ik heb er helemaal geen waaedeoordeel over. Het enige wat ik zeg is dat de een het ermee eens zal zijn en de ander niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de knuffeltijd is gewoon voorbij. Het is toch van den zotte dat men jarenlang niet eens het woord marokkaan durfde te noemen als er weer eens een scooterklootzak een overval had gepleegd? Want stel je voor dat je de bevolkingsgroep voor het hoofd stoot. Dat verandert nu en men noemt het beestje nu gewoon bij z'n naam.
The Boys from Brazilquote:
Mijn geschiedenisleraarquote:
je hebt wel in de gaten dat dit soort uitspraken ook wel een klein beetje kan maken dat mensen (marokkanen) gaan schoppen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]. Natuurlijk wel. De moslims voeden hun kinderen anders op, ze komen vervolgens naar het 'vrije' Nederland en ontdekken dat ze nergens voor gepakt worden, geen stokslagen krijgen en niet 80 jaar de bak in gaan als ze een oud wijf kapotschieten. Dat is een koeltoerprobleem. En die heb je dus niet met zwitsers die naar Nederland komen, of Denen, of Amerikanen. Wel met moslims.
Ja, het komt door ons ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je hebt wel in de gaten dat dit soort uitspraken ook wel een klein beetje kan maken dat mensen (marokkanen) gaan schoppen?
Die cijfers klopppen niet, ze laten bij Dld de hele 2e wereld oorlog incl deportaties wegquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Mao ja.
http://www.scottmanning.com/content/communist-body-count/
Was Duitsland communistisch dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die cijfers klopppen niet, ze laten bij Dld de hele 2e wereld oorlog incl deportaties weg
Dovemansoren natuurlijk, 'want er zijn ook nederlandse criminelen...'quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt allemaal niet zo moeilijk te verklaren, je moet het alleen wel willen inzien.
Welk deel van communistisch begreep je niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Die cijfers klopppen niet, ze laten bij Dld de hele 2e wereld oorlog incl deportaties weg
Ik had t niet specifiek over communisme/dictatoren, maar over personen die de leiding hadden over het (uit)moorden van mensen.quote:
Ja, maak het anders even MIJN schuld dat zij crimineel zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je hebt wel in de gaten dat dit soort uitspraken ook wel een klein beetje kan maken dat mensen (marokkanen) gaan schoppen?
Mijn vraag ging niet over het communisme.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk deel van communistisch begreep je niet?
Maar die cijfers in de link gaan over communistische regimes. Dus het is logisch dat Duitsland daar niet tussen staat. Dus waarom zouden die cijfers niet kloppen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t niet specifiek over communisme/dictatoren, maar over personen die de leiding hadden over het (uit)moorden van mensen.
Babs, Che genoot ervan om gevangen eigenhandig te martelen en dood te schieten. En dat soort tuig verdedig jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef stbabylon het volgende:
Volgens die redenering is Washington ook een massamoordenaar.
Moet er nog een plannenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
En? heeft er nog iemand gedate/een date op de planning staan?
Wat een onderwerpen komen hier langs op de donderdag middag.
"het was voor de goede zaak"quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Babs, Che genoot ervan om gevangen eigenhandig te martelen en dood te schieten. En dat soort tuig verdedig jij?
Ik date niet. Heb wel vanaf vanavond 23.15 een langggg weekend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
En? heeft er nog iemand gedate/een date op de planning staan?
Wat een onderwerpen komen hier langs op de donderdag middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |