quote:
Alleen ik heb er geen ruimte voor om er 1 neer te zetten waar ik languit op kan liggenquote:
Wat is er vanavond dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje druk met voorbereidingen voor vanavond
Even radio makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?.
En ik was vooral druk met een actie online zetten gisteren en kijken naar en praten over WIDM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even radio maken
reclame:DJ LoLaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hai mop!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Even radio maken
reclame:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DJ LoLa
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Even radio maken
reclame:Als ik het niet vergeet of onder coma lig ga ik luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ha siesquote:
ik vond het weer een toffe uitzending, toffe opdrachten en tof einde!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?.
En ik was vooral druk met een actie online zetten gisteren en kijken naar en praten over WIDM.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet of onder coma lig ga ik luisteren.
ik heb meer dan genoeg ruimte hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen ik heb er geen ruimte voor om er 1 neer te zetten waar ik languit op kan liggen
ik werk op een grote bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meer dan genoeg ruimte hier![]()
heb nou 2 grote banken staan
Ah, dan kom ik nog wel eens languit liggen bij jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Is wel koud zeker zo in de wind op het dakquote:
Wat heeft de Lidl eigenlijk voor echt voedsel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef Toekito het volgende:
even koffie drinken en dan de Aldi overvallen
Goede ontwikkelingen zo te horenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
krijg nou de neuk er is een derde jumbo in Rotterdam en die is best in de buurt. Als ik de denkwijze van Marijke en Muck volg helemaal. Die vinden Action ook in de buurt en de jumbo zit daar aan de andere kant van de tramhalte
Ik heb geen enkele bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan kom ik nog wel eens languit liggen bij jou
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lidl heeft qua supermarkten over het algemeen de beste kwaliteit groente en fruit en nog goed te betalen ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat heeft de Lidl eigenlijk voor echt voedsel?.
Kameraad komt altijd met junkfood thuis zetten -_-;; waardoor ik van de onderstelling ga dat er veel crap bij de Lidl is.
Zal ik toch een keer moeten kijken , want de cheeseburgers in plastic die mijn huisgenoot meeneemt zijn niet te vretenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lidl heeft qua supermarkten over het algemeen de beste kwaliteit groente en fruit en nog goed te betalen ook
Tja, dat soort spul koop ik nooit... is idd niet te vreten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zal ik toch een keer moeten kijken , want de cheeseburgers in plastic die mijn huisgenoot meeneemt zijn niet te vreten
[..]
Even radio maken
reclame:O ja, niet vergeten te luisteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vond het weer een toffe uitzending, toffe opdrachten en tof einde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |