quote:
Haha I knowquote:
Same, weltrustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha I know![]()
Slaap lekker en have fun morgen
Paars is de enige die er een beetje leuk uitziet. De rest is sjagrijnig en/of arrogant en/of sletterig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
blauw kijkt vel te arrogant, paars is lief
Moet nog ff kijken hoe het er in Utrecht voor staat, maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 06:35 schreef stbabylon het volgende:
Geen meerderheid voor de coalitie en flinke winst voor D66
Daarnaast maar 3588 mongolen in Zwolle
Ik zit serieus te overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Ik bedoel, aan een PC, MacBook Pro en iPhone heb ik natuurlijk nog niet genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Zo. HW zal wel aan het aftrekken zijn. De iPad2 komt deze maand naar Nederland.
Ik ook. Al twijfel ik tussen de 1 en de 2, aangezien de 1 nu 120 goedkoper is. Maar ik ben geen pauper. Dus het wordt de 2. Denk ik. Misschien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Ik bedoel, aan een PC, MacBook Pro en iPhone heb ik natuurlijk nog niet genoeg.
Als ik nu zie hoe vaak ik op de bank en in bed nog met de iPhone bezig ben, is zo'n tablet eigenlijk best handigquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Ik bedoel, aan een PC, MacBook Pro en iPhone heb ik natuurlijk nog niet genoeg.
De 1 is nu wel bijzonder aantrekkelijk qua prijs.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Al twijfel ik tussen de 1 en de 2, aangezien de 1 nu 120 goedkoper is. Maar ik ben geen pauper. Dus het wordt de 2. Denk ik. Misschien.
De meeste Android-tablets zijn anders duurder dan de iPad hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu zie hoe vaak ik op de bank en in bed nog met de iPhone bezig ben, is zo'n tablet eigenlijk best handigBeter voor de ogen ook. Misschien kijken of die Androiddingen wat zijn, zijn in ieder geval goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |