Dat zijn irrigatiecirkels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wie zijn deze Nederlandse burgers die met een helikopter geëvacueerd moesten worden?
Shell employees? als ik Google maps erbij pak zie ik best veel gas/olie reservoirs...
http://maps.google.nl/map(...)292,0.15707&t=h&z=13
http://www.bloomberg.com/(...)in-reuters-says.html
http://www.petroleumafric(...)68e6fee9c073223dfbad
8:48 PM Mar 1st via Tweet Button .Journalists believe that Gadhafi intelligence is breaking in2 their rooms stealing video/still cameras in hotel in #Benghazi #Feb17 #Libyaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand tweets van gisteren terug vinden over inbraken in hotelkamers van journalisten? Ik dacht dat dat over Tripoli ging.
is er een nieuwe speciaal voor libië dat wist ik niet ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef Nibb-it het volgende:
Libië Fototopic Ik spam deze nog een keertie
Ik zie het. Ik dacht dat het over Tripoli ging.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
8:48 PM Mar 1st via Tweet Button .Journalists believe that Gadhafi intelligence is breaking in2 their rooms stealing video/still cameras in hotel in #Benghazi #Feb17 #Libya
8:46 PM Mar 1st via web
betsy hiel (reporter)
quote:
Cool, nooit geweten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zijn irrigatiecirkels.
[ afbeelding ]
maar dat was een gerucht hoor......een feit nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik dacht dat het over Tripoli ging.
Ja, is aangepastquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is er een nieuwe speciaal voor libië dat wist ik niet ??
ik zie dat de foto's die ik had gepost in het andere fototopic eral bij staan .. (link op ook al gewijzigd ?
oh ja goedudag iedereen !!
Heb het eens opgezocht hoe dat in z'n werk gaat... best interessant nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zijn irrigatiecirkels.
[ afbeelding ]
zeer verstandig beter op de achtergrond blijven met de huidige situatiequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef houda het volgende:
nou, hij is in ieder geval gepakt nu maar wie weet zijn er nog meer!!! Denk het wel,want mijn man zegt dat er tijdens de gevechten veel pro's waren en die zijn niet allemaal dood. Veel zijn er gevlucht, maar veel ook niet.
Daarom wil ik ook geen intervieuw doen...
We hebben bevestiging!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar dat was een gerucht hoor......een feit nu
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben bevestiging!
Precies. Goed gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef houda het volgende:
nou, hij is in ieder geval gepakt nu maar wie weet zijn er nog meer!!! Denk het wel,want mijn man zegt dat er tijdens de gevechten veel pro's waren en die zijn niet allemaal dood. Veel zijn er gevlucht, maar veel ook niet.
Daarom wil ik ook geen intervieuw doen...
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben bevestiging!
Als heb je alleen niks aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
volgens spitsuur hadden ze het kunnen voorkomen als ze het anders hadden aangepakt ...
ja het is nieuws maar ze zijn zondag al gevangen gezet men heeft het pas vandaag (na PS verk.) bekent gemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
verders nog iets gebeurd ? ik hoorde op spitsuur of iets vanochtend over die 3 militairen die zijn "gegijzeld "...
volgens spitsuur hadden ze het kunnen voorkomen als ze het anders hadden aangepakt ...
iets met stuurlui aan walquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
verders nog iets gebeurd ? ik hoorde op spitsuur of iets vanochtend over die 3 militairen die zijn "gegijzeld "...
ja okaj , maar schijnt dat ze met een super oude helicopter vanaf de tromp zijn gegaan ....quote:
klopt zeiden ze daar ook ( zondag gebeurd )quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja het is nieuws maar ze zijn zondag al gevangen gezet men heeft het pas vandaag (na PS verk.) bekent gemaakt
"Wow, thanks Captain Hindsight!"quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Niet schrikken, is een interne grapje over de betrouwbaarheid van de berichtgevingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |