quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef Dance99Vv het volgende:
issende linkje : And here it is: Arabs may indeed impose #Libya no-fly zone: http://j.mp/gHWZ5L
10 minutes ago via TweetDeck
zo een beetje van wie het doet maakt niet uit als iemand het maar doet , die krijgt dan de volle steun en medewerking van alle landen behalve china en ruslandquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel mooi zijn als de Arabische wereld zelf een No-Fly zone insteld, zou i.i.g de problemen met westerse inmenging voorkomen.
Alsof dat iets voorstelt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel mooi zijn als de Arabische wereld zelf een No-Fly zone insteld, zou i.i.g de problemen met westerse inmenging voorkomen.
Truste!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef aerdt het volgende:
Een goed artikel in the guardian over de hypocritische houding van het westen en waarom een no-fly zone de revoluties in het midden-oosten kan hinderen.
Veel zullen het misschien niet helemaal met zijn mening eens zijn, aar het is interessant om te lezen.
http://www.guardian.co.uk(...)d&utm_medium=twitter
Het is hier kwart over 1, dus tijd m'n bed op te zoeken. Ik wens jullie allemaal een goede nacht en laten we hopen dat morgen Khadaffi al die media aandacht beu is en op zoek gaat naar een rustig eilandje ergens in het midden van de oceaan...
Dat artikel ga ik even lezen, waar zit je precies? Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef aerdt het volgende:
Een goed artikel in the guardian over de hypocritische houding van het westen en waarom een no-fly zone de revoluties in het midden-oosten kan hinderen.
Veel zullen het misschien niet helemaal met zijn mening eens zijn, maar het is interessant om te lezen.
http://www.guardian.co.uk(...)d&utm_medium=twitter
Het is hier kwart over 1, dus tijd m'n bed op te zoeken. Ik wens jullie allemaal een goede nacht en laten we hopen dat morgen Khadaffi al die media aandacht beu is en op zoek gaat naar een rustig eilandje ergens in het midden van de oceaan...
In Uganda -waar de president overigens heeft aangekondigd dat het verboden is te demonstreren tegen de uitslag van de verkiezing die afgelopen week geweest zijn-.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat artikel ga ik even lezen, waar zit je precies? Slaap lekker
Dat ligt er dus aan, als de Arabische Liga hiertoe besluit hebben ze volgens mij ook het materieel om het af te dwingen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof dat iets voorstelt.![]()
En geen land die zijn vingers aan deze kwestie gaat branden.
De Arabische liga is al vele jaren een wassen neus gebleken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan, als de Arabische Liga hiertoe besluit hebben ze volgens mij ook het materieel om het af te dwingen.
Nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |