Thanks GWS, ik kende de studie inderdaad. Was, naast het belang voor Saartje op nr. 1 uiteraard, ook een hele belangrijke motivatie om vol te blijven houden. Het meiske is natuurlijk ook gebaat bij een zo gezond mogelijke mamaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
tm, wat fijn dat het goed gaat met de bv. Het geven van is bv heel goed voor een moeder met MS, het werkt beter dan remmende medicijnen. Bron![]()
wij ook! maar voor jou is het spannender, omdat het je eerste is natuurlijk. succes meid!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik mag 6 april voor de echo. Ben nu al zenuwachtig
Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan, zit heerlijk! Ik ben pas 13 weken dus het is niet echt nodig maar wel comfortabelquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef cholateaddict het volgende:
Wanneer knalden jullie uit je broek eigenlijk? Is het raar dat ik dat nu al heb? Voel me nog niet dik genoeg om echt een zwangerschapsbroek aan te gaan doen. Hoe deden jullie dat?
Ik vind het urine opvangen voor het bezoekje aan de VK al irritantquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef bitterend het volgende:
De vrouw van MvM was hier...heeft veel flessen achter gelaten.....pfoe. Ik denk dat na 10 weken zal ik wel blij zijn als ik gewoon op de wc mag zitten plassen en door spoelen hoor!
Inleiding? Nee keizersnedequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef J-net het volgende:
Jeetjejom & Tally; bij jullie inleidingen ofzo? of bij jullie net als hier wachten tot het moment daar is?
Afscheiding. Word alleen maar erger. Ik dacht later dat mijn vliezen al gebroken waren zo veel verloor ik. Niet alleen als ik staquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Aventura het volgende:
Beetje smerig verhaal. Vanmorgen moest ik plassen en toen ik opstond rolde er nog een drupje langs been, doorzichtig/wit. Nu wil ik zonet onder de douche stappen, drupt er weer zoiets op de grond. Wat is dit denken jullie, ik heb dit nog niet eerder gehad...VK bellen of overdreven?
Sorry voor de details...
Sla ze maar goed inquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik vermoedde al zoiets. Maarja een angstig stemmetje zegt dan: ms vruchtwater?
Maar daar gaan we niet vanuit na 25 weken
Thanks! Zal de inlegkruisjes eens afstoffen. Tis echt veel.
Ha ha, herkenbaar! Maar je kunt er wel vanuit gaan dat het je kind is hoor. Let maar op, vanaf nu voel je het vaker en opeens is het normaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Leuk he, hormonen!!! Met de kleinste dingetjes vandaag krijg ik al tranen in mn ogenWaar slaaaaaat dat op?? Hahahaha.
En nu hebben we het over het kindje voelen. Ik voel net allemaal plopjes net boven mn schaambeen en ik meteen paranoia. Is dit het nou? Of beeld ik het me in? Zijn het dan toch mn darmen? Wel heeeeel toevallig dat ik het nu ineens zou voelen etc etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |