Het is er heel goedkoop wonen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?.
Ja, M-Mquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?.
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou me als Limbo iig KAPOT schamen om die uitslag.
Waarom is dat iets om je voor te schamen?quote:
Als Groninger of Fries zou ik dat ook doen. Stelletje crypto-commu's daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Groninger of Fries zou ik dat ook doen. Stelletje crypto-commu's daar.
MeMo komt uit Friesland, nauwelijks mens te noemenquote:
Oh ja! Dat was ik vergeten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MeMo komt uit Friesland, nauwelijks mens te noemen
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat iets om je voor te schamen?
Ja, in Afrika ook, verband lijkt me logischquote:
PVV is inderdaad een one-issue partij ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.
Hoezo zijn ze niet democratisch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.
Hoe de partij intern is ingericht heeft verder niets met democratie te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat intern alles door 1 persoon, die niet kan worden weggekozen, wordt bepaald.
Tja als je overspoeld gaat worden door drugtoeristen en drugsrunners, en dat door dit soort gein bepaalde groepen zich daar gaat vestigen vind ik het eerlijk gezegd niet eens zo raar dat ze PVV stemmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van Limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in Afrika ook, verband lijkt me logisch.
Je leeft in een naïeve wereld. Dat is bij de PvdA, D66 etc niet anders. Daar houden ze alleen de schijn op dat het eerlijk gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat intern alles door 1 persoon, die niet kan worden weggekozen, wordt bepaald.
Vind ik wel, zo is het wel geregeld bij alle andere partijen. Iedereen kan zich aansluiten bij een partij en zichzelf naar de top laten verkiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe de partij intern is ingericht heeft verder niets met democratie te maken.
CDAquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was 4 jaar geleden ook al zo.
Ik vind alleen Maastricht leuk. Verder doet het me helemaal niks.quote:
Het kon ook niet anders, nu Balkenende weg is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
CDAMaar die is flink van z'n voetstuk gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |