ja, omdat eikelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn dan vast redenen waarom dat zo is
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn dan vast redenen waarom dat zo is
Ik werk niet bij de ABNquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
als dit over ABN gaat dan EENZ!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom roept iedereen dat toch??
die eerste kamer regeert niet hoor!
Klinkt tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
YeahIk kan nu heel Tears In Heaven op de Nijnistische manier
![]()
Congratulierequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
YeahIk kan nu heel Tears In Heaven op de Nijnistische manier
![]()
true..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger maken
de eerste kamer blokkeert de regering als ze pech hebben -> the endquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom roept iedereen dat toch??
die eerste kamer regeert niet hoor!
Voor mijn part niet, ik ben zo links als maar kan, had vanmiddag nog de statenkies-wijzer gedaanquote:
Ach, dan moet ALLE andere partijen dus tegenstemmen dus ook SGP en CU.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar kan het qua besluitvorming wel lastiger maken
Gewoon da makkelijkere versiequote:
en wat is er dan zo links aan jou??quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor mijn part niet, ik ben zo links als maar kan, had vanmiddag nog de statenkies-wijzer gedaan
dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volkomen logisch en die golfbeweging zie je elke 8-12 jaar
Ja, maar dat is toch prima verder joh? Ik bedoel, zo is het leven en zo is de verhouding in Nederland nu eenmaal. Ik veroordeel linkse stemmers niet hoor. Ieder zijn of haar keusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor mijn part niet, ik ben zo links als maar kan, had vanmiddag nog de statenkies-wijzer gedaan
Hij schrijft met linksquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is er dan zo links aan jou??
zijn rechterduimquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ik geloof niet dat dit voorlopig nog zal veranderen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik ben Koen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik ben Koen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ja, volgens mij is dat altijd zo met bepaalde economische fases enzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies en dat houden ze al heel lang volquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat altijd zo met bepaalde economische fases enzoEn ach, tegen de tijd dat dingen veranderen, draait de volgende regering het wel weer terug
Zo houden ze zichzelf aan het werk
ach.. de laatste jaren is het veel "het aan het handj houden van de burger door de overheid" geweest.. nu wordt het meer" zelf doen/nadenken"quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik geloof niet dat dit voorlopig nog zal veranderen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik stem Partij voor de DierenZoals ik eerder vanavond al zei, meer chickies in de 1e kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
volgens mij gaan ze na een heftig debat ook gezellig met z'n alle een biertje dinken en proosten op al die domme kiezersquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat altijd zo met bepaalde economische fases enzoEn ach, tegen de tijd dat dingen veranderen, draait de volgende regering het wel weer terug
Zo houden ze zichzelf aan het werk
er zitten al varkens en ezels genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vanavond al zei, meer chickies in de 1e kamer![]()
Ik heb niks tegen de Islamisering, Bio land -en tuinbouw, Ruimte voor de Natuur, Kunst moet gesubsidieerd worden...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
SPOILER: mijn uitslag :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
En daar is imho niets mis meequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. de laatste jaren is het veel "het aan het handj houden van de burger door de overheid" geweest.. nu wordt het meer" zelf doen/nadenken"
jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze na een heftig debat ook gezellig met z'n alle een biertje dinken en proosten op al die domme kiezers
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze na een heftig debat ook gezellig met z'n alle een biertje dinken en proosten op al die domme kiezers
Weet ik, maar voor wat ik er van meekrijg gaat het de verkeerde kant op, met het 'Vrije Nederland'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch prima verder joh? Ik bedoel, zo is het leven en zo is de verhouding in Nederland nu eenmaal. Ik veroordeel linkse stemmers niet hoor. Ieder zijn of haar keus
Weet je hoe rustgevend?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Maar jullie zijn toch geen bomenknuffelaars mag ik hopen?
het is nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor wat ik er van meekrijg gaat het de verkeerde kant op, met het 'Vrije Nederland'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |