Kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar vind jij het ook lekkerquote:
niet helemaalquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KutStiekem houden ze allemaal van worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
In mijn poepgaatje geen geroerquote:
quote:
Nu intimideer jij mijquote:
Haiquote:
Ewaaquote:
symquote:
Ja jezus wie kijkt er dan ook naar zoeen KUT programma.quote:
Hoe ist?quote:
Libië volg ik ook wel, maar nu even geen zin meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jezus wie kijkt er dan ook naar zoeen KUT programma.![]()
Libië staat in de goddamn fik
Provinciale Staten verkiezingen, VET belangrijk![]()
en drie kanale Bekervoetbal, WEL belangrijk![]()
En jij gaat WIDM kijken![]()
welche pareltje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
GF
TFM
Fles
ik heb dat pareltje naar onz geschopt
het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist?Heb je een goede dag gehad?
Whehehequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
GF
TFM
Fles
ik heb dat pareltje naar onz geschopt
Prima, jij weet tenminste dat je 'm niet eraf moet bijten, dus er is een puick alternatiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn poepgaatje geen geroer
[ONZ] en Fles, dat mag in de krantquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww een topic dat Fles erg leuk vond
Fijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
Ja een hele goede dag gehad, echt een hoop opgestoken, ik ben net thuis
Die gast schept LSD in hoeveelheden die je alleen nog op een stoomlocomotief ziet. Geschept worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww een topic dat Fles erg leuk vond
Huh wat? Ik heb deze zin 3 keer en snap er niets vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast schept LSD in hoeveelheden die je alleen nog op een stoomlocomotief ziet. Geschept worden.
Gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja we hadden hier gistereavond nog lopen klagen dat GC zo'n mongolentuin geworden was en dat de modjes geen moer meer uitvoeren
Zo van, 20 kilo per schep en dan constant door. Jij hebt zeker nooit op een stoomlocomotief gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb deze zin 3 keer en snap er niets van
en ze zijn jou vergeten naar ONZ te zetten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja we hadden hier gistereavond nog lopen klagen dat GC zo'n mongolentuin geworden was en dat de modjes geen moer meer uitvoeren
was ik niet bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehm, daar schep ik geen LSD, voor zover ik weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van, 20 kilo per schep en dan constant door. Jij hebt zeker nooit op een stoomlocomotief gewerkt
TOPICS kan je naar ONZ zetten. Users niet. N00wb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ze zijn jou vergeten naar ONZ te zetten?
In een locomotief worden toch in zo'n enorme oven gegooid met zo'n enorme schep om 'm gaande te houden...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb deze zin 3 keer en snap er niets van
Nou die ene flappie van dat ene topic dus welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, daar schep ik geen LSD, voor zover ik weet![]()
Ik weet hoe het werktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In een locomotief worden toch in zo'n enorme oven gegooid met zo'n enorme schep om 'm gaande te houden...
Bijzonderquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die ene flappie van dat ene topic dus wel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ze kunnen je toch ook toegang tot div. fora geven/afpakken. Kan er vast wel een speciale kutusers functie komen.Zodat jij en ik bijv alleen nog in ONZ kunnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TOPICS kan je naar ONZ zetten. Users niet. N00wb.
Die flappie is vast een beetje spesjaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werktAlleen dat gaat op kolen he?
![]()
[..]
Bijzonder![]()
Ow, ja hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze kunnen je toch ook toegang tot div. fora geven/afpakken. Kan er vast wel een speciale kutusers functie komen.Zodat jij en ik bijv alleen nog in ONZ kunnen.
Dan ga ik gewoon in de zon lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze kunnen je toch ook toegang tot div. fora geven/afpakken. Kan er vast wel een speciale kutusers functie komen.Zodat jij en ik bijv alleen nog in ONZ kunnen.
Jij ziet het maanlicht als zonquote:
waar is de heks to rescue?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ziet het maanlicht als zon???
Weerwolf!
Ja hoiquote:
ik had het topic 3x gelezen en ik snap er nog geen zak vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werktAlleen dat gaat op kolen he?
![]()
[..]
Bijzonder![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |