quote:
ze moeten leren hoe ze zelf moeten zwemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daar is imho niets mis meeMaar sommige mensen kunnen dat minder goed en ik blijf daarbij wel van mening dat zij enigszins aan de hand genomen moeten worden
Woah, ik weet niet wat het is, maar het klinkt heeeerlijkquote:
Biertje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de debatten lijken wel wat op de discussies in de KSC
welnee joh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor wat ik er van meekrijg gaat het de verkeerde kant op, met het 'Vrije Nederland'.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Islamisering, Bio land -en tuinbouw, Ruimte voor de Natuur, Kunst moet gesubsidieerd worden...Ben er NOOIT zo mee bezig geweest toen ik 14 wasSPOILER: mijn uitslag :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Wil toek nooitquote:
Ga ik voor je makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, ik weet niet wat het is, maar het klinkt heeeerlijk
[..]
Meldtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben er NOOIT zo mee bezig geweest toen ik 14 was![]()
And proud of itquote:
Ja, sommige mensen moet het inderdaad lerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze moeten leren hoe ze zelf moeten zwemmenniet altijd maar de bandjes omhouden !
![]()
Daar merk ik eigenlijk niets van. Ik denk dat Nederland nog steeds extreem vrij is als ik kijk naar andere landen om ons heenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor wat ik er van meekrijg gaat het de verkeerde kant op, met het 'Vrije Nederland'.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Maar jullie zijn toch geen bomenknuffelaars mag ik hopen?
Okidokiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil toek nooit
[..]
Ga ik voor je maken
Ontploffietaart. En het is echt goddelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, ik weet niet wat het is, maar het klinkt heeeerlijk
Lekker!quote:[..]
Biertje?
true..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
And proud of it
[..]
Ja, sommige mensen moet het inderdaad lerenMaar zoals (licht) verstandelijk gehandicapte mensen, die kunnen dat echt niet en ik vind dat die niet de dupe moeten worden van bepaalde dingen
in de tuin van mijn ouders staat een wilg, die knuffelt heeeeeeeeeeeelijkquote:
Nee, hooguit aanranding. Tenzij die meneer iets in die boom stoptquote:
ja dat gaan we volgende week weer doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ontploffietaart. En het is echt goddelijk.
[..]
Lekker!
Ik drink graag een biertje met Sym.
En je knuffelt heel fijnquote:
Aaaaah dirty mindquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hooguit aanranding. Tenzij die meneer iets in die boom stopt
dat is niet politiek..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zit ik dan met mijn 2 rechterhanden
QFT QFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eigenlijk ind ik vooral dat de managers in de zorg niet zo belachelijk mogen verdienen.. DAAR gaat dat geld naartoe!![]()
Een treurwilg? Die kan wel een knuffel gebruiken dan jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in de tuin van mijn ouders staat een wilg, die knuffelt heeeeeeeeeeeelijk
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een treurwilg? Die kan wel een knuffel gebruiken dan ja.
Welnee, uitermate knuffelbaarquote:
Heb je een tandartsverzekering?quote:
Ja,maar dat was 10 jaar geleden toen ik stage liep in de zorg al zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
true..
maar over die mensen heb ik het niet
eigenlijk ind ik vooral dat de managers in de zorg niet zo belachelijk mogen verdienen.. DAAR gaat dat geld naartoe!![]()
Nee, hoe het in de wet als omschrijving staatquote:
3 minuten om iemand helemaal te wassenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja,maar dat was 10 jaar geleden toen ik stage liep in de zorg al zoDaar mogen ze imho inderdaad wel wat aan doen... Er werd/wordt bezuinigd op verplegend personeel waardoor onze ouderen het slechter hebben dan de gemiddelde gevangene
Om je kapot te schamen
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, uitermate knuffelbaar
[..]
Heb je een tandartsverzekering?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet politiek..
en jouw handen
wazzermismeedan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet mijn gitaar echt gaan maken...
Wie wat waar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoe het in de wet als omschrijving staat![]()
Nee precies, echt te zot voor woorden... Ik was pedagogisch medewerker, maar deed net zo hard zorgtaken, omdat de verpleging daar geen tijd voor hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 minuten om iemand helemaal te wassen
1 van de redenen waarom ik niet meer in de zorg verder ga.
Gezelligquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat in bed kruipen.. met laptop en al
Ik vind het leuk om mensen iets te leren. Maar no way dat ik het onderwijs in wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
en het is zo onaantrekkelijk om in zorg of onderwijs te werken dat geen hond het wil
een knotwilgquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een treurwilg? Die kan wel een knuffel gebruiken dan ja.
moet ik helpen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet mijn gitaar echt gaan maken...
Nog steeds? Of weer...quote:
Verkrachting is het ongewenst binnendringen van andermans lichaam, gedwongen tongzoenen is dus verkrachtingquote:
Die ga je nodig hebben na de Bannoffee Piequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |