quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze hebben het niet gecheckt, kan ook nog. Dat Monique daar langs kwam:
"Nou ehh.. eigenlijk ben ik dus kei hoogbegaafd. Zeg maar".
En dat ze toen zeiden: "Tof geheim Monique, you're in!"
Telefoonnummersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef DionysusKaterman het volgende:
Ik snap niet waarom ze hier nou zo'n drama van moest maken. Als ze slim waren geweest, hadden ze telefoonnummers uitgewisseld en hadden ze elkaar na Secret Story nog tegen kunnen komen. Ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk telefoonnummers of adressen hebben uitgewisseld. Nu hoeft Monique alleen nog maar een paar weekjes te wachten totdat zij het huis uit is en dan kan ze hem weer opzoeken. Lekker makkelijk, toch? "O nee, ik denk echt niet dat ik al verliefd op hem ben of zo", yeah right.
tegenwoordig voeg je elkaar gewoon toe op hyves idd.. het erge is dat je als je ergens vaak komt en men kent wat van je vrienden dat je zo makkelijk gevonden wordt dat je ook wel eens mensen op hyves krijgt waarvan jij zoiets hebt van rot op!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:58 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
TelefoonnummersWe leven in een tijdperk waarin er zoiets als internet bestaat, facebook enzo.
jankzak@sst.nlquote:
Precies. Wat een emotionele zwakzinnigheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef Flow3r het volgende:
zouden ze zich vergist hebben en zit er niet iemand in die hoogbegaafd is maar zwákbegaafd?
Pim? wie is dat nou weer? Linkje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Gia het volgende:
Medelijden? Ze gaat net liggen vertellen dat ze na SST niet meer terug gaat naar Pim.
Ook fijn om daar als partner op die manier achter te komen.
Ja hoor, dankjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef Osiris024 het volgende:
Mag ik hier ook medelijden hebben met mensen die dit daadwerkelijk volgen ?
Pim WAS het vriendje van Mo, thuis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pim? wie is dat nou weer? Linkje?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
Mo is wel zielig en toch is ze ook wel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |