Nee, dat is er niet. Wat een gelul. Cafeïne heeft invloed op allerlei stofjes waardoor je je alerter enzo gaat voelen. Heeft geen fuck met energie te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is energie vrijgemaakt uit de reserves van je lichaam, of uit eerder opgenomen voedsel, dus je hebt weldegelijk meer energie om te verbranden tot je beschikking.
Ik ben t met je eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
En mensen die geen koffie drinken (doe mij maar een rooibosthee), moeten ze kapot schieten.
Onzin, caffeine verbrandt vet dat wordt gebruikt als direct verbrandbare energie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. Wat een gelul. Cafeïne heeft invloed op allerlei stofjes waardoor je je alerter enzo gaat voelen. Heeft geen fuck met energie te maken.
1) dat is door een kopje koffie of een blikje energy drink een minimale hoeveelheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, caffeine verbrandt vet dat wordt gebruikt als direct verbrandbare energie.
Ik drink geen koffie, maar ook geen rooibosthee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
En mensen die geen koffie drinken (doe mij maar een rooibosthee), moeten ze kapot schieten.
Dat het een klein beetje is doet niets af aan de waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) dat is door een kopje koffie of een blikje energy drink een minimale hoeveelheid
2) die energie zat al in je, dus die zit niet in het blikje energy drink
Ik heb mezelf geleerd 2 koppen per dag max te drinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, maar ook geen rooibosthee.
Teveel koffie is niet goed voor je, ik ben verslavingsgevoelig en werk op een kantoor. Ik sla 20+ kopjes per dag over.
Not I. Vind alleen die tutjes die dan aan de energy drink light zitten uitlachwaardigquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het een klein beetje is doet niets af aan de waarheid.
Anyway, who cares?.
Ja, dat kan ik dus niet. Helemaal niet is dan makkelijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geleerd 2 koppen per dag max te drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, we beginnen met de haters. Jij bent pas daarna.
Ja, dat doet het wel, maar dan moet je wel grotere hoeveelheden hebben dan dat in koffie zit, maar het zit in bepaalde dieetpillen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Caffeine werkt in je hersenen en blokkeert bepaalde receptoren waardoor je alerter blijft. Het doet voor zover ik weet niks met vetverbranding, het voorkomt alleen dat bepaalde stoffen in je hersenen worden afgebroken.
Even ja. Maar mensen die thee drinken heb ik geen respect voor. Hoe kun je dat opgewarmde stinkwater toch in hemelsnaam drinken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat fijn, je spaart me dus nog even.
Nee, koffie werkt ook al. Caffeine werkt gewoon stimulerend. Misschien dat het in gigantische hoeveelheden idd op je vetverbranding werkt, maar dat is niet realistisch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat doet het wel, maar dan moet je wel grotere hoeveelheden hebben dan dat in koffie zit, maar het zit in bepaalde dieetpillen.
Lekker, earl grey met een vleugje lavendel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even ja. Maar mensen die thee drinken heb ik geen respect voor. Hoe kun je dat opgewarmde stinkwater toch in hemelsnaam drinken..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Caffeine werkt in je hersenen en blokkeert bepaalde receptoren waardoor je alerter blijft. Het doet voor zover ik weet niks met vetverbranding, het voorkomt alleen dat bepaalde stoffen in je hersenen worden afgebroken.
Ik lul toch niet zomaar wat als ik er geen verstand van heb?quote:Franse onderzoekers hebben voor de helft achterhaald hoe de meest gebruikte drug ter wereld vetlagen afbreekt. De andere helft van de werking van cafeïne [structuurformule hieronder] is de onderzoekers niet precies duidelijk.
Dat cafeïne de verbranding van vet verhoogt staat inmiddels vast. Maar hoe, daarover is minder bekend dan de textbooks je vertellen.
Dat zeggen we ook niet, we zeggen alleen dat je dan enorme hoeveelheden caffeine binnen moet krijgen. Koffie of red bull doet dat niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ik lul toch niet zomaar wat als ik er geen verstand van heb?
Maakt niet uit, het feit dat het het doet is voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook niet, we zeggen alleen dat je dan enorme hoeveelheden caffeine binnen moet krijgen. Koffie of red bull doet dat niet.
Klinkt best goed, op de suiker naquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker, earl grey met een vleugje lavendel.En suiker
Jij wil gewoon horen dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het feit dat het het doet is voldoende.
quote:
Nee hoor, dat gaat ook vervelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon horen dat je gelijk hebt
Ah mooi, ben ik toch blij dat ik ben gaan stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat ook vervelen.
VVD
.
Overijssel laatste CDA bolwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Zo mooi om te zien, heel nederland VVD op wat onbelangijke regiotjes na.
Limburg ook leuk, nog nooit een neger gezien daar, maar wel allemaal PVV stemmenquote:
Heb best veel Turken e.d. gezien daar anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Limburg ook leuk, nog nooit een neger gezien daar, maar wel allemaal PVV stemmen.
Daar zit hem de crux dan ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Limburg ook leuk, nog nooit een neger gezien daar, maar wel allemaal PVV stemmen.
Of het voorkomen is beter dan genezen verhaal?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zit hem de crux dan ook
Wat je niet kent, is eng.
Dat is een gevolg daarvan. Het is eng, dus willen we het niet hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het voorkomen is beter dan genezen verhaal?
Wilde net zeggen, af en toe leek het de Bos en Lommer wel hoor, in Zuid-Limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb best veel Turken e.d. gezien daar anders.
True, in Geleen zit het er bijv. aardig vol meequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, af en toe leek het de Bos en Lommer wel hoor, in Zuid-Limburg.
Uhuhquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een gevolg daarvan. Het is eng, dus willen we het niet hier
Ah!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, af en toe leek het de Bos en Lommer wel hoor, in Zuid-Limburg.
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Venlo schijnt er ook wel last van te hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Heerlen en Maastricht ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef STING het volgende:
True, in Geleen zit het er bijv. aardig vol mee
Het is er heel goedkoop wonen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?.
Ja, M-Mquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus en allochtonen en ook nog eens Limbo's? En dan wonen er nog mensen, vrijwillig?.
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou me als Limbo iig KAPOT schamen om die uitslag.
Waarom is dat iets om je voor te schamen?quote:
Als Groninger of Fries zou ik dat ook doen. Stelletje crypto-commu's daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Groninger of Fries zou ik dat ook doen. Stelletje crypto-commu's daar.
MeMo komt uit Friesland, nauwelijks mens te noemenquote:
Oh ja! Dat was ik vergeten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MeMo komt uit Friesland, nauwelijks mens te noemen
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat iets om je voor te schamen?
Ja, in Afrika ook, verband lijkt me logischquote:
PVV is inderdaad een one-issue partij ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.
Hoezo zijn ze niet democratisch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Dat je zo'n one-issue partij, die niet democratisch is en voornamelijk scoort met one-liners en en symboolpolitiek zo groot hebt laten worden.
Hoe de partij intern is ingericht heeft verder niets met democratie te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat intern alles door 1 persoon, die niet kan worden weggekozen, wordt bepaald.
Tja als je overspoeld gaat worden door drugtoeristen en drugsrunners, en dat door dit soort gein bepaalde groepen zich daar gaat vestigen vind ik het eerlijk gezegd niet eens zo raar dat ze PVV stemmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van Limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in Afrika ook, verband lijkt me logisch.
Je leeft in een naïeve wereld. Dat is bij de PvdA, D66 etc niet anders. Daar houden ze alleen de schijn op dat het eerlijk gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat intern alles door 1 persoon, die niet kan worden weggekozen, wordt bepaald.
Vind ik wel, zo is het wel geregeld bij alle andere partijen. Iedereen kan zich aansluiten bij een partij en zichzelf naar de top laten verkiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe de partij intern is ingericht heeft verder niets met democratie te maken.
CDAquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was 4 jaar geleden ook al zo.
Ik vind alleen Maastricht leuk. Verder doet het me helemaal niks.quote:
Het kon ook niet anders, nu Balkenende weg is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
CDAMaar die is flink van z'n voetstuk gevallen.
Cohen en Pechthold zijn door hun partijen gekozen om ze te leiden. Hoe is dat niet eerlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leeft in een naïeve wereld. Dat is bij de PvdA, D66 etc niet anders. Daar houden ze alleen de schijn op dat het eerlijk gaat.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alleen Maastricht leuk. Verder doet het me helemaal niks.
Lubbers, dat was nog een echte toffe CDA-erquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders, nu Balkenende weg is.
Of je Cohen nu een aanwinst moet noemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cohen en Pechthold zijn door hun partijen gekozen om ze te leiden. Hoe is dat niet eerlijk?
Iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lubbers, dat was nog een echte toffe CDA-er
Cohen is het beste dat rechts is overkomen in jarenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je Cohen nu een aanwinst moet noemen
In dat opzicht is het een aanwinst te noemen jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cohen is het beste dat rechts is overkomen in jaren.
Best een charismatische kerel, maar een debatter is hij niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat de PvdA hem na het debacle in Amsterdam nog zag als iemand met enig politiek talentquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat opzicht is het een aanwinst te noemen ja
Ik vind 't vooral een enge ventquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Best een charismatische kerel, maar een debatter is hij niet.
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch zijn het twee zaken die volledig van elkaar losstaan. De PVV probeert het partijprogamma, net als de andere reguliere politieke partijen, langs democratische weg door te voeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Vind ik wel, zo is het wel geregeld bij alle andere partijen. Iedereen kan zich aansluiten bij een partij en zichzelf naar de top laten verkiezen.
Als stadsmeisje ben ik compleet verliefd geworden op de rust en de ruimte daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alleen Maastricht leuk. Verder doet het me helemaal niks.
Lol wut? Charisma? van een vaas dooie anjers jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Best een charismatische kerel, maar een debatter is hij niet.
Uiteraad, maar daar doelde hij dus niet op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch zijn het twee zaken die volledig van elkaar losstaan. De PVV probeert het partijprogamma, net als de andere reguliere politieke partijen, langs democratische weg door te voeren.
Dat zegt imo genoeg over de PvdA zelf en de stemmers van de PvdA. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat de PvdA hem na het debacle in Amsterdam nog zag als iemand met enig politiek talent.
Die vent is zo kortzichtig, achterbaks en eigenlijk domweg naief, het is genant om hem te horen praten om dagelijkse dingen..
Je mag hier alles zeggen Sammiequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt imo genoeg over de PvdA zelf en de stemmers van de PvdA. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet zeggen
Ik vind het leuke aan Maastricht dat je je in het buitenland waantquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Als stadsmeisje ben ik compleet verliefd geworden op de rust en de ruimte daar.
Ik hoef daarvoor niet naar Limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Als stadsmeisje ben ik compleet verliefd geworden op de rust en de ruimte daar.
Maar ze zijn zelf, intern, geen democratische partij. Zoals ik zei.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch zijn het twee zaken die volledig van elkaar losstaan. De PVV probeert het partijprogamma, net als de andere reguliere politieke partijen, langs democratische weg door te voeren.
Partij van de Allochtonen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt imo genoeg over de PvdA zelf en de stemmers van de PvdA. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet zeggen
Moet dat dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ze zijn zelf, intern, geen democratische partij. Zoals ik zei.
Het leukste is een Limbo die in plat limbo's "die buitenlanders moeten wel integreren en de taal leren" verkondigtquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het leuke aan Maastricht dat je je in het buitenland waant
Blijkbaar niet. Maar ik vind het niet netjes. Zeker als je dat doorvoert in de 2de kamer, waar iedereen van de PVV moet stemmen wat Wilders stemt.quote:
Nee, dat zei je in eerste instantie niet. Ik wil je best even citeren hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Maar ze zijn zelf, intern, geen democratische partij. Zoals ik zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |