abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93585627
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.
Dat is 1 van de onderwerpen. Als je alle onderwerpen plaatst is het niet meer extreem rechts.
pi_93585628
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Was het niet Pim die ooit zei: "De islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede"? :D
Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:52:21 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93585658
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?
Precies :D Wilders zegt in feite hetzelfde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93585667
quote:

[..]

Zelf Ghadaffi geeft de schuld aan de Islam en met name de Al Qaida :P
pi_93585669
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en als mijn tante een pie.. nou ja..

Het is nou eenmaal een feit op dit moment, ik moet ook niet veel hebben van de islam of een ander geloof, maar de islam is op dit moment de enige stroming die van betekenis is op dat gebeid.
Van alle geloven is het de meest agressieve ja. Maar er zijn meer factoren die geweld uitlokken. Dat er in hun landen van alles is te verdienen door het westen heeft wel invloed over hoe ze over het westen denken.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:52:54 #156
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93585678
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bekijk de punten van de partij nou eens :P De PVV heeft net zo goed linkse als rechtse punten.
Dat is zeker waar. Alleen zijn standpunten op het gebied van allochtonen zijn wel veel meer aan de rechterzijde van het spectrum te vinden en die vind ik toch echt doorschieten naar extreem rechts.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_93585680
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat is 1 van de onderwerpen. Als je alle onderwerpen plaatst is het niet meer extreem rechts.
Alsof Mao, Stalin, Pol Pot et cetera niet alles afschoven op een bepaalde bevolkingsgroep. Dus nogmaals, hoezo is dat extreem-rechts?
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:53:36 #158
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93585700
quote:

[..]

En hoe vaak was dta in het verleden het christendom bijvoorbeeld?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_93585702
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bekijk de punten van de partij nou eens :P De PVV heeft net zo goed linkse als rechtse punten.
Ja, een paar, en in debatten weten ze die weer zo te draaien dat het te maken heeft met de islam/moslims. Geert kan niet een half uur debatteren zonder de islam/moslims er bij te halen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 maart 2011 @ 11:53:46 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93585708
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

hmm, ok, dan heb ik dat minder scherp in mijn hoofd zitten.
"In datzelfde interview zei hij verder dat Nederland met zestien miljoen inwoners vol was, en dat er wat hem betreft geen enkele ("nul") asielzoeker meer toegelaten werd. Op de opmerking van de interviewer dat Fortuyn dat niet mocht zeggen van zijn partij, reageerde Fortuyn met "Nou, daar moest ik me maar eens niet zoveel meer van aantrekken". Dat ene zinnetje was de aanleiding voor de breuk met Leefbaar Nederland.[6] Tijdens de bijeenkomst waarin die breuk plaats vond, riep Fortuyn geėmotioneerd uit: "We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde colonne! Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen." [15] Enkele dagen later richtte hij zijn eigen politieke beweging op, de Lijst Pim Fortuyn."

""Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur", "Overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk" en: "Als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen". Ook zei hij dat hij af wilde van "dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren", "als dat [artikel] betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken". Deze uitlating sloot aan bij zijn veelvuldige hekeling van het politiek-correcte multiculturalisme, dat toen in politiek en media overheersend was."

"Cquote1.svg Ik zeg: iedereen die hier binnen is, blijft hier binnen. Janmaat ging wel een stapje verder. Die wilde bevorderen dat mensen een enkele reis terug kregen. Dat zult u bij mij niet zien. Wat ik wel zeg, is dat het nu afgelopen moet zijn. En dat we er genoeg hebben. Veertigduizend per jaar, dat is in vier jaar tijd een stad van een omvang van Groningen. Dat moeten mensen zich eens even goed realiseren. En dan veelal: enkele reis onderklasse. Nou dat zie ik niet zo zitten. Daar moeten we maar eens even mee stoppen."
pi_93585711
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Precies :D Wilders zegt in feite hetzelfde.
Wilders wil iedereen t liefst deporteren :')

PF wilde het alleen aan banden laten leggen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:53:54 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93585715
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Alleen zijn standpunten op het gebied van allochtonen zijn wel veel meer aan de rechterzijde van het spectrum te vinden en die vind ik toch echt doorschieten naar extreem rechts.
Maar dat zijn niet de enige standpunten. Over het algemeen bekeken, is de PVV niet links en ook niet rechts. :) Dat is het punt.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:54:00 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93585717
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Van alle geloven is het de meest agressieve ja. Maar er zijn meer factoren die geweld uitlokken. Dat er in hun landen van alles is te verdienen door het westen heeft wel invloed over hoe ze over het westen denken.
Ach, er zal idd altijd wel een andere kant van het verhaal achter zitten, feit is dat wij misschien hun olie willen, maar wij willen ze iig niet allemaal dood hebben omdat ze niet in Sinterklaas geloven ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_93585729
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Alsof Mao, Stalin, Pol Pot et cetera niet alles afschoven op een bepaalde bevolkingsgroep. Dus nogmaals, hoezo is dat extreem-rechts?
Het is ook geen extreem-rechts.

Het onderscheid tussen "gewoon" rechts en extreemrechts wordt dan ook in de eerste plaats gemaakt door degene die deze termen gebruikt. Een gangbaar criterium is de gewenste wijze van maatschappijverandering. Extreemrechts wil deze verandering bereiken, desnoods door middel van geweld. Zij zijn een voorstander van een sterke, leidende overheid. Dit in tegenstelling tot gewoon rechts, dat langs democratische weg naar maatschappelijke veranderingen streeft.
pi_93585733
quote:

[..]

En hoe vaak is het Westen daar bij betrokken ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:54:53 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93585746
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is het grootste voordeel van Homo Sapiens, om te ontwikkelen en te leren van je kortzichtige verleden, religie is vervangen door wetenschap, alleen in die zandbakken nog niet :').
Get woke, go broke!
pi_93585762
quote:

[..]

Vaak, maar we hebben het over het hier en nu. Overigens ken ik de historie van de Islam niet, maar ik ga er vanuit dat zij zich toen net zo misdroegen als het Christendom in het verleden.
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 maart 2011 @ 11:55:27 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93585767
quote:

[..]

...maar we leven niet meer in de middeleeuwen. We zijn een paar honderd jaar verder. Vandaar dat 'rechts' de islamlanden een achterlijke cultuur noemt. Men loopt ver achter wat betreft mensenrechten, vrouwenrechten, denkbeelden en leefwijze.
pi_93585784
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Het is ook geen extreem-rechts.

Het onderscheid tussen "gewoon" rechts en extreemrechts wordt dan ook in de eerste plaats gemaakt door degene die deze termen gebruikt. Een gangbaar criterium is de gewenste wijze van maatschappijverandering. Extreemrechts wil deze verandering bereiken, desnoods door middel van geweld. Zij zijn een voorstander van een sterke, leidende overheid. Dit in tegenstelling tot gewoon rechts, dat langs democratische weg naar maatschappelijke veranderingen streeft.
Leuk citaat alleen gaat dit net zo hard op voor extreemlinks. Maar goed.
pi_93585802
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, er zal idd altijd wel een andere kant van het verhaal achter zitten, feit is dat wij misschien hun olie willen, maar wij willen ze iig niet allemaal dood hebben omdat ze niet in Sinterklaas geloven ;).
Nee, wij willen ze ergens heen deporteren waar we er geen last van hebben er waar verder niks voor ons te halen is, omdat ze er wel in geloven.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:56:55 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93585817
Want als het verleden nog telt dan ros ik vanaf nu elk lekker wijf weer gewoon op dr hoofd en sleur dr aan dr haren mee naar mijn grot, want in het verleden.....
Get woke, go broke!
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:57:17 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93585833
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wilders wil iedereen t liefst deporteren :')

PF wilde het alleen aan banden laten leggen.
Toch hebben ze behoorlijk gelijke ideeėn. Een iets andere uitvoering, misschien.
pi_93585835
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Leuk citaat alleen gaat dit net zo hard op voor extreemlinks. Maar goed.
Uiteraard gaat dat ook voor extreem-links op. Denk bijvoorbeeld aan groeperingen als RaRa in het verleden. Die schuwde ook geen geweld.
pi_93585843
Het is van wilder gewoon een stokpaardje, de islam. Hij weet dat hij er stemmen mee krijgt, mensen leggen graag de schuld bij een ander. Aan de andere kant weet hij ook dat hij er mensen mee tegen de haren strijkt.
Vooralsnog is het voor hem voordelig.
pi_93585851
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Want als het verleden nog telt dan ros ik vanaf nu elk lekker wijf weer gewoon op dr hoofd en sleur dr aan dr haren mee naar mijn grot, want in het verleden.....
Doe je dat nu niet meer dan? Ik nog wel hoor, af en toe, vinden ze lekker hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')