In de homosauna?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Maik is vanavond vast weer bij zijn andere liefje die hij net voor het programma had ontmoet
Dat zijn er dan 3 voor flipje ... gaat leuk wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef ikke79 het volgende:
kan ze zich nu op flip gaan storten als ze weer eens lazurus is
Waar blijft de wijn!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef ikke79 het volgende:
kan ze zich nu op flip gaan storten als ze weer eens lazurus is
Sanctie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Sophia fluistert tegen Servio...echt bizar dat Alex er nog in zit........
Op een nare manier dus.
Sophia stookt.
Mootje weer met haar calimerocomplex. Tekenend ook dat ze zichzelf constant "mootje" noemt. Een heel naar mens. Wie herinnert zich niet hoe ze Maik lachend verbaal met de grond gelijk maakte, bejubelde hoe dit hem toch zeker stemmen zou gaan kosten.. En kijk mootje nu.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef MissJ.24 het volgende:
My God, een of andere freakshow die mij kapot wil maken in 1 week......(dramaqueen Monique)
Geef 'm ongelijk! Jezus wat een gestoorde aanstelster. En dit gaat elke dag zo hè, als je daarmee samenwoont. En na een paar weken wordt er ook niet meer geneukt. Zo je dat zelf dan nog wil überhaupt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Maik is vanavond vast weer bij zijn andere liefje die hij net voor het programma had ontmoet
Toch nog iemand die dit ook vind.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
Ik zal wel weer zwaar in de minderheid zijn.. maar ik vind het oprecht sneu.. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |