Heyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Zou ik als prins dan weer als nadeel zien
En dan maakt de prins die er op zit niet zo veel uit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb liever een zwarte Andalusische hengst
falerquote:
Whyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zou Peu z'n moeder er zo uitzien?
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik altijd snelle auto's had?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd snelle auto's had?Dit praat je niet meer goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
heb ik vaker last van deze week bij jou volgens mijquote:
Mijn prins kan niet paardrijden geloof ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan maakt de prins die er op zit niet zo veel uit?
Je doet ook zo raar somsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik vaker last van deze week bij jou volgens mij
Wil je nou zeggen dat ik niet kan paard rijdenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn prins kan niet paardrijden geloof ik
Mijn humor, t is kapotquote:
Waar ga je naartoe vliegen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn humor, t is kapotT is een rare tijd voor mij. Morgen een gesprek en als dat goed gaat, mag ik binnen 2 weken vliegen
Dan naar Cork voor een half jaar (jaar contract, maar na 6mdn mag ik een relocation aanvragen).quote:
Oh, kan je dat wel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik niet kan paard rijden
Cute.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, ouders van een maat van me hebben een manege.
Is wel al heel lang geleden.
Tis vast net als fietsenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, ouders van een maat van me hebben een manege.
Is wel al heel lang geleden.
MeMo!quote:
Helemaal niet, dat is stoerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan fietsen, maar op een paard naar de kroeg staat zo raar
Nou, dat hoeft dan weer niet perse. Ik ben eens te paard door de McDrive gegaan om een McFlurry te halen.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan weer niet perse. Ik ben eens te paard door de McDrive gegaan om een McFlurry te halen.
Als je aantal berichten per pagina op 50 hebt staan, heb je er 7 ja..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
Heeft dat vorige topic nu maar 7 pagina's?
Via deze link kwam ik: [Singles] uit eten bij L-E
Ben met teveel zaken tegelijk bezigquote:
Misschien is er wel een markt voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan weer niet perse. Ik ben eens te paard door de McDrive gegaan om een McFlurry te halen.
Ik had de kop van die dude/meid wel eens willen zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is er wel een markt voor.
Ga eens nadenken over een paardenstalling bij het cafe
Ooh, wat apart, want in mijn instellingen zit het gewoon op 25 posts/pagina, maar in de link stuurt hij blijkbaar 50 posts/pagina mee. Alsnog gaat het faliekant mis trouwens, maar dat werkt sowieso nooit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je aantal berichten per pagina op 50 hebt staan, heb je er 7 ja..
Vroeger werkte dat prima, maar tegenwoordig is t fucked opquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, wat apart, want in mijn instellingen zit het gewoon op 25 posts/pagina, maar in de link stuurt hij blijkbaar 50 posts/pagina mee. Alsnog gaat het faliekant mis trouwens, maar dat werkt sowieso nooit.
Denk ook even aan de paardenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Al die dorstige cowboys binnen is toch goed
Ik ook, tenzij ik een keer ververs..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger werkte dat prima, maar tegenwoordig is t fucked opik heb zelf sinds de auto update alles op 1 pagina.
Ja, ik dus nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ik een keer ververs..
Geen reden, had ik gewoon even zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel vroeg me alleena f waarom je dat deed
Dat bedoel ik niet, maar whateverquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang die betalen krijgen ze ook bier.
Ik ben niet zo moeilijk
Nee, want dan zou ik je persoonlijk een schop voor je kont gevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee snap dat je dat niet bedoelde.
Je dacht toch ook niet serieus dat ik zoiets van plan was?
niet zo lang als hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, vanaf zaterdag zijn mn ouders een week pleittemoet eigenlijk iemand regelen om t huis weer eens helemaal door te nueken
is alweer een hele tijd geleden hiero
Nou, dan hebben jullie een match lijkt me?quote:
Och, in de gemiddelde krant zijn genoeg potentieeltjes te vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, vanaf zaterdag zijn mn ouders een week pleittemoet eigenlijk iemand regelen om t huis weer eens helemaal door te nueken
is alweer een hele tijd geleden hiero
Dat is niet liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik je persoonlijk een schop voor je kont geven
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan hebben jullie een match lijkt me?
Ik heb t over mezelf he, niet over wat mn ouders doen, dat wil ik niet wetenquote:
Als je serieus was geweest wat betreft die paarden, dan ben jij ook niet liefquote:
huuuu!! die kant waren m'n gedachten nog helemaal niet opgegaan... nu welquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t over mezelf he, niet over wat mn ouders doen, dat wil ik niet weten![]()
Bedenk me trouwens net dat ik een maand of 3 geleden nog een nacht met iemand heb doorgebracht.
Ik betaal nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, in de gemiddelde krant zijn genoeg potentieeltjes te vinden
Maar goed dat ik niet serieus was danquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je serieus was geweest wat betreft die paarden, dan ben jij ook niet lief
Wtf, dat hoor jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
huuuu!! die kant waren m'n gedachten nog helemaal niet opgegaan... nu wel
gaat hier alweer hard op een jaar aan
nee, daar hoor ik godzijdank niks van, maar ik wil er ook sowieso niet over nadenkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, dat hoor jij?![]()
Damn, ben ik blij dat t huis groot genoeg is om daar niks van mee te krijgen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef JoeBravo het volgende:
muziek maar eens uit gezet voor er een nieuw nummer start ipv erna, anders blijf ik toch maar luisteren
Nu maar eens naar bed
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef JoeBravo het volgende:
muziek maar eens uit gezet voor er een nieuw nummer start ipv erna, anders blijf ik toch maar luisteren
Nu maar eens naar bed
Ik durf niet meer te zappen naar programma's die jij kijktquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
Ah leuk programma op Ned2, over rare gewoontes.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zappen naar programma's die jij kijkt
Blauwe jurkje is de leukste van die dames..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
OHja, kan niet kiezenhttp://www.spitsnieuws.nl(...)ames_op_een_rij.html
paars!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
In het groene jurkjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Paars heeft wel een 200% 'buurmeisje' uitstraling, daar heb ik wel een zwak voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
blauw kijkt vel te arrogant, paars is lief
Stiekem zijn ze allemaal maar eng om te zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
blauw kijkt vel te arrogant, paars is lief
Evie vind auto's alleen leuk als je haar er in laat rijdenquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie vind auto's alleen leuk als je haar er in laat rijden
Huuu.. eerst dat papiertjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie vind auto's alleen leuk als je haar er in laat rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |