Ze moet wel, met het constant schudden met haar boobsquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig, zit van mezelf al zo vol energie he
Fok voetbalquote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Water, water en nog eens water. 3de dag van mijn alleen maar water (a)qua drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ze moet wel, met het constant schudden met haar boobsvoor haar baas
T water hier uit de kraan is niet te zuipen, dus ik zit aan aan sap dieetquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Water, water en nog eens water. 3de dag van mijn alleen maar water (a)qua drinken
quote:
Ik zie een patroonquote:
Dan koop je een fles siroopquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T water hier uit de kraan is niet te zuipen, dus ik zit aan aan sap dieetIn Utrecht kwam Bar-Le-Duc uit de kraan
Ik kijk liever naar een stel kerels in snelle karts die rondjes rijdenquote:
Ik moet het met HW eensch zijn..quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een stel kerels
Maar je eet toch wel gewoon??quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een maandje doen, even doorspoelen
Wel maar een fractie van wat er in een energy drink zitquote:
Tis maar goed dat daar zoveel suiker in zit. Ik drink dat light spul wel eens, maar daar ga ik helemaal van shaken omdat er niks bij zit dat verbrand kan wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel maar een fractie van wat er in een energy drink zit
jamaar daar ga je dan weer op een andere manier dood aan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds jaren bestaat er ook zoiets als suikervrije siroop.
Hij was goed he? Ik was ook trots op mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Selectief quoten. Je begint het te leren, Spruitje82.
Hoeveel suiker zit er in suikervrije energydrink?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Ja. Maar dus geen frisdrank, energydrink en alcohol meer. Bijhoorlijk gezond voor mijn doen. (scheelt toch algauw 35 liter 50+% suikerwater en over de halve liter alcohol).quote:
Geen alcohol?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. Maar dus geen frisdrank, energydrink en alcohol meer. Bijhoorlijk gezond voor mijn doen. (scheelt toch algauw 35 liter 50+% suikerwater en over de halve liter alcohol).
Oh ja! Snel mijn alu hoedje zoeken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
jamaar daar ga je dan weer op een andere manier dood aan!.
Light energy drinkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat daar zoveel suiker in zit. Ik drink dat light spul wel eens, maar daar ga ik helemaal van shaken omdat er niks bij zit dat verbrand kan worden
Gelukkig maar, hoe kom ik anders de dag door.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Caffeine is een hoax?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Light energy drink
Grootste faaldrank OOIT. Enige energie die er in Red Bull zit, is de suiker. Light Energy Drink isn't.
In gewone energydrank zit ook niet bijster veel energie. Die naam is gewoon verkeerd gekozen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Light energy drink
Grootste faaldrank OOIT. Enige energie die er in Red Bull zit, is de suiker. Light Energy Drink isn't.
Het ging mij vooral om de caffeine als ik 3 á 4 uur aan 1 stuk doortuf in mn karretje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Light energy drink
Tja, ik denk niet dat ik dit goed kan noemen... sorry... je stelt me teleurquote:
Caffiene bevat geen energetische waarde. Het heeft een opwekkende waarde, maar geeft nul, niks, noppes, nada energie.quote:
Met andere dranken, water, sap, etc. Is veel gezonder en je krijgt er bij juist drinken veel meer energie van over de hele dag heen. Energy drank is troep, geeft verkeerde energie af welke je lichaam nog verkeerd verwerkt ook (lees: je komt er van aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoe kom ik anders de dag door.
Klopt, in bijvoorbeeld Fanta Lemon zit veeeeeeeeeeeeeel meer energie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Techno het volgende:
[..]
In gewone energydrank zit ook niet bijster veel energie. Die naam is gewoon verkeerd gekozen.
En jij maar hopen dat het een booty call wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg trouwens vannacht om 01:22 een sms met 'welkom in duitsland..bla'.
Maar je krijgt er dus meer energie door, weliswaar opgewekt uit je eigen reserves etc, maar het is dus een prima naamquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Caffiene bevat geen energetische waarde. Het heeft een opwekkende waarde, maar geeft nul, niks, noppes, nada energie.
hap hap hapquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met andere dranken, water, sap, etc. Is veel gezonder en je krijgt er bij juist drinken veel meer energie van over de hele dag heen. Energy drank is troep, geeft verkeerde energie af welke je lichaam nog verkeerd verwerkt ook (lees: je komt er van aan)
Fanta lemonquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, in bijvoorbeeld Fanta Lemon zit veeeeeeeeeeeeeel meer energie.
Ah, kut zeg, nou is echt mijn hele dag naar de klotequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, ik denk niet dat ik dit goed kan noemen... sorry... je stelt me teleur
Water drinken blijf je beter wakker van en als je dat nodig hebt. Kan je beter zorgen dat je halverwege even moet tanken. Gewoon even stoppen, tanken, naar t toilet, wat eten/drinken en dan weer verder gaan. Veel veiliger.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de caffeine als ik 3 á 4 uur aan 1 stuk doortuf in mn karretje.
[..]
Tja, ik denk niet dat ik dit goed kan noemen... sorry... je stelt me teleur
Ik wist wel dat ik invloed op je hadquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, kut zeg, nou is echt mijn hele dag naar de klote
Nee, je krijgt er niet meer energie door. Je voelt je alsof je meer energie hebt, maar dat heb je dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar je krijgt er dus meer energie door, weliswaar opgewekt uit je eigen reserves etc, maar het is dus een prima naam.
Er is energie vrijgemaakt uit de reserves van je lichaam, of uit eerder opgenomen voedsel, dus je hebt weldegelijk meer energie om te verbranden tot je beschikking.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er niet meer energie door. Je voelt je alsof je meer energie hebt, maar dat heb je dus niet.
60% suiker yeaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fanta lemonIn de zon
Op een terras
Zomer
Het komt alleen makkelijker vrij, maar je voegt geen energie aan je lichaam toe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is energie vrijgemaakt uit de reserves van je lichaam, of uit eerder opgenomen voedsel, dus je hebt weldegelijk meer energie om te verbranden tot je beschikking.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik invloed op je had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |