Dat weet je pas als je Pim persoonlijk kent, vind (zonder t) ik dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Pim WAS het vriendje van Mo, thuis.
Ze ligt nu met Shar op bed en vertelde net dat ze met Maik meer heeft dan ze ooit met Pim heeft gehad en dat ze niet meer naar Pim terug gaat.
Dan spoor je toch niet!!
Mootie, waar maken we ons toch druk over hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef mootie het volgende:
Ze is nu alleen maar zo gek op hem omdat hij er niet meer is. Het zou vies tegen kunnen vallen als hij weer binnenhobbelt.
Over halvegaren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mootie, waar maken we ons toch druk over hè![]()
![]()
quote:
En ik deed het zo goed! De eerste weken geen seconde gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik draai net het gas uit, ben al een beetje "over done"
(zoals zo velen hier, ze vinden het niks en kunnen het niet laten te blijven kijken)
RLS + Fok! Daar blijf ik voor terug komen. En ik niet alleenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik deed het zo goed! De eerste weken geen seconde gezien.
Ik hoop dat,Monique er donderdag uitligt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
medelijden met Monique? Dat labiele (wateenrampdathetmagstemmen) hoopje mislukte DNA dat voor een mens moet doorgaan?
Walgelijk dat overtrokken gejank.
En natuurlijk wel boven de dekens janken he, want er moeten stemmen gewonnen worden.
Ik dacht eerst dat die kop zo in elkaar zat vanwege haar leeftijd, maar nu blijkt dat het jarenlang janken om niets is geweest.
Eerst boos omdat haar ruige fantasierelatie liever op bruin gaat en nu de hele boel bij elkaar janken om een tv momentje te pakken.
Och arme ziel. Helaas voor Nederland. Ook jij mag stemmen.
huilie huilie
Ik ook. En dat Maik dan de keuze krijgt om te blijven, of zich op te offeren zodat Mo mag blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop dat,Monique er donderdag uitligt.
Volwassen?? met pubergedrag.
Ben benieuwd ,hoe dit zal aflopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ook. En dat Maik dan de keuze krijgt om te blijven, of zich op te offeren zodat Mo mag blijven.
Nee, dat wrak moet erin blijven. Hoe meer gestoorden hoe leuker het programma.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop dat,Monique er donderdag uitligt.
Volwassen?? met pubergedrag.
dit dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee, dat wrak moet erin blijven. Hoe meer gestoorden hoe leuker het programma.
Die gaat weer janken, maar nu van blijdschap. Alleen ze moet wat te zeiken en zeuren hebben. Dat zie je zo aan die bek van 'r, die uitstraalt dat "het leven haar alsmaar onrecht aandoet". Dus de idyllle is vermoedelijk van korte duur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef PierreBetfair het volgende:
Moment dat die bi-gosert weer het huis binnen stapt wil ik live meemaken. Denk dat ze Miss Limburg dan aan de beademing kunnen leggen. Schitterend programma toch wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |