In de homosauna?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Maik is vanavond vast weer bij zijn andere liefje die hij net voor het programma had ontmoet
Dat zijn er dan 3 voor flipje ... gaat leuk wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef ikke79 het volgende:
kan ze zich nu op flip gaan storten als ze weer eens lazurus is
Waar blijft de wijn!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef ikke79 het volgende:
kan ze zich nu op flip gaan storten als ze weer eens lazurus is
Sanctie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Sophia fluistert tegen Servio...echt bizar dat Alex er nog in zit........
Op een nare manier dus.
Sophia stookt.
Mootje weer met haar calimerocomplex. Tekenend ook dat ze zichzelf constant "mootje" noemt. Een heel naar mens. Wie herinnert zich niet hoe ze Maik lachend verbaal met de grond gelijk maakte, bejubelde hoe dit hem toch zeker stemmen zou gaan kosten.. En kijk mootje nu.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef MissJ.24 het volgende:
My God, een of andere freakshow die mij kapot wil maken in 1 week......(dramaqueen Monique)
Geef 'm ongelijk! Jezus wat een gestoorde aanstelster. En dit gaat elke dag zo hè, als je daarmee samenwoont. En na een paar weken wordt er ook niet meer geneukt. Zo je dat zelf dan nog wil überhaupt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Maik is vanavond vast weer bij zijn andere liefje die hij net voor het programma had ontmoet
Toch nog iemand die dit ook vind.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
Ik zal wel weer zwaar in de minderheid zijn.. maar ik vind het oprecht sneu.. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef Danny het volgende:
godverdomme ze begint gewoon weer... kan ze niet even flauwvallen ofzo?
Voor een maand plus. En dan ziet hij haar niet eens staan. Dat is pas lulligquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef Danny het volgende:
godverdomme ze begint gewoon weer... kan ze niet even flauwvallen ofzo?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef Perenijsje het volgende:
Ik vraag mij af of er een logisch verband is tussen het (vroegere) liefdesverdriet van Monique en het overstromen van de Maas.
Ik kom op mijn eerdere reactie terug... Ze jankt nog steeds....quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
Ik zal wel weer zwaar in de minderheid zijn.. maar ik vind het oprecht sneu.. []
Haha daar dacht ik ook aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef Samboraa het volgende:
Ach Maik is morgen alles alweer vergeten als hij eenmaal achter de coulissen kan rommelen met Barteindelijk na die lange 3 weken wachten..
Ze weet waarschijnlijk ook niet dat wij de enige 5 kijkers zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef NotYou het volgende:
"Hoe kan Nederland dit nou mij aandoen?"![]()
![]()
![]()
Misselijk wijf
Dat vroeg ik me ook af... ben benieuwd of Mo nog bijtrekt of dat het nu ook helemaal over is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef flubberdewups het volgende:
Hoogbegaafd en hypergevoelig, is dat een combi die vaak voorkomt?![]()
Wel beetje vermoeiend wel hoor dat ze overal om gaat janken...
Die mag er van mij echt wel uit hoor.. heb geen zin in 24/7 gejank op de streamsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef OmniRocket het volgende:
maar als ze nu de volgende keer genomineerd is... gaan jullie dan stemmen zodat ze niet kan winnen, of juist dat ze erin moet blijven?
Damnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef spapaars het volgende:
12 uren later, en nog steeds vol zelfmedelijden
[ afbeelding ]
dat zijn kotsogen.quote:
Of ze hebben het niet gecheckt, kan ook nog. Dat Monique daar langs kwam: "Nou ehh.. eigenlijk ben ik dus kei hoogbegaafd. Zeg maar".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef Flow3r het volgende:
zouden ze zich vergist hebben en zit er niet iemand in die hoogbegaafd is maar zwákbegaafd?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze hebben het niet gecheckt, kan ook nog. Dat Monique daar langs kwam:
"Nou ehh.. eigenlijk ben ik dus kei hoogbegaafd. Zeg maar".
En dat ze toen zeiden: "Tof geheim Monique, you're in!"
Telefoonnummersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef DionysusKaterman het volgende:
Ik snap niet waarom ze hier nou zo'n drama van moest maken. Als ze slim waren geweest, hadden ze telefoonnummers uitgewisseld en hadden ze elkaar na Secret Story nog tegen kunnen komen. Ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk telefoonnummers of adressen hebben uitgewisseld. Nu hoeft Monique alleen nog maar een paar weekjes te wachten totdat zij het huis uit is en dan kan ze hem weer opzoeken. Lekker makkelijk, toch? "O nee, ik denk echt niet dat ik al verliefd op hem ben of zo", yeah right.
tegenwoordig voeg je elkaar gewoon toe op hyves idd.. het erge is dat je als je ergens vaak komt en men kent wat van je vrienden dat je zo makkelijk gevonden wordt dat je ook wel eens mensen op hyves krijgt waarvan jij zoiets hebt van rot op!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:58 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
TelefoonnummersWe leven in een tijdperk waarin er zoiets als internet bestaat, facebook enzo.
jankzak@sst.nlquote:
Precies. Wat een emotionele zwakzinnigheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef Flow3r het volgende:
zouden ze zich vergist hebben en zit er niet iemand in die hoogbegaafd is maar zwákbegaafd?
Pim? wie is dat nou weer? Linkje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Gia het volgende:
Medelijden? Ze gaat net liggen vertellen dat ze na SST niet meer terug gaat naar Pim.
Ook fijn om daar als partner op die manier achter te komen.
Ja hoor, dankjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef Osiris024 het volgende:
Mag ik hier ook medelijden hebben met mensen die dit daadwerkelijk volgen ?
Pim WAS het vriendje van Mo, thuis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pim? wie is dat nou weer? Linkje?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
Mo is wel zielig en toch is ze ook wel lekker
Dat weet je pas als je Pim persoonlijk kent, vind (zonder t) ik dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Pim WAS het vriendje van Mo, thuis.
Ze ligt nu met Shar op bed en vertelde net dat ze met Maik meer heeft dan ze ooit met Pim heeft gehad en dat ze niet meer naar Pim terug gaat.
Dan spoor je toch niet!!
Mootie, waar maken we ons toch druk over hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef mootie het volgende:
Ze is nu alleen maar zo gek op hem omdat hij er niet meer is. Het zou vies tegen kunnen vallen als hij weer binnenhobbelt.
Over halvegaren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mootie, waar maken we ons toch druk over hè![]()
![]()
quote:
En ik deed het zo goed! De eerste weken geen seconde gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik draai net het gas uit, ben al een beetje "over done"
(zoals zo velen hier, ze vinden het niks en kunnen het niet laten te blijven kijken)
RLS + Fok! Daar blijf ik voor terug komen. En ik niet alleenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik deed het zo goed! De eerste weken geen seconde gezien.
Ik hoop dat,Monique er donderdag uitligt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
medelijden met Monique? Dat labiele (wateenrampdathetmagstemmen) hoopje mislukte DNA dat voor een mens moet doorgaan?
Walgelijk dat overtrokken gejank.
En natuurlijk wel boven de dekens janken he, want er moeten stemmen gewonnen worden.
Ik dacht eerst dat die kop zo in elkaar zat vanwege haar leeftijd, maar nu blijkt dat het jarenlang janken om niets is geweest.
Eerst boos omdat haar ruige fantasierelatie liever op bruin gaat en nu de hele boel bij elkaar janken om een tv momentje te pakken.
Och arme ziel. Helaas voor Nederland. Ook jij mag stemmen.
huilie huilie
Ik ook. En dat Maik dan de keuze krijgt om te blijven, of zich op te offeren zodat Mo mag blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop dat,Monique er donderdag uitligt.
Volwassen?? met pubergedrag.
Ben benieuwd ,hoe dit zal aflopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ook. En dat Maik dan de keuze krijgt om te blijven, of zich op te offeren zodat Mo mag blijven.
Nee, dat wrak moet erin blijven. Hoe meer gestoorden hoe leuker het programma.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop dat,Monique er donderdag uitligt.
Volwassen?? met pubergedrag.
dit dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee, dat wrak moet erin blijven. Hoe meer gestoorden hoe leuker het programma.
Die gaat weer janken, maar nu van blijdschap. Alleen ze moet wat te zeiken en zeuren hebben. Dat zie je zo aan die bek van 'r, die uitstraalt dat "het leven haar alsmaar onrecht aandoet". Dus de idyllle is vermoedelijk van korte duur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef PierreBetfair het volgende:
Moment dat die bi-gosert weer het huis binnen stapt wil ik live meemaken. Denk dat ze Miss Limburg dan aan de beademing kunnen leggen. Schitterend programma toch wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |