gaan...
Wat staat er op de planning?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt zo ongelofelijk veel zin in vanavond
carnaval natuurlijkquote:
drie dagen per jaar voel ik me even brabo, daarna ga ik weer braaf terug naar de randstadquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet op de bank gaan liggen
ik heb 1 keer carnaval in de Brabant geprobeerd met mijn toenmalige Brabantse vriendin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
drie dagen per jaar voel ik me even brabo, daarna ga ik weer braaf terug naar de randstad
M'n collega's krijgen geen zelf gebakken vlaai natuurlijkquote:
ik ben wel benieuwd hoe het nu met je rug is?quote:
haha dat ga ik vanavond ook proberen met mn vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 1 keer carnaval in de Brabant geprobeerd met mijn toenmalige Brabantse vriendin.
het is echt helemaal niks voor mij
mij was verteld, 1 keer carnaval vieren in Brabant en je wilt nooit meer anders........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha dat ga ik vanavond ook proberen met mn vriendbenieuwd wat hij ervan vind. Hij houdt doorgaans wel van gezelligheid en n feestje en laat zich zonder morren in een leuk pakje hijsen, dus ik heb er vertrouwen in
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha dat ga ik vanavond ook proberen met mn vriendbenieuwd wat hij ervan vind. Hij houdt doorgaans wel van gezelligheid en n feestje en laat zich zonder morren in een leuk pakje hijsen, dus ik heb er vertrouwen in
Eerder zo ^quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer carnaval vieren in Brabant en je wilt nooit meer anders........
Daar heb ik dus totaal niets meequote:
heb m ook gezegd dat we gewoon weer naar huis gaan als ie er niks aan vindquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb m ook gezegd dat we gewoon weer naar huis gaan als ie er niks aan vindhij hoeft niet onder dwang mee ofzo
quote:
Ben benieuwd hoe hij het vindt....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog een beetje lekker kunnen slapen in snorkelmodus eergister?
je moet ff door de slechte muziek heen kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het vindt....
Muck had in 2008 zoiets van 'kernafval', maar na toch 2 dagen mee te zijn geweest, beviel het best wel...
Moest gf weer op de bank slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet op de bank gaan liggen
dus je hebt de hele nacht voor niks met dat circus om je heen gelegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
Hoe je ook gaat liggen, je trekt toch aan het neusslangetje of trekt de deken weg door de snoertjes aan de sensors
Zo goed dat ik in 2009 zelf met een boerebroelofskleid op de proppen kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het vindt....
Muck had in 2008 zoiets van 'kernafval', maar na toch 2 dagen mee te zijn geweest, beviel het best wel...
Wat doe jij al op? Toek slaapt nog deels!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Muck het volgende:
Welnee @ tt!
boerenbruiloftenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo goed dat ik in 2009 zelf met een boerebroelofskleid op de proppen kwam
en lief toekje, waaraan gaat de wereld kapo danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat doe jij al op? Toek slaapt nog deels!
Het is officieel: De Wereld gaat kapo
Goedemorgen een ieder![]()
Whehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
M'n collega's krijgen geen zelf gebakken vlaai natuurlijk
Nou ja, ik heb uiteindelijk een uurtje of vier geslapen, ik hoop dat ze daar iets mee kunnen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus je hebt de hele nacht voor niks met dat circus om je heen gelegen?
Maar wij wel, neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
M'n collega's krijgen geen zelf gebakken vlaai natuurlijk
Jaohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo goed dat ik in 2009 zelf met een boerebroelofskleid op de proppen kwam
aan het feit dat muck eerder op is dan ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en lief toekje, waaraan gaat de wereld kapo dan?
Ik zit bij de dokter in de wachtkamer grapjasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
vast welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb uiteindelijk een uurtje of vier geslapen, ik hoop dat ze daar iets mee kunnen...
dacht dat je pas over uur afspraak hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit bij de dokter in de wachtkamer grapjas
Is ze wel op tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat je pas over uur afspraak hebt
ik las hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ahwik ben nu aant werk bij mn bijbaantje ( gvt met verstandelijk gehandicapten) en ik ben hier al twee maanden niet geweest omdat ik t zo druk heb met stage etc. Klopt een van die gozers op t deur van mn kantoor, dus ik slinger m open en roep goeiemorgen. Kijkt ie ineens blij en roept ie "jij!!" dus ik vraag wat ik voor m kan doen zegt ie "eehm niks
"en loopt weer door
ik las in datzelfde artikel dat KPN weer geld over de balk gooit ipv aan hun medewerkers geeft!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik las het
http://www.nu.nl/internet(...)ternetknooppunt.html
Toek
Ik ben voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast wel![]()
en anders moeten ze je de volgende keer maar helemaal plat druggen, dan slaap je iig
ach, ik mag blijven en zie opeens dit:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik las in datzelfde artikel dat KPN weer geld over de balk gooit ipv aan hun medewerkers geeft!
http://www.nu.nl/economie/2459929/benzineprijs-recordhoogte.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik mag blijven en zie opeens dit:
http://www.nu.nl/economie(...)dt-nettoverlies.html
ik ben half voor: ja voor onderzoek is fijn maar aan de andere kant, dan ben ik weer paar dagen alleen en moet je MZ of ST of evt LDG inhuren als oppas voor mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef Muck het volgende:
Ik ben voor
Of gewoon eens een paar dagen opnemen in het ziekenhuis, zodat al die 'vermoedens' en 'misschiens' eens bevestigd danwel overboord gekieperd kunnen worden...
LLquote:
020erquote:
Je hebt het gesprek met je baas gehad? Dat ging dus goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik mag blijven en zie opeens dit:
http://www.nu.nl/economie(...)dt-nettoverlies.html
Of alledriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben half voor: ja voor onderzoek is fijn maar aan de andere kant, dan ben ik weer paar dagen alleen en moet je MZ of ST of evt LDG inhuren als oppas voor mij
had je dat niet mee gekregen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het gesprek met je baas gehad? Dat ging dus goed?
Hij moet alleen harder werken en minder FOK!kenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
Je hebt het gesprek met je baas gehad? Dat ging dus goed?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij moet alleen harder werken en minder FOK!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |