Al mijn kosten en dingen zijn verschoven naar volgende maandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dat soort spul koop ik nooit... is idd niet te vreten...
op 10 min lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goede ontwikkelingen zo te horenEn waar zit de Aldi?
Toeval is dat hij naar allebei gaat mijn huisgenootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
op 10 min lopen
Aldi is geen Lidl CGM
Straks komt dat koormeiske langsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, druk op het werkGaat de dag wel snel van though
Hoe is het hier?
koud en bijna tijd om het huishouden te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
ik wil liever naar lidl maar heb alleen een kleine aldi hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Toeval is dat hij naar allebei gaat mijn huisgenoot
Is al afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
koud en bijna tijd om het huishouden te doen
quote:
ben je aan het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Das goed te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
op 10 min lopen
Aldi is geen Lidl CGM
Oeh!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Straks komt dat koormeiske langs
Hai lieverdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
koud en bijna tijd om het huishouden te doen
Ja, ik vond dat het wel weer konquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je aan het werkhopelijk gaat de dag lekker snel
![]()
hoi meisje
Ik houd juist meer van de Lidlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das goed te doen
Nope, vind aldi zelf veel beterop groente en fruit na dan
Theeafspraakje , het is tenminste al iets denk ik danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh!Leuk
Gaan jullie iets leuks doen?
Hihihi, tof hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Theeafspraakje , het is tenminste al iets denk ik danze is een beetje verlegen.
Ben blij dat ze komt.
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
Ik hou ook meer van Lidl eerlijk gezegd. Plus dat dit maar hele kleine aldi is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd juist meer van de LidlDie heeft (vind ik dan) net iets betere en lekkerdere producten
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
Ik hou ook meer van Lidl eerlijk gezegd. Plus dat dit maar hele kleine aldi is.
Ach verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookniet voor alles, maar wat van mijn algemeen dagelijks spul komt er wel vandaan, toiletpapier en sapjes enzo
bij jou zit die wel in de buurt toch? Kan jij geen Toek en Muck Lidl Bezorgbeer worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookniet voor alles, maar wat van mijn algemeen dagelijks spul komt er wel vandaan, toiletpapier en sapjes enzo
trevquote:
Goedemorgen Trevquote:
Vind ik welquote:
Hoi GFquote:
bezorgberen moeten dood, met hun idiote helmpjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij jou zit die wel in de buurt toch? Kan jij geen Toek en Muck Lidl Bezorgbeer worden?
trouwens dit kwam ik woensdag tegen:
Morge Marijkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Trev
[..]
Vind ik wel![]()
[..]
Hoi GFHeb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Ik vond het wel geinigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bezorgberen moeten dood, met hun idiote helmpjes![]()
kga even je linkje kijken
Jawelquote:
toen ik nog niet van het bestaan van die dienst afwist en ik n turkje ofzo met zon berenhelmpje voorbij zag komen heb ik hem zo hard uitgelachenquote:
Jep ze is geniaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, tof hoor!En haar vind je leuk toch?
Ik vind jou ook zo liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik vond dat het wel weer konEn dat hoop ik ook
![]()
Hai lief meisjeIk vind jou zo lief!
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik nog niet van het bestaan van die dienst afwist en ik n turkje ofzo met zon berenhelmpje voorbij zag komen heb ik hem zo hard uitgelachenkon het gewoon niet inhouden
Hihihiquote:
als mijn baas zou eisen dat ik als teddybeer eten zou moeten bezorgen had ik toch mooi bedankt.. werken is prima, maar voor lul lopen is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookWe zagen er eentje vanuit de tram
Arme werknemers
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi GFHeb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als mijn baas zou eisen dat ik als teddybeer eten zou moeten bezorgen had ik toch mooi bedankt.. werken is prima, maar voor lul lopen is nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen wakker gemaakt door de kat
Sommige verdienen er anders wel veel meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als mijn baas zou eisen dat ik als teddybeer eten zou moeten bezorgen had ik toch mooi bedankt.. werken is prima, maar voor lul lopen is nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet eens door een poes?
sorry, flauw
betwijfel of een paar puistenpubers verkleed als beer veel betaald krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sommige verdienen er anders wel veel mee
Ik ga al helemaal mee met jouw beroepsdeformatiequote:
Zouden die extra goed knuffelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
betwijfel of een paar puistenpubers verkleed als beer veel betaald krijgen
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga al helemaal mee met jouw beroepsdeformatie![]()
Als je er een euro meer voor krijgt per uur doen het er veelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
betwijfel of een paar puistenpubers verkleed als beer veel betaald krijgen
Test het uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zouden die extra goed knuffelen?
bespring er 1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zouden die extra goed knuffelen?
Ik kan er niets aan doenquote:
Waar het hart van vol is... Hmm?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga al helemaal mee met jouw beroepsdeformatie![]()
Nee, dan knuffel ik liever met jouquote:
Oh jongen, je wilt niet wetenquote:
volgende weekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan knuffel ik liever met jou![]()
![]()
Joah!quote:
dat voor lul lopen doe ik al 26 jaar. En niemand die daar geld aan geeft. Alleen Muck knuffelt me somsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik kan het goed gebruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!![]()
Ik heb echt zo'n zin in volgend weekendEr even lekker tussenuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |