Omdat deze mensen uit een stad geëvacueerd werden, en de britten middenin de woestijn mensen evacueerden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Mijn oom, die bij BuZa werkt, kraakte Rosenthal gister nog even goed af - een onbenul volgens hem. Aan de andere kant wel prima dat het Nederlandse leger mensen evacueert, maar hoe kan het nou dat de Britten in het geheim honderdvijftig man daar weghalen, en dat wij gepakt worden als we drie mensen willen evacueren?
Lekker babbelen met koffie er bij terwijl G Tripoli afslacht? Dat kunnen alleen politici bedenken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Leuk maar is dat uberhoupt een vruchtbaar idee, denk dat velen libiers niet zitten te wachten op een andere gek.
muziekje erbij....Zenga! Zenga? ........quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker babbelen met koffie er bij terwijl G Tripoli afslacht? Dat kunnen alleen politici bedenken.
Welke vlag voeren ze daar tegenwoordig?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Janena het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb is de Libische ambassade in Den Haag nog los Houda...maar ik weet het niet zeker.
Paar danseresjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
muziekje erbij....Zenga! Zenga? ........
de oude en een groene , oude is van voor gadaffi en groen is van gadaffiquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke vlag voeren ze daar tegenwoordig?
Vandaar dus. Vond het al opvallend. Toch klasse dat ze het proberen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
Omdat deze mensen uit een stad geëvacueerd werden, en de britten middenin de woestijn mensen evacueerden.
oh sorry had die vraag maar half gelezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef houda het volgende:
oh echt joh? Hebben ze nu 2 vlaggen hangen??
Zeker klasse dat het geprobeerd wordt, maar NL zit nu wel in een lastige situatie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vandaar dus. Vond het al opvallend. Toch klasse dat ze het proberen!
Ah. Dus er is geen enkele reden waarom zo'n revolutie in Nederland niet mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef truepositive het volgende:
[..]
http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=23474
Geeft niks hoor, het is moeilijk bij te houden hier allemaal vind ik, haha..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
oh sorry had die vraag maar half gelezen
Wie zijn deze Nederlandse burgers die met een helikopter geëvacueerd moesten worden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
Omdat deze mensen uit een stad geëvacueerd werden, en de britten middenin de woestijn mensen evacueerden.
Kijk! Infiltreren en zo. Hoe lang was die daar mee bezig? Afgelopen dagen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef houda het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn man dat een manager hier in een hotel alle camera's en video en foto materiaal heeft afgepakt van ALLE media die in het hotel verbleven!!!!!!
Het bleek een undercover pro kadaffi te zijn!!!!!! Hij is betrapt en is nu gevangen gezet!!!
Ze weten niet of het bij Khadaffi is aangekomen!
daar waren gisteren inderdaad wat tweets van , dus het was echt waar, kwam nogal vaag over in de tweets (vermoedens). Vreemd omdat gadaffi zelf heeft gevraagt om journalistenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef houda het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn man dat een manager hier in een hotel alle camera's en video en foto materiaal heeft afgepakt van ALLE media die in het hotel verbleven!!!!!!
Het bleek een undercover pro kadaffi te zijn!!!!!! Hij is betrapt en is nu gevangen gezet!!!
Ze weten niet of het bij Khadaffi is aangekomen!
Die Tweets gingen over Tripoli dacht ik?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
daar waren gisteren inderdaad wat tweets van , dus het was echt waar, kwam nogal vaag over in de tweets (vermoedens). Vreemd omdat gadaffi zelf heeft gevraagt om journalisten
rare voorstelling heb jij van nederland art 6 opium wet en een anonime melding zijn genoeg om binnen te vallen in nederland, maar terrorisme is engquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef Hoogheid het volgende:
Wat een klunzen zegDan ben je echt een drol als je dit laat gebeuren. Voor elke actie moet altijd 6 keer toestemming worden gevraagd, voordat de politie hier in Nederland bij iemand naar binnen wilt stormen zetten ze eerst 20 snipers, 6 helikopters, 300 agenten en 2 tanks voor de deur, maar in Libië landen ze wel effe op een plein en worden ze overmeesterd door een stel halve tammen met proppenschieters
Wat slecht.. Ik ken de situatie niet, maar zo op het eerste gezicht is dit een dikke faal van het leger.
lol dat is gewoon landbouwquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wie zijn deze Nederlandse burgers die met een helikopter geëvacueerd moesten worden?
Shell employees? als ik Google maps erbij pak zie ik best veel gas/olie reservoirs...
Dat zijn irrigatiecirkels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wie zijn deze Nederlandse burgers die met een helikopter geëvacueerd moesten worden?
Shell employees? als ik Google maps erbij pak zie ik best veel gas/olie reservoirs...
http://maps.google.nl/map(...)292,0.15707&t=h&z=13
http://www.bloomberg.com/(...)in-reuters-says.html
http://www.petroleumafric(...)68e6fee9c073223dfbad
8:48 PM Mar 1st via Tweet Button .Journalists believe that Gadhafi intelligence is breaking in2 their rooms stealing video/still cameras in hotel in #Benghazi #Feb17 #Libyaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand tweets van gisteren terug vinden over inbraken in hotelkamers van journalisten? Ik dacht dat dat over Tripoli ging.
is er een nieuwe speciaal voor libië dat wist ik niet ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef Nibb-it het volgende:
Libië Fototopic Ik spam deze nog een keertie
Ik zie het. Ik dacht dat het over Tripoli ging.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
8:48 PM Mar 1st via Tweet Button .Journalists believe that Gadhafi intelligence is breaking in2 their rooms stealing video/still cameras in hotel in #Benghazi #Feb17 #Libya
8:46 PM Mar 1st via web
betsy hiel (reporter)
quote:
Cool, nooit geweten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zijn irrigatiecirkels.
[ afbeelding ]
maar dat was een gerucht hoor......een feit nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik dacht dat het over Tripoli ging.
Ja, is aangepastquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is er een nieuwe speciaal voor libië dat wist ik niet ??
ik zie dat de foto's die ik had gepost in het andere fototopic eral bij staan .. (link op ook al gewijzigd ?
oh ja goedudag iedereen !!
Heb het eens opgezocht hoe dat in z'n werk gaat... best interessant nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zijn irrigatiecirkels.
[ afbeelding ]
zeer verstandig beter op de achtergrond blijven met de huidige situatiequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef houda het volgende:
nou, hij is in ieder geval gepakt nu maar wie weet zijn er nog meer!!! Denk het wel,want mijn man zegt dat er tijdens de gevechten veel pro's waren en die zijn niet allemaal dood. Veel zijn er gevlucht, maar veel ook niet.
Daarom wil ik ook geen intervieuw doen...
We hebben bevestiging!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar dat was een gerucht hoor......een feit nu
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben bevestiging!
Precies. Goed gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef houda het volgende:
nou, hij is in ieder geval gepakt nu maar wie weet zijn er nog meer!!! Denk het wel,want mijn man zegt dat er tijdens de gevechten veel pro's waren en die zijn niet allemaal dood. Veel zijn er gevlucht, maar veel ook niet.
Daarom wil ik ook geen intervieuw doen...
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben bevestiging!
Als heb je alleen niks aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
volgens spitsuur hadden ze het kunnen voorkomen als ze het anders hadden aangepakt ...
ja het is nieuws maar ze zijn zondag al gevangen gezet men heeft het pas vandaag (na PS verk.) bekent gemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
verders nog iets gebeurd ? ik hoorde op spitsuur of iets vanochtend over die 3 militairen die zijn "gegijzeld "...
volgens spitsuur hadden ze het kunnen voorkomen als ze het anders hadden aangepakt ...
iets met stuurlui aan walquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
verders nog iets gebeurd ? ik hoorde op spitsuur of iets vanochtend over die 3 militairen die zijn "gegijzeld "...
ja okaj , maar schijnt dat ze met een super oude helicopter vanaf de tromp zijn gegaan ....quote:
klopt zeiden ze daar ook ( zondag gebeurd )quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja het is nieuws maar ze zijn zondag al gevangen gezet men heeft het pas vandaag (na PS verk.) bekent gemaakt
"Wow, thanks Captain Hindsight!"quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Niet schrikken, is een interne grapje over de betrouwbaarheid van de berichtgevingquote:
Hier zie je een Libische Su-24 Fencer een bom droppen :quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
martinchulov More bombings in Brega and Ajdabiya today. Jets continue to be the curse of the rebels. #libya
ja , tweete hij gisteren ook over .. dat zn broer pro is ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef Dance99Vv het volgende:
TrablesVoice LibyanTV has my brother's mind!
33 minutes ago via Echofon .
TrablesVoice the thing that terrifies me is my brother is not paid 2b pro-gaddafi, he believes the revolution is wrong so he is supporting him!
33 minutes ago via Echofon
broedertwist
thnx voor die link .. niet zo lang geleden ook beelden op AJE van zo'n bombardement , maar was nog dichterbij .. je zag ook witte jeep in die beelden .. was dat dezelfde plaatst alleen bombardement eerder , of andere locatie ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hier zie je een Libische Su-24 Fencer een bom droppen :
(video van gisteren)
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12619739
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)49908.jpg]afbeelding[/url] ]
AJE; 11:50amquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Dance99Vv het volgende:
pro gadaaffi planes attack brega again , bron presstv
evacueren was het doel geen militaire inmenging dus op zich legitiemquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Lagrinta het volgende:
Het spijt me wel, maar ik moet hier toch wel om lachen dat een paar van die Nederlanders zijn gegijzeld. Hoort ook niet wat NL heeft gedaan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
evacueren was het doel geen militaire inmenging dus op zich legitiem
b.t.w. ik had ook gehoord dat de evacués ondertussen wel libië uit zijnquote:Naar nu bekend is geworden, zijn afgelopen zondag drie Nederlandse militairen door de Libiërs opgepakt. Ze waren naar Sirte gevlogen om twee evacués op te halen en werden daar door het leger van Kadhafi gevangengenomen.
Legitiem? Waarom moet je toestemming vragen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
evacueren was het doel geen militaire inmenging dus op zich legitiem
landings rechten waren van toepassing op het vliegveld tripoli naar mijn ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Legitiem? Waarom moet je toestemming vragen dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Ik probeer hier vanuit #benghazi contact te krijgen met bronnen in Sirt en Tripoli over mislukte Ned. reddingsoperatie met helicopter.
7 minutes ago via web
Oké.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Dance99Vv het volgende:
GPD heeft dus info van iemand uit jordanie die in benghazi is.......zucht.......
gpdMiddleEast ...onderstaande dus allemaal volgens een hulpverlener/dokter uit Jordanie die hier in Benghazi is.
4 minutes ago via web
ja misschien in beghazi niet , maar andere steden wel ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Sprak zojuist hier in #Benghazi met hulpverlener uit Jordanie. Volgens hem in #Libie GEEN voedseltekorten. Ook GEEN tekort aan medicijnen...
4 minutes ago via web heeft tie zijn capu al gehad
plz nee ( die onzin van emquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wil je een uitwerking van wat hij tweet m.b.t. medische zaken?
asperines? voor hemzelf denk ik dan......quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja misschien in beghazi niet , maar andere steden wel ..
maar goed , dat ie zegt in benghazi i.p.v. libië
hij vraagt wel om xtra asperinegpdMiddleEast ....ook zou het niet misstaan als er wat extra aspirine het land binnenkomt. Voor de rest, nog GEEN medische noodstiuatie in Libie.
lolquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
van gpd:
Sprak zojuist hier in #Benghazi met hulpverlener uit Jordanie. Volgens hem in #Libie GEEN voedseltekorten. Ook GEEN tekort aan medicijnen... ...wel een probleem is dat helft van zusters in Libische ziekenhuizen buitenlanders zijn, die inmiddels allemaal zijn vertrokken... ....ook zou het niet misstaan als er wat extra aspirine het land binnenkomt. Voor de rest, nog GEEN medische noodstiuatie in Libie. ...onderstaande dus allemaal volgens een hulpverlener/dokter uit Jordanie die hier in Benghazi is.
Onschuldige buitenlandse burgers doen ze nooit wat aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
b.t.w. ik had ook gehoord dat de evacués ondertussen wel libië uit zijn
ach die vent spoort niet , zegt eerst dat er niks nodig is , maar het zal niet misstaan als er wat xtra asperine komt ....quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
asperines? voor hemzelf denk ik dan......
En die helicopter dan, die vliegt daar gewoon even heen zonder toestemming?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
landings rechten waren van toepassing op het vliegveld tripoli naar mijn idee
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
En die helicopter dan, die vliegt daar gewoon even heen zonder toestemming?
okaj .. das i.i.g. iets , maar goed , anders is het ook letterlijk vragen om buitenlandse bemoeienis ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Onschuldige buitenlandse burgers doen ze nooit wat aan.
doet tie niet hij wil zijn straaljagers terug uit maltaquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten, hoe moet Gaddafi weten dat het niet militair is.
Logisch, hij gaat ze beschuldigen net zoals Iran wel eens doet als Britten varen in Iraans territoriaal water.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj .. das i.i.g. iets , maar goed , anders is het ook letterlijk vragen om buitenlandse bemoeienis ..
wel word er gezegd dat gadaffi niet zomaar die 3 militairen gaat vrijlaten , ben benieuwd wat dat gaat veroorzaken (m.b.t. nederlandse actie's )
Ik ben serieus hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
doet tie niet hij wil zijn straaljagers terug uit malta
En hij gebruikt de 3 militairen als troef. Hij weet dat de NAVO en de VS Libië kunnen binnenvallen. Maar als er nog 3 gijzelaars zijn dan vallen ze niet binnen, want dan staat de veiligheid van die 3 militairen op het spel. Een beetje een machtsspelletjes van Khaddafi dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Logisch, hij gaat ze beschuldigen net zoals Iran wel eens doet als Britten varen in Iraans territoriaal water.
ik weet wel er wás toestemming - ongeveer anderhalve week geleden - om te landen .. dat vliegtuig wat hier uit eindhoven was vertrokken , maar goed , was transport vliegtuig en dit een helicoptertje bijna 2 weken later .. ( waren ze deze 2 evacués vergeten vorige x ofzoquote:
Had je kunnen verwachten hè.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En hij gebruikt de 3 militairen als troef. Hij weet dat de NAVO en de VS Libië kunnen binnenvallen. Maar als er nog 3 gijzelaars zijn dan vallen ze niet binnen, want dan staat de veiligheid van die 3 militairen op het spel. Een beetje een machtsspelletjes van Khaddafi dus.
ik dácht ff dat daar al ff geleden de vlag veranderd was , maar weet niet zeker .. kom nu i.i.g. alleen ff dit tegen ;quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef Lagrinta het volgende:
Weet iemand of de Libische ambassade in Den Haag nog achter Gaddafi staat? Wat voor vlag hangt er buiten?
quote:Ambassade Libië zwijgt over militairen
Gepubliceerd: vandaag 10:52
De diplomatieke vertegenwoordiging van Libië in Den Haag wilde donderdag niet reageren op de aanhouding van drie militairen in het Noord-Afrikaanse land. De ambassade heeft nog niets gehoord uit Libië over de kwestie en wil daarom geen commentaar geven.
De militairen probeerden zondag bij Sirte twee mensen te evacueren onder wie een Nederlander. Voor de actie was geen toestemming gegeven door de Libische autoriteiten. De militairen vlogen met een helikopter vanaf het marine-fregat Hr. Ms. Tromp naar Sirte waar ze gevangen werden genomen door een gewapende groep regeringsgezinde Libiërs.
In Libië vecht het regime van Kaddafi voor zijn overleven. Het oosten van het land is in handen van opstandelingen
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
Is Houda vandaag al online geweest?
okaj , dus dit gaat niet gebruikt worden juíst om tot "hardere actie 'over te gaan ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En hij gebruikt de 3 militairen als troef. Hij weet dat de NAVO en de VS Libië kunnen binnenvallen. Maar als er nog 3 gijzelaars zijn dan vallen ze niet binnen, want dan staat de veiligheid van die 3 militairen op het spel. Een beetje een machtsspelletjes van Khaddafi dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |