Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Maar tof dat het leuk wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
Leukmaar veeeeel info in klein koppie enzow
ik ben bang dat dat een beetje gaat opvallenquote:
zou het?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat een beetje gaat opvallen
Nee johquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat een beetje gaat opvallen
Hoe ist?quote:
QFTquote:
Ha siesquote:
Ouders van m'n vriendin hadden kaartjes gekocht voor haar broertje en haar, maar d'r broertje kan niet meer, is dan op vakantie oid, en dan gaan we samen wssquote:
Hoiquote:
Dan wil ik het al helemaal wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zit een achterlijk verhaal achter
GAAF!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ouders van m'n vriendin hadden kaartjes gekocht voor haar broertje en haar, maar d'r broertje kan niet meer, is dan op vakantie oid, en dan gaan we samen wss
Dat zie je d'r niet aan hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:
En Thijs dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee johIk bel wel dat je bij mij blijft wonen
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tofquote:
Vannacht lag ik netjes te slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
ah, k zie dat Joysa er vanancht ook al was
Het plaatje moest klein zijn, en ik wist niet hoe dat moest, dus heb ik het in paint gewoon klein geknipt, en toen bleef dit overquote:
Die neem ik dan mee naar waar je wel bentquote:
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die neem ik dan mee naar waar je wel bent![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Tof
't Kriebelt, ik wiebel
Ik klazel-dazel-razel op mien bein
't Kriebelt, ik wiebel
Ik prazel-hazel-wazel wat beejein
Die winterse vlinders
in d'n boék waer ik pas kwiét
As ik nao de boétegewoëneboétezittingend'noptochendeboérebroélof
in d'n hiéring biét
Jao, dan bin ik alle kriebelsallevlindersenmienpenningeenpieke
en de ganse film kwiét
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vannacht lag ik netjes te slapen
[..]
Het plaatje moest klein zijn, en ik wist niet hoe dat moest, dus heb ik het in paint gewoon klein geknipt, en toen bleef dit over
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
opgelostquote:
Slotjequote:
Ja, hoi, dan was IK toen dus online hequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag reactie van MPG in je Fobo om 0:02
nu wordt het eng, Koenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan had jij waarschijnlijk een andere nacht dan ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
ah, k zie dat Joysa er vanancht ook al was
Ik haal het er persoonlijk vanaf, MET een nomodclosequote:
DAT weet ik welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoi, dan was IK toen dus online he...
Maar het is opgelostquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik haal het er persoonlijk vanaf, MET een nomodclose.
Lurkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoi, dan was IK toen dus online he...
quote:
precies, die mag ook meequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet op je pianohandenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu moet ik op mijn handen gaan zitten
Er is altijd een betere baanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef Solique het volgende:
Ik begin nu echt gek van mijn werk en tussenpersonen te worden.![]()
Tijd voor ander werk.
Ja, ik bedacht me om eens te kijken toen ik het al gepost hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neeeik heb netjes wat in je Fobo gezet
Kutbankquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef Solique het volgende:
Ik begin nu echt gek van mijn werk en tussenpersonen te worden.![]()
Tijd voor ander werk.
Mannen en knopjesquote:
Ja nogal, droomde er vannacht over dat ik er weer werktequote:
Ben ik nu echt aan toe.quote:
Nee, niet de bank dat is het projectquote:
quote:
'quote:
zo interessant dat ik het niet eens weet nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
en wat vinden we van de verkiezingsuitslag??
Van de prognose? Jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
Is die nou al bekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
Dat mag ook onder mijn shirtquote:
Zo interessant dat ik het niet weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
Welke uitslag?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Muck het volgende:
Cote d'or melk met gekarameliseerde amandelen
is er al een definitieve uitslag?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo interessant dat ik het niet eens weet nog
quote:
mja.. de prognosequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ook onder mijn shirtIk mocht dat ook onder de jouwe
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nogal, droomde er vannacht over dat ik er weer werkte![]()
quote:
ik heb een klopende prognose ontstekingquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
En wat is de tijdelijke mogelijk misschienne waarschijnlijke mogelijk kloppende prognose?
quote:
als dit over ABN gaat dan EENZ!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nogal, droomde er vannacht over dat ik er weer werkte![]()
CDA omlaag,quote:
hmhmquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
als dit over ABN gaat dan EENZ!!
oh, van Maurice in DWDD?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
CDA omlaag,
VVD omlaag,
PVDA omlaag
Sp ??
D66 omhoog,
Pvv omhoog,
Ouderenpartij omhoog
das het wel zo'n beetje
Ofwel volgens de prognose hebben VVD/CDA/PVV 35 zetels van de 75quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
CDA omlaag,
VVD omlaag,
PVDA omlaag
Sp ??
D66 omhoog,
Pvv omhoog,
Ouderenpartij omhoog
das het wel zo'n beetje
hmmmm einde regeringquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
CDA omlaag,
VVD omlaag,
PVDA omlaag
Sp ??
D66 omhoog,
Pvv omhoog,
Ouderenpartij omhoog
das het wel zo'n beetje
Ik vind het iig maar niks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn dan vast redenen waarom dat zo is
waarom roept iedereen dat toch??quote:
ja, omdat eikelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de ABNquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
als dit over ABN gaat dan EENZ!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom roept iedereen dat toch??
die eerste kamer regeert niet hoor!
Klinkt tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
YeahIk kan nu heel Tears In Heaven op de Nijnistische manier
![]()
Congratulierequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
YeahIk kan nu heel Tears In Heaven op de Nijnistische manier
![]()
true..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger maken
de eerste kamer blokkeert de regering als ze pech hebben -> the endquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom roept iedereen dat toch??
die eerste kamer regeert niet hoor!
Voor mijn part niet, ik ben zo links als maar kan, had vanmiddag nog de statenkies-wijzer gedaanquote:
Ach, dan moet ALLE andere partijen dus tegenstemmen dus ook SGP en CU.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger maken
Gewoon da makkelijkere versiequote:
en wat is er dan zo links aan jou??quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor mijn part niet, ik ben zo links als maar kan, had vanmiddag nog de statenkies-wijzer gedaan
dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volkomen logisch en die golfbeweging zie je elke 8-12 jaar
Ja, maar dat is toch prima verder joh? Ik bedoel, zo is het leven en zo is de verhouding in Nederland nu eenmaal. Ik veroordeel linkse stemmers niet hoor. Ieder zijn of haar keusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor mijn part niet, ik ben zo links als maar kan, had vanmiddag nog de statenkies-wijzer gedaan
Hij schrijft met linksquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is er dan zo links aan jou??
zijn rechterduimquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ik geloof niet dat dit voorlopig nog zal veranderen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik ben Koen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik ben Koen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja, volgens mij is dat altijd zo met bepaalde economische fases enzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies en dat houden ze al heel lang volquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat altijd zo met bepaalde economische fases enzoEn ach, tegen de tijd dat dingen veranderen, draait de volgende regering het wel weer terug
Zo houden ze zichzelf aan het werk
ach.. de laatste jaren is het veel "het aan het handj houden van de burger door de overheid" geweest.. nu wordt het meer" zelf doen/nadenken"quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik geloof niet dat dit voorlopig nog zal veranderen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik stem Partij voor de DierenZoals ik eerder vanavond al zei, meer chickies in de 1e kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
volgens mij gaan ze na een heftig debat ook gezellig met z'n alle een biertje dinken en proosten op al die domme kiezersquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat altijd zo met bepaalde economische fases enzoEn ach, tegen de tijd dat dingen veranderen, draait de volgende regering het wel weer terug
Zo houden ze zichzelf aan het werk
er zitten al varkens en ezels genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vanavond al zei, meer chickies in de 1e kamer![]()
Ik heb niks tegen de Islamisering, Bio land -en tuinbouw, Ruimte voor de Natuur, Kunst moet gesubsidieerd worden...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
SPOILER: mijn uitslag :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
En daar is imho niets mis meequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. de laatste jaren is het veel "het aan het handj houden van de burger door de overheid" geweest.. nu wordt het meer" zelf doen/nadenken"
jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze na een heftig debat ook gezellig met z'n alle een biertje dinken en proosten op al die domme kiezers
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze na een heftig debat ook gezellig met z'n alle een biertje dinken en proosten op al die domme kiezers
Weet ik, maar voor wat ik er van meekrijg gaat het de verkeerde kant op, met het 'Vrije Nederland'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch prima verder joh? Ik bedoel, zo is het leven en zo is de verhouding in Nederland nu eenmaal. Ik veroordeel linkse stemmers niet hoor. Ieder zijn of haar keus
Weet je hoe rustgevend?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Maar jullie zijn toch geen bomenknuffelaars mag ik hopen?
het is nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor wat ik er van meekrijg gaat het de verkeerde kant op, met het 'Vrije Nederland'.
quote:
ze moeten leren hoe ze zelf moeten zwemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daar is imho niets mis meeMaar sommige mensen kunnen dat minder goed en ik blijf daarbij wel van mening dat zij enigszins aan de hand genomen moeten worden
Woah, ik weet niet wat het is, maar het klinkt heeeerlijkquote:
Biertje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de debatten lijken wel wat op de discussies in de KSC
welnee joh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor wat ik er van meekrijg gaat het de verkeerde kant op, met het 'Vrije Nederland'.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Islamisering, Bio land -en tuinbouw, Ruimte voor de Natuur, Kunst moet gesubsidieerd worden...Ben er NOOIT zo mee bezig geweest toen ik 14 wasSPOILER: mijn uitslag :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Wil toek nooitquote:
Ga ik voor je makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, ik weet niet wat het is, maar het klinkt heeeerlijk
[..]
Meldtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben er NOOIT zo mee bezig geweest toen ik 14 was![]()
And proud of itquote:
Ja, sommige mensen moet het inderdaad lerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze moeten leren hoe ze zelf moeten zwemmenniet altijd maar de bandjes omhouden !
![]()
Daar merk ik eigenlijk niets van. Ik denk dat Nederland nog steeds extreem vrij is als ik kijk naar andere landen om ons heenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Maar jullie zijn toch geen bomenknuffelaars mag ik hopen?
Okidokiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil toek nooit
[..]
Ga ik voor je maken
Ontploffietaart. En het is echt goddelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, ik weet niet wat het is, maar het klinkt heeeerlijk
Lekker!quote:[..]
Biertje?
true..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
And proud of it
[..]
Ja, sommige mensen moet het inderdaad lerenMaar zoals (licht) verstandelijk gehandicapte mensen, die kunnen dat echt niet en ik vind dat die niet de dupe moeten worden van bepaalde dingen
in de tuin van mijn ouders staat een wilg, die knuffelt heeeeeeeeeeeelijkquote:
Nee, hooguit aanranding. Tenzij die meneer iets in die boom stoptquote:
ja dat gaan we volgende week weer doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ontploffietaart. En het is echt goddelijk.
[..]
Lekker!
Ik drink graag een biertje met Sym.
En je knuffelt heel fijnquote:
Aaaaah dirty mindquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hooguit aanranding. Tenzij die meneer iets in die boom stopt
dat is niet politiek..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zit ik dan met mijn 2 rechterhanden
QFT QFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eigenlijk ind ik vooral dat de managers in de zorg niet zo belachelijk mogen verdienen.. DAAR gaat dat geld naartoe!![]()
Een treurwilg? Die kan wel een knuffel gebruiken dan jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in de tuin van mijn ouders staat een wilg, die knuffelt heeeeeeeeeeeelijk
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een treurwilg? Die kan wel een knuffel gebruiken dan ja.
Welnee, uitermate knuffelbaarquote:
Heb je een tandartsverzekering?quote:
Ja,maar dat was 10 jaar geleden toen ik stage liep in de zorg al zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
true..
maar over die mensen heb ik het niet
eigenlijk ind ik vooral dat de managers in de zorg niet zo belachelijk mogen verdienen.. DAAR gaat dat geld naartoe!![]()
Nee, hoe het in de wet als omschrijving staatquote:
3 minuten om iemand helemaal te wassenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja,maar dat was 10 jaar geleden toen ik stage liep in de zorg al zoDaar mogen ze imho inderdaad wel wat aan doen... Er werd/wordt bezuinigd op verplegend personeel waardoor onze ouderen het slechter hebben dan de gemiddelde gevangene
Om je kapot te schamen
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, uitermate knuffelbaar
[..]
Heb je een tandartsverzekering?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet politiek..
en jouw handen
wazzermismeedan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet mijn gitaar echt gaan maken...
Wie wat waar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoe het in de wet als omschrijving staat![]()
Nee precies, echt te zot voor woorden... Ik was pedagogisch medewerker, maar deed net zo hard zorgtaken, omdat de verpleging daar geen tijd voor hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 minuten om iemand helemaal te wassen
1 van de redenen waarom ik niet meer in de zorg verder ga.
Gezelligquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat in bed kruipen.. met laptop en al
Ik vind het leuk om mensen iets te leren. Maar no way dat ik het onderwijs in wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
en het is zo onaantrekkelijk om in zorg of onderwijs te werken dat geen hond het wil
een knotwilgquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een treurwilg? Die kan wel een knuffel gebruiken dan ja.
moet ik helpen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet mijn gitaar echt gaan maken...
Nog steeds? Of weer...quote:
Verkrachting is het ongewenst binnendringen van andermans lichaam, gedwongen tongzoenen is dus verkrachtingquote:
Die ga je nodig hebben na de Bannoffee Piequote:
Kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
en het is zo onaantrekkelijk om in zorg of onderwijs te werken dat geen hond het wil
Ik was verzorgende maar had nergens tijd voor.. 24 mensen op 1 afdeling, met 2 verzorgende en 1 verpleegkundigequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee precies, echt te zot voor woorden... Ik was pedagogisch medewerker, maar deed net zo hard zorgtaken, omdat de verpleging daar geen tijd voor had![]()
hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
oeehh dies oudquote:
neem je ons mee naar bedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat in bed kruipen.. met laptop en al
maar wel moooooiquote:
bij stond ie ook helemaal onderaan geplaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg nou de tering er is al die tijd al een nieuw topic
hoe kan je tongzoenen als de andere kant niet mee tongtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkrachting is het ongewenst binnendringen van andermans lichaam, gedwongen tongzoenen is dus verkrachtingWas ooit een rechtszaak over, knakker die ongewenst vrouwen tongzoende
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Herkenbaar, maar ik kan er gewoon niet tegen als zoiets kapot is, een vioolsnaar zet ik er ook gelijk nieuw op, zonder speelt het echt heel kutquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naah dit deugt ECHT niet hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij stond ie ook helemaal onderaan geplakt
Ja, echt te triest gewoon...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was verzorgende maar had nergens tijd voor.. 24 mensen op 1 afdeling, met 2 verzorgende en 1 verpleegkundige
Als ze voor de middag het bed uit waren hadden ze geluk..beschamend.
Whehehequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die heeft er ook minderquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik kan er gewoon niet tegen als zoiets kapot is, een vioolsnaar zet ik er ook gelijk nieuw op, zonder speelt het echt heel kut
Nou, door je tong in andermans mond te wurmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe kan je tongzoenen als de andere kant niet mee tongt
Ja, maar ik heb de kans nog niet gehad om een gitaarsnaar te reparerenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, echt te triest gewoon...En toentertijd hadden we nog Borst met d'r pil van Drion
als ze gewoon zorgen voor meer aandacht, dan willen die oudjes best nog wel even mee om het zo te zeggen... Echt walgelijk... de omgekeerde wereld
ze willen ons kwijt flesquote:
Oh okequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de kans nog niet gehad om een gitaarsnaar te repareren
Flashquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
eoa kutblauwe zit de boel weer eens te verneuken.
Ik kom na het weekend wel weer eens kijken of er weer normaal gedaan kan worden![]()
Huh wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom na het weekend wel weer eens kijken of er weer normaal gedaan kan worden![]()
Tong derin douwen, en 'doe de wasmasjien'quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe kan je tongzoenen als de andere kant niet mee tongt
OMGquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Tong derin douwen, en 'doe de wasmasjien'![]()
?
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
als in puur rondje som elkaar tongen heen draaien , ja getverquote:
brrrrrrr tmiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Tong derin douwen, en 'doe de wasmasjien'![]()
?
Hmm, dan wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als in puur rondje som elkaar tongen heen draaien , ja getver
Watdoetiedaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom dit topic onderaan in de lijst staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Watdoetiedaar?StanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Weten jullie nog dat ik het laatst over die vriend van me had die zwaar depressief is?
Ja, en dat je met z'n ouders had gepraat toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Weten jullie nog dat ik het laatst over die vriend van me had die zwaar depressief is?
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
**** zegtquote:
quote:
WTFquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
**** zegt
Ouwe.
Het gaat echt kanker zonder pilletjes.
Het is best extreem al deze hele week
Mijn ouders zijn echt de enige reden om niet de voorkant van een trein te pakken.
Ik meen het.
Ik heb er geen zin meer in.
Dat hele kankerleven.
Ik wil dat het stopt.
Ik heb er genoeg van.
Ik verneuk alles, expres
Tering, ik maak me echt zware zorgen om 'm.
stuartquote:
Welterusten Wokquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
Wok zit zwaar in de overtijd
tijd voor bedje
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
Ik geloof dat we een piepklein bugje hebben...
Hij zou normaal in de lijst moeten staan...
doe dan ook beter je bestquote:
quote:
**** zegt:quote:
Iemand heeft aan knopjes gezeten en ik was het niet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom dit topic onderaan in de lijst staat
Nou, ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand heeft aan knopjes gezeten en ik was het niet!
Ik ga niet meer reagerenquote:
Pfoe...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
**** zegt:
Nee.
Ik wil alles verpesten wat kan.
Zo snel mogelijk.
Dat maakt alles makkelijker.
Hij heeft het net uitgemaakt met z'n vriendin.
En sym had ze niet meerquote:
quote:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveel?quote:
Ik ga morgen naar z'n ouders toe, ze weten niet dat het zo erg is, en hij wil het niet vertellen, dus doe ik het, want dit gaat echt slecht aflopen.quote:
Hoe spreek je dat woord uit?quote:
Dat heeft natuurlijk iedereen gezienquote:
Ja.quote:
Oude snoeperdquote:
tot voorbij de maan en weer terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveel?
Goed idee, maar ik zou het persoonlijk heel naar vinden er achter te komen dat dat wat ik jou in vertrouwen vertel op een openbaar forum terecht komt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar z'n ouders toe, ze weten niet dat het zo erg is, en hij wil het niet vertellen, dus doe ik het, want dit gaat echt slecht aflopen.
Snoepenquote:
Nee, maar ik heb nu wel even de editgeschiedenis van dat bericht bekekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk iedereen gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |