Nee, dat is er niet. Wat een gelul. Cafeïne heeft invloed op allerlei stofjes waardoor je je alerter enzo gaat voelen. Heeft geen fuck met energie te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is energie vrijgemaakt uit de reserves van je lichaam, of uit eerder opgenomen voedsel, dus je hebt weldegelijk meer energie om te verbranden tot je beschikking.
Ik ben t met je eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
En mensen die geen koffie drinken (doe mij maar een rooibosthee), moeten ze kapot schieten.
Onzin, caffeine verbrandt vet dat wordt gebruikt als direct verbrandbare energie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. Wat een gelul. Cafeïne heeft invloed op allerlei stofjes waardoor je je alerter enzo gaat voelen. Heeft geen fuck met energie te maken.
1) dat is door een kopje koffie of een blikje energy drink een minimale hoeveelheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, caffeine verbrandt vet dat wordt gebruikt als direct verbrandbare energie.
Ik drink geen koffie, maar ook geen rooibosthee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
En mensen die geen koffie drinken (doe mij maar een rooibosthee), moeten ze kapot schieten.
Dat het een klein beetje is doet niets af aan de waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) dat is door een kopje koffie of een blikje energy drink een minimale hoeveelheid
2) die energie zat al in je, dus die zit niet in het blikje energy drink
Ik heb mezelf geleerd 2 koppen per dag max te drinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, maar ook geen rooibosthee.
Teveel koffie is niet goed voor je, ik ben verslavingsgevoelig en werk op een kantoor. Ik sla 20+ kopjes per dag over.
Not I. Vind alleen die tutjes die dan aan de energy drink light zitten uitlachwaardigquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het een klein beetje is doet niets af aan de waarheid.
Anyway, who cares?.
Ja, dat kan ik dus niet. Helemaal niet is dan makkelijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geleerd 2 koppen per dag max te drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, we beginnen met de haters. Jij bent pas daarna.
Ja, dat doet het wel, maar dan moet je wel grotere hoeveelheden hebben dan dat in koffie zit, maar het zit in bepaalde dieetpillen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Caffeine werkt in je hersenen en blokkeert bepaalde receptoren waardoor je alerter blijft. Het doet voor zover ik weet niks met vetverbranding, het voorkomt alleen dat bepaalde stoffen in je hersenen worden afgebroken.
Even ja. Maar mensen die thee drinken heb ik geen respect voor. Hoe kun je dat opgewarmde stinkwater toch in hemelsnaam drinken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat fijn, je spaart me dus nog even.
Nee, koffie werkt ook al. Caffeine werkt gewoon stimulerend. Misschien dat het in gigantische hoeveelheden idd op je vetverbranding werkt, maar dat is niet realistisch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat doet het wel, maar dan moet je wel grotere hoeveelheden hebben dan dat in koffie zit, maar het zit in bepaalde dieetpillen.
Lekker, earl grey met een vleugje lavendel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even ja. Maar mensen die thee drinken heb ik geen respect voor. Hoe kun je dat opgewarmde stinkwater toch in hemelsnaam drinken..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Caffeine werkt in je hersenen en blokkeert bepaalde receptoren waardoor je alerter blijft. Het doet voor zover ik weet niks met vetverbranding, het voorkomt alleen dat bepaalde stoffen in je hersenen worden afgebroken.
Ik lul toch niet zomaar wat als ik er geen verstand van heb?quote:Franse onderzoekers hebben voor de helft achterhaald hoe de meest gebruikte drug ter wereld vetlagen afbreekt. De andere helft van de werking van cafeïne [structuurformule hieronder] is de onderzoekers niet precies duidelijk.
Dat cafeïne de verbranding van vet verhoogt staat inmiddels vast. Maar hoe, daarover is minder bekend dan de textbooks je vertellen.
Dat zeggen we ook niet, we zeggen alleen dat je dan enorme hoeveelheden caffeine binnen moet krijgen. Koffie of red bull doet dat niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ik lul toch niet zomaar wat als ik er geen verstand van heb?
Maakt niet uit, het feit dat het het doet is voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook niet, we zeggen alleen dat je dan enorme hoeveelheden caffeine binnen moet krijgen. Koffie of red bull doet dat niet.
Klinkt best goed, op de suiker naquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker, earl grey met een vleugje lavendel.En suiker
Jij wil gewoon horen dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het feit dat het het doet is voldoende.
quote:
Nee hoor, dat gaat ook vervelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon horen dat je gelijk hebt
Ah mooi, ben ik toch blij dat ik ben gaan stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat ook vervelen.
VVD
.
Overijssel laatste CDA bolwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Zo mooi om te zien, heel nederland VVD op wat onbelangijke regiotjes na.
Limburg ook leuk, nog nooit een neger gezien daar, maar wel allemaal PVV stemmenquote:
Heb best veel Turken e.d. gezien daar anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Limburg ook leuk, nog nooit een neger gezien daar, maar wel allemaal PVV stemmen.
Daar zit hem de crux dan ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Limburg ook leuk, nog nooit een neger gezien daar, maar wel allemaal PVV stemmen.
Of het voorkomen is beter dan genezen verhaal?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zit hem de crux dan ook
Wat je niet kent, is eng.
Dat is een gevolg daarvan. Het is eng, dus willen we het niet hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het voorkomen is beter dan genezen verhaal?
Wilde net zeggen, af en toe leek het de Bos en Lommer wel hoor, in Zuid-Limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb best veel Turken e.d. gezien daar anders.
True, in Geleen zit het er bijv. aardig vol meequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, af en toe leek het de Bos en Lommer wel hoor, in Zuid-Limburg.
Uhuhquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een gevolg daarvan. Het is eng, dus willen we het niet hier
Ah!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, af en toe leek het de Bos en Lommer wel hoor, in Zuid-Limburg.
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Venlo schijnt er ook wel last van te hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Heerlen en Maastricht ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef STING het volgende:
True, in Geleen zit het er bijv. aardig vol mee
Het is er heel goedkoop wonen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?.
Ja, M-Mquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?.
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou me als Limbo iig KAPOT schamen om die uitslag.
Waarom is dat iets om je voor te schamen?quote:
Als Groninger of Fries zou ik dat ook doen. Stelletje crypto-commu's daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Groninger of Fries zou ik dat ook doen. Stelletje crypto-commu's daar.
MeMo komt uit Friesland, nauwelijks mens te noemenquote:
Oh ja! Dat was ik vergeten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MeMo komt uit Friesland, nauwelijks mens te noemen
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat iets om je voor te schamen?
Ja, in Afrika ook, verband lijkt me logischquote:
PVV is inderdaad een one-issue partij ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.
Hoezo zijn ze niet democratisch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.
Hoe de partij intern is ingericht heeft verder niets met democratie te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat intern alles door 1 persoon, die niet kan worden weggekozen, wordt bepaald.
Tja als je overspoeld gaat worden door drugtoeristen en drugsrunners, en dat door dit soort gein bepaalde groepen zich daar gaat vestigen vind ik het eerlijk gezegd niet eens zo raar dat ze PVV stemmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van Limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in Afrika ook, verband lijkt me logisch.
Je leeft in een naïeve wereld. Dat is bij de PvdA, D66 etc niet anders. Daar houden ze alleen de schijn op dat het eerlijk gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat intern alles door 1 persoon, die niet kan worden weggekozen, wordt bepaald.
Vind ik wel, zo is het wel geregeld bij alle andere partijen. Iedereen kan zich aansluiten bij een partij en zichzelf naar de top laten verkiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe de partij intern is ingericht heeft verder niets met democratie te maken.
CDAquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was 4 jaar geleden ook al zo.
Ik vind alleen Maastricht leuk. Verder doet het me helemaal niks.quote:
Het kon ook niet anders, nu Balkenende weg is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
CDAMaar die is flink van z'n voetstuk gevallen.
Cohen en Pechthold zijn door hun partijen gekozen om ze te leiden. Hoe is dat niet eerlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leeft in een naïeve wereld. Dat is bij de PvdA, D66 etc niet anders. Daar houden ze alleen de schijn op dat het eerlijk gaat.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alleen Maastricht leuk. Verder doet het me helemaal niks.
Lubbers, dat was nog een echte toffe CDA-erquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders, nu Balkenende weg is.
Of je Cohen nu een aanwinst moet noemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cohen en Pechthold zijn door hun partijen gekozen om ze te leiden. Hoe is dat niet eerlijk?
Iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lubbers, dat was nog een echte toffe CDA-er
Cohen is het beste dat rechts is overkomen in jarenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je Cohen nu een aanwinst moet noemen
In dat opzicht is het een aanwinst te noemen jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cohen is het beste dat rechts is overkomen in jaren.
Best een charismatische kerel, maar een debatter is hij niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat de PvdA hem na het debacle in Amsterdam nog zag als iemand met enig politiek talentquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat opzicht is het een aanwinst te noemen ja
Ik vind 't vooral een enge ventquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Best een charismatische kerel, maar een debatter is hij niet.
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch zijn het twee zaken die volledig van elkaar losstaan. De PVV probeert het partijprogamma, net als de andere reguliere politieke partijen, langs democratische weg door te voeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Vind ik wel, zo is het wel geregeld bij alle andere partijen. Iedereen kan zich aansluiten bij een partij en zichzelf naar de top laten verkiezen.
Als stadsmeisje ben ik compleet verliefd geworden op de rust en de ruimte daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alleen Maastricht leuk. Verder doet het me helemaal niks.
Lol wut? Charisma? van een vaas dooie anjers jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Best een charismatische kerel, maar een debatter is hij niet.
Uiteraad, maar daar doelde hij dus niet op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch zijn het twee zaken die volledig van elkaar losstaan. De PVV probeert het partijprogamma, net als de andere reguliere politieke partijen, langs democratische weg door te voeren.
Dat zegt imo genoeg over de PvdA zelf en de stemmers van de PvdA. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat de PvdA hem na het debacle in Amsterdam nog zag als iemand met enig politiek talent.
Die vent is zo kortzichtig, achterbaks en eigenlijk domweg naief, het is genant om hem te horen praten om dagelijkse dingen..
Je mag hier alles zeggen Sammiequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt imo genoeg over de PvdA zelf en de stemmers van de PvdA. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet zeggen
Ik vind het leuke aan Maastricht dat je je in het buitenland waantquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Als stadsmeisje ben ik compleet verliefd geworden op de rust en de ruimte daar.
Ik hoef daarvoor niet naar Limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Als stadsmeisje ben ik compleet verliefd geworden op de rust en de ruimte daar.
Maar ze zijn zelf, intern, geen democratische partij. Zoals ik zei.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch zijn het twee zaken die volledig van elkaar losstaan. De PVV probeert het partijprogamma, net als de andere reguliere politieke partijen, langs democratische weg door te voeren.
Partij van de Allochtonen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt imo genoeg over de PvdA zelf en de stemmers van de PvdA. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet zeggen
Moet dat dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ze zijn zelf, intern, geen democratische partij. Zoals ik zei.
Het leukste is een Limbo die in plat limbo's "die buitenlanders moeten wel integreren en de taal leren" verkondigtquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het leuke aan Maastricht dat je je in het buitenland waant
Blijkbaar niet. Maar ik vind het niet netjes. Zeker als je dat doorvoert in de 2de kamer, waar iedereen van de PVV moet stemmen wat Wilders stemt.quote:
Nee, dat zei je in eerste instantie niet. Ik wil je best even citeren hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Maar ze zijn zelf, intern, geen democratische partij. Zoals ik zei.
Je hebt een keuzequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar ik vind het niet netjes. Zeker als je dat doorvoert in de 2de kamer, waar iedereen van de PVV moet stemmen wat Wilders stemt.
Wil je het land naar de klote helpen of zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
Wanneer komt er een PvdF (Partij van de Fokkers)
Die is er al, die heet VVDquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
Ga jij even lekker, met je piemel in je hand, focussen op semantiek. Over wat ik wel en niet precies heb gezegd. Dat het geen ene fuck uitmaakt voor mijn punt, mag je daarbij gewoon over het hoofd zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat zei je in eerste instantie niet. Ik wil je best even citeren hoor.
Alsof dat nu toch al niet gebeurtquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je het land naar de klote helpen of zo?
Vind ik wel. Practice what you preach zou ik zeggen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
Bij de LPF ging het pas goed mis nadat Pim werd doodgeschoten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik wel. Practice what you preach zou ik zeggen.
Als je je vasthoudt aan een bepaalde filosofie, vind ik dat je dat intern ook moet uitstralen.
Maar goed, praktisch gezien, zou ik me kunnen voorstellen dat het de strategie van Wilders is, om zoveel mogelijk in control te zijn, om LPF achtige perikelen te voorkomen.
Klopt. Hij moest binnen een zeer korte tijd mensen bij elkaar sprokkelen en heeft nooit de kans gehad om de rotte appelen eruit te halen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bij de LPF ging het pas goed mis nadat Pim werd doodgeschoten.
Goed puntquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alsof dat nu toch al niet gebeurt
Nou, je hebt als potentieel lid van de PVV gewoon een keuze, je wordt lid en je stemt wat de partij voorschrijft of je wordt niet lid en stemt naar eigen goeddunken. Overigens denk ik dat de PVV leden sowieso op een lijn zitten, dus ik betwijfel of dit nu zo'n heikel punt is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik wel. Practice what you preach zou ik zeggen.
Als je je vasthoudt aan een bepaalde filosofie, vind ik dat je dat intern ook moet uitstralen.
Maar goed, praktisch gezien, zou ik me kunnen voorstellen dat het de strategie van Wilders is, om zoveel mogelijk in control te zijn, om LPF achtige perikelen te voorkomen.
Daar hebben ze voor gekozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet meer zodra ze voor de PVV in de kamer zitten.
Een keuze hebben of je een partij wil horen is natuurlijk totaal niet hetzelfde als invloed kunnen uitoefenen op de partij, middels stemmen. En in de PVV zitten de leden niet allemaal op één lijn, da's ook onmogelijk. De mensen die het oneens zijn met Wilders op bepaalde punten, accepteren dat, in belang van het groter geheel, dat PVV heet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Nou, je hebt als potentieel lid van de PVV gewoon een keuze, je wordt lid en je stemt wat de partij voorschrijft of je wordt niet lid en stemt naar eigen goeddunken. Overigens denk ik dat de PVV leden sowieso op een lijn zitten, dus ik betwijfel of dit nu zo'n heikel punt is.
Maar dat weet je toch voor je de partij in stapt? Dat betekent dat je ervoor kiest het zo te doen. Wil je perse een grotere stem hebben, dan had je naar een andere partij moeten gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Een keuze hebben of je een partij wil horen is natuurlijk totaal niet hetzelfde als invloed kunnen uitoefenen op de partij, middels stemmen. En in de PVV zitten de leden niet allemaal op één lijn, da's ook onmogelijk. De mensen die het oneens zijn met Wilders op bepaalde punten, accepteren dat, in belang van het groter geheel, dat PVV heet.
Hier? Of in het algemeen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik geniet zo van die zure linkse koppen overal, met hun neppe sociale gelul.
De LPF had meer potentie dan de PVV, en Pim Fortuin had tenminste duidelijke en onderbouwde standpunten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Hij moest binnen een zeer korte tijd mensen bij elkaar sprokkelen en heeft nooit de kans gehad om de rotte appelen eruit te halen.
Toch was Pimmetje in zijn uitspraken net zo, zo niet extremer, dan Geert.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De LPF had meer potentie dan de PVV, en Pim Fortuin had tenminste duidelijke en onderbouwde standpunten.
Maar koppelde niet alles aan de islam/moslims. Zoals Geert/PVV wel doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch was Pimmetje in zijn uitspraken net zo, zo niet extremer, dan Geert.
Daar ging het ook niet over. Het ging erover dat de partij intern niet democratisch is. En dat weet je dus inderdaad als je in die partij stapt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch voor je de partij in stapt? Dat betekent dat je ervoor kiest het zo te doen. Wil je perse een grotere stem hebben, dan had je naar een andere partij moeten gaan.
Als jij dat in de statuten van je vereniging zou beslist en je leden gaan er de 1e keer mee accoord, dan is het lastig om dat achteraf nog te veranderen, tenzij de partij leiding dat wil. Er zijn veel meer organisaties die zo geregeld zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik wist niet dat de PVV die regel heeft. Dat is inderdaad jammerlijk, ook PVVers hebben het recht op een eigen mening en zouden op bepaalde punten van mening moeten kunnen verschillen van Wilders.
Het heeft wel iets engs, de manier van politiek bedrijven van die man, maar zolang het binnen de normen van de wet mag....
Voornamelijk in POL en NWS topicsquote:
Ja klopt, maar hij had het over het gedrag van mensen, niet over bevolkingsgroepen. Hij had niks tegen moslims ansich.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch was Pimmetje in zijn uitspraken net zo, zo niet extremer, dan Geert.
Pim Fortuyn had vooral meer charisma. Tegelijkertijd ook een gevaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De LPF had meer potentie dan de PVV, en Pim Fortuin had tenminste duidelijke en onderbouwde standpunten.
Nee, het ging over een keuze hebben. Het is een keuze je keuze op te geven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet over. Het ging erover dat de partij intern niet democratisch is. En dat weet je dus inderdaad als je in die partij stapt.
En daar is helemaal niks mis mee. Behalve als je dan in de situatie komt dat je in de 2de kamer 26x kunt stemmen, in je eentje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij dat in de statuten van je vereniging zou beslist en je leden gaan er de 1e keer mee accoord, dan is het lastig om dat achteraf nog te veranderen, tenzij de partij leiding dat wil. Er zijn veel meer organisaties die zo geregeld zijn
Dat gevaar heeft hij moeten bekopen met de dood. Best triest natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Pim Fortuyn had vooral meer charisma. Tegelijkertijd ook een gevaar.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het ging over een keuze hebben. Het is een keuze je keuze op te geven.
Was het niet Pim die ooit zei: "De islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede"?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij had het over het gedrag van mensen, niet over bevolkingsgroepen. Hij had niks tegen moslims ansich.
En gelijk had iequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het niet Pim die ooit zei: "De islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede"?
Ach, rechts noemt linksen zuur, links noemt rechtsen zuur. Ligt er maar net aan welk onderwerp wordt besproken en ze kunnen het allebei prima zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk in POL en NWS topics.
Wel. Alleen werd dat door de linkse media toen toch anders opgevat. Dat zei ik laatst ook al, toen Samzz het tegenovergestelde zei van net.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar koppelde niet alles aan de islam/moslims. Zoals Geert/PVV wel doet.
Ach, als ik eerlijk ben hou ik me ook alleen op FOK! echt bezig met politiekquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, rechts noemt linksen zuur, links noemt rechtsen zuur. Ligt er maar net aan welk onderwerp wordt besproken en ze kunnen het allebei prima zijn.
Ik hou het gewoon lekker op niet links, niet rechts, gewoon liberaal progressief
Ja, omdat ik toen in de veronderstelling was dat Pim niet zo extreem was, maar daar ben ik op terug gekomenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel. Alleen werd dat door de linkse media toen toch anders opgevat. Dat zei ik laatst ook al, toen Samzz het tegenovergestelde zei van net.
Als er geen olie zat in de landen waar de islam heerst, hadden we er nauwelijks iets van gehoord.quote:
PVV is ook niet links of rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, rechts noemt linksen zuur, links noemt rechtsen zuur. Ligt er maar net aan welk onderwerp wordt besproken en ze kunnen het allebei prima zijn.
Ik hou het gewoon lekker op niet links, niet rechts, gewoon liberaal progressief
Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.quote:
Dat is dan even een probleem van de bevolking ja. Gelukkig heeft de grondwet dan ook nog een aantal wetten die niet zomaar te wijzigen zijn en hiertegen beschermen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar is helemaal niks mis mee. Behalve als je dan in de situatie komt dat je in de 2de kamer 26x kunt stemmen, in je eentje.
Ja, en als mijn tante een pie.. nou ja..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er geen olie zat in de landen waar de islam heerst, hadden we er nauwelijks iets van gehoord.
hmm, ok, dan heb ik dat minder scherp in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel. Alleen werd dat door de linkse media toen toch anders opgevat. Dat zei ik laatst ook al, toen Samzz het tegenovergestelde zei van net.
Waarom is dat extreem-rechts?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.
Bekijk de punten van de partij nou eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.
Dat is 1 van de onderwerpen. Als je alle onderwerpen plaatst is het niet meer extreem rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het niet Pim die ooit zei: "De islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede"?
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?
Zelf Ghadaffi geeft de schuld aan de Islam en met name de Al Qaidaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?
Van alle geloven is het de meest agressieve ja. Maar er zijn meer factoren die geweld uitlokken. Dat er in hun landen van alles is te verdienen door het westen heeft wel invloed over hoe ze over het westen denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en als mijn tante een pie.. nou ja..
Het is nou eenmaal een feit op dit moment, ik moet ook niet veel hebben van de islam of een ander geloof, maar de islam is op dit moment de enige stroming die van betekenis is op dat gebeid.
Dat is zeker waar. Alleen zijn standpunten op het gebied van allochtonen zijn wel veel meer aan de rechterzijde van het spectrum te vinden en die vind ik toch echt doorschieten naar extreem rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekijk de punten van de partij nou eensDe PVV heeft net zo goed linkse als rechtse punten.
Alsof Mao, Stalin, Pol Pot et cetera niet alles afschoven op een bepaalde bevolkingsgroep. Dus nogmaals, hoezo is dat extreem-rechts?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat is 1 van de onderwerpen. Als je alle onderwerpen plaatst is het niet meer extreem rechts.
En hoe vaak was dta in het verleden het christendom bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, een paar, en in debatten weten ze die weer zo te draaien dat het te maken heeft met de islam/moslims. Geert kan niet een half uur debatteren zonder de islam/moslims er bij te halen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekijk de punten van de partij nou eensDe PVV heeft net zo goed linkse als rechtse punten.
"In datzelfde interview zei hij verder dat Nederland met zestien miljoen inwoners vol was, en dat er wat hem betreft geen enkele ("nul") asielzoeker meer toegelaten werd. Op de opmerking van de interviewer dat Fortuyn dat niet mocht zeggen van zijn partij, reageerde Fortuyn met "Nou, daar moest ik me maar eens niet zoveel meer van aantrekken". Dat ene zinnetje was de aanleiding voor de breuk met Leefbaar Nederland.[6] Tijdens de bijeenkomst waarin die breuk plaats vond, riep Fortuyn geëmotioneerd uit: "We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde colonne! Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen." [15] Enkele dagen later richtte hij zijn eigen politieke beweging op, de Lijst Pim Fortuyn."quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hmm, ok, dan heb ik dat minder scherp in mijn hoofd zitten.
Wilders wil iedereen t liefst deporterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesWilders zegt in feite hetzelfde.
Maar dat zijn niet de enige standpunten. Over het algemeen bekeken, is de PVV niet links en ook niet rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Alleen zijn standpunten op het gebied van allochtonen zijn wel veel meer aan de rechterzijde van het spectrum te vinden en die vind ik toch echt doorschieten naar extreem rechts.
Ach, er zal idd altijd wel een andere kant van het verhaal achter zitten, feit is dat wij misschien hun olie willen, maar wij willen ze iig niet allemaal dood hebben omdat ze niet in Sinterklaas gelovenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van alle geloven is het de meest agressieve ja. Maar er zijn meer factoren die geweld uitlokken. Dat er in hun landen van alles is te verdienen door het westen heeft wel invloed over hoe ze over het westen denken.
Het is ook geen extreem-rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof Mao, Stalin, Pol Pot et cetera niet alles afschoven op een bepaalde bevolkingsgroep. Dus nogmaals, hoezo is dat extreem-rechts?
En hoe vaak is het Westen daar bij betrokkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het grootste voordeel van Homo Sapiens, om te ontwikkelen en te leren van je kortzichtige verleden, religie is vervangen door wetenschap, alleen in die zandbakken nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
En hoe vaak was dta in het verleden het christendom bijvoorbeeld?
Vaak, maar we hebben het over het hier en nu. Overigens ken ik de historie van de Islam niet, maar ik ga er vanuit dat zij zich toen net zo misdroegen als het Christendom in het verleden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
...maar we leven niet meer in de middeleeuwen. We zijn een paar honderd jaar verder. Vandaar dat 'rechts' de islamlanden een achterlijke cultuur noemt. Men loopt ver achter wat betreft mensenrechten, vrouwenrechten, denkbeelden en leefwijze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk citaat alleen gaat dit net zo hard op voor extreemlinks. Maar goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Het is ook geen extreem-rechts.
Het onderscheid tussen "gewoon" rechts en extreemrechts wordt dan ook in de eerste plaats gemaakt door degene die deze termen gebruikt. Een gangbaar criterium is de gewenste wijze van maatschappijverandering. Extreemrechts wil deze verandering bereiken, desnoods door middel van geweld. Zij zijn een voorstander van een sterke, leidende overheid. Dit in tegenstelling tot gewoon rechts, dat langs democratische weg naar maatschappelijke veranderingen streeft.
Nee, wij willen ze ergens heen deporteren waar we er geen last van hebben er waar verder niks voor ons te halen is, omdat ze er wel in geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er zal idd altijd wel een andere kant van het verhaal achter zitten, feit is dat wij misschien hun olie willen, maar wij willen ze iig niet allemaal dood hebben omdat ze niet in Sinterklaas geloven.
Toch hebben ze behoorlijk gelijke ideeën. Een iets andere uitvoering, misschien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wilders wil iedereen t liefst deporteren![]()
PF wilde het alleen aan banden laten leggen.
Uiteraard gaat dat ook voor extreem-links op. Denk bijvoorbeeld aan groeperingen als RaRa in het verleden. Die schuwde ook geen geweld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk citaat alleen gaat dit net zo hard op voor extreemlinks. Maar goed.
Doe je dat nu niet meer dan? Ik nog wel hoor, af en toe, vinden ze lekker hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Want als het verleden nog telt dan ros ik vanaf nu elk lekker wijf weer gewoon op dr hoofd en sleur dr aan dr haren mee naar mijn grot, want in het verleden.....
Hitler schuwde ook geen geweldquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uiteraard gaat dat ook voor extreem-links op. Denk bijvoorbeeld aan groeperingen als RaRa in het verleden. Die schuwde ook geen geweld.
Dat willen we helemaal niet. Maar het zou wel een perfecte oplossing zijn. Als er geen dreiging in je land is en we hebben je niet nodig, dan whoppa linea recta terug naar het land van geiten en burka's.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Nee, wij willen ze ergens heen deporteren waar we er geen last van hebben er waar verder niks voor ons te halen is, omdat ze er wel in geloven.
Het gezeik in Noord-Afrika heeft hem in deze ook geen windeieren gelegd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Het is van wilder gewoon een stokpaardje, de islam. Hij weet dat hij er stemmen mee krijgt, mensen leggen graag de schuld bij een ander. Aan de andere kant weet hij ook dat hij er mensen mee tegen de haren strijkt.
Vooralsnog is het voor hem voordelig.
Ik heb geen grotquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe je dat nu niet meer dan? Ik nog wel hoor, af en toe, vinden ze lekker hoor.
Ik noemde al een Mao, Stalin en Pol Pot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Wicked-Game het volgende:
Uiteraard gaat dat ook voor extreem-links op. Denk bijvoorbeeld aan groeperingen als RaRa in het verleden. Die schuwde ook geen geweld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft ons wel Volkswagen gebrachtquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik noemde al een Mao, Stalin en Pol Pot.Che verheerlijking, je zou er straffeloos op moeten mogen schieten in het wild, die shirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
...de knuffeltijd is gewoon voorbij. Het is toch van den zotte dat men jarenlang niet eens het woord marokkaan durfde te noemen als er weer eens een scooterklootzak een overval had gepleegd? Want stel je voor dat je de bevolkingsgroep voor het hoofd stoot. Dat verandert nu en men noemt het beestje nu gewoon bij z'n naam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
mensen leggen graag de schuld bij een ander.
En de kinderbijslagquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hij heeft ons wel Volkswagen gebrachtDus hij deed ook goede dingen.
Maar de PVV zie ik geen geweld gebruiken, alleen maar op democratische manier hun gelijk te halen. En dat is dus gewoon Rechts! En geen extreem-rechts.
Alleen heeft dat geen fuck met de islam te maken. Die scooterklootzakken komen volgens de Koran in nog geen miljoen jaar de hemel in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de knuffeltijd is gewoon voorbij. Het is toch van den zotte dat men jarenlang niet eens het woord marokkaan durfde te noemen als er weer eens een scooterklootzak een overval had gepleegd? Want stel je voor dat je de bevolkingsgroep voor het hoofd stoot. Dat verandert nu en men noemt het beestje nu gewoon bij z'n naam.
En een uitstekend wegen en spoornetwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Hij heeft ons wel Volkswagen gebrachtDus hij deed ook goede dingen.
Zie je wel dat ie fout was die nazi, met zijn kinderbijslagquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de kinderbijslagEn volgens mij nog wel meer sociale voorzieningen...
De fucking klootzak!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de kinderbijslagEn volgens mij nog wel meer sociale voorzieningen...
Ja, echt hè? Als je een nazi-symbool draagt is de wereld te klein, maar aan massamoordenaars als Che en Mao neemt niemand aanstoot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Che verheerlijking, je zou er straffeloos op moeten mogen schieten in het wild, die shirts.
Che, een massamoordenaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt hè? Als je een nazi-symbool draagt is de wereld te klein, maar aan massamoordenaars als Che en Mao neemt niemand aanstoot.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
Alleen heeft dat geen fuck met de islam te maken.
Vergeleken daarmee waren die kampen kattenpis natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je wel dat ie fout was die nazi, met zijn kinderbijslag.
Kinderkampen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeleken daarmee waren die kampen kattenpis natuurlijk
Stalin.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft eigenlijk de meeste moorden op zijn naam staan?
Dat noemen we toch de middelbare school?quote:
Het is echt allemaal niet zo moeilijk te verklaren, je moet het alleen wel willen inzienquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]. Natuurlijk wel. De moslims voeden hun kinderen anders op, ze komen vervolgens naar het 'vrije' Nederland en ontdekken dat ze nergens voor gepakt worden, geen stokslagen krijgen en niet 80 jaar de bak in gaan als ze een oud wijf kapotschieten. Dat is een koeltoerprobleem. En die heb je dus niet met zwitsers die naar Nederland komen, of Denen, of Amerikanen. Wel met moslims.
Fact&Figures?quote:
ik heb er helemaal geen waaedeoordeel over. Het enige wat ik zeg is dat de een het ermee eens zal zijn en de ander niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de knuffeltijd is gewoon voorbij. Het is toch van den zotte dat men jarenlang niet eens het woord marokkaan durfde te noemen als er weer eens een scooterklootzak een overval had gepleegd? Want stel je voor dat je de bevolkingsgroep voor het hoofd stoot. Dat verandert nu en men noemt het beestje nu gewoon bij z'n naam.
The Boys from Brazilquote:
Mijn geschiedenisleraarquote:
je hebt wel in de gaten dat dit soort uitspraken ook wel een klein beetje kan maken dat mensen (marokkanen) gaan schoppen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]. Natuurlijk wel. De moslims voeden hun kinderen anders op, ze komen vervolgens naar het 'vrije' Nederland en ontdekken dat ze nergens voor gepakt worden, geen stokslagen krijgen en niet 80 jaar de bak in gaan als ze een oud wijf kapotschieten. Dat is een koeltoerprobleem. En die heb je dus niet met zwitsers die naar Nederland komen, of Denen, of Amerikanen. Wel met moslims.
Ja, het komt door ons ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je hebt wel in de gaten dat dit soort uitspraken ook wel een klein beetje kan maken dat mensen (marokkanen) gaan schoppen?
Die cijfers klopppen niet, ze laten bij Dld de hele 2e wereld oorlog incl deportaties wegquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Mao ja.
http://www.scottmanning.com/content/communist-body-count/
Was Duitsland communistisch dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die cijfers klopppen niet, ze laten bij Dld de hele 2e wereld oorlog incl deportaties weg
Dovemansoren natuurlijk, 'want er zijn ook nederlandse criminelen...'quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt allemaal niet zo moeilijk te verklaren, je moet het alleen wel willen inzien.
Welk deel van communistisch begreep je niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Die cijfers klopppen niet, ze laten bij Dld de hele 2e wereld oorlog incl deportaties weg
Ik had t niet specifiek over communisme/dictatoren, maar over personen die de leiding hadden over het (uit)moorden van mensen.quote:
Ja, maak het anders even MIJN schuld dat zij crimineel zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je hebt wel in de gaten dat dit soort uitspraken ook wel een klein beetje kan maken dat mensen (marokkanen) gaan schoppen?
Mijn vraag ging niet over het communisme.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk deel van communistisch begreep je niet?
Maar die cijfers in de link gaan over communistische regimes. Dus het is logisch dat Duitsland daar niet tussen staat. Dus waarom zouden die cijfers niet kloppen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t niet specifiek over communisme/dictatoren, maar over personen die de leiding hadden over het (uit)moorden van mensen.
Babs, Che genoot ervan om gevangen eigenhandig te martelen en dood te schieten. En dat soort tuig verdedig jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef stbabylon het volgende:
Volgens die redenering is Washington ook een massamoordenaar.
Moet er nog een plannenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
En? heeft er nog iemand gedate/een date op de planning staan?
Wat een onderwerpen komen hier langs op de donderdag middag.
"het was voor de goede zaak"quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Babs, Che genoot ervan om gevangen eigenhandig te martelen en dood te schieten. En dat soort tuig verdedig jij?
Ik date niet. Heb wel vanaf vanavond 23.15 een langggg weekend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
En? heeft er nog iemand gedate/een date op de planning staan?
Wat een onderwerpen komen hier langs op de donderdag middag.
Wie wat waar en hoe! Need input! More Input! (nr 5)quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet er nog een plannenstraks maar ff bellen
Ik vanaf 17:00 uur. En jij date wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik date niet. Heb wel vanaf vanavond 23.15 een langggg weekend.
Jij wint.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vanaf 17:00 uur. En jij date wel..
dat zeg ik niet....quote:
Ja krea, hoe staat het met de eega?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vanaf 17:00 uur. En jij date wel..
We hebben een PvdA-stemmer!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....
Alleen een grotere kloof creëert (nog) minder t gevoel erbij te horen en gelijk te zijn. Wil niet zeggen dat er geen problemen waren. Helemaal niet, die waren er zeker.
Vind wilders wel komisch, vrijheid van meningsuiting hoog in t vaandel hebben staan, maar o wee als iemand iets zegt over hem of de pvv
dat is inderdaad wat ik zei, goed gelezen jochie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maak het anders even MIJN schuld dat zij crimineel zijn.. Wat is dit nu weer voor simplistische uitspraak.
Hij heeft genuanceerd. Hij vind het niet oke dat zijn achterban wordt aangevallenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....
Alleen een grotere kloof creëert (nog) minder t gevoel erbij te horen en gelijk te zijn. Wil niet zeggen dat er geen problemen waren. Helemaal niet, die waren er zeker.
Vind wilders wel komisch, vrijheid van meningsuiting hoog in t vaandel hebben staan, maar o wee als iemand iets zegt over hem of de pvv
Ik vind het verschrikkelijk als mensen insinueren dat het gedrag van dat tuig komt doordat 'wij' ze niet welkom genoeg heten hier. Die kutkinderen worden gewoon voor geen meter opgevoed, die schuld ligt niet bij ons.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....
Nou, zeg het eens, wat gebeurd er dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
maar o wee als iemand iets zegt over hem of de pvv
Volgens mij doelt ze op die spotprent van de Vara (?) die weggehaald moest worden van Wilders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens, wat gebeurd er dan?
Net alsof het een excuus is crimineel te worden omdat je niet welkom bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als mensen insinueren dat het gedrag van dat tuig komt doordat 'wij' ze niet welkom genoeg heten hier. Die kutkinderen worden gewoon voor geen meter opgevoed, die schuld ligt niet bij ons.
AT5 nieuws 2009, ik blijf het de personificatie van het mentaliteitsprobleem vinden. Er was een tasjedief doodgereden en de buurt reageerde, 1 zo'n morco : hij was goeie jongen, iedereen steelt toch wel eens een tasje!?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als mensen insinueren dat het gedrag van dat tuig komt doordat 'wij' ze niet welkom genoeg heten hier. Die kutkinderen worden gewoon voor geen meter opgevoed, die schuld ligt niet bij ons.
Ach daar tegenover staan ik weet niet hoeveel andere zaken die hij gewoon langs zich heen laat gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij doelt ze op die spotprent van de Vara (?) die weggehaald moest worden van Wilders.
God ja, dat weet ik ook nog goed. Bizar he.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
AT5 nieuws 2009, ik blijf het de personificatie van het mentaliteitsprobleem vinden. Er was een tasjedief doodgereden en de buurt reageerde, 1 zo'n morco : hij was goeie jongen, iedereen steelt toch wel eens een tasje!?
Toen was mijn geloof in enige zelfkritiek voorgoed verdwenen..
nee hoor, dat is gewoon realistisch denken. Het is toch al lang bewezen dat iemand gaat geloven dat ie lelijk is als je het maar vaak genoeg zegt? Waarom zou dat bij groepen mensen niet deels zo werken? Zeker als je er op straat mee geconfronteerd wordt voor jan lul.quote:
Ach, dat roepen ze ook over Nederlandse criminelen, dat is menseigen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
AT5 nieuws 2009, ik blijf het de personificatie van het mentaliteitsprobleem vinden. Er was een tasjedief doodgereden en de buurt reageerde, 1 zo'n morco : hij was goeie jongen, iedereen steelt toch wel eens een tasje!?
Toen was mijn geloof in enige zelfkritiek voorgoed verdwenen..
Maar is dat een excuus om je te misdragen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee hoor, dat is gewoon realistisch denken. Het is toch al lang bewezen dat iemand gaat geloven dat ie lelijk is als je het maar vaak genoeg zegt? Waarom zou dat bij groepen mensen niet deels zo werken? Zeker als je er op straat mee geconfronteerd wordt voor jan lul.
Vriendin van me (blank) heeft een tijdje dik wijze van experiment rondlopen met een hoofddoel, die kreeg een hoop commentaar... dat lijkt me niet bepaald een positieve stimulans.
Ja, daarom. En volgens Wilders wilde hij alleen dat die cartoon verwijderd werd, omdat de achterban belachelijk werd gemaakt en dat vind hij niet oke.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach daar tegenover staan ik weet niet hoeveel andere zaken die hij gewoon langs zich heen laat gaan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
O Hitler is al genoemd, duurde nog lang.
Even los van de discussie: ik moest me een tijdje geleden voor werk verdiepen in doden per land als gevolg van WO2en ik was geschokt om de chinese cijfers te zien. 10 miljoen burgerdoden , meer dan welk ander land ook. In totaal heeft rusland de meeste doden omdat ze veel meer militairen hebben verloren aan het oostfront.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
@ Peu: http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust_%28wereldoorlog%29
Ergens onderin staan de aantallen slachtoffers per land aan deportaties. Ongeveer 6 miljoen.
Het is geen rechtvaardiging, maar het kan wel een oorzaak zijn, welke serieus genomen moet worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar is dat een excuus om je te misdragen?
Onzin, "laten ze elkaar maar afmaken" etc, dat zijn Nederlandse sentimenten, niet het goedpraten van criminele activiteiten jegens andere burgers.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, dat roepen ze ook over Nederlandse criminelen, dat is menseigen.
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Babs, Che genoot ervan om gevangen eigenhandig te martelen en dood te schieten. En dat soort tuig verdedig jij?
Ik ben idd jarenlang lelijk genoemd en hardgrondig gepest door het tuig waar we het nu over hebben. Dus nu heb ik de vrijheid om anderen te beroven/verkrachten/mishandelen? Goed om te weten, ik doe er mijn voordeel mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee hoor, dat is gewoon realistisch denken. Het is toch al lang bewezen dat iemand gaat geloven dat ie lelijk is als je het maar vaak genoeg zegt? Waarom zou dat bij groepen mensen niet deels zo werken? Zeker als je er op straat mee geconfronteerd wordt voor jan lul.
Vriendin van me (blank) heeft een tijdje dik wijze van experiment rondlopen met een hoofddoel, die kreeg een hoop commentaar... dat lijkt me niet bepaald een positieve stimulans.
pssssst, meisje!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben idd jarenlang lelijk genoemd en hardgrondig gepest door het tuig waar we het nu over hebben. Dus nu heb ik de vrijheid om anderen te beroven/verkrachten/mishandelen? Goed om te weten, ik doe er mijn voordeel mee.
Ik ook, jammer dat verreweg het grootste deel van de misdragers van een bepaalde afkomst zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die zich misdragen. punt. maakt niet uit waar ze vandaan komen
Ja, het is inderdaad behoorlijk schokkend om te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even los van de discussie: ik moest me een tijdje geleden voor werk verdiepen in doden per land als gevolg van WO2en ik was geschokt om de chinese cijfers te zien. 10 miljoen burgerdoden , meer dan welk ander land ook. In totaal heeft rusland de meeste doden omdat ze veel meer militairen hebben verloren aan het oostfront.
Een oorzaak kan het zijn ja. Maar het zegt ook veel over je eigen mentaliteit dat je je verlaagt tot misdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Het is geen rechtvaardiging, maar het kan wel een oorzaak zijn, welke serieus genomen moet worden.
Ik ben ook gepest omdat ik lelijk ben (was, ben whateverquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben idd jarenlang lelijk genoemd en hardgrondig gepest door het tuig waar we het nu over hebben. Dus nu heb ik de vrijheid om anderen te beroven/verkrachten/mishandelen? Goed om te weten, ik doe er mijn voordeel mee.
Ja, en dan boos worden als je niet reageert he.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pssssst, meisje!!
HOER!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook gepest omdat ik lelijk ben (was, ben whatever), kom, laten we mensen lastigvallen
Het is maar wat je wil zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, "laten ze elkaar maar afmaken" etc, dat zijn Nederlandse sentimenten, niet het goedpraten van criminele activiteiten jegens andere burgers.
Hoe hopeloos naief, dat je met "discriminatie" aankomt zegt al genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik bedoel helemaal niet dat het 'onze' schuld is, misschien datbik t verkeerd zeg dan...
Ik bedoel dat de problemen er al waren, maar dat discrimininatie het er echt niet beter op gaat maken, dat kan gewoon niet. De kans is groter dat het er alleen maar moeilijker op wordt en de verdeeldheid groter.
Ik heb geen enkel idee hoe je dat tegen zou moeten gaan overigens.
Dat komt ws. omdat de Jappen daar al vanaf het begin van de jaren '30 flink bezig waren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even los van de discussie: ik moest me een tijdje geleden voor werk verdiepen in doden per land als gevolg van WO2en ik was geschokt om de chinese cijfers te zien. 10 miljoen burgerdoden , meer dan welk ander land ook. In totaal heeft rusland de meeste doden omdat ze veel meer militairen hebben verloren aan het oostfront.
nee, helemaal niet. Net zo min als een slechte jeugd of foute vrienden, maar het KAN wel mede een factor zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar is dat een excuus om je te misdragen?
Niemand in Nederland heeft een excuus om er niet bij te horen oid. Iedereen kan en mag naar school, mag werken, mag de taal leren. iedereen die zich in het openbaar aanpast mag thuis doen en laten wat ie wil.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. Net zo min als een slechte jeugd of foute vrienden, maar het KAN wel mede een factor zijn.
ja, want ik vind het volkomen normaal dat zij discrimineren en dat je dat opmaakt uit het feit dat ik dat nergens heb gezegd is ook heel terecht.^O^quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe hopeloos naief, dat je met "discriminatie" aankomt zegt al genoeg.
Wel eens een Marokkaan over een surinamer horen praten, of een Antiliaan over een turk? Maar pas als een blanke iets negatiefs, vaak volkomen terecht, zegt is het discriminatie.
Jij weet bijster weinig van het echte leven geloof ik.
Het gaat ook niet om excusen of rechtvaardigingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand in Nederland heeft een excuus om er niet bij te horen oid. Iedereen kan en mag naar school, mag werken, mag de taal leren. iedereen die zich in het openbaar aanpast mag thuis doen en laten wat ie wil.
Er is geen excuus om er niet bij te horen.
Prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja krea, hoe staat het met de eega?
Nee? Merkwaardige criteria hanteer jij, want dan zou Jack de Ripper er ook geen zijn. Maar goed...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef stbabylon het volgende:
Nee
Dat maakt hem gewoon geen massamoordenaar.
Jij was erbij? Hoe weet je dat zo zeker? Elke gevange is ook per definitie schuldig? Blijkt wel dat je heel weinig van de achtergronden afweet.quote:Die gevangenen zaten daar niet voor niks.
Whatever. Je maakt jezelf wel lekker ongeloofwaardig op deze manier.quote:Die zijn na de revolutie opgepakt vanwege hun, volgens het nieuwe regiem, misdaden. Dat hij er van genoot veranderd er niks van. Roosevelt heeft er misschien ook wel van genoten om 2 atoombommen op Japan te flikkeren, maar die noem je ook geen massamoordenaar.
En als je dat dus doet, ben je een Naziquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om excusen of rechtvaardigingen.
Als je gaat kijken waarom een bepaalde bevolkingsgroep niet goed integreert, ga je op zoek naar oorzaken, welke je vervolgens moet aanpakken.
Da was toch en seriemoordenaar? Maar ik ben even het onderscheid kwijt in deze discussiequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
sinds wanneer was jack the ripper een massamoordenaar? wat mis ik?
Ja daarom, ik volg het allemaal niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Da was toch en seriemoordenaar? Maar ik ben even het onderscheid kwijt in deze discussie
Een massamoordenaar is iemand die (persoonlijk) veel mensen vermoordt of dit laat doen door medeplichtigen. En dat deed Jack.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
sinds wanneer was jack the ripper een massamoordenaar? wat mis ik?
Ik ook niet. Laten we het over belangrijke dingen hebben. Zeg... wie heeft eigenlijk Op Zoek naar Zorro gewonnen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, ik volg het allemaal niet meer
Nee, die beste man heeft 5 mensen vermoord ofzo. Seriemoordenaar, oké. Maar hij roeide niet de halve hoerenbevolking uit in één nacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een massamoordenaar is iemand die (persoonlijk) veel mensen vermoordt of dit laat doen door medeplichtigen. En dat deed Jack.
maar het is ook zo dat mensen beoordeeld worden op hun uiterlijk. Elke kant op, skater, emo, marokkaan, neger, vol tattoos...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand in Nederland heeft een excuus om er niet bij te horen oid. Iedereen kan en mag naar school, mag werken, mag de taal leren. iedereen die zich in het openbaar aanpast mag thuis doen en laten wat ie wil.
Er is geen excuus om er niet bij te horen.
Ja ok, maar wat is `veel? Maar ik ging me niet in deze discussie mengen geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een massamoordenaar is iemand die (persoonlijk) veel mensen vermoordt of dit laat doen door medeplichtigen. En dat deed Jack.
Seriemoordenaar is niet veel anders dan een ander woord ervoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Nee, die beste man heeft 5 mensen vermoord ofzo. Seriemoordenaar, oké. Maar hij roeide niet de halve hoerenbevolking uit.
En dan nog... hoeren...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die beste man heeft 5 mensen vermoord ofzo. Seriemoordenaar, oké. Maar hij roeide niet de halve hoerenbevolking uit in één nacht.
Dat moet je me dan toch eens uitleggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als je dat dus doet, ben je een Nazi.
Tunnelsquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
maar het is ook zo dat mensen beoordeeld worden op hun uiterlijk. Elke kant op, skater, emo, marokkaan, neger, vol tattoos...
Dat is ook logisch en doet iedereen in meer of mindere mate, in positieve of negatieve zin.
Mn neef heeft moeite werk te vinden doordat hij van die doorkijk oorringen heeft. (hoe heten ze?) En dat is logisch, maar maakt hem wel moedeloos.
Jawel, is iets heel anders. Grotere aantallen, ander tijdsbestek, andere omstandigheden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Seriemoordenaar is niet veel anders dan een ander woord ervoor.
Niet echt hoor, zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Massamoordenaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Jawel, is iets heel anders. Grotere aantallen, ander tijdsbestek.
Wat ben jij slimquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, is iets heel anders. Grotere aantallen, ander tijdsbestek.
Meestal gebeurt dit in een oorlogssituatie waar mensen die hiertoe geneigd zijn hun kans grijpen. Dictators als Stalin, Mao en Hitler gaven opdracht voor massamoorden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet echt hoor, zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Massamoordenaar
Niet zo selectief quoten, dat siert je niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Meestal gebeurt dit in een oorlogssituatie waar mensen die hiertoe geneigd zijn hun kans grijpen. Dictators als Stalin, Mao en Hitler gaven opdracht voor massamoorden.
Ja, bijna hetzelfde.
Niks zieks aan volgens mij, ik kijk elk programma er overquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een ziekelijke fascinatie voor seriemoordenaars![]()
Ja, je trekt nu je eigen redenatie onderuit. Dat siert je ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo selectief quoten, dat siert je niet.
Geestesziekte: dit is van toepassing op de meeste seriemoordenaars, die veelal seksueel en sadistisch getinte moorden plegen. Een seriemoordenaar wordt meestal apart beschouwd van de categorie massamoordenaars ook als hij een groot aantal moorden heeft gepleegd.
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks zieks aan volgens mij, ik kijk elk programma er over
edit - en natuurlijk Dexter
Eh, nee? Het valt nog steeds onder de categorie massamoordenaars hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja, je trekt nu je eigen redenatie onderuit. Dat siert je ook niet.
moet je eens met Rip praten die is gek op seriemoordenaarsquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookVan alles over Jack the Ripper gelezen, heb er zelfs een spel over vertaald
. Ben nu eigenlijk op zoek naar boeken over seriemoordenaars, heb er laatst twee van iemand geleend en die waren best interessant
Eh nee, andere categorie? Volgens mij interpreteren we die zin andersquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, nee? Het valt nog steeds onder de categorie massamoordenaars hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |