Zoals met de iPhonequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mp
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mp
Ja dat denk ik ook niet, heb er zelf ook 1 liggen, maar die gaat echt niet weg voor 150 euro.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maar.
Ik denk dat er voldoende mensen zijn met nu een 1, over een maand een 2, die liever 150e pakken dan dat ze de 1 laten verstoffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maar.
150 euro is wel goedkoop, en zal het ook niet worden. Maar zie ze nu al weg gaan voor rond de 250,- euro 2e hands.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, en nu opeens de onschuld zelve
Ik denk dat je er naast zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er voldoende mensen zijn met nu een 1, over een maand een 2, die liever 150e pakken dan dat ze de 1 laten verstoffen.
Dan show je het niet genoegquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het hem überhaupt ooit is opgevallen dat ik een decolleté heb..
Voor mij ook weer een gadget hoor. Gesleep met de laptop word ik een beetje zatquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
Mja het is hier thuis meer een gadget dan he. Want echt gebruiken ga ik hem niet
Daarbij staat er nog een andere big spender aan de deur te kloppenDus denk niet dat het hem gaat worden. Maar ach... Dromen mag
Ook een idee!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Tweedehands moet je er nog goedkoper 1 kunnen vinden denk ik.
Dat dusquote:
Heb je er wel 1 dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof niet dat het hem überhaupt ooit is opgevallen dat ik een decolleté heb..
Niet op mijn werk neequote:
* missbehavin kijkt even.... Ja!quote:
quote:
Hebben hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt even.... Ja!
Ja en dan vooral ver weg bij mijn decolletéquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben hebben![]()
Oh wacht, ik had al lang weg moeten zijn
Doe maar weer zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan vooral ver weg bij mijn decolleté
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |