3 minuten om iemand helemaal te wassenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja,maar dat was 10 jaar geleden toen ik stage liep in de zorg al zoDaar mogen ze imho inderdaad wel wat aan doen... Er werd/wordt bezuinigd op verplegend personeel waardoor onze ouderen het slechter hebben dan de gemiddelde gevangene
Om je kapot te schamen
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, uitermate knuffelbaar
[..]
Heb je een tandartsverzekering?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet politiek..
en jouw handen
wazzermismeedan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet mijn gitaar echt gaan maken...
Wie wat waar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoe het in de wet als omschrijving staat![]()
Nee precies, echt te zot voor woorden... Ik was pedagogisch medewerker, maar deed net zo hard zorgtaken, omdat de verpleging daar geen tijd voor hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 minuten om iemand helemaal te wassen
1 van de redenen waarom ik niet meer in de zorg verder ga.
Gezelligquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat in bed kruipen.. met laptop en al
Ik vind het leuk om mensen iets te leren. Maar no way dat ik het onderwijs in wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
en het is zo onaantrekkelijk om in zorg of onderwijs te werken dat geen hond het wil
een knotwilgquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een treurwilg? Die kan wel een knuffel gebruiken dan ja.
moet ik helpen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet mijn gitaar echt gaan maken...
Nog steeds? Of weer...quote:
Verkrachting is het ongewenst binnendringen van andermans lichaam, gedwongen tongzoenen is dus verkrachtingquote:
Die ga je nodig hebben na de Bannoffee Piequote:
Kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
en het is zo onaantrekkelijk om in zorg of onderwijs te werken dat geen hond het wil
Ik was verzorgende maar had nergens tijd voor.. 24 mensen op 1 afdeling, met 2 verzorgende en 1 verpleegkundigequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee precies, echt te zot voor woorden... Ik was pedagogisch medewerker, maar deed net zo hard zorgtaken, omdat de verpleging daar geen tijd voor had![]()
hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
oeehh dies oudquote:
neem je ons mee naar bedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat in bed kruipen.. met laptop en al
maar wel moooooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |