Ja, is van vandaag, Brega. Nog niet gezien, bedankt voor het postenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef aerdt het volgende:
Dit zou een video zijn van de strijd in Brega. Ik kan geen arabisch, dus weet niet of dat waar is.
Sorry als het al gepost is trouwens...
http://www.facebook.com/video/video.php?v=115732065168086
Deze link is naar een facebook site vol met video's van vandaag. Probleem is dat de omschrijving van de video's in arabisch is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, is van vandaag, Brega. Nog niet gezien, bedankt voor het posten
nog niet bevestigd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef MangoTree het volgende:
Avond.
Wat een mooie openingspost zeg... en erg profi. Ok, het is gewoon een vette knipoog naar AJE, maar meer ook niet want hij is gewoon van ons! Heeft iemand al een linkje naar AJE gemaild?
Ik heb de laatste topics redelijk snel doorgenomen (wat veel!) Paar vragen; Waarom zie ik sinds vandaag net als jullie Arabische letters (op fok ja) en wat is de bedoeling ervan?
Ik denk dat Jos het even zat was, gezien zijn laatste posts. Misschien heeft hij wel een ommekeer gehad en denkt nu heel anders over MO en toekomst. Zou wel verklaren waarom hij zo kritisch werd. Wat uiteraard goed is. Misschien zit ik er wel helemaal naast maar hopelijk laat 'ie wat van zich horen.
Verder vind ik das misbombarderen ook opvallend. Is daar al wat meer bekend van?
Google translate werkt primaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef aerdt het volgende:
[..]
Deze link is naar een facebook site vol met video's van vandaag. Probleem is dat de omschrijving van de video's in arabisch is.
http://www.facebook.com/v(...)/?id=197898230226131
indrukwekkendquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef aerdt het volgende:
[..]
Deze link is naar een facebook site vol met video's van vandaag. Probleem is dat de omschrijving van de video's in arabisch is.
http://www.facebook.com/v(...)/?id=197898230226131
Dat is de naam van Gaddafi, in het Arabisch, zo zijn we vindbaar(der) in googlequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef MangoTree het volgende:
Avond.
Wat een mooie openingspost zeg... en erg profi. Ok, het is gewoon een vette knipoog naar AJE, maar meer ook niet want hij is gewoon van ons! Heeft iemand al een linkje naar AJE gemaild?
Ik heb de laatste topics redelijk snel doorgenomen (wat veel!) Paar vragen; Waarom zie ik sinds vandaag net als jullie Arabische letters (op fok ja) en wat is de bedoeling ervan?
Ik denk dat Jos het even zat was, gezien zijn laatste posts. Misschien heeft hij wel een ommekeer gehad en denkt nu heel anders over MO en toekomst. Zou wel verklaren waarom hij zo kritisch werd. Wat uiteraard goed is. Misschien zit ik er wel helemaal naast maar hopelijk laat 'ie wat van zich horen.
Verder vind ik das misbombarderen ook opvallend. Is daar al wat meer bekend van?
Stalen zenuwen die vent!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef Dance99Vv het volgende:
evanchill Screengrab from the FlipCam footage I took, a second or two after we were bombed by Gaddafi's air force at Brega. http://ow.ly/i/8J6r #libya
less than a minute ago via HootSuite
gave foto lol conformed?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef aerdt het volgende:
Dit zou een video zijn van de strijd in Brega. Ik kan geen arabisch, dus weet niet of dat waar is.
Sorry als het al gepost is trouwens...
http://www.facebook.com/video/video.php?v=115732065168086
quote:Cameramen targeted by Gaddafi mercenaries
Translated: Phenomenal footage of Battle for Brega today
Posted on March 2, 2011 by admin
Opening clip:
Guys guys, a minute
Leather jacket guy: Today at 6.30 in the morning we could see the guys with our own eyes. Mercenaries in the port, and there were cars approximately 120 cars. 120 cars and you know what, even our dead we couldnt bring them from there.
Cameraman: Libyans or mercenaries?
Leather jacket guy: Mercenaries and Libyans!
Beard guy: And they started firing straight away! As soon as they came in they started firing
Leather jacket guy: There was no warning no nothing
Cameraman: Mercenaries?
Leather jacket guy: Mercenaries! I saw them with my own eyes
Bandana guy: Firing at people protecting the oil facilities
Baseball cap dude: You dog! Muammar you dog!
Camouflage guy: We are victorious God Willing!
On top car:
Cameraman: These are fighter jets
Guy in front: What?
Cameraman: Striking the city of Brega
On the street:
Random person: Welcome to heaven!
Guy with AK47: Hell leave by force! By force! By force hell leave!
Time: 4.50
Man with sunglasses: Against the regime, against the stray dog, against So these are confirmed facts, I am amongst the people who..
Time: 5.32
Man: May the traitor drop! Hes giving them money but this is a free nation! They dont want money. To hell with him and his money, the dog. Hes giving them to the Africans and leaving the Libyans dirt poor. The jew! This guy is a jew and may God give us victory! This guy neither a Libyan or a Muslim, he is a jew and we dont know from where he came from. His mother and aunt are Israelis. God is Greater!
Camera man: God is Greater!
Another man: This came from there, theyre striking with planes
Cameraman: Look at the RPG. Theyre firing with planes
Time:8.18
Man: These are fighter jets.yeah, 14.5mm and RPGs are good
Time: 8.33
Man: God willing no one got hurt
Cameraman: God willing!
Cameraman: Guys theyve gotten near!
Man: Lets move back a bit and regroup ourselves from there guys
Man: Guys, let someone check over there
**RPG flies by**
Group: Wow!
Guy: Welcome to heaven!
Guy: Where are the real men?
Guy: Record this!
Another guy: Theyre firing at the dune
Shout: MOVE BACK!
Another guy: Guys, our staying here is dangerous
Camerman: I swear its very dangerous indeed
Another man: Victory victory God Willing. There is no god except God! God is sufficient for me and the best trustee, God is sufficient for me and the best trustee.
Alright, shall we go back?
Yeah, lets do that
Last scene:
God is greater! God is greater!
Hoh nice, gave foto's zitten ertussen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef aerdt het volgende:
[..]
Stalen zenuwen die vent!
Hier een site met wat foto's van Brega.
http://www.businessinside(...)ddafis-green-book-11
't Is daar een uur later hè, ligt vast al in bed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Dance99Vv het volgende:
is Houda nog langs geweest vannavond? of is ze aan het oefenen met die ak 47
quote:
jah ik zo ook hondjes doen en nessie in laterzzz peopz !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
't Is daar een uur later hè, ligt vast al in bed.
knuffel voor de hondjes en slaap lekker straksquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
ps je mag niks zeggen daar
brega vandaag
[..]
jah ik zo ook hondjes doen en nessie in laterzzz peopz !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |