Dat is 1 van de onderwerpen. Als je alle onderwerpen plaatst is het niet meer extreem rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.
Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het niet Pim die ooit zei: "De islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede"?
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?
Zelf Ghadaffi geeft de schuld aan de Islam en met name de Al Qaidaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, kijk even naar alle probleem gebieden in de wereld op dit moment, hoevaak is de Islam daar bij betrokken?
Van alle geloven is het de meest agressieve ja. Maar er zijn meer factoren die geweld uitlokken. Dat er in hun landen van alles is te verdienen door het westen heeft wel invloed over hoe ze over het westen denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en als mijn tante een pie.. nou ja..
Het is nou eenmaal een feit op dit moment, ik moet ook niet veel hebben van de islam of een ander geloof, maar de islam is op dit moment de enige stroming die van betekenis is op dat gebeid.
Dat is zeker waar. Alleen zijn standpunten op het gebied van allochtonen zijn wel veel meer aan de rechterzijde van het spectrum te vinden en die vind ik toch echt doorschieten naar extreem rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekijk de punten van de partij nou eensDe PVV heeft net zo goed linkse als rechtse punten.
Alsof Mao, Stalin, Pol Pot et cetera niet alles afschoven op een bepaalde bevolkingsgroep. Dus nogmaals, hoezo is dat extreem-rechts?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat is 1 van de onderwerpen. Als je alle onderwerpen plaatst is het niet meer extreem rechts.
En hoe vaak was dta in het verleden het christendom bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, een paar, en in debatten weten ze die weer zo te draaien dat het te maken heeft met de islam/moslims. Geert kan niet een half uur debatteren zonder de islam/moslims er bij te halen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekijk de punten van de partij nou eensDe PVV heeft net zo goed linkse als rechtse punten.
"In datzelfde interview zei hij verder dat Nederland met zestien miljoen inwoners vol was, en dat er wat hem betreft geen enkele ("nul") asielzoeker meer toegelaten werd. Op de opmerking van de interviewer dat Fortuyn dat niet mocht zeggen van zijn partij, reageerde Fortuyn met "Nou, daar moest ik me maar eens niet zoveel meer van aantrekken". Dat ene zinnetje was de aanleiding voor de breuk met Leefbaar Nederland.[6] Tijdens de bijeenkomst waarin die breuk plaats vond, riep Fortuyn geėmotioneerd uit: "We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde colonne! Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen." [15] Enkele dagen later richtte hij zijn eigen politieke beweging op, de Lijst Pim Fortuyn."quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hmm, ok, dan heb ik dat minder scherp in mijn hoofd zitten.
Wilders wil iedereen t liefst deporterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesWilders zegt in feite hetzelfde.
Maar dat zijn niet de enige standpunten. Over het algemeen bekeken, is de PVV niet links en ook niet rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Alleen zijn standpunten op het gebied van allochtonen zijn wel veel meer aan de rechterzijde van het spectrum te vinden en die vind ik toch echt doorschieten naar extreem rechts.
Ach, er zal idd altijd wel een andere kant van het verhaal achter zitten, feit is dat wij misschien hun olie willen, maar wij willen ze iig niet allemaal dood hebben omdat ze niet in Sinterklaas gelovenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van alle geloven is het de meest agressieve ja. Maar er zijn meer factoren die geweld uitlokken. Dat er in hun landen van alles is te verdienen door het westen heeft wel invloed over hoe ze over het westen denken.
Het is ook geen extreem-rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof Mao, Stalin, Pol Pot et cetera niet alles afschoven op een bepaalde bevolkingsgroep. Dus nogmaals, hoezo is dat extreem-rechts?
En hoe vaak is het Westen daar bij betrokkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het grootste voordeel van Homo Sapiens, om te ontwikkelen en te leren van je kortzichtige verleden, religie is vervangen door wetenschap, alleen in die zandbakken nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
En hoe vaak was dta in het verleden het christendom bijvoorbeeld?
Vaak, maar we hebben het over het hier en nu. Overigens ken ik de historie van de Islam niet, maar ik ga er vanuit dat zij zich toen net zo misdroegen als het Christendom in het verleden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
...maar we leven niet meer in de middeleeuwen. We zijn een paar honderd jaar verder. Vandaar dat 'rechts' de islamlanden een achterlijke cultuur noemt. Men loopt ver achter wat betreft mensenrechten, vrouwenrechten, denkbeelden en leefwijze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk citaat alleen gaat dit net zo hard op voor extreemlinks. Maar goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Het is ook geen extreem-rechts.
Het onderscheid tussen "gewoon" rechts en extreemrechts wordt dan ook in de eerste plaats gemaakt door degene die deze termen gebruikt. Een gangbaar criterium is de gewenste wijze van maatschappijverandering. Extreemrechts wil deze verandering bereiken, desnoods door middel van geweld. Zij zijn een voorstander van een sterke, leidende overheid. Dit in tegenstelling tot gewoon rechts, dat langs democratische weg naar maatschappelijke veranderingen streeft.
Nee, wij willen ze ergens heen deporteren waar we er geen last van hebben er waar verder niks voor ons te halen is, omdat ze er wel in geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er zal idd altijd wel een andere kant van het verhaal achter zitten, feit is dat wij misschien hun olie willen, maar wij willen ze iig niet allemaal dood hebben omdat ze niet in Sinterklaas geloven.
Toch hebben ze behoorlijk gelijke ideeėn. Een iets andere uitvoering, misschien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wilders wil iedereen t liefst deporteren![]()
PF wilde het alleen aan banden laten leggen.
Uiteraard gaat dat ook voor extreem-links op. Denk bijvoorbeeld aan groeperingen als RaRa in het verleden. Die schuwde ook geen geweld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk citaat alleen gaat dit net zo hard op voor extreemlinks. Maar goed.
Doe je dat nu niet meer dan? Ik nog wel hoor, af en toe, vinden ze lekker hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Want als het verleden nog telt dan ros ik vanaf nu elk lekker wijf weer gewoon op dr hoofd en sleur dr aan dr haren mee naar mijn grot, want in het verleden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |