Geen talent? Hij is de beste in de businessquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Grappige vent hoor, maar als ring announcer vind ik hem weinig talent hebben. En dan moet ie van de UFC ook nog die schema's opdreunen (net als Goldberg met 'coming up next...' etc. in de introductiefilmpjes). Komt wel professioneel over maar ik vind het persoonlijk nogal saai.
Inderdaad, het enige dat nog kan is dat ze het als een soort "Jupiler League" aanhouden, maar de toppers zullen ongetwijfeld naar de UFC gaan. Simpelweg ook omdat het merk de UFC vele malen krachtiger is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar uiteindelijk wordt dat gewoon opgeslokt door UFC lijkt mij. Net zoals WEC.
Nog maar 3 staten waar MMA nog illigaal is: Connecticut, New York en Vermont.quote:The West Virginia legislature passed legislation on Saturday which would allow the state to host mixed martial arts events. West Virginia is one of the last states that did not regulate MMA in its state. New York is the most notable holdout of MMA in its state.
Shark Fights 14quote:
Dat mag ook wel als je 5 jaar later in het spel bezig bentquote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Fenomeno het volgende:
Ik was vanmiddag UFC undisputed 2009 aan het spelen en het veel me op dat Madison Square Garden in NY daar als venue in zit
Ik kan bellator 36 helaas niet online vinden (nzb). Shark fights ben ik nu aan het downen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Shark Fights 14
Bellator 36 erg leuk event
(maar doordat er voor de doorsnee fan weinig bekende namen meedoen vaak onbeduidend).
en natuurlijk Cotto vs. Mayorga (boxing)
Ik betaal voor nieuwsgroepen. Alleen is FTD overledenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
torrents gebruiken en zorgen dat je een invite voor de tracker krijgt
spotnet doet het gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik betaal voor nieuwsgroepen. Alleen is FTD overleden
welke warez?, kom op, jij scheert altijd alles over 1 kam, ik zie iig nergens links naar warez staan. je bent weer met bangmakerij bezig.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Paxlie het volgende:
Gaan we weer, hou het topic nou schoon van warez mensen. Wordt uiteindelijk iedereen veel beter van
Omdat het hiermee begint. Lijkt me dat iedereen dat zelf wel kan vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke warez?, kom op, jij scheert altijd alles over 1 kam, ik zie iig nergens links naar warez staan. je bent weer met bangmakerij bezig.
Eerste filmpje vanaf 06:20 ongeveerquote:
Je kan ook niet tegen een ouwe bok zeggen dat hij hoger moet springen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerste filmpje vanaf 06:20 ongeveer
Valt me wel op dat je amper coaches hoort praten over wat hij verkeerd doet. Ik krijg hier geen vertrouwen door in ieder geval.
Schaub gaat CroCop de UFC uitmeppen als die echt zo traint. Hij wordt echt niet sneller of sterker dus hij zal het vooral van techniek moeten hebben. Dan moet hij dus wel iemand hebben die hem dat verteld.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je kan ook niet tegen een ouwe bok zeggen dat hij hoger moet springen.![]()
Ben ook benieuwd.... Oh well, Fedor vs Crocop loop ik nog wel een beetje warm voor!
Dat hadden ze al ruim 2 jaar geleden aan hem moeten vertellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Schaub gaat CroCop de UFC uitmeppen als die echt zo traint. Hij wordt echt niet sneller of sterker dus hij zal het vooral van techniek moeten hebben. Dan moet hij dus wel iemand hebben die hem dat verteld.
Knap dat je dat al weet. Voorlopig zijn dat alleen vermoedens.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Moest wel lachen om het interview met Dana over de aankoop van Strikeforce door Zuffa. Iedereen weet dat Strikeforce dood zal bloeden wanneer de contracten af gaan lopen en de goede vechters gewoon in de UFC terecht komen. "Business as usual" geldt dan ook vooral voor de komende 1-2 jaar, maar wellicht zien we de grote gevolgen al eerder. Als grote reden voor het opkopen van Strikeforce noemde Dana de behoefte aan meer vechters. En dat terwijl een legio vechters bij 2 verliespartijen al gecut worden door de UFC. Jammer dat Ariel niet door de praatjes heen kan prikken en echt kritische vragen kan stellen (want dan beschadigd hij z'n goede relatie met de UFC).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |