abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94787310
Das dus echt niets BJ, maar daarom zei ik ook: als je mijn patroon aanhoudt.....Maar ja, iedereen is anders zwanger dus daar is geen peil op te trekken.
Ik hoop dat het snel over is bij iedereen die zo moe is, want ik weet nog hoe ellendig ik me erbij voelde. :*
pi_94795848
Ik baal er ook wel van hoor, dat ik nog steeds niet heel veel meer energie heb dan eerder in de zwangerschap...

Zo, vroeg opgestaan, vandaag een dag praktische toetsen afnemen, en dan heb ik de ergste drukte weer gehad...
  woensdag 30 maart 2011 @ 07:00:20 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94795924
Hier ook de moeheid hoor, maar geen misselijkheid, dus ik knijp mijn handjes dicht!! En ja, dat 's nachts wakker worden, check. Een uur voor de wekker ongeveer, ook heel fijn.
Het lijkt overigens of mijn lief meer last heeft van hormonen dan ik :D Hij is bezig met allerlei klusjes in huis en tuin, opruimen enzo... normaal moet ik dat altijd even aangeven enzo en nu kom ik thuis, is hij weer dingen aan het doen. Daarnaast had hij al allerlei plannen voor de kinderkamer (die ik gelukkig ook leuk vind! ;) ) Lief vind ik het O+

Onzekerheid is bij mij nog niet weg. Vraag me echt zo af en toe af of er echt wel wat groeit in mij... nog 2 weken - 1 dag....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 30 maart 2011 @ 07:25:27 #204
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94796087
Goedemorgen dames! Live vanonder het dekbed, redelijke nacht gehad, heel klein beetje gerommel maar eigenlijk niet de moeite waard. Als ik dan op korte termijn moet bevallen dan svp vandaag, want ik wil niet op 31 maart of 1 april bevallen ivm verjaardagen in familie/bij vrienden :D
Vanmiddag naar de gyn, ben eens benieuwd wat ze te melden hebben....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 30 maart 2011 @ 07:55:18 #205
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94796321
Goedemorgen. Straks naar VK. Verder wel wat dingetjes te doen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_94796684
Goedemorgen dames!

Zeer diep geslapen vannacht.. En we hebben gisteren de kinderwagen gehaald O+ Fijne gedachte dat er straks een lief klein baby'tje in ligt *;
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:37:55 #207
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94796782
Oe JJ, misschien gaat het vandaag wel wat harder rommelen!
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
tm, wat fijn dat het goed gaat met de bv. Het geven van is bv heel goed voor een moeder met MS, het werkt beter dan remmende medicijnen. Bron :)
Thanks GWS, ik kende de studie inderdaad. Was, naast het belang voor Saartje op nr. 1 uiteraard, ook een hele belangrijke motivatie om vol te blijven houden. Het meiske is natuurlijk ook gebaat bij een zo gezond mogelijke mama :s) . En ik zelf natuurlijk ook! Ik krijg trouwens zolang ik zelf voed ook nog 1x per maand een gammaglobuline-infuus om de boel extra rustig te houden. Daar worden goede resultaten mee behaald.
pi_94797346
Hallo allemaal! Ik kom me hier ook melden!

Hier even kort mijn post ook in het andere topic: Twee weken terug wilden we mooi tickets boeken naar zuid amerika om rond te trekken. Ik dacht de ochtend ervoor; laat ik voor de zekerheid toch maar even testen of ik niet zwanger ben, just in case. Zonde van al het geld voor de tickets anders! Als ik zwanger was zouden we nl niet gaan.; Maar goed, ik voelde niks en had nergens last van. De dag erna zou ik ongeveer ongesteld moeten worden. Ik doe heel achteloos de test.... Knalt er toch een enorm donker 2e streepje vanaf!!!!!!!!!! Niet normaal!!!
Ik helemaal trillend mijn vent wakker gemaakt. Hij chagarijnig: wat is er toch aan de hand! Hij schrok zich helemaal wezenloos. Toen hij hoorde dat hij toch vader werd stond ie meteen naast zijn bed te springen! Haha, echt geniaal! Ik heb nog een uur zitten trillen, was veel te laat op werk (ja, brug stond open enzo). Het dringt nu ook pas echt door, vanaf die dag zijn we helaas alleen maar druk in de weer geweest.

Ben nu in mijn 7e of 8e week alweer, dus denk rond half november bevallen. Wel enorm moe de hele tijd! poe! Voel me een oude taart. En het is wel spannend allemaal, hoop echt dat het goed gaat en ik straks de 12 weken voorbij ben...
pi_94797481
Wanneer knalden jullie uit je broek eigenlijk? Is het raar dat ik dat nu al heb? Voel me nog niet dik genoeg om echt een zwangerschapsbroek aan te gaan doen. Hoe deden jullie dat?
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:18:14 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94797518
Gefeliciteerd!

Hier zaten broeken ook al snel minder lekker. Droeg toen wat vaker een panty of legging met een rokj of jurk.
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:22:12 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94797596
Gefeliciteerd cholateaddict! *O*
pi_94797663
Gefeliciteeerd Chocolateaddict! *O*
Net met 2 andere collegas even een overleg gehad over mijn verlof en mijn nog openstaande uren.. Morgen geeft mijn baas aan bij mijn "duo-baan" collega dat ik vanaf a.s. maandag mijn uren af wil gaan bouwen. Elke maandag vrij tot aan mijn verlof. Hoop zo dat het doorgaat! Dan hou ik nog ruim 100 uur over, dat kan en mag ik meenemen naar volgend jaar.. /duimmodus
pi_94797756
Cholateaddict ook hier nog een keer: gefeliciteerd *O*
En die broeken: tja ik liep met 10 weken al met positiebroeken hoor, omdat het niet meer ging.
pi_94797938
Cholateaddict gefeliciteerd!

Ik zit nu op de grens van broeken die krap zitten en positiebroeken die nog te ruim zitten. Dus doe ik soms even een knoopje los.
Gisteren goedgekeurd bij de vk en ze vond dat ik een mooi bolletje heb.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_94798063
Ik heb nu met bijna 16 weken ook nog gewoon mijn gewone broeken aan. Bij de jongste kon dta met 11 weken al niet meer. Vlos zei dat dat heel normaal is bij een derde. De kleine lag ook echt helemaal onderin. Ver onder de navel nog.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_94798150
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik mag 6 april voor de echo. Ben nu al zenuwachtig :D
wij ook! maar voor jou is het spannender, omdat het je eerste is natuurlijk. succes meid!
pi_94798159
haha, grappig al die verschillen zeg! mijn leggings zijn me ook al te strak, zit niet echt lekker. bedankt voor alle felicitaties! leuk om eens aan mensen te vertellen. Alleen onze ouders weten het nog maar.
pi_94798163
Gefeliciteerd cholateaddict!
pi_94798194
Nienna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marinde!
pi_94798561
Gefeliciteerd Nienna! Mooie naam!
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:27:17 #221
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94799585
Waar komt de baby van Nienna opeens vandaan? Nienna?

In ieder geval van harte gefeliciteerd met je dochter!!!!!! *O* *O* *O* *O*

Cholateaddict van harte met je zwangerschap.

Oeiiii nu sta ik dus echt officieel op nummer 1 nu Nienna is bevallen :Y
pi_94799719
Ben ik de enige die nieuwsgierig is naar de kleine van Grizzlybear? Zijn vrouw werd toch afgelopen zondag ingeleid??
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:36:34 #223
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94799891
Een paar pagina's terug is daar ook al om gevraagd; ik ken Grizzlybear verder niet.
Ik mag hopen dat de baby er nu dan wel is, als ze zondag is ingeleid :Y

Jeetjejom & Tally; bij jullie inleidingen ofzo? of bij jullie net als hier wachten tot het moment daar is?

Over uurtje trouwens weer naar VK toe. Vond gisteren op mn eigen bloeddrukmeter mn bloeddruk wat hoger dan normaal; maar nog niet boven grens die het mag zijn (normaal 130/70 gisteren op mn eigen apparaat (heel goed appartaat) 132/85 ben benieuwd zo)
pi_94799921
Hoi

hier ben ik nog is.. druk druk druk...

proficiat alvast voor de nieuwe mama's en papa's

proficiat en welkom aan de nieuwe zwangeren...

Hier vrijdag 15 weken en sinds paar daagjes last van mijn buik... moet denk ik wat meer rusten.. maar is zo moeilijk als men aan het verbouwen zijn... en het duurt nu toch al eventjes zou nu eindelijk willen kunnen zeggen dat alles eindelijk af is 8)7

sorry heb verder niet bijgelen... maar hoop nu toch weer af en toe te kunnen langskomen.. tijdens de rustpauzes ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 30-03-2011 11:20:40 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_94800177
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef cholateaddict het volgende:
Wanneer knalden jullie uit je broek eigenlijk? Is het raar dat ik dat nu al heb? Voel me nog niet dik genoeg om echt een zwangerschapsbroek aan te gaan doen. Hoe deden jullie dat?
Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan, zit heerlijk! Ik ben pas 13 weken dus het is niet echt nodig maar wel comfortabel :Y

Wat gaan jullie trouwens supersnel met dit topic, ik houd het niet bij!
pi_94800261
Gefeliciteeeerd Choco!!

De vrouw van MvM was hier...heeft veel flessen achter gelaten.....pfoe. Ik denk dat na 10 weken zal ik wel blij zijn als ik gewoon op de wc mag zitten plassen en door spoelen hoor!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:51:58 #227
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94800368
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef bitterend het volgende:

De vrouw van MvM was hier...heeft veel flessen achter gelaten.....pfoe. Ik denk dat na 10 weken zal ik wel blij zijn als ik gewoon op de wc mag zitten plassen en door spoelen hoor!
Ik vind het urine opvangen voor het bezoekje aan de VK al irritant ;) Ik vind MvM een zeer goed initatief, maar het is inderdaad wel even een werkje.
Veel succes!
pi_94800559
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef J-net het volgende:
Jeetjejom & Tally; bij jullie inleidingen ofzo? of bij jullie net als hier wachten tot het moment daar is?

Inleiding? Nee keizersnede :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_94800609
En urine opvangen voor MvM vond ik geen probleem. Ik vond het niet stinken. En normaal gesproken hebben we geen wc boven dus vond ik het zelfs handig :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:03:07 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94800761
Beetje smerig verhaal. Vanmorgen moest ik plassen en toen ik opstond rolde er nog een drupje langs been, doorzichtig/wit. Nu wil ik zonet onder de douche stappen, drupt er weer zoiets op de grond. Wat is dit denken jullie, ik heb dit nog niet eerder gehad...VK bellen of overdreven?
Sorry voor de details...
pi_94800769
M'n broeken passen nog wel, maar ik denk niet dat het heel erg lang duurt voordat ik positiebroeken aan ga schaffen :)

Ik hoop dat ik snel mn kindje ga voelen. Ik probeer elke dag wel even te liggen en dan hoop ik dat ik wat voel, maar ik voel nog niks waarvan ik denk, dat is het. ja, soms wel, maar dan denk ik, 'dat zit toch te hoog?'
Ik weet echt niet op welke hoogte ik het moet gaan voelen. Ben nu 15,5 week :)

Ohja, gefeliciteerd chocolateaddict en welkom!!
Tralalalaaa
pi_94800787
Aventura, kan dit geen afscheiding zijn oid?
Tralalalaaa
pi_94800864
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Aventura het volgende:
Beetje smerig verhaal. Vanmorgen moest ik plassen en toen ik opstond rolde er nog een drupje langs been, doorzichtig/wit. Nu wil ik zonet onder de douche stappen, drupt er weer zoiets op de grond. Wat is dit denken jullie, ik heb dit nog niet eerder gehad...VK bellen of overdreven?
Sorry voor de details...
Afscheiding. Word alleen maar erger. Ik dacht later dat mijn vliezen al gebroken waren zo veel verloor ik. Niet alleen als ik sta :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:07:43 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94800932
Ja, ik vermoedde al zoiets. Maarja een angstig stemmetje zegt dan: ms vruchtwater?

Maar daar gaan we niet vanuit na 25 weken :)

Thanks! Zal de inlegkruisjes eens afstoffen. Tis echt veel.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:10:35 #235
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94801052
als je het niet vertrouwt ffies de VK bellen; ik heb vorige week een test gehad met een soort oorstokje dat verklikt of het vruchtwater is of niet.
Bij mij was het afscheiding en geen vruchtwater.
pi_94801053
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik vermoedde al zoiets. Maarja een angstig stemmetje zegt dan: ms vruchtwater?

Maar daar gaan we niet vanuit na 25 weken :)

Thanks! Zal de inlegkruisjes eens afstoffen. Tis echt veel.
Sla ze maar goed in :') Ik had later (nu gelukkig minder) gewoon echt maandverband nodig zo veel was het.
pi_94801304
take a picture ik voel ons baby'tje af en toe en is toch ook al hoog.. rond mijne navel en als ik luister met angelsound moet ik ook lang navel luisteren om hartje te horen..

afscheiding zwijg me er van.. hier is het ook weer begonnen |:(
Kyan
pi_94801353
Gister tijdens het eten zeg ik opeens: En weer een dag voorbij! Meer in de zin van nog even en dan is ons dochtertje er *O*
Zegt mijn man: Ja de tijd vliegt voorbij. Ik: Mja die paar dagen kruipen voorbij.
Na wat happen eten zeg ik opeens: Nog even en dan zitten we hier met een puber aan tafel :o
Dat vond mijn man minder om te horen :D
pi_94801524
Jeutje Luxaja dat zit wel hoog dan! Ik dacht dat ik het moest voelen net boven mn schaambeen ofzo :P Ik heb echt geen idee!

Waar ik vandaag echt last van heb zijn hormonen!! Zat ik in de auto naar 3FM te luisteren en Giel ging een liedje draaien welke Nederlandse artiesten hebben opgenomen voor Japan. Een ongelooflijke kutplaat (vind ik dan) maar de tranen biggelden over mn wangen. Ik huil nooit bij kutplaten (helemaal niet als Lange Frans dan ook eens sjijn rep djoet yo) en nu.... :') :') :')
Tralalalaaa
pi_94801594
vond het ook hoog.. maar misschien omdat het hier ons 5de zwangerschap en 4de kindje is...

ken dat huilen om niks... en dan zo aan de schoolpoort je kindjes zien spelen en dan even andere kant opkijken omdat je je toch beetje schaamt omdat die tranen weer rollen |:(
Kyan
pi_94801676
ik kwam dit tegen of het klopt weet ik niet

maar denk voor eerste zwangerschap dat je wel ongeveer idee kunt krijgen hiermee
Kyan
pi_94801931
Ja dat zou wel goed kunnen inderdaad dat je het daarom al hoger voelt.
Nou, ben benieuwd... kan me gewoon niet voorstellen dat ik zondag as alweer 16 weken ben.
Als ik de 17 weken heb gehaald doe ik een dansje! *O* haha :P
Tralalalaaa
pi_94801954
Zo heb ik zondag 3 uur lang gejankt omdat mn broertje geen milkshake voor me meebracht toen hij hier kwam :D En er zelf wel een had!
Draaaama's!

Handig plaatje lujaxa!
Ik ben bijna 22 wk en mijn baarmoeder zit op navelhoogte.
Maar je kan ook een hoge smalle baarmoeder hebben werd mij verteld, dus groot kans dat ie dan wat hoger ligt.

Gefeliciteerd cholateaddict!
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:37:23 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802065
Dat van dat plaatje klopt wel als ik mijn buik zie.
Ik heb vlak onder mijn borstbeen echt een soort hoekige rand waar vanaf mijn buik opzwelt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:38:36 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802111
Janken, ik barstte gister in tranen uit toen ik om half 10 voor de balie van het zkh stond, terwijl ik om half 11 een afspraak had. :')

Vriend pakte het heel laconiek op en nam me mee voor een kop koffie, en ik me maar rot, schuldig en dement voelen...
pi_94802669
Leuk he, hormonen!!! Met de kleinste dingetjes vandaag krijg ik al tranen in mn ogen :') Waar slaaaaaat dat op?? Hahahaha.

En nu hebben we het over het kindje voelen. Ik voel net allemaal plopjes net boven mn schaambeen en ik meteen paranoia. Is dit het nou? Of beeld ik het me in? Zijn het dan toch mn darmen? Wel heeeeel toevallig dat ik het nu ineens zou voelen etc etc etc.
Tralalalaaa
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:56:20 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94802735
Ik jankte de ogen uit mijn opgezwollen hoofd omdat Philips een cheque twv 250.000 euro langs kwam brengen in het Glazen Huis van 3FM... Gelukkig ben ik nu hormonaal weer wat meer in balans :D.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:57:36 #248
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94802789
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Leuk he, hormonen!!! Met de kleinste dingetjes vandaag krijg ik al tranen in mn ogen :') Waar slaaaaaat dat op?? Hahahaha.

En nu hebben we het over het kindje voelen. Ik voel net allemaal plopjes net boven mn schaambeen en ik meteen paranoia. Is dit het nou? Of beeld ik het me in? Zijn het dan toch mn darmen? Wel heeeeel toevallig dat ik het nu ineens zou voelen etc etc etc.
Ha ha, herkenbaar! Maar je kunt er wel vanuit gaan dat het je kind is hoor. Let maar op, vanaf nu voel je het vaker en opeens is het normaal.
pi_94802901
Nou ik heb dus eigenlijk nooit last van mn darmen ofzo, en als ik wat voel dan zit dat echt veel hoger. Nu voelde ik net dus allemaal plopjes, maar ik vind het zo vreemd dat ik echt precies net het voor het eerst voel, net nadat ik hier kom mekkeren 'ik weet niet waar ik het moet voelen bladiebladiebla'.
Tralalalaaa
pi_94802930
Omdat je er nu extra op let ;)
Ik heb een paar weken (nouja, 2 ofzo) niet durven geloven de baby te voelen, net zoals jij het omschrijft. Achteraf denk ik dat ze het toch echt was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')