quote:
ik volg het op de voet, maar kijken doe ik het nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook welmaar als iemand dat per se zou willen kijken, dan ga ik wel even wat anders doen hoor
Ja! Jou moest ik hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik kan haar geen ongelijk gevenquote:
Haiquote:
nog een keertje dan:quote:
Zegt u het eens?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik volg het op de voet, maar kijken doe ik het nooit
Alleen EK/WK en voor de rest vind ik het wel goed....
Hoe laat hebben jullie taxi Barretje in de planning volgende week??quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
nog een keertje dan:
als.ik.naar.bed.ga.!.
[..]
Zegt u het eens?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
en OMFG !Huh wat wie waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hai
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoe is het meisje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
nog een keertje dan:
als.ik.naar.bed.ga.!.
[..]
Zegt u het eens?
Hij postte net ook gewoonquote:
Haiquote:
Euh, ik weet van niets?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie taxi Barretje in de planning volgende week??
Haiquote:
Nog heel eventjes kabelvrijquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het meisje?
[..]
Hij postte net ook gewoon![]()
En jullie gingen toch ook high tea-en, of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
Euh, ik weet van niets?
[..]
Hai
* Barretje80 moet toch echt een keer barreltje aanmakenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 moet toch echt een keer barreltje aanmaken
WOEHOEquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nog heel eventjes kabelvrij
En verder wel okee, ik heb chocolaaaa
En met jou dan?
Joepie, HoiHoiquote:
He snoetjequote:
Gaan wequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jullie gingen toch ook high tea-en, of vergis ik me nou?
Gewoon naar Rotterdam komen, dan slaap je primaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOE![]()
Lekker
Ja hier ook wel okBeetje moe, wederom slecht geslapen
Maar verders voel ik me wel goed denk ik
EsTequote:
Martquote:
Ja, want ik zat gisteravond rond 22:00 voor het laatst op deze bankquote:
Want Bar HT't niet mee als ik me niet vergisquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Gaan we
[..]
Gewoon naar Rotterdam komen, dan slaap je prima
[..]
EsTe
[..]
Mart
Bar en ondergetekende HT-en niet meequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want Bar HT't niet mee als ik me niet vergisDus dan kunnen jullie niet met haar meerijden gok ik
Misschien kunnen wij (ST en ik) jullie ergens oppikken onderweg?Moet je ST maar even lief aankijken
Ja, zelfs op een half leeg luchtbed
Ik denk dat dat handiger is jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want Bar HT't niet mee als ik me niet vergisDus dan kunnen jullie niet met haar meerijden gok ik
Misschien kunnen wij (ST en ik) jullie ergens oppikken onderweg?Moet je ST maar even lief aankijken
Ja, zelfs op een half leeg luchtbed
Hahahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat dat handiger is ja
Oh suuuuuikertaartje?
Ik heb chocola
In dat geval is het inderdaad niet zo heel handig om met Bar mee te crossen vrees ikquote:
nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
In dat geval is het inderdaad niet zo heel handig om met Bar mee te crossen vrees ik
Toch bedankt voor het aanbod!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope
het hele HT verhaal gaat mij niet lukken, en wist niet dat jullie wel gingensorry
Maar maar maar maar maar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat dat handiger is ja
Oh suuuuuikertaartje?
Ik heb chocola
mij ook niet, dan moet ik kinderopvang regelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope
het hele HT verhaal gaat mij niet lukken, en wist niet dat jullie wel gingensorry
Mja, volgens mij is het verre van handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar maar maar.
Hm.
Ik Googlemap wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |