Heyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Zou ik als prins dan weer als nadeel zien
En dan maakt de prins die er op zit niet zo veel uit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb liever een zwarte Andalusische hengst
falerquote:
Whyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zou Peu z'n moeder er zo uitzien?
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik altijd snelle auto's had?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd snelle auto's had?Dit praat je niet meer goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
heb ik vaker last van deze week bij jou volgens mijquote:
Mijn prins kan niet paardrijden geloof ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan maakt de prins die er op zit niet zo veel uit?
Je doet ook zo raar somsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik vaker last van deze week bij jou volgens mij
Wil je nou zeggen dat ik niet kan paard rijdenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn prins kan niet paardrijden geloof ik
Mijn humor, t is kapotquote:
Waar ga je naartoe vliegen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn humor, t is kapotT is een rare tijd voor mij. Morgen een gesprek en als dat goed gaat, mag ik binnen 2 weken vliegen
Dan naar Cork voor een half jaar (jaar contract, maar na 6mdn mag ik een relocation aanvragen).quote:
Oh, kan je dat wel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik niet kan paard rijden
Cute.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, ouders van een maat van me hebben een manege.
Is wel al heel lang geleden.
Tis vast net als fietsenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, ouders van een maat van me hebben een manege.
Is wel al heel lang geleden.
MeMo!quote:
Helemaal niet, dat is stoerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan fietsen, maar op een paard naar de kroeg staat zo raar
Nou, dat hoeft dan weer niet perse. Ik ben eens te paard door de McDrive gegaan om een McFlurry te halen.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan weer niet perse. Ik ben eens te paard door de McDrive gegaan om een McFlurry te halen.
Als je aantal berichten per pagina op 50 hebt staan, heb je er 7 ja..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
Heeft dat vorige topic nu maar 7 pagina's?
Via deze link kwam ik: [Singles] uit eten bij L-E
Ben met teveel zaken tegelijk bezigquote:
Misschien is er wel een markt voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan weer niet perse. Ik ben eens te paard door de McDrive gegaan om een McFlurry te halen.
Ik had de kop van die dude/meid wel eens willen zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is er wel een markt voor.
Ga eens nadenken over een paardenstalling bij het cafe
Ooh, wat apart, want in mijn instellingen zit het gewoon op 25 posts/pagina, maar in de link stuurt hij blijkbaar 50 posts/pagina mee. Alsnog gaat het faliekant mis trouwens, maar dat werkt sowieso nooit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je aantal berichten per pagina op 50 hebt staan, heb je er 7 ja..
Vroeger werkte dat prima, maar tegenwoordig is t fucked opquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, wat apart, want in mijn instellingen zit het gewoon op 25 posts/pagina, maar in de link stuurt hij blijkbaar 50 posts/pagina mee. Alsnog gaat het faliekant mis trouwens, maar dat werkt sowieso nooit.
Denk ook even aan de paardenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Al die dorstige cowboys binnen is toch goed
Ik ook, tenzij ik een keer ververs..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger werkte dat prima, maar tegenwoordig is t fucked opik heb zelf sinds de auto update alles op 1 pagina.
Ja, ik dus nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ik een keer ververs..
Geen reden, had ik gewoon even zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel vroeg me alleena f waarom je dat deed
Dat bedoel ik niet, maar whateverquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang die betalen krijgen ze ook bier.
Ik ben niet zo moeilijk
Nee, want dan zou ik je persoonlijk een schop voor je kont gevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee snap dat je dat niet bedoelde.
Je dacht toch ook niet serieus dat ik zoiets van plan was?
niet zo lang als hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, vanaf zaterdag zijn mn ouders een week pleittemoet eigenlijk iemand regelen om t huis weer eens helemaal door te nueken
is alweer een hele tijd geleden hiero
Nou, dan hebben jullie een match lijkt me?quote:
Och, in de gemiddelde krant zijn genoeg potentieeltjes te vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, vanaf zaterdag zijn mn ouders een week pleittemoet eigenlijk iemand regelen om t huis weer eens helemaal door te nueken
is alweer een hele tijd geleden hiero
Dat is niet liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik je persoonlijk een schop voor je kont geven
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan hebben jullie een match lijkt me?
Ik heb t over mezelf he, niet over wat mn ouders doen, dat wil ik niet wetenquote:
Als je serieus was geweest wat betreft die paarden, dan ben jij ook niet liefquote:
huuuu!! die kant waren m'n gedachten nog helemaal niet opgegaan... nu welquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t over mezelf he, niet over wat mn ouders doen, dat wil ik niet weten![]()
Bedenk me trouwens net dat ik een maand of 3 geleden nog een nacht met iemand heb doorgebracht.
Ik betaal nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, in de gemiddelde krant zijn genoeg potentieeltjes te vinden
Maar goed dat ik niet serieus was danquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je serieus was geweest wat betreft die paarden, dan ben jij ook niet lief
Wtf, dat hoor jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
huuuu!! die kant waren m'n gedachten nog helemaal niet opgegaan... nu wel
gaat hier alweer hard op een jaar aan
nee, daar hoor ik godzijdank niks van, maar ik wil er ook sowieso niet over nadenkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, dat hoor jij?![]()
Damn, ben ik blij dat t huis groot genoeg is om daar niks van mee te krijgen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef JoeBravo het volgende:
muziek maar eens uit gezet voor er een nieuw nummer start ipv erna, anders blijf ik toch maar luisteren
Nu maar eens naar bed
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef JoeBravo het volgende:
muziek maar eens uit gezet voor er een nieuw nummer start ipv erna, anders blijf ik toch maar luisteren
Nu maar eens naar bed
Ik durf niet meer te zappen naar programma's die jij kijktquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
Ah leuk programma op Ned2, over rare gewoontes.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zappen naar programma's die jij kijkt
Blauwe jurkje is de leukste van die dames..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
OHja, kan niet kiezenhttp://www.spitsnieuws.nl(...)ames_op_een_rij.html
paars!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
In het groene jurkjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Paars heeft wel een 200% 'buurmeisje' uitstraling, daar heb ik wel een zwak voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
blauw kijkt vel te arrogant, paars is lief
Stiekem zijn ze allemaal maar eng om te zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Evie vind auto's alleen leuk als je haar er in laat rijdenquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie vind auto's alleen leuk als je haar er in laat rijden
Huuu.. eerst dat papiertjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie vind auto's alleen leuk als je haar er in laat rijden
quote:
Haha I knowquote:
Same, weltrustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha I know![]()
Slaap lekker en have fun morgen
Paars is de enige die er een beetje leuk uitziet. De rest is sjagrijnig en/of arrogant en/of sletterig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moet nog ff kijken hoe het er in Utrecht voor staat, maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 06:35 schreef stbabylon het volgende:
Geen meerderheid voor de coalitie en flinke winst voor D66
Daarnaast maar 3588 mongolen in Zwolle
Ik zit serieus te overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Ik bedoel, aan een PC, MacBook Pro en iPhone heb ik natuurlijk nog niet genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Zo. HW zal wel aan het aftrekken zijn. De iPad2 komt deze maand naar Nederland.
Ik ook. Al twijfel ik tussen de 1 en de 2, aangezien de 1 nu 120 goedkoper is. Maar ik ben geen pauper. Dus het wordt de 2. Denk ik. Misschien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Ik bedoel, aan een PC, MacBook Pro en iPhone heb ik natuurlijk nog niet genoeg.
Als ik nu zie hoe vaak ik op de bank en in bed nog met de iPhone bezig ben, is zo'n tablet eigenlijk best handigquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Ik bedoel, aan een PC, MacBook Pro en iPhone heb ik natuurlijk nog niet genoeg.
De 1 is nu wel bijzonder aantrekkelijk qua prijs.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Al twijfel ik tussen de 1 en de 2, aangezien de 1 nu 120 goedkoper is. Maar ik ben geen pauper. Dus het wordt de 2. Denk ik. Misschien.
De meeste Android-tablets zijn anders duurder dan de iPad hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu zie hoe vaak ik op de bank en in bed nog met de iPhone bezig ben, is zo'n tablet eigenlijk best handigBeter voor de ogen ook. Misschien kijken of die Androiddingen wat zijn, zijn in ieder geval goedkoper
En ik ben geen Apple fan, maar het ding is ook vele malen beter dan de concurrentie (op het ontbreken van flash na)quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste Android-tablets zijn anders duurder dan de iPad hoor.Degenen van een redelijke kwaliteit iig wel. Nu 379 euro voor een iPad 1, daar kan geen Android-tablet tegenop.
Zit er niet bij. Waarom zou je dat willen. Dat ding is om op te internetten, niet om er een scriptie op te schrijven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
ZIt er bij de 2 nou een USB-poort op of moet je nog steeds zo'n adapter aanschaffen en los meesjouwen en kwijtraken?
Meer om er foto's en videobestanden op te zetten, maar dat moet toch via iTunes op de pc dus eigenlijk is zo'n USB-poort overbodig bedenk ik me nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zit er niet bij. Waarom zou je dat willen. Dat ding is om op te internetten, niet om er een scriptie op te schrijven.
Ja? Ga je de hele dag foto's kijken op je iPad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Meer om er foto's en videobestanden op te zetten, maar dat moet toch via iTunes op de pc dus eigenlijk is zo'n USB-poort overbodig bedenk ik me nu
Welkom, zuurstoffles en longembolie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:09 schreef Rifoki het volgende:
"Je hebt de longen van iemand die al 20 jaar dagelijks een pakje shag rookt, excusez-le-mot, maar het is een zooitje. Als je nu niet stopt met roken heb je binnen nu en 5 jaar permanente beschadigingen." - dankuwel dokter!
Ja, jeweettog. Het is gewoon een digitale fotolijst.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja? Ga je de hele dag foto's kijken op je iPad?.
Die camera ga ik niet gebruiken, dat facetime is niks voor mij. Moet ik ineens geïnteresseerd kijken als ik iemand bel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
Hier nog een Ipad twijfelaar... vind de Ipad2 wel interessant maar niet dusdanig vernieuwend om nu voor een Ipad 2 te gaan. Ipad 1 is juist zeer leuk geprijst nu. En heb je een camera nodig? of die paar gram minder?
Dan heb ik nog wel een 'ipad' voor je. Kun je ook muziek mee afspelen. 100 euro, issie van jou.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Ja, jeweettog. Het is gewoon een digitale fotolijst.
Hehequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die camera ga ik niet gebruiken, dat facetime is niks voor mij. Moet ik ineens geïnteresseerd kijken als ik iemand bel.
Met een camera? De iPad2 is grafisch wel veel beter dan de 1, goede reden om daar op te wachten.quote:
Ik vind de graphics nu al vrij goed, ben wel benieuwd dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een camera? De iPad2 is grafisch wel veel beter dan de 1, goede reden om daar op te wachten.
Dat is inderdaad wel een aantrekkelijke prijsquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
een ipad voor 379 is echt een prima prijs. Grootste voordeel van de 2 is snelheid, maar het is niet alsof de 1 traag is.
Aan de voor- en achterkant.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:15 schreef Tally het volgende:
Krijgt de iPad2 ook een camera achterin? Net zoals die nieuwe versies iPruts?
Es kijken of ik dan hubbie niet zo ver kan krijgen om een iPad 1 te kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef STING het volgende:
[..]
Aan de voor- en achterkant.
http://tweakers.net/revie(...)dware-en-design.html
Dat risico loop je iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aantrekkelijke prijs
Maar dan krijg ik zo hetzelfde als met m'n iPhone, dat ik er volgend jaar al geen nieuwe iOS op kan zetten omdat hij te traag wordt en sommige apps het niet meer doen.
Daar was je toch allang mee bezig?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stel het maar voor. Ik ben niet tegen.
Die prijs is inderdaad prima, nog iets om over te twijfelen.. Maar ik wil ook nog een nieuwe tvquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
een ipad voor 379 is echt een prima prijs. Grootste voordeel van de 2 is snelheid, maar het is niet alsof de 1 traag is.
Mja het is hier thuis meer een gadget dan he. Want echt gebruiken ga ik hem nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die prijs is inderdaad prima, nog iets om over te twijfelen.. Maar ik wil ook nog een nieuwe tv
En alsof jij straks nog tijd hebt om hem te gebruikenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja het is hier thuis meer een gadget dan he. Want echt gebruiken ga ik hem niet
Daarbij staat er nog een andere big spender aan de deur te kloppenDus denk niet dat het hem gaat worden. Maar ach... Dromen mag
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Opluchting!! Vandaag mijn baas uitgelegd hoe het dinsdag (bijna) was misgegaan met de uitnodigingen voor een event en ipv uit zijn plaat gaan, vond hij dat ik het goed had opgelost!
Tweedehands moet je er nog goedkoper 1 kunnen vinden denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die prijs is inderdaad prima, nog iets om over te twijfelen.. Maar ik wil ook nog een nieuwe tv
Ja echt! Ik zat me er al 2 dagen nerveus over te maken... Soms verbaast die man me nog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
Heerlijk dat uitslapen, nu rustig op zoek naar wat leuke vacatures
[..]
Dat is weer een lichtpuntje
Voortaan mij gewoon meteen geloven als ik zeg dat het wel goed komt hequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt! Ik zat me er al 2 dagen nerveus over te maken... Soms verbaast die man me nog.
Heeft ms ook te maken met de situatie, dat hij was coulanter is.
Ja, die heb ik ook alquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voortaan mij gewoon meteen geloven als ik zeg dat het wel goed komt he
En dat je het zelf op tijd uitlegt ipv dat hij er achter kwam? Nu kon hij moeilijk kwaad worden, want je had t al opgelostquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt! Ik zat me er al 2 dagen nerveus over te maken... Soms verbaast die man me nog.
Zeker een maand nadat de 2 is uitgekomen, dan dumpt half fanboiland zijn 1 op marktplaatsquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tweedehands moet je er nog goedkoper 1 kunnen vinden denk ik.
Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al.
Daarom word ik zo moe van Apple, dan heb je alles en komen er weer nieuwe versies, die je totaal niet nodig hebt, maar je koopt het toch..
De 1 is nu al stukken goedkoper nieuw, 120 euro eraf op een bedrag van 500 is vrij forsquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker een maand nadat de 2 is uitgekomen, dan dumpt half fanboiland zijn 1 op marktplaats
Uhuh, hij was dinsdag de hele dag niet te bereiken vanwege een jurering, dus kon het hem vandaag pas uitleggen. En idd, het scheelt dat damage control al had plaats gevondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat je het zelf op tijd uitlegt ipv dat hij er achter kwam? Nu kon hij moeilijk kwaad worden, want je had t al opgelost
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet meteen overdrijven jij.
Een laag uitgesneden decolleté doet wonderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ook nog es jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En alsof jij straks nog tijd hebt om hem te gebruiken
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mpquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De 1 is nu al stukken goedkoper nieuw, 120 euro eraf op een bedrag van 500 is vrij fors.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een laag uitgesneden decollete doet wonderen
Zoals met de iPhonequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mp
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mp
Ja dat denk ik ook niet, heb er zelf ook 1 liggen, maar die gaat echt niet weg voor 150 euro.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maar.
Ik denk dat er voldoende mensen zijn met nu een 1, over een maand een 2, die liever 150e pakken dan dat ze de 1 laten verstoffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maar.
150 euro is wel goedkoop, en zal het ook niet worden. Maar zie ze nu al weg gaan voor rond de 250,- euro 2e hands.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, en nu opeens de onschuld zelve
Ik denk dat je er naast zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er voldoende mensen zijn met nu een 1, over een maand een 2, die liever 150e pakken dan dat ze de 1 laten verstoffen.
Dan show je het niet genoegquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het hem überhaupt ooit is opgevallen dat ik een decolleté heb..
Voor mij ook weer een gadget hoor. Gesleep met de laptop word ik een beetje zatquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
Mja het is hier thuis meer een gadget dan he. Want echt gebruiken ga ik hem niet
Daarbij staat er nog een andere big spender aan de deur te kloppenDus denk niet dat het hem gaat worden. Maar ach... Dromen mag
Ook een idee!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Tweedehands moet je er nog goedkoper 1 kunnen vinden denk ik.
Dat dusquote:
Heb je er wel 1 dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof niet dat het hem überhaupt ooit is opgevallen dat ik een decolleté heb..
Niet op mijn werk neequote:
* missbehavin kijkt even.... Ja!quote:
quote:
Hebben hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt even.... Ja!
Ja en dan vooral ver weg bij mijn decolletéquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben hebben![]()
Oh wacht, ik had al lang weg moeten zijn
Doe maar weer zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan vooral ver weg bij mijn decolleté
Ik heb zo'n vermoeden... en it ain't prettyquote:
quote:
Breng wel elke avond/'s morgens vroeg een verslag bij je uit als ik richting huis loop/kruipquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden... en it ain't pretty
Het bewijs zit hier:quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt even.... Ja!
Framboosjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het bewijs zit hier: [ afbeelding ]
Af en toe ben jij echt te smerig gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
het lijkt wel een gevilde tiet met stukjes bloederige tampon erop.
Hier blijft t bijquote:
Of jij te verwijfdquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe ben jij echt te smerig gewoon
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe ben jij echt te smerig gewoon
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het bewijs zit hier: [ afbeelding ]
Ik kreeg dezelfde associaties die CL ook had, dat is het meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
The proof is in the pudding. Zo 'Krea' is dat toch niet.
Wat is dat toch met die vrouwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde associaties die CL ook had, dat is het meer.
We are a nasty bunchquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen, ah jong, praat me er niet over
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen, ah jong, praat me er niet over
Relatieproblemen?quote:
Disgustingquote:
Het ligt niet aan mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde associaties die CL ook had, dat is het meer.
Ja wat een mietje he.quote:
Het ligt toch nooit aan onsquote:
Ik had nog enige onschuldquote:
quote:
verschil is dat jullie daardoor huilend chocolade meoten eten en wij lachend al bierdrinkend voetbal kijkenquote:
Ik dacht dat ik een tijdje terug al voldoende had aangetoond dat het altijd de schuld van de vrouwen is...quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verschil is dat jullie daardoor huilend chocolade meoten eten en wij lachend al bierdrinkend voetbal kijken.
Daarover gesproken, klots en beetman zullen wel verdrietig zijn...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een tijdje terug al voldoende had aangetoond dat het altijd de schuld van de vrouwen is...
Want?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarover gesproken, klots en beetman zullen wel verdrietig zijn...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig, zit van mezelf al zo vol energie he
quote:
Ze moet wel, met het constant schudden met haar boobsquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig, zit van mezelf al zo vol energie he
Fok voetbalquote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Water, water en nog eens water. 3de dag van mijn alleen maar water (a)qua drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ze moet wel, met het constant schudden met haar boobsvoor haar baas
T water hier uit de kraan is niet te zuipen, dus ik zit aan aan sap dieetquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Water, water en nog eens water. 3de dag van mijn alleen maar water (a)qua drinken
quote:
Ik zie een patroonquote:
Dan koop je een fles siroopquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T water hier uit de kraan is niet te zuipen, dus ik zit aan aan sap dieetIn Utrecht kwam Bar-Le-Duc uit de kraan
Ik kijk liever naar een stel kerels in snelle karts die rondjes rijdenquote:
Ik moet het met HW eensch zijn..quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een stel kerels
Maar je eet toch wel gewoon??quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een maandje doen, even doorspoelen
Wel maar een fractie van wat er in een energy drink zitquote:
Tis maar goed dat daar zoveel suiker in zit. Ik drink dat light spul wel eens, maar daar ga ik helemaal van shaken omdat er niks bij zit dat verbrand kan wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel maar een fractie van wat er in een energy drink zit
jamaar daar ga je dan weer op een andere manier dood aan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds jaren bestaat er ook zoiets als suikervrije siroop.
Hij was goed he? Ik was ook trots op mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Selectief quoten. Je begint het te leren, Spruitje82.
Hoeveel suiker zit er in suikervrije energydrink?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Ja. Maar dus geen frisdrank, energydrink en alcohol meer. Bijhoorlijk gezond voor mijn doen. (scheelt toch algauw 35 liter 50+% suikerwater en over de halve liter alcohol).quote:
Geen alcohol?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. Maar dus geen frisdrank, energydrink en alcohol meer. Bijhoorlijk gezond voor mijn doen. (scheelt toch algauw 35 liter 50+% suikerwater en over de halve liter alcohol).
Oh ja! Snel mijn alu hoedje zoeken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
jamaar daar ga je dan weer op een andere manier dood aan!.
Light energy drinkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat daar zoveel suiker in zit. Ik drink dat light spul wel eens, maar daar ga ik helemaal van shaken omdat er niks bij zit dat verbrand kan worden
Gelukkig maar, hoe kom ik anders de dag door.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Caffeine is een hoax?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Light energy drink
Grootste faaldrank OOIT. Enige energie die er in Red Bull zit, is de suiker. Light Energy Drink isn't.
In gewone energydrank zit ook niet bijster veel energie. Die naam is gewoon verkeerd gekozen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Light energy drink
Grootste faaldrank OOIT. Enige energie die er in Red Bull zit, is de suiker. Light Energy Drink isn't.
Het ging mij vooral om de caffeine als ik 3 á 4 uur aan 1 stuk doortuf in mn karretje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Light energy drink
Tja, ik denk niet dat ik dit goed kan noemen... sorry... je stelt me teleurquote:
Caffiene bevat geen energetische waarde. Het heeft een opwekkende waarde, maar geeft nul, niks, noppes, nada energie.quote:
Met andere dranken, water, sap, etc. Is veel gezonder en je krijgt er bij juist drinken veel meer energie van over de hele dag heen. Energy drank is troep, geeft verkeerde energie af welke je lichaam nog verkeerd verwerkt ook (lees: je komt er van aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoe kom ik anders de dag door.
Klopt, in bijvoorbeeld Fanta Lemon zit veeeeeeeeeeeeeel meer energie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Techno het volgende:
[..]
In gewone energydrank zit ook niet bijster veel energie. Die naam is gewoon verkeerd gekozen.
En jij maar hopen dat het een booty call wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg trouwens vannacht om 01:22 een sms met 'welkom in duitsland..bla'.
Maar je krijgt er dus meer energie door, weliswaar opgewekt uit je eigen reserves etc, maar het is dus een prima naamquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Caffiene bevat geen energetische waarde. Het heeft een opwekkende waarde, maar geeft nul, niks, noppes, nada energie.
hap hap hapquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met andere dranken, water, sap, etc. Is veel gezonder en je krijgt er bij juist drinken veel meer energie van over de hele dag heen. Energy drank is troep, geeft verkeerde energie af welke je lichaam nog verkeerd verwerkt ook (lees: je komt er van aan)
Fanta lemonquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, in bijvoorbeeld Fanta Lemon zit veeeeeeeeeeeeeel meer energie.
Ah, kut zeg, nou is echt mijn hele dag naar de klotequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, ik denk niet dat ik dit goed kan noemen... sorry... je stelt me teleur
Water drinken blijf je beter wakker van en als je dat nodig hebt. Kan je beter zorgen dat je halverwege even moet tanken. Gewoon even stoppen, tanken, naar t toilet, wat eten/drinken en dan weer verder gaan. Veel veiliger.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de caffeine als ik 3 á 4 uur aan 1 stuk doortuf in mn karretje.
[..]
Tja, ik denk niet dat ik dit goed kan noemen... sorry... je stelt me teleur
Ik wist wel dat ik invloed op je hadquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, kut zeg, nou is echt mijn hele dag naar de klote
Nee, je krijgt er niet meer energie door. Je voelt je alsof je meer energie hebt, maar dat heb je dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar je krijgt er dus meer energie door, weliswaar opgewekt uit je eigen reserves etc, maar het is dus een prima naam.
Er is energie vrijgemaakt uit de reserves van je lichaam, of uit eerder opgenomen voedsel, dus je hebt weldegelijk meer energie om te verbranden tot je beschikking.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er niet meer energie door. Je voelt je alsof je meer energie hebt, maar dat heb je dus niet.
60% suiker yeaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fanta lemonIn de zon
Op een terras
Zomer
Het komt alleen makkelijker vrij, maar je voegt geen energie aan je lichaam toe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is energie vrijgemaakt uit de reserves van je lichaam, of uit eerder opgenomen voedsel, dus je hebt weldegelijk meer energie om te verbranden tot je beschikking.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik invloed op je had
lang leve de chemiequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
60% suiker yeaaaaaaaaaaaah
Zo gaaf dat ze zo'n hoeveelheid suiker kunnen oplossen in water, het vloeibaar houden en alsnog zuur kunnen laten smaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |