Was deze variant al voorbij gekomen?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:14 schreef thettes het volgende:
Maar hoezo kun je geen recensie schrijven? Of ben je sowiewso niet heel sterk als het op schrijven aankomt? Want recensies lijken me niet per sé een moeilijke discipline, in feite is het gewoon vertellen wat je ergens van vindt aan de hand van enigszins objectieve standaarden die je formuleert.
Van een overigens toch intelligente en taalvaardige gebruiker.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat de PVV moedwillend een complete bevolkingsgroep stigmatiseert en op basis van deze gevoelens zelfs stappen wil ondernemen om hun bewegingsvrijheid te beperken, maakt dat ik geen greintje respect op kan brengen voor de PVV en haar aanhang.
[etc..]
Vind ik toch wel meevallen. Voor een journalist betrap ik Koos toch net iets te veel op slippertjes op taalgebied...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Van een overigens toch intelligente en taalvaardige gebruiker.
Hij gebruikt vaak 'die' als het 'dat' moet zijn, valt mij op. Het verslag die, het meisje die.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vind ik toch wel meevallen. Voor een journalist betrap ik Koos toch net iets te veel op slippertjes op taalgebied...
Zo zit dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef fleurnoordermeer het volgende:
[..]
Nee mijn man, wij waren getrouwd.. oke ik zal uitleggen hoe het zit.
Mijn man 'Anton' is zijn baan kwijt geraakt bij het familie bedrijf omdat hij ruzie had met zijn oma (lang verhaal) dus is het in het verkeerde cirqieuw terecht gekomen. En heeft hij geprobeerd een drugsdealer op te lichten. Vervolgens wou die dealer wraak.. Dus werd ik ontvoerd en verkracht op een boot. Uiteindelijk had mijn broer mij gevonden. En mijn man. Echter hebben ze mijn man vastgespijkerd aan een kruis en de bootopgeblazen. Gelukkig heeft hij het overleeft en is hij nu ondergedoken.
Ik vind wel fijn dat ik even mijn verhaal kwijt kan. En nu snappen jullie misschien waarom ik zo bang ben voor dat incasso bureua.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:29 schreef fleurnoordermeer het volgende:
[..]
hun zijde dat ze al een rechtelijk beval hadden of zo... maar ik ben nooit klant geweest bij de KPN :S
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef WvdL het volgende:
ik ga absoluut ook niet betalen, dat staat al buiten kuif.
Verslaafd aan watquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:10 schreef cholateaddict het volgende:
Hallo allemaal! Ik kom me hier ook melden!
Soort afgeplatte eieren, zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef Codiac het volgende:
Heb je hier een bron van? En zelfs als hij inderdaad zijn dochter verkracht heeft, is publieke smaad niet goed, per incident wordt je gestraft. Als je je straf hebt uitgezeten (en je kan discuseieren of een straf lang genoeg is of niet) hoor je weer compleet vrij te zijn. Dat is de pure rechtsstaat.
Ah, die kwam ik ook al tegenquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kuifje staat buitenspel.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef agent-p het volgende:
hallo
ik had een spel te koop
deze had ik naar een bieder gestuurd
hij zij als ik ze binnen heb maak ik het geld over...
nooit geld ontvangen
hij zecht dat hij het spel niet heeft ontvangen
wat kan ik doen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan toch wel begrijpen dat je geen allochtoon in je zaak wilt. Als je klantenkring bestaat uit mensen die veel wilders stemmen, en nog wel eens rasistisch uit de hoek willen komen lijkt het mijn handig om dan maar geen allochtoon aan te nemen.
Dan laten we de bomen maar staan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag hem niet in je hand houden. Zo staat het ongeveer in de wet.
En voor de rest moet je ook oppassen, ze kunnen het altijd nog er op gooien dat je het verkeer in gevaar brengt, daar is een kapstopartikel voor.
Je zal maar zo 'n geluk hebben!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef Frootshoot het volgende:
Goede avond .
ik wist niet waar ik dit neer moest zetten dus doe ik het hier ,
Mijn goede vriend hielke heeft een papegaai en ik moet er op passen,
alleen dat beest is perrongeluk kwijt geraakt (5minuten) geleden alleen kan hem niet meer vinden ,
nu had ik een vragen
waar kan dat beest zitten in een klein appartement woning ?
en waar zouden jullie je verstoppen als jullie een papegaai waren ?
Mvg
Elke dag weer als de trein op tijd is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Je zal maar zo 'n geluk hebben!
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat kan iedereen ook wel zelf verzinnen als je alleen al naar de reclames kijkt van zowel zero als light.. Iemand die niet begrijpt dat zero zich enkel richt op mannen is blind én doof.
Vroeger had je ook die coca cola reclame van die brede shirtloze bouwvakker die een blikje light opentrekt terwijl alle vrouwtjes op kantoor kwijlend naar buiten kijken. Overduidelijk dus.
Dit vinden de geëmancipeerde vrouwen op Fok (allemaal dus) vast een leuk weetje..
-Toen Zsa Zsa Gabor werd gevrachten hoeveel echtgenoten ze had gehad antwoordde ze met: "Die van mezelf meegerekend?"
Hier even een foto van haar en nou mogen jullie zeggen op wie ze lijkt
[ afbeelding ]
Iets voor Johan Cruijff?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:43 schreef Essebes het volgende:
Ja, meegemaakt in mijn omgeving. De 185 dagen regeling is amper (niet) te omzijlen, wordt gechecked in GBA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |