quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Er komt natuurlijk een dag, DH, dat jij gewoon aan de Mauritsen en Roos-Elizes moet hè?
Er komt natuurlijk een dag, DH, dat jij gewoon aan de Mauritsen en Roos-Elizes moet hè?
ja hoor, even kort blancheren in bouillon, dan uit laten dampen, lekkere pittige paprikapoeder erover ofzo en hoppa de oven inquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Die frietjes DE, lukken die wat?
Ik heb het een keer geprobeerd (overigens gewoon gebakken in een pan) en ik vond het zo zoet!
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor, even kort blancheren in bouillon, dan uit laten dampen, lekkere pittige paprikapoeder erover ofzo en hoppa de oven in
ja tis geen friet he? Misschien als je t frituurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.
Het heeft niet die zetmelerige structuurquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.
Met de vouwen van de verpakking er nog in?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef TAV74 het volgende:
Overigens zit ik weer piekfijn gekleed in mijn nieuwe shirt achter mijn bureau
Het is ook niet snel goed bij jou hequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de vouwen van de verpakking er nog in?
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
babi M. is leuk jaen J. ook en eigenlijk bijna alle babi's
Effen en zonder vouwen mag wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
Het is ook niet snel goed bij jou heRuitjes mag niet, streepjes mag niet, vouwen mogen niet....wat mag nou eigenlijk WEL?
Nakende mannen mogen altijd wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed bij jou heRuitjes mag niet, streepjes mag niet, vouwen mogen niet....wat mag nou eigenlijk WEL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |