gaan wij gewoon met z'n tweeen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij ook niet, dan moet ik kinderopvang regelen
Whisk had volgens mij met Friemel afgesproken zodat niet alles in jouw auto zou komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaan wij gewoon met z'n tweeen..
gaat whiskey nog eten??
het is maar 40 minuten omquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het verre van handig
mja.. maar nu past whis er wel weer bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whisk had volgens mij met Friemel afgesproken zodat niet alles in jouw auto zou komen
Nou, wat ooooook kan.....quote:
Muckmuckmuck.....quote:
dat klinkt superdesuupsuupverleidelijk, maar ik heb ook mijn mannen nog en we moeten al vroeg weg voor de HTquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, wat ooooook kan.....
ietsje eerder deze kant op komen, muckaccino met koekjens eten, en dan naar noordwijk
Ik deed maar een garpjen makenquote:
En als andere opties niet lukken, dan pik ik jullie wel even op, maakt mijn auto ook weer eens kilometersquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, wat ooooook kan.....
ietsje eerder deze kant op komen, muckaccino met koekjens eten, en dan naar noordwijk
jouw mannen kunnen wel even voor elkaar zorgen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klinkt superdesuupsuupverleidelijk, maar ik heb ook mijn mannen nog en we moeten al vroeg weg voor de HT
't Kriebelt!quote:
Regio Tilburg, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
@Friemel: waar kwam jij ook alweer vandaan?
Logisch ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klinkt superdesuupsuupverleidelijk, maar ik heb ook mijn mannen nog en we moeten al vroeg weg voor de HT
Maar niet zo denk ik:quote:
SPOILER: carnaval-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je prazel-hazel-wazelt wat beejein?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar niet zo denk ik:Neeeeeee CarnavalSPOILER: carnaval-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |