CDA omlaag,quote:
hmhmquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
als dit over ABN gaat dan EENZ!!
oh, van Maurice in DWDD?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
CDA omlaag,
VVD omlaag,
PVDA omlaag
Sp ??
D66 omhoog,
Pvv omhoog,
Ouderenpartij omhoog
das het wel zo'n beetje
Ofwel volgens de prognose hebben VVD/CDA/PVV 35 zetels van de 75quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
CDA omlaag,
VVD omlaag,
PVDA omlaag
Sp ??
D66 omhoog,
Pvv omhoog,
Ouderenpartij omhoog
das het wel zo'n beetje
hmmmm einde regeringquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
CDA omlaag,
VVD omlaag,
PVDA omlaag
Sp ??
D66 omhoog,
Pvv omhoog,
Ouderenpartij omhoog
das het wel zo'n beetje
Ik vind het iig maar niks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn dan vast redenen waarom dat zo is
waarom roept iedereen dat toch??quote:
ja, omdat eikelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de ABNquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
als dit over ABN gaat dan EENZ!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom roept iedereen dat toch??
die eerste kamer regeert niet hoor!
Klinkt tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
YeahIk kan nu heel Tears In Heaven op de Nijnistische manier
![]()
Congratulierequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
YeahIk kan nu heel Tears In Heaven op de Nijnistische manier
![]()
true..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger maken
de eerste kamer blokkeert de regering als ze pech hebben -> the endquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom roept iedereen dat toch??
die eerste kamer regeert niet hoor!
Voor mijn part niet, ik ben zo links als maar kan, had vanmiddag nog de statenkies-wijzer gedaanquote:
Ach, dan moet ALLE andere partijen dus tegenstemmen dus ook SGP en CU.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger maken
Gewoon da makkelijkere versiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |