Waarschijnlijk niet, business as usual met scott coker waarbij de contracten gehonoreerd worden namelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 12:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Betekent de overname dat ellebogen eindelijk legaal worden in Strikeforce?
Laat aub onze vriend Joe het commentaar daar doen..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Even een paar leuke tweets m.b.t. de overname
Joe Rogan
I'm psyched about the UFC buying Strikeforce, and I can't wait to call those fights!
Overeem vs Velasquez, anyone?
Hell yeah!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Joe Rogan
I'm psyched about the UFC buying Strikeforce, and I can't wait to call those fights!
Overeem vs Velasquez, anyone?
Weet niet of de Zuffa K1 wil.. zoals Bas Rutten al met Joe Rogan over had, wil je dat ook in de USA uitzenden willen ze uit eindelijk toch een Amerikaanse topper zien/kampioen.. Dus maybe dat hun de markt/mogelijke winst te klein vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef Unstoppable het volgende:
Koop dan K-1 ook meteen maar. Die zitten toch diep in de shit en dan kunnen ze mooi UFC/K-1 co events doen om de aziatische markt te veroveren. Zou dan ook betekenen dat het gemakkelijker word voor de MMAers die wel eens wat stand-up willen doen
Hopen dat ze nu eindelijk eens groot en machtig genoeg zijn om eens wat betere regels door de strot van de NSAC te rammen.
Ook enorm veel voordelen. Dana praat vaak vanuit emotie, maar volgens mij is dat ook de reden dat Frank Fertitta meer met Zuffa/UFC is gaan doen. Op die manier kan Dana iemand niet aardig vinden en kunnen ze er toch mee samenwerken.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Grootste probleem is de monopoly positie, kunnen zoveel nadelen aan zitten..
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Laat aub onze vriend Joe het commentaar daar doen..dat zou Strikeforce al meteen beter maken, weg met Mauro, en Buffer mag ook dat opa'tje vervangen
Op lange termijn kan dat wel voorkomen,ja, alleen SF kwam echt amateuristisch over vooral nu de HW gp verplaatst is,ook overeem heeft er wel iets over gezegd,dat de UFC wel dingen voor elkaar heeft enzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Concurrentie is altijd goed, dat hebben we wel kunnen zien aan WCW vs. WWE
• Fighters die niet welkom zijn hebben geen andere optie meer (of ze moeten al naar Bellator gaan).
• UFC fucks zoveel sponsors, dat gaat ook een groot probleem worden voor fighters
• Geen GP's meer
• Geen womens MMA meer
• Geen cross promotion meer
• Geen superbowl fights (UFC vs. Strikeforce)
• Waarschijnlijk geen title unification bouts
Bruce Buffer!quote:
Dacht ik ook net hoe toepasselijk die opeens wasquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef Brawler het volgende:
[..]
Bruce Buffer!The Buffer 360
OT: Grappig dat de TT ook van toepassing is op de overname van Strikeforce door Zuffa. Is het een droom, of een nachtmerrie? De meningen zijn er in ieder geval behoorlijk over verdeeld
Grappige vent hoor, maar als ring announcer vind ik hem weinig talent hebben. En dan moet ie van de UFC ook nog die schema's opdreunen (net als Goldberg met 'coming up next...' etc. in de introductiefilmpjes). Komt wel professioneel over maar ik vind het persoonlijk nogal saai.quote:
Ja, dat zegt Dana. Maar Dana zegt wel meer, en contracten worden wel vaker niet gehonoreerd wanneer iemand een losing streak heeft, of niet alle rechten voor zijn likeness op wil geven (zoals met Jon Fitch destijds). Ik geloof best dat Strikeforce vooralsnog Strikeforce blijft, maar als het Heavyweight toernooi erop zit, lijkt een superfight tussen de winnaar en de UFC kampioen onvermijdelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, business as usual met scott coker waarbij de contracten gehonoreerd worden namelijk
Geen talent? Hij is de beste in de businessquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Grappige vent hoor, maar als ring announcer vind ik hem weinig talent hebben. En dan moet ie van de UFC ook nog die schema's opdreunen (net als Goldberg met 'coming up next...' etc. in de introductiefilmpjes). Komt wel professioneel over maar ik vind het persoonlijk nogal saai.
Inderdaad, het enige dat nog kan is dat ze het als een soort "Jupiler League" aanhouden, maar de toppers zullen ongetwijfeld naar de UFC gaan. Simpelweg ook omdat het merk de UFC vele malen krachtiger is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar uiteindelijk wordt dat gewoon opgeslokt door UFC lijkt mij. Net zoals WEC.
Nog maar 3 staten waar MMA nog illigaal is: Connecticut, New York en Vermont.quote:The West Virginia legislature passed legislation on Saturday which would allow the state to host mixed martial arts events. West Virginia is one of the last states that did not regulate MMA in its state. New York is the most notable holdout of MMA in its state.
Shark Fights 14quote:
Dat mag ook wel als je 5 jaar later in het spel bezig bentquote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Fenomeno het volgende:
Ik was vanmiddag UFC undisputed 2009 aan het spelen en het veel me op dat Madison Square Garden in NY daar als venue in zit
Ik kan bellator 36 helaas niet online vinden (nzb). Shark fights ben ik nu aan het downen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Shark Fights 14
Bellator 36 erg leuk event
(maar doordat er voor de doorsnee fan weinig bekende namen meedoen vaak onbeduidend).
en natuurlijk Cotto vs. Mayorga (boxing)
Ik betaal voor nieuwsgroepen. Alleen is FTD overledenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
torrents gebruiken en zorgen dat je een invite voor de tracker krijgt
spotnet doet het gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik betaal voor nieuwsgroepen. Alleen is FTD overleden
welke warez?, kom op, jij scheert altijd alles over 1 kam, ik zie iig nergens links naar warez staan. je bent weer met bangmakerij bezig.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Paxlie het volgende:
Gaan we weer, hou het topic nou schoon van warez mensen. Wordt uiteindelijk iedereen veel beter van
Omdat het hiermee begint. Lijkt me dat iedereen dat zelf wel kan vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke warez?, kom op, jij scheert altijd alles over 1 kam, ik zie iig nergens links naar warez staan. je bent weer met bangmakerij bezig.
Eerste filmpje vanaf 06:20 ongeveerquote:
Je kan ook niet tegen een ouwe bok zeggen dat hij hoger moet springen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerste filmpje vanaf 06:20 ongeveer
Valt me wel op dat je amper coaches hoort praten over wat hij verkeerd doet. Ik krijg hier geen vertrouwen door in ieder geval.
Schaub gaat CroCop de UFC uitmeppen als die echt zo traint. Hij wordt echt niet sneller of sterker dus hij zal het vooral van techniek moeten hebben. Dan moet hij dus wel iemand hebben die hem dat verteld.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je kan ook niet tegen een ouwe bok zeggen dat hij hoger moet springen.![]()
Ben ook benieuwd.... Oh well, Fedor vs Crocop loop ik nog wel een beetje warm voor!
Dat hadden ze al ruim 2 jaar geleden aan hem moeten vertellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Schaub gaat CroCop de UFC uitmeppen als die echt zo traint. Hij wordt echt niet sneller of sterker dus hij zal het vooral van techniek moeten hebben. Dan moet hij dus wel iemand hebben die hem dat verteld.
Knap dat je dat al weet. Voorlopig zijn dat alleen vermoedens.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Moest wel lachen om het interview met Dana over de aankoop van Strikeforce door Zuffa. Iedereen weet dat Strikeforce dood zal bloeden wanneer de contracten af gaan lopen en de goede vechters gewoon in de UFC terecht komen. "Business as usual" geldt dan ook vooral voor de komende 1-2 jaar, maar wellicht zien we de grote gevolgen al eerder. Als grote reden voor het opkopen van Strikeforce noemde Dana de behoefte aan meer vechters. En dat terwijl een legio vechters bij 2 verliespartijen al gecut worden door de UFC. Jammer dat Ariel niet door de praatjes heen kan prikken en echt kritische vragen kan stellen (want dan beschadigd hij z'n goede relatie met de UFC).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |