Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MissMSX op 02-03-2011 20:10:40 ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat toch ook om de grote lijn?En anders richten we onze eigen partij op, de Partij voor Koffie en Thee
Wil jij lijsttrekker zijn?quote:
Zolang ze dr waffel maar houdtquote:
geen idee ben niet @ werkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er een storing in een deel van Zandvoort? Mijn ouders hebben geen Internetplusbellen meer.
Jawel, maar ze had dat blijkbaar nog niet doorgegevenquote:
Dat denk ik ook.quote:
erhm.. wie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
qua uiterlijk vind ik die CDA dame met die aparte naam wel
Ach, als je het goed speelt heeft ze d'r mond volquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
die marianne thieme hoeft geen zak over dr kop hoor trouwens. Die is best om aan te zien. alleen een stukje duct tape over dat wauwelbakkes van dr kan geen kwaad. Want wat DAAR toch uitkomt.... mijn hemel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, als je het goed speelt heeft ze d'r mond vol
Leuter erin stoppen doet wonderenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
die marianne thieme hoeft geen zak over dr kop hoor trouwens. Die is best om aan te zien. alleen een stukje duct tape over dat wauwelbakkes van dr kan geen kwaad. Want wat DAAR toch uitkomt.... mijn hemel
Ik pak wel een ander gat. Better safe than sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ineens een openbaring qua politieke partijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
een partij waar ik het 100% mee eens ben moet nog uitgevonden worden
Ze is vegetariërquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze moet er aan sabbelen, niet em opeten!quote:
Die zit op FOK!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak wel een ander gat. Better safe than sorry
Alleen bovenste stuk zo te zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef MissMSX het volgende:
Even kijken wat ik aan de OP moet knutselen hoor. Give me a moment plz
quote:
Ik vind Emile Roemer een leuke peer. EN hij zegt tenminste IETS over het OV.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Bij mij roepen alle stemwijzers wat anders, ene komt weer SP uit, andere PVV
Ieuw! Je gaat een vegetariër toch niet in de kont nemenquote:
Nee. Genoeg gaten, die bek kan wel dichtquote:
tomaten, met spek, kaas, paprikaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind Emile Roemer een leuke peer. EN hij zegt tenminste IETS over het OV.
alleen al daarom: Doe mij de tomaten maar
ik zou zeker eerder SP stemmen dan GL of PvdAquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Kom je hooguit wat gras tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieuw! Je gaat een vegetariër toch niet in de kont nemen
Ik werk samen met een SPer, en zelfs ik als uitkeringsgerechtigde vind de wensen van de SP voor de sociale zekerheid wat ver gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met een ronde schijf eronder? Van deeg?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tomaten, met spek, kaas, paprika![]()
dat was mijn diner
Klopt nuquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Kom je hooguit wat gras tegen
nee, gewoon in de wok met wat pastequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met een ronde schijf eronder? Van deeg?
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Of een fluffy konijntje
Bij nader inzien: ik zeg doen
In jouw wokquote:
Jullie intimideren mequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieuw! Je gaat een vegetariër toch niet in de kont nemen
Dagelijksquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weerHoe vaak pak jij een vegetariër in de kont eigenlijk?
Ja dat je het ging opeten was me duidelijk, bedanktquote:
Oh, sorryquote:
Nee, maar ik zat te kuttenquote:
Kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar vind jij het ook lekkerquote:
niet helemaalquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KutStiekem houden ze allemaal van worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
In mijn poepgaatje geen geroerquote:
quote:
Nu intimideer jij mijquote:
Haiquote:
Ewaaquote:
symquote:
Ja jezus wie kijkt er dan ook naar zoeen KUT programma.quote:
Hoe ist?quote:
Libië volg ik ook wel, maar nu even geen zin meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jezus wie kijkt er dan ook naar zoeen KUT programma.![]()
Libië staat in de goddamn fik
Provinciale Staten verkiezingen, VET belangrijk![]()
en drie kanale Bekervoetbal, WEL belangrijk![]()
En jij gaat WIDM kijken![]()
welche pareltje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
GF
TFM
Fles
ik heb dat pareltje naar onz geschopt
het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist?Heb je een goede dag gehad?
Whehehequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
GF
TFM
Fles
ik heb dat pareltje naar onz geschopt
Prima, jij weet tenminste dat je 'm niet eraf moet bijten, dus er is een puick alternatiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn poepgaatje geen geroer
[ONZ] en Fles, dat mag in de krantquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww een topic dat Fles erg leuk vond
Fijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
Ja een hele goede dag gehad, echt een hoop opgestoken, ik ben net thuis
Die gast schept LSD in hoeveelheden die je alleen nog op een stoomlocomotief ziet. Geschept worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww een topic dat Fles erg leuk vond
Huh wat? Ik heb deze zin 3 keer en snap er niets vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast schept LSD in hoeveelheden die je alleen nog op een stoomlocomotief ziet. Geschept worden.
Gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja we hadden hier gistereavond nog lopen klagen dat GC zo'n mongolentuin geworden was en dat de modjes geen moer meer uitvoeren
Zo van, 20 kilo per schep en dan constant door. Jij hebt zeker nooit op een stoomlocomotief gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb deze zin 3 keer en snap er niets van
en ze zijn jou vergeten naar ONZ te zetten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja we hadden hier gistereavond nog lopen klagen dat GC zo'n mongolentuin geworden was en dat de modjes geen moer meer uitvoeren
was ik niet bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehm, daar schep ik geen LSD, voor zover ik weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van, 20 kilo per schep en dan constant door. Jij hebt zeker nooit op een stoomlocomotief gewerkt
TOPICS kan je naar ONZ zetten. Users niet. N00wb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ze zijn jou vergeten naar ONZ te zetten?
In een locomotief worden toch in zo'n enorme oven gegooid met zo'n enorme schep om 'm gaande te houden...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb deze zin 3 keer en snap er niets van
Nou die ene flappie van dat ene topic dus welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, daar schep ik geen LSD, voor zover ik weet![]()
Ik weet hoe het werktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In een locomotief worden toch in zo'n enorme oven gegooid met zo'n enorme schep om 'm gaande te houden...
Bijzonderquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die ene flappie van dat ene topic dus wel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ze kunnen je toch ook toegang tot div. fora geven/afpakken. Kan er vast wel een speciale kutusers functie komen.Zodat jij en ik bijv alleen nog in ONZ kunnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TOPICS kan je naar ONZ zetten. Users niet. N00wb.
Die flappie is vast een beetje spesjaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werktAlleen dat gaat op kolen he?
![]()
[..]
Bijzonder![]()
Ow, ja hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze kunnen je toch ook toegang tot div. fora geven/afpakken. Kan er vast wel een speciale kutusers functie komen.Zodat jij en ik bijv alleen nog in ONZ kunnen.
Dan ga ik gewoon in de zon lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze kunnen je toch ook toegang tot div. fora geven/afpakken. Kan er vast wel een speciale kutusers functie komen.Zodat jij en ik bijv alleen nog in ONZ kunnen.
Jij ziet het maanlicht als zonquote:
waar is de heks to rescue?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ziet het maanlicht als zon???
Weerwolf!
Ja hoiquote:
ik had het topic 3x gelezen en ik snap er nog geen zak vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werktAlleen dat gaat op kolen he?
![]()
[..]
Bijzonder![]()
quote:
wokwokwokwokwokquote:
Wat was er stuk dan?quote:
sympquote:
bijna alles aan fokquote:
maar ik zit ook weer te rommelen met een proxy server, daar zal het wel door komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
symp
[..]
bijna alles aan fok![]()
geen plaatjes meer, geen updates, ik kon quoten en niet posten...
waarschijnlijk welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik zit ook weer te rommelen met een proxy server, daar zal het wel door komen
Uitgehackt met je proxyquote:
Jij jij jij nerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik zit ook weer te rommelen met een proxy server, daar zal het wel door komen
Whehehehequote:
quote:
1 2 | if fromProxy(/FOK/core/sessions/account.welok) in.Stream | /dev/null |
nee, nog niet.quote:
In de kliko ermeequote:
Gentlequote:
Oow, dat kan ook andersquote:
1 2 | if fromProxy(/FOK/core/sessions/account.welok) mv /member/wel.o.k /banned/wel.o.k |
Nee nee nee, alleen de proxyquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wens jij mij nou gewoon van fok af?
daarom hapert hetquote:FIREWALL replay check (1 of 3): Protocol: ICMP Src ip: x.x.x.x Dst ip: 195.121.1.66 Type: Destination Unreachable Code: Port Unreacheable
te laatquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, alleen de proxyFok! zou heel saai zijn zonder jou
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, dat kan ook anders![]()
[ code verwijderd ]
Het rijk alleen toch?quote:
Hoe kun je dan nog posten, huh?quote:
Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor zolang het duurt
Voetbal ff aangezet ook
Volgens mij was dat een grapjequote:
Niets aan de handquote:
Ik eis een emotionele schadevergoeding.quote:
Niks vreemds aan hoor, niet iedereen vind het te gekquote:
Ik ook welquote:
als er iemand bij me zit die het niks vindt kijkt het toch altijd minder prettigquote:
met een kloonquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kun je dan nog posten, huh?
quote:
ik volg het op de voet, maar kijken doe ik het nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook welmaar als iemand dat per se zou willen kijken, dan ga ik wel even wat anders doen hoor
Ja! Jou moest ik hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik kan haar geen ongelijk gevenquote:
Haiquote:
nog een keertje dan:quote:
Zegt u het eens?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik volg het op de voet, maar kijken doe ik het nooit
Alleen EK/WK en voor de rest vind ik het wel goed....
Hoe laat hebben jullie taxi Barretje in de planning volgende week??quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
nog een keertje dan:
als.ik.naar.bed.ga.!.
[..]
Zegt u het eens?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
en OMFG !Huh wat wie waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hai
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoe is het meisje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
nog een keertje dan:
als.ik.naar.bed.ga.!.
[..]
Zegt u het eens?
Hij postte net ook gewoonquote:
Haiquote:
Euh, ik weet van niets?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie taxi Barretje in de planning volgende week??
Haiquote:
Nog heel eventjes kabelvrijquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het meisje?
[..]
Hij postte net ook gewoon![]()
En jullie gingen toch ook high tea-en, of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
Euh, ik weet van niets?
[..]
Hai
* Barretje80 moet toch echt een keer barreltje aanmakenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 moet toch echt een keer barreltje aanmaken
WOEHOEquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nog heel eventjes kabelvrij
En verder wel okee, ik heb chocolaaaa
En met jou dan?
Joepie, HoiHoiquote:
He snoetjequote:
Gaan wequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jullie gingen toch ook high tea-en, of vergis ik me nou?
Gewoon naar Rotterdam komen, dan slaap je primaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOE![]()
Lekker
Ja hier ook wel okBeetje moe, wederom slecht geslapen
Maar verders voel ik me wel goed denk ik
EsTequote:
Martquote:
Ja, want ik zat gisteravond rond 22:00 voor het laatst op deze bankquote:
Want Bar HT't niet mee als ik me niet vergisquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Gaan we
[..]
Gewoon naar Rotterdam komen, dan slaap je prima
[..]
EsTe
[..]
Mart
Bar en ondergetekende HT-en niet meequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want Bar HT't niet mee als ik me niet vergisDus dan kunnen jullie niet met haar meerijden gok ik
Misschien kunnen wij (ST en ik) jullie ergens oppikken onderweg?Moet je ST maar even lief aankijken
Ja, zelfs op een half leeg luchtbed
Ik denk dat dat handiger is jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want Bar HT't niet mee als ik me niet vergisDus dan kunnen jullie niet met haar meerijden gok ik
Misschien kunnen wij (ST en ik) jullie ergens oppikken onderweg?Moet je ST maar even lief aankijken
Ja, zelfs op een half leeg luchtbed
Hahahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat dat handiger is ja
Oh suuuuuikertaartje?
Ik heb chocola
In dat geval is het inderdaad niet zo heel handig om met Bar mee te crossen vrees ikquote:
nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
In dat geval is het inderdaad niet zo heel handig om met Bar mee te crossen vrees ik
Toch bedankt voor het aanbod!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope
het hele HT verhaal gaat mij niet lukken, en wist niet dat jullie wel gingensorry
Maar maar maar maar maar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat dat handiger is ja
Oh suuuuuikertaartje?
Ik heb chocola
mij ook niet, dan moet ik kinderopvang regelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope
het hele HT verhaal gaat mij niet lukken, en wist niet dat jullie wel gingensorry
Mja, volgens mij is het verre van handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar maar maar.
Hm.
Ik Googlemap wel even
gaan wij gewoon met z'n tweeen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij ook niet, dan moet ik kinderopvang regelen
Whisk had volgens mij met Friemel afgesproken zodat niet alles in jouw auto zou komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaan wij gewoon met z'n tweeen..
gaat whiskey nog eten??
het is maar 40 minuten omquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het verre van handig
mja.. maar nu past whis er wel weer bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whisk had volgens mij met Friemel afgesproken zodat niet alles in jouw auto zou komen
Nou, wat ooooook kan.....quote:
Muckmuckmuck.....quote:
dat klinkt superdesuupsuupverleidelijk, maar ik heb ook mijn mannen nog en we moeten al vroeg weg voor de HTquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, wat ooooook kan.....
ietsje eerder deze kant op komen, muckaccino met koekjens eten, en dan naar noordwijk
Ik deed maar een garpjen makenquote:
En als andere opties niet lukken, dan pik ik jullie wel even op, maakt mijn auto ook weer eens kilometersquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, wat ooooook kan.....
ietsje eerder deze kant op komen, muckaccino met koekjens eten, en dan naar noordwijk
jouw mannen kunnen wel even voor elkaar zorgen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klinkt superdesuupsuupverleidelijk, maar ik heb ook mijn mannen nog en we moeten al vroeg weg voor de HT
't Kriebelt!quote:
Regio Tilburg, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
@Friemel: waar kwam jij ook alweer vandaan?
Logisch ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klinkt superdesuupsuupverleidelijk, maar ik heb ook mijn mannen nog en we moeten al vroeg weg voor de HT
Maar niet zo denk ik:quote:
SPOILER: carnaval-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je prazel-hazel-wazelt wat beejein?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar niet zo denk ik:Neeeeeee CarnavalSPOILER: carnaval-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Wij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het zo gaaf dat jullie komen
J..j..jaquote:
omg Tilburgquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
@Friemel: waar kwam jij ook alweer vandaan?
Ik vond kernafval carnaval in Venlo wel leukquote:
zijn toch al meer meets geweest laatste tijd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tussen deze meet en de volgende moet geen 3 jaar meer zitten
hmhm, van 12 uur zaterdag totdat ik terug ben zondagquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw mannen kunnen wel even voor elkaar zorgen hoor.
Neequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tussen deze meet en de volgende moet geen 3 jaar meer zitten
Vastelaovend, lieverd, vastelaovendquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond kernafval carnaval in Venlo wel leuk
hmmm je doet het toch niet wekelijksquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, van 12 uur zaterdag totdat ik terug ben zondag
Muck en Sym hebben elkaar voor het laatst 3 jaar geleden gemeet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn toch al meer meets geweest laatste tijd?
Yes pleasequote:
boétegewoëneboétezittingend'noptochendeboérebroélofquote:
Echt heel slechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck en Sym hebben elkaar voor het laatst 3 jaar geleden gemeet.
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
boétegewoëneboétezittingend'noptochendeboérebroélof
iets met pot en ketel en zwart..quote:
Ik heb de schade al ingehaaldquote:
ik maak geen wiebelfilmpjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes pleaseMaak je wel weer zo'n filmpje?
Trots?quote:
Ik nietquote:
weten ze al welke zondagquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, van 12 uur zaterdag totdat ik terug ben zondag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Die moet zo hard dood hequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
ik zit meteen met dat wiebel-konijntje liedje in m'n hoofd
Ohquote:
Muck en ik hebben nog NOOIT gemeet. Ligt daar iemand wakker van? Nou danquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck en Sym hebben elkaar voor het laatst 3 jaar geleden gemeet.
wie gaat er trouwen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iets met pot en ketel en zwart..![]()
Toe maar konijntjuh, wiebeluh wiebeluhquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
ik zit meteen met dat wiebel-konijntje liedje in m'n hoofd
Toe maar fles, doe maar wiebele wiebelequote:
ik welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muck en ik hebben nog NOOIT gemeet. Ligt daar iemand wakker van? Nou dan
Ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muck en ik hebben nog NOOIT gemeet. Ligt daar iemand wakker van? Nou dan
Dit jaar? Geen idee...quote:
Ik ben helaas alweer een beetje uitgeburgerdquote:
Jaquote:
Zondequote:[..]
Ik niet
Meets zijn vaak wanneer ik niet kan
vast nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef friemelaar het volgende:
is het hier vandaag een beetje ordentelijk verlopen nu ik er niet was
Als je dat liedje maar onthoudtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben helaas alweer een beetje uitgeburgerd
Over burgeren gesproken... even een hamburger uit de vriezer halen voor het avondeten morgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik
[..]
Dit jaar? Geen idee...
maar ik weet dat jaren geleden ene Sjraarke bruidsjonker was
[..]
Ik ben helaas alweer een beetje uitgeburgerd
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef friemelaar het volgende:
nee...wil je me houden dan?quote:
De boer en zijn boerin. Aanstaande dinsdag.quote:
Morgenmiddag is vroeg zat hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over burgeren gesproken... even een hamburger uit de vriezer halen voor het avondeten morgen.
Neequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef friemelaar het volgende:
Ik had een paar Neet oet Lottumalbumsquote:
Friemelquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef friemelaar het volgende:
quote:
Moert ik dan echt voor morgen al een vrij deag aanvragen om hier de zaak een beetje in toom te houdenquote:
Wat tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga waarschijnijk naar PinkPop, joepie de poepie![]()
![]()
Kap eens met dat gelul. Ik wil hier niks over trouwen horenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
De boer en zijn boerin. Aanstaande dinsdag.
Met wat?quote:
Woohooquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga waarschijnijk naar PinkPop, joepie de poepie![]()
![]()
Joepie, een nieuw gezichtquote:
Fokkend Konijntjequote:
Marijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
Hoe was je eerste werkdag!
Met zo snel. Na meer dan 12 uur non-stop bezig kan ik da niet meer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |