abonnement Unibet Coolblue
pi_93546597
Oh help, ik sloot 'm! Op hoop van zegen een nieuw topic.

Laatste post:

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:09 schreef Cantare het volgende:
Wat een prachtkinders allemaal O+

Ik heb toch de ringsling maar weer eens uit de kast getrokken. Eerst kon ik er niet zoveel mee, maar nu zit 'ie toch wel fijn. Vond E ook:



En we hebben een zonnebrilletje gekocht voor op wintersport. Stoer he? _O-

Verder konden we vandaag genieten van...

de pretletter van BJ:





de stoere jongens van debuurvrouw:



en de aankleed- en slaapkunsten van Ruben:



pi_93546987
Buuf O+!! Wat heb je een mooie jongens!! <3

Evie O+ Wat heeft ze super leuke kleertjes aan!

Haha, Ruben :D O+

Awh, E in slaap gevallen in de RS O+ hihi met die zonnebril :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93547911
Niels klom vanmorgen in zijn fietskar :D


Ik heb een keukensetje voor hem gekocht, hij is er helemaal blij mee O+




De ovenwant moet steeds aan


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:43:22 #4
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93558175
Hihihi Nielsje!
Wat leuk dat jij ook aan het kokkerellen bent. Ik wil voor Thomas binnenkort ook eens kijken voor een keukentje, maar voorlopig mag hij (in navolging van Ko) zich uitleven met een koffiesetje. Ik heb zowaar iets gevonden dat NIET roze is. Hoe rolbevestigend kan speelgoed zelfs voor die kleintjes al zijn he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93564504
Oh, wat een mooi serviesje Ca.ra! Waar heb je dat gevonden? En wat is Thomas er heerlijk mee aan het spelen O+

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Ca.ra het volgende:
Hoe rolbevestigend kan speelgoed zelfs voor die kleintjes al zijn he.
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad. Bij de Hema hebben ze ook een leuk, goedkoop kookplaatje. Roze }:|
Hey! Op de site niet! Misschien hebben ze toch door dat jongetjes het ook leuk vinden om met een keukentje te spelen :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:11:55 #6
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93564845
Bij het lokale houtenspeelgoedwinkeltje, maar het is van I'm toy, als je daarop googlet (of op im toys of aanverwanten, het wordt nogal eens anders geschreven) dan vind je genoeg online winkels. (overigens ben ik wel pro-support-uw-lokale-houtenspeelgoedwinkeltje, dus ga vooral naar je lokale houtenspeelgoedwinkeltje :Y )
Ze hebben ook hele leuke ontbijtserviesjes met de zelfde look, en houten groentes, en taartjes en... oeh ik word er hebberig van! (en boerderijen, en vormenstoven, en....)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93565821
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Ca.ra het volgende:
Bij het lokale houtenspeelgoedwinkeltje, maar het is van I'm toy, als je daarop googlet (of op im toys of aanverwanten, het wordt nogal eens anders geschreven) dan vind je genoeg online winkels. (overigens ben ik wel pro-support-uw-lokale-houtenspeelgoedwinkeltje, dus ga vooral naar je lokale houtenspeelgoedwinkeltje :Y )
Ze hebben ook hele leuke ontbijtserviesjes met de zelfde look, en houten groentes, en taartjes en... oeh ik word er hebberig van! (en boerderijen, en vormenstoven, en....)
Oh, daar ben ik ook fan van! O+
Ik heb in de stad nog even gezocht naar houten groenten vandaag :D Maar misschien ga ik wat zelf maken van vilt en wat haken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:45:38 #8
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93567353
haha die Niels, dat begint al vroeg, 'niet normaal op de foto willen staan'. Tot hoe lang duurt dat?? Zijn bruiloft? ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:13:26 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93606436
Hahahahah Niels. O+ zo hebben wij héél veel filmpjes die binnen een seconde overgaan in: ikke kijkuh? en een blij voor de lens dansende dreumes/peuter }:| Maar het gaat weer over. Eigenlijk vrij naadloos in de fase dat ze achter een boek duiken. :+ Nee grapje hoor.

En wat heerlijk al dat geprut met een serviesje. O+ ik vind die gestippelde van de Hema zo leuk. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93638095
Wat is Niels toch een heerlijke scharrelaar. O+ Hij doet me daarin zo aan Ivan denken. Die regenboogtrui staat hem trouwens geweldig. Ik heb ook veel foto's zoals die onderste! :D Net als veel shots waarin hij op me af aan het stormen is en ik dus net een half, bewogen oog op de foto krijg.

Thomas ziet er op die foto uit als een boefje! :o Aan zijn gezicht te zien is hij iets heel stouts aan het uithalen, maar hij is gewoon lekker aan het spelen.

Hmf, de OP ziet er bij mij heel gaar uit en ik zie geen link naar het vorige topic. Ik kan er wel uit opmaken dat je jongens geweldig zijn, buuv. O+

Sorbo en Isabeau waren hier vandaag! Een jaar geleden (op 27 februari 2010) lagen ze met z'n tweetjes in Utrecht tijdens de baby'tjesmeeting naast elkaar heel beeldig te wezen:



Ze verschillen ongeveer een maand in leeftijd, maar ze spelen (nog) niet echt met elkaar. Deze foto's geven een vrij goed beeld. Ze houden elkaar in de gaten en vermaken zich prima, maar wel wat langs elkaar heen:





Isabeau is zo'n mooi en enthousiast meisje. O+ En het is ongelooflijk wat er allemaal uit haar mond komt. "Happetit!" Het mooiste is "nee toch!". :D En Lena was "booi", ookal mocht die vreemde baby niet bij haar moeder op schoot. :+



Ivan demonstreert even dat er altijd baas boven baas is als het om eetlust gaat. Hij heeft zich hier net volgestouwd met druiven:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93638496
Haha die hamsterwangen vol met druiven
kon die dat weg slikken of kwam het er uit omdat het oog groter was dan de mond?
pi_93638936
Oh, dat is geen probleem voor hem, Sabine. Ik lieg niet als ik zeg dat hij meer druiven kan eten (zowel in één keer als in totaal) dan ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:50:09 #13
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93639063
Kinderfototopic deel 203 voor meer oeh en aah O-)

Wat heerlijk dat naast elkaar spelen O+ en die druifwangen! knap! Heerlijk stel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93643799
Wat ontzettend leuk dat je die foto van vorig jaar er ook bij post claudia!! Wat grappig dat ze nog zo langs elkaar heen spelen, het blijft grappig om kindjes van hier samen te zien!
En Isabeau, wat staat (mijn) Lena's overalletje je helemaal geweldig zeg!! Ik ben heel blij dat jij m hebt! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93646259
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef Poppedein het volgende:
En Isabeau, wat staat (mijn) Lena's overalletje je helemaal geweldig zeg!! Ik ben heel blij dat jij m hebt! O+
We hebben het er nog over gehad! Jouw Lena had het aan toen jullie op bezoek waren bij Sorbo en Isabeau. Een ontzettend leuk pakje! Heb je misschien een foto van Lena erin?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93647200
Is dat via een omweg stiekem naar een Lena foto vissen? ;)
Ik heb zo gauw alleen deze online staan...mét den Isabeau ook!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93647429
Haha, niet alleen allebei in het rood-zwart maar ook een plukje haar opzij gestoken met een speldje. Wat een dotjes! Lena was hier 8 maanden oud of zo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:55:15 #18
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93647680
Die Ivan met zijn volle wangen!! Leuk 'samen' met Isabeau spelen. En die foto van vorig jaar kan ik me nog wel herinneren volgens mij.
En die foto van Isabeau en Lena, hadden de dames dat zo afgesproken???
pi_93648778
Ik blijf verliefd op Ivan O+
En de Beau is ook al zo'n knapperd!

Ik heb gefilmd hoe mijn zoon drie minuten nodig heeft om zich eens even helemaal uit te rekken als hij wakker wordt...
Beetje lang en vrij donker want 's avonds en maar een klein lichtje aan zo bij het ontwaken.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:35:45 #20
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93649452
Lena, Ivan en Isabeau O+ O+ O+ O+ Wat een mooierds toch allemaal!
Sorry DML, had jou mannetje helemaal over het hoofdgezien (JJ mompelt iets over trage verbinding soms enzow) wat schattig. Moet ik eigenlijk hier ook eens doen!
En ja de rest natuurlijk ook!
Morgen of maandag krijg ik hopelijk de foto's van de buikfoto's met Jorja, ik ben zo benieuwd ernaar!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93649519
Oh DML, wat geweldig dat je dat gefilmd hebt! Ga ik ook doen! Ik raak er zelfs wat ontroerd van, want het is zo'n typisch pasgeboreneding.

En ik zie daar een speen liggen, een Bibi-speen, toch? Ik vraag me al een tijdje af of zo'n ding nou ontworpen is dat er geen boven- en onderkant zijn? Of is het brede deel gewoon toch de bovenkant? Ik vind het maar een maffe speen. Lena kan er ook niks mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93651556
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oh DML, wat geweldig dat je dat gefilmd hebt! Ga ik ook doen! Ik raak er zelfs wat ontroerd van, want het is zo'n typisch pasgeboreneding.

En ik zie daar een speen liggen, een Bibi-speen, toch? Ik vraag me al een tijdje af of zo'n ding nou ontworpen is dat er geen boven- en onderkant zijn? Of is het brede deel gewoon toch de bovenkant? Ik vind het maar een maffe speen. Lena kan er ook niks mee.
Ja, doen ze dat later niet meer? Jammer, de geluidjes er bij zijn ook zo lief.

Het is een difrax speen. Mr.DML vroeg ook al of het nog uitmaakte hoe je dat ding er in stopt.
Als je naar de speen zelf kijkt maak het volgens mij niks uit. Die is helemaal rond, waar de bibi speen een soort afplatting heeft en er dus maar op één manier in moet.
Ik stop 'm overigens wel heel consequent met het brede deel naar boven er in inderdaad. Maar de speen is hier garantie voor een lamme arm want dat ding ligt er elke 2 seconden uit als je niet je vinger er op houdt :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:31:17 #23
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_93651974
Ah kijk Ivan en Isabeau nou! O+ Wat gezellig!
En Lena O+

Oh Puck, wat ben je een schatje! *hebben*

En Niels! Met je mooie trui O+

Thomas zet de koffie vast klaar c_/

Evie, wat een meid! O+

En de andere die ik even vergeten ben :@

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Rienk is bij mijn ouders in bad geweest _O-


Onze charmeur *;


Hopla kijken vanaf de grote stoel


[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 04-03-2011 19:07:35 (oeps :@) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93653030
Ohja, ik bedoelde ook Difrax. Die Bibi-speen zit gratis in een of ander pakket (de blije doos, geloof ik) en die vind ik véél fijner. Maar goed, Lena heeft geen speen nodig en kan eigenlijk met geen enkele speen uit de voeten.

Bij Ivan ging dat trouwens heel snel veel beter en hoefden we niet meer de hele tijd de speen erin gedrukt gehouden. Ik weet nog wel dat ik op een bepaald moment eerst 5-15 minuten de speen erin gedrukt moest houden en hij hem dan te pakken had en ik niks meer hoefde te doen. Helaas is het hier altijd in min of meerdere mate lastig gebleven. Het duurt best lang voor ze zelf de speen kunnen pakken en als ze dan eenmaal zover zijn dan ontstaan er weer andere problemen. Eerst viel de speen regelmatig per ongeluk uit bed, maar al gauw werd hij oud genoeg om dat ding uit bed te smijten en dan heel hard te gaan klagen. :Y) In veel situaties is een speen heel handig, hoor, en Ivan slaapt ook niet meer zonder. Maar ik zal blij zijn als het lukt om Lena zonder speen groot te brengen. Oef, lang verhaal, het zit me klaarblijkelijk hoog. :+

Oh, en ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe Ivan wakker wordt, want ik ben er eigenlijk nooit meer bij. :o Maar dat eindeloze uitrekken vind ik wel heel typisch voor kleine baby's. Bij Lena lijkt het soms haast op juichen. Ik moet er écht een filmpje van maken.

Vlindur als ik foto's van Rienk zie is steevast het eerst woord dat me te binnen schiet 'mooiboy'. :D Hij is echt een mooierd, met die grote ogen én grote lippen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93654024
Wauw, wat een mooi drietal jongens heb jij DeBuurvrouw! Ik had ze geloof ik nog nooit zo samen op foto's gezien. Je jongste is echt een knap kereltje

Hahahaha Die laatste foto's van Niels _O- en die ''gebreide trui met raar model'' blijft erg leuk! Die paste hij qua lengte al in mt 74 ofzo toch :D

Ivan wat een gezellige visite had jij! Erg leuk die vergelijkingsfoto van vorig jaar erbij.Echt bizar snel gaat dat zeg.
Die wangen vol met druiven :D O+ O+ mooi menneke, die lieve uitstraling heeft hij gewoon nog steeds

Rienk zit even de charmeur uit te hangen op die middelste foto, cutie O+ Heeft ie nou heel veel van zn haren af of lijkt dat zo.Hij had toch meer haar?

Gisteren meehelpen om het balkon lente-klaar te maken


Vandaag gingen we spelen met 2 kindjes van de zwangerschapsgym


Nep lach *)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93654801
Ohhhh, die neplach! :D O+ Geweldig, wat een kereltje. Hij krijgt ook een grappig kapsel trouwens. Doet me van voren een beetje denken aan het haar van Ivan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93655005
Ivan en Isabeau O+ . Heerlijk, zo samen, maar toch alleen. :P

Wolf! Haha, wat een heerlijke neplach inderdaad :o O+ . En die foto op het balkon, ik hou daarvan! Is dat bij jullie thuis Poppejans? Ik hou van die huisinrichting, denk ik.
pi_93655332
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ivan en Isabeau O+ . Heerlijk, zo samen, maar toch alleen. :P

Wolf! Haha, wat een heerlijke neplach inderdaad :o O+ . En die foto op het balkon, ik hou daarvan! Is dat bij jullie thuis Poppejans? Ik hou van die huisinrichting, denk ik.
Ja, dat is bij ons thuis (die eerste en laatste foto) is een bij elkaar geraapt zooitje van vnl tweedehands spul hoor

Volgens mij hebben Ivan en Wolf inderdaad exact hetzelfde kapsel momenteel :D O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:50:48 #29
100412 mefke79
komt goed!
pi_93655776
Driekus heeft zich vandaag enorm goed vermaakt in de speeltuin voor ons huis. Zie hier mijn kleuter dreumes in het zonnetje:





in tegenstelling tot het ukkie van de Utrechtmeet:

(groen shirtje rechts)

Poppejans, wat gezellig zo met de hond! En die foto;s van Ivan met de druiven zijn ook zo lief...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93656066
Haha, die onderste foto! Ik zie ook Senna en... Lena? Volgens mij kwam ik er op die meeting pas achter wat de echte naam van Driekus was.

Hij lijkt inderaad net een kleutertje, pff. Maar dat vind ik altijd van Driekus. Hij is niet eens idioot lang of zo, maar zijn uitstraling is al een hele tijd veel 'ouder' dan hij werkelijk is. Hij lijkt motorisch ook zijn leeftijd vooruit. Maak je wel eens filmpjes, mefke?

Poppejans, krijgt Wolf ook krullen? Ik zal eens laten zien hoe het haar van Ivan er vanachter uit begint te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 04-03-2011 20:01:45 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93656354
Hmz, beetje een maffe foto, maar er komt in ieder geval krul in:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93656676
Inderdaad iets van krul Claudia.

Mefke, zo fijn, die buitenfoto's O+ . En ik zie mijn laarzen op die Utrechtmeetfoto. :P
pi_93656923
'Iets van krul'. }:| We hebben niet allemaal zo'n fantastische krullenbol als R. :P
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93656971
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
'Iets van krul'. }:| We hebben niet allemaal zo'n fantastische krullenbol als R. :P
R heeft nauwelijks krullen! :o
pi_93657042
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

R heeft nauwelijks krullen! :o
Echt? :o Foto!

Weet je trouwens zeker dat het jouw laarzen zijn? Ik zie namelijk mijn schoenen ernaast en jij zat toch niet naast me? Zijn het niet die van Sorbo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:13:19 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93657143
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gefilmd hoe mijn zoon drie minuten nodig heeft om zich eens even helemaal uit te rekken als hij wakker wordt...
Beetje lang en vrij donker want 's avonds en maar een klein lichtje aan zo bij het ontwaken.

Hier had ik dus niet op moeten klikken :X }:|
die geluidjes, mijn eierstokken, wat doe je! O+
pi_93657268


[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 04-03-2011 20:39:46 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:15:52 #38
100412 mefke79
komt goed!
pi_93657271
Lente ligt daar bij Driekus...toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:16:37 #39
100412 mefke79
komt goed!
pi_93657320
En Lennon op de achtergrond...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:17:19 #40
100412 mefke79
komt goed!
pi_93657367
Die krullen! En die foto uberhaupt...ik krijg meteen zin in zomer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:17:24 #41
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93657373
owww ik spam ook ff krullen:

en het worden er nog elke dag meer!

en das idd Lente met dr stoere spijkerjackie :)
ik heb dr ook nog foto's van die meet
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93657480
Ohja, dat is Lente! Ik weet nog wat dat ik dat spijkerjasje heel stoer vond.

Ik weet dat S. prachtige krullen heeft, maar in mijn beleving had R. ook krullen. Hmz, maf. Hij heeft dus gewoon véél haar. Haar dat danst. O+

Oh, en ik had geen laarzen aan, hoor. Mijn voeten staan daar heel parmantig naast elkaar bij een rondslingerende Nijn. :P
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93657572
R heeft ook 'iets van krul', maar dat is meer een grove slag, zoals zijn moeder dat ook heeft. :P Naast S hebben wij beide sluik haar. :D
pi_93657648
Heb jij zelf krullen BJ?

En Senna had op die foto nog haar beroemde lok. O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:23:00 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93657728
yups ik had als baby ook een enorme krullenbol; en nu gewoon grove slag/ krul.

en ik heb ook nog een mooie van Ivan en Evie Claudia ;)

en hey Ik heb Senna dr lok ook... leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93657778
Ik vond mijn zoon nog veel te klein om het tussen al dat gewurm neer te leggen. :')
pi_93659084
Kijk nou O+ ! En ko ook met die heerlijk bolle toet, die is ook veranderd zeg! Dat lag daar allemaal maar te liggen enzo..
Ik weet nog dat Evie toen de hele middag aan Lena dr haar gelikt heeft, hahahaha...
Hoewel...wellicht is dát de reden dat mijn dochter dus GEEN krullen heeft }:|
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93659490
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww ik spam ook ff krullen:
[ afbeelding ]
en het worden er nog elke dag meer!

en das idd Lente met dr stoere spijkerjackie :)
ik heb dr ook nog foto's van die meet
Dat zijn nog eens krullen! Wat lief!

Echt elke ontwikkeling bij Ivan voltrekt zich geleidelijk. Zelfs zijn haren krullen langzaam. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93659566
Ko had daar inderdaad een bolle toet, zeg! :D En ik vind Evie erg veranderd. En Ivan was er zo slank. Ik vind hem daar echt een blotebillengezichtje hebben.

Ik heb inderdaad weinig van R. gezien toen! Hij zat zo lekker in de doek. Ik weet nog wel dat ik erg van hem onder de indruk was, maar ik weet niet meer precies waarom. Zijn donkere haar misschien?

Ik vind die sokken van Ivan er zo vreselijk. Hij had zich bij aankomst helemaal ondergeplast en we hadden wel een reserve-outfit mee - ik noemde het altijd zijn 'kerstoutfit' - maar geen reservesokken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93659720
Ik vind ook Evie en Ivan het meest veranderd geloof ik. (Maar ik zou ze ook weer uit duizende herkennen!).
pi_93659781
Ik wilde net zeggen dat ik Ivan er zo leuk gekleed uit vind zien. Echt Claudia, kleur staat hem zo goed!
pi_93659800
Ik vind Ivan niet echt veranderd. Hij is gewoon dikker geworden en heeft meer haar gekregen. :P

Ohja, die lok van Senna, ja! :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93660043
Met Wolfje O+ .

pi_93661162
Je zou je bijna afvragen waarom er geen reüniemeet is dit jaar :7 En dan exact dezelfde foto's proberen te maken met allemaal dreumesjes die niet op de grond willen liggen ;)

Verder: O+ O+ O+ O+ O+ !!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:48:03 #55
100412 mefke79
komt goed!
pi_93663055
Er is een manier om Driekus stil te laten liggen op zijn rug: eten!
(dus niet slapen, dat doet ie of op zijn knietjes of languit op zijn buik)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93665424
Die foto's van de februari 2010 meet O+ O+ O+
Driekus ligt daar op de foto met Isabeau,Senna en diegene met dat spijkerjasje is Lente.
Dat babybuikje van R. O+ R. was toen inderdaad maar heel eventjes op de grond!
Ik vind Ivan het meest veranderd van alle kindjes die toen op de meet waren.

Claudia, Wolf krijgt ook krulletjes, nog niet zoveel als Ivan maar ook zo op zn achterhoofd. (Mijn man heeft krullend haar evenals zijn broertjes dus ben benieuwd bij Wolf)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93676541
Mijn knapperd :')



En nu even zoals ze echt is O+ kan niet kiezen uit die 3... en ik wil er één op canvas.. help! ;)



  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:26:49 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93676678
Orea, de eerste!
Ik weet niet waarom, maar die spreekt me het meeste aan :Y
Ik denk vanwege het handje O+

[ Bericht 26% gewijzigd door Asyniur op 05-03-2011 08:38:03 ]
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:32:39 #59
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_93676702
Orea: Wat een leuke foto's! Ik zou ook voor de 1ste gaan O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:34:48 #60
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_93676712
O orea! Wat is ze mooi! En de eerste, zeket!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator zaterdag 5 maart 2011 @ 08:38:06 #61
5428 crew  miss_sly
pi_93676731
Ow, Leia O+ Wat is ze mooi O+ En ik zou ook voor de eerste gaan!

De meet van vorig jaar...is dat echt pas een jaar geleden, al die baby's die netjes op de grond blijven liggen waar je ze neerlegt :o ?
Senna's lok, haha, gelukkig is het best aardig bijgegroeid inmiddels.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93676758
Die eerste hè.. die had ik zelf ook al in mijn hoofd.. die is heel meisjesachtig, door die hand ook denk ik :Y O+

Dank!!
pi_93676964
Orea, wat een prachtige foto's. Wat staat ze er mooi op zeg, wauw! O+ Ik zou ook voor de eerste gaan.
pi_93677221
Wauw, Orea. O+ Ik vind de eerste ook het mooist. Daar kijkt ze ook recht in de camera.
pi_93677321
Oh, de meet!

Ivan en Evie O+


Gekrioel




Grappig, ik vond Kobus daar zooo groot. Maar als ik nu terugkjk, was ie eigenlijk nog maar een heel klein mannetje. O+ En Senna met d'r lok. :D Lente had er ook heen, maar daar is vrij snel de schaar in gegegaan.


Lente en Driekus


En Driekus solo :P


Timo die zo ontspannen op schoot lag O+


En Oscar O+
pi_93677354
Wat leuk al die kindjes nog zo klein O+ lijkt alweer zo lang geleden.. Maar die meet was echt maar een jaar geleden :o ?
pi_93677922
Die eerste Orea! Die is prachtig mooi! O+ Echt! O+

Waaah, die meet, en wat had Ko daar een dikke wangen. :o Echt wel veranderd, klein mupke.
Ik ging ook meteen door mijn foto's heen, Sserpente!
Volgens mij had ik deze nog nooit gepost:
Ivan en Lente.

He! Nu ligt Evie er! :D


En Ko! Ik herken hem bijna niet op deze foto:


Ko eergister, helaas onscherp, maar ik vond het zo schattig dat hij alle kussens wegsmeet om om de vensterbank te kunnen zitten, een heel nieuw plekje:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93678275
Genoeg gezien. :)

[ Bericht 44% gewijzigd door Chooselife op 06-03-2011 09:35:45 ]
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:07:11 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93678880
wat mooi chooselife O+ gefeliciteerd!
in de haak.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 12:11:21 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93680619
Oh al die kleine kindjes van de meet die nu zo groot zijn! O+

En kleine Kaspar O+

Orea, die eerste!

crosspost van het kleertjestopic

Noortje is er klaar voor
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:45:44 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93683605
Out-of-bed-look van Harry
in de reisdoek van miss_sly
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:48:56 #72
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93683745
OREA!!!!! Wat een moppie en ik zou ook voor die eerste gaan. Het handje maakt het net even iets specialer!

Wat een leuke foto's van de meet! En wat zijn ze allemaal gegroeid zeg in een jaar tijd!

Chooselife, wat een mooierd zeg!

Wakkerwordt foto's zijn O+ O+ O+
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:10:52 #73
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93684543
Oh die foto's van de meet vorig jaar. Wat zijn ze an allemaal groot geworden en wat kunnen ze ineens veel he in zo'n jaar O+

Mijn duo vanmorgen in de bakfiets (iets onduidelijk door de regenkap)


En je kan best slapen hoor in de bakfiets volgens Esmee


[ Bericht 17% gewijzigd door Stiemie op 05-03-2011 14:17:10 ]
pi_93685053
Ahw, wat zijn ze mooi, Stiem, je meide. Prachtige ogen allebei. En wat een serene foto! O+

Hihi, Harry met z'n piekhaar. O+

Noortje lijkt daar op zo'n antroposofisch poppetje, Becky. Die maakte m'n moeder vroeger altijd. O+

Zoiets, maar dan anders. :')


Oooh, wat een poppetje, CL. O+

Die had ik idd nog niet gezien, Oek, leuk! Leuk he, in de vensterbank klimmen? 't Is ook Lente d'r favoriete plekje; kan ze naar de buurvrouw zwaaien. :W
pi_93690762
oh stiemie je meiden O+ O+

Noortje elfje O+





Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:27:32 #76
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_93691574
Ah Huup O+ Je 2 dochters! O+ Wat een enorm leuke, lieve, schattige, aandoenlijke foto's O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_93691659
Huup O+
En Kaspar O+
En Carnavalende Noortje O+

En alle ander kindjes die voorbij zijn gekomen O+

Edit:
Ik heb ook een carnavalskindje O+

En vandaag heeft ze door de stad gelopen in een tovenaarscape en hoed..tegen iedereen vertellen dat ze een tovenaar was O+

Ow en nog een Edit, let niet op de berg was, ik liep een beetje achter met was opvouwen :')
pi_93691748
Ohw, Huup, Elin is idd een lekkere bolle, zeg! En die laatste foto is mooi..! O+

Hangt er nou nog een stukje ontbijt aan Amelie d's schoen? :D
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:59:30 #79
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93692715
Bla wat een mooi meiske O+ Wat staat dat jurkje haar lief

Huup wat zijn ze mooi O+ en wat staat die kleur Elin mooi! Ik moest trouwens wel lachen om haar blik op de laatste foto :D
pi_93692964
Stiemie, wat een mooie dames heb je daar! Die ogen.

Orea, die eerste foto van je mupke MOET echt op canvas! Wat een beauty!

Chooselife, gefeliciteerd met jullie zoon!

Harry, out-of-bed-look. Heerlijk.

Al die kindjes van de meet van vorig jaar, wat zijn ze groot geworden zeg.

Ko, wat zit je daar heerlijk in de vensterbank.

Huup, O+ 2 dochters wow!

Mooie Noortje en Dana in carnavals outfit O+
29/10/'10 - 25/03/'13
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:31:57 #81
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93699989
Stiemie, wat een mooie dames! En dat jasje wat E. aan heeft hebben wij ook (net zoals volgens mij de helft van de meisjes van NL ;) )
Huup, heb het je al op FB gezegd, maar O+
Bla_Bla_Bla, wat leuk! Hier moet nog een roodkapjefoto gemaakt worden, maar ze is het met het kapje niet zo mee eens :6 (en wat is roodkapje nu zonder kapje?)

Vandaag de buikfoto's gekregen en op deze staat Jorja zo cool, dat hij hier ook wel een plaatsje verdient:
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93700343
Ik kom even voorbij huppelen..... Thijs en Obi beginnen vrienden te worden!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:00:43 #83
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93701251
Wat schattig McLaura. De poezen hier moeten maar vrienden met haar worden, want ze knuffelt en zoent er lustig op los!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93701361
Ik vind die linkerfoto van Thijs zo lief!

Jeetjejom, Jorja heeft echt jouw uitstraling. Leuke foto!

Bla_Bla_Bla: wat ontzettend stoer dat ze zichzelf een tovenaar noemde. :D Wat is ze toch een echt meisje zo. Schattige staartjes ook.

Huup, wat een mooie fotoserie zo. Zoals je al eerder hebt gezien hebben wij hem ook gemaakt, alleen werkte Ivan niet zo goed mee als Amélie. :+ Elin is een héérlijke baby om te zien. Lena is er maar een scharminkeltje bij. :P

Stiemie, wie is dat meisje naast Linde? :o Wat is haar haar lang! Wat is ze blond! Wat is ze GROOT! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik moet nu ook een bakfiets. :o

Wat zit Harry heerlijk tegen zijn vader aangeplakt. Goed haar ook. 8-)

Noortje ziet er beeldig uit! En ik hoop zó dat Lena haar haartjes krijgt.

Chooselife, mooie foto van een prachtige baby! Ik vind vooral die heldere blik mooi om te zien. Geweldig hoe helder pasgeboren baby's zijn net na de geboorte. Kijkt hij nog steeds zo helder uit zijn ogen of zijn ze inmiddels op slaapstand gegaan?

Wat goed dat je daar een foto van hebt gemaakt, oeke. Heel leuk hoe hij zo zijn eigen plekje opzoekt. Doet me denken aan een filmpje van Mette waarin ze in een (kaal!) hoekje van de kamer scharrelt. Ivan heeft geloof ik niet echt een vaste stek. Leuk, die oude foto's van Ivan! Mijn hemel, ik kan alleen maar kinderen met gigantische hoofden maken. :D

Prachtige foto's van Leia, Orea! Neem die eerste! Daarop staan haar blik en lach het mooist.

Groofsken, R. is ook best wel veranderd! Wolf daarentegen vind ik nog precies zoals hij daar was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93702905
Wat ontzettend leuk om al die dreumesjes van nu als kleine baby'tjes te zien! En allemaal zo duidelijk herkenbaar; Kobus, Lente, Isabeau, Ivan en alle anderen... geweldig!
Orea, fantastische foto's van Leia. Ik vind ook de eerste de mooiste.
Choose_life, mooie foto van Kaspar!
De meiden van Stiemie O+
Noortje in haar carnavalsuitzet, leuk hoor!
Elin en Amélie... Elin is echt een lekkere bolle inderdaad :D O+
Alle andere kindjes die ik wel gezien heb, maar nu even vergeten ben...

Mijn mooie meiske:





En met papa O+
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:46:00 #86
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93703318
Anne, wat ben je toch een leukerd! Wat een mooie ogen heeft ze!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93706129
Jeetje & Claudia, bedankt voor de reacties <3
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 07:30:55 #88
5428 crew  miss_sly
pi_93717606
Jeetjejom wat een geweldige foto O+

Lau, wat goed van Thijs O+ Mooie kat ook! wordt Thijs'haar nu wat donkerder, of lijkt dat maar zo op de foto?

Fannetje, die tweede foto O+ mooie ogen idd, wat een moppie!

Carnavals-Jetje O+

huup, je twee meiden O+ Wat geweldig he!

Stiemie, wat worden ze groot :o Linde zit zi wijs te kijken op die eerste foto en Esmee is ook echt een grote meid geworden O+

Carnavals-Noortje O+ ik vind het zo'n schattig pakje!

Ko in de vensterbank O+ is ook een heerlijk plekje, kun je zo lekker veel zien!

Kasper O+ mooi mannetje en wat kijkt hij helder!

En natuurlijk out-of-bed Harry O+ hij heeft zo'n heel eigen gezichtje, fijn en pienter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2011 @ 10:22:33 #89
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93719006
Wat leuk al die babyfoto's en wat maakt een jaar toch een verschil :o

Ik slinger mijn slungel er even tussen ;)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_93719492
Jeetjejom, wat een geweldige foto! O+
pi_93719561
Erg leuke foto Jeetjejom :)!
Anne O+ Mooie ogen heeft ze :Y
Schattig altijd he, kleine kindjes en hun dierenvriendjes :)
En een echte harry potter :)
pi_93727824
Ik vind Anne zo'n mooierd O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 6 maart 2011 @ 19:06:14 #93
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_93736078
Ach Huup O+
  zondag 6 maart 2011 @ 20:39:03 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93740403
Oh wat lief zeg die reacties O+ Ja mijn dames zijn ineens heel groot en vooral Esmee is helemaal baby-af :o Ze zijn zo leuk en lief samen O+

Ohhh Anne wat ben je mooi O+ Wat staat dat mutsje haar lief zeg.

En ik moest erg lachen om Harry Potter! Erg goed gelukt Christan!
  zondag 6 maart 2011 @ 21:12:14 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93742662
Wij gingen optocht kijken bij ons in het dorp met ons paashaasje O+

Hij vond er niet veel aan (bij mama op de buik)

Gek doen met papa is wel tof

Gaan we dan nu naar huis? (bij mama op de rug)
  maandag 7 maart 2011 @ 09:46:47 #96
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93759491
Niels, wat heb je een leuke trui en ben je lekker aan het koken! Bram speelt ook graag met zijn servies en kookt graag op het kdv.
Thomas schenkt ook al koffie en thee
De oude meet foto's O+
Ivan en Isabeau zijn lekker naast elkaar aan het spelen
Puck O+ Eline heeft ook altijd een paar minuten nodig om zo wakker te worden
Rienk, wat heb je mooie ogen O+
Wolf, wat wordt je groot!
Lekker zonnetje, Driekus
Die krulletjes van Ivan en Evie O+
Orea, ik zou de hele serie gewoon nemen. Wat heb je een mooi meissie!
Zit je lekker, Ko?
Boselfje Noortje O+
Harry lekker in de doek
Stiemie, je meiden worden groot!
Huup, je rijkdom O+ En Elin is idd een lekker bolletje
Feetje Dana O+
Wauw JJ, wat een mooie foto!
Thijs en zijn kattevriend
Anne is het schoolvoorbeeld van een blije baby. Heerlijk O+
Ik zie ook nog een Harry Potter ^O^
Haasje Harry heeft nog niet helemaal het carnavalsgevoel.

Wij hebben ook carnaval gevierd.
Zaterdag naar de optocht met een kat

En gisteren naar de kindermiddag met een brandweerman


Eline heeft er vooral veel zo bij gezeten, heerlijk slapen


En deze vond ik vooral mooi, Bram had zijn Thomas de Treintjes netjes op een rijtje gezet en was er volop tegen aan het kletsen op het moment van de foto natuurlijk niet }:|
pi_93780507
Die tweede foto, Fannetje, wauw! Ze is echt een beeldig meisje. Ik vind de blik van je vriend/man ook heel lief op de laatste foto. Ontroerend plaatje!

Oeh, die Harry Potter is verontrustend goed gelukt, Rewimo! Maar je zoon is veel knapper. :7

Harry is een schattige paashaas! De laatste foto is erg grappig. En och, dat rode neusje. O+

Ik dacht op die derde foto echt dat het een foto van jou met Bram was, Sugarsnap! :o Jemig, wat een gelijkenis. Die doek staat jullie trouwens mooi. En wat lief, dat onderonsje met de treintjes!

Lena, klaar om op pad te gaan:



Ivan helpt zijn vader:



Vanmiddag waren we weer lekker 'neus halen', zoals Senna zou zeggen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:20:30 #98
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93781260
@Claudia, die wangen! O+ Om in te happen en kusjes op te geven.
Wat een heerlijk meisje. En jij vraagt je soms af of ze genoeg eet? ;)

En Eline, wat een lekker bolleke.
En ik zag dat 'Puck' van DML ook zo goed gegroeid was, echt volume ingekomen, grappig om te zien.
En kleine Elin bij haar grote zus, wat zul je trots zijn op je tweetal Huup.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:43:13 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93782413
ooooo ik heb weer genoten...

en als eerste, moet ik echt even vermelden, dat ik helemaal totaal vertederd ben, door die heerlijke foto's van Amelie en Elin samen... vind het zo speciaal om te zien, grote en kleine zus, en zo lief samen...
en dit foto samen met mama, ik krijg er spontaan een brok van in mijn keel... zo mooi en zo bijzonder.
(En natuurlijk in mijn achterhoofd dat ik er straks ook gewoon 2 heb, 2 eigen kindjes... zo bijzonder).
O+ O+ O+

Orea; wat heb je een onwijs mooie meid en wat een ontzettend leuke foto's!! ik zou ook voor de 1e gaan denk ik...
mooi! :Y

Esmee en Linde, ook al zo'n ontzettend mooi duo... en wat worden ze al groot stiemie!!

Noortje gaat carnavallen! *O* O+ vond ze het leuk?

owww en Harry paashaas, Bram en Eline O+ en harry potter! ook al zo leuk!!

wauuuwww Claudia; wat een heerlijke dochter heb je gebakken joh! net zulke lekkere wangen als Ivan toen hij nog een mini was.. O+

Ko: jij bent al zo groot! en wat zit je daar wijs in de vensterbank. Goed bedacht :Y

Driekus en Thijs O+ stoere mannen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 7 maart 2011 @ 19:51:24 #100
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93782904
Wat een schatjes allemaal. Wat is Linde een knapperd,zeg!
En Huup met haar meiden!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:01:04 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93783438
vandaag even weer wezen spetteren met mijn meissie;
zo leuk om te zien hoe goed ze zich al kan vermaken, ook totaal geen watervrees:



en ik vind het zoooo jammer dat deze onscherp is...

zo vrolijk bekkie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 7 maart 2011 @ 22:10:31 #102
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93792194
BJ, lekker zwemmen zeg! En wat een leuk badpakje, dat werkt hier echt nog niet, zwembroekje is prima, geeft geen geruzie met uitkleden.

En als het hier in huize D. erg stil is, dan heb je kans dat je dochter er zo bijloopt:


(ze had de doos Merci ontdekt)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93813542
Oooh, Evie met d'r eeuwige blije koppie. Heerlijk, dat zonnetje op d'r toet op de eerste foto. O+ D'r tong uitsteken doet ze nog steeds, he? :P

Jorja! :o :Y)

Lente heeft klei!




En dat hoort heeel smerig te zijn om te voorkomen dat kindjes het in hun mond steken, maar Lente vindt het wel lekker, geloof ik :') Dit is d'r 'ik mag het niet in m'n mond stoppen, maar doe het lekker toch-blik':
pi_93815251
Whehe dat koppie op de onderste foto :D O+
pi_93815834
Wat een herkenbare blik! Hoe groot is ze onderhand trouwens? 1,30 meter?! Man wat is ze groot!

En Evie heeft zo'n guitig koppie!

En Jorja, merci voor deze mooie foto! :D
pi_93816143
Ze is lang, he? Dat valt mij de laatste tijd ook op. Ik heb alleen geen idee hoe lang. Binnenkort eens meten.
pi_93816271
Evie, wat geniet jij daar zeg in het water :) Leuk om te zien.

Chocolade snoetje :D Dat ging dr in als koek zeker :)

En dan lente die stiekem toch de klei in dr mond steekt, dr ogen spreken boek delen. :) Geweldig!

Mooie foto's weer!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:26:37 #108
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93816478
Lente, je mag helemaal geen klei eten (maar ik kan me ook nog wel herinneren dat ik het op de een of andere manier lekker vond ruiken)

En Jorja had ook nog de pure chocolade met marsepein eruit gevist :X , snap echt niet dat ze dat lekker vond!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93816618
Oh dat vind ik de lekkerste, dus dat snap ik héél goed!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:48:02 #110
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93817250
Voorjaar ! ?









  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:03:45 #111
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_93817825
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Lente, je mag helemaal geen klei eten (maar ik kan me ook nog wel herinneren dat ik het op de een of andere manier lekker vond ruiken)

En Jorja had ook nog de pure chocolade met marsepein eruit gevist :X , snap echt niet dat ze dat lekker vond!
Wat Sorbo zegt! Die eet ik altijd als eerst op! :9~ :9

Jee, KP, wat zijn ze al groot! :o

Lente O+ *hebben*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93818002
KP daar wordt je toch gewoon helemaal vrolijk van. :)
pi_93824475
KP, van die foto's krijg ik helemaal de lente in m'n kop!

Isabeau kan best gekke bekken trekken:













En dit is nog maar een zéér kleine selectie :')


En nog even als een dolle hobbelen!
pi_93826626
Haha, Sorbo, begint ze bekken te trekken zodra ze de camera ziet?
Dat rokje heb ik donderdag apart hangen bij de Wibra. Ik zag 'm in de folder, maar ze mochten 'm nog niet verkopen. Heb om een maat 86 gevraagd. Valt ie ook zo? Ik vind rokjes nl snel te ruim vallen.

Ooh, KP, je meiskes. O+ Was het zo warm joh, in Scheveningen?
pi_93828292
Isabeau :o _O- . Lekker ding!

Zeg Sssserpente, doe eens een staartje in lente's haar. Volgens mij staat haar dat geweldig. Ze heeft er genoeg matje voor, denk ik. :+

KP, wat een fijne lentefoto's. En het is en blijft geweldig, zo'n tweeling. O+
pi_93831941
Onmogelijk, Groof, ze begint al te meppen en te gillen zodra ik van achteren aan d'r haar kom. Zelfs als ik er alleen maar met m'n vingers doorheen ga.

Bovendien heeft ze dan ineens een hele gekke, bolle toet.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:51:44 #117
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93832020
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Ssserpente het volgende:
Onmogelijk, Groof, ze begint al te meppen en te gillen zodra ik van achteren aan d'r haar kom. Zelfs als ik er alleen maar met m'n vingers doorheen ga.

Bovendien heeft ze dan ineens een hele gekke, bolle toet.
Hoe herkenbaar, maar Jorja staat een paardestaart wel echt heel leuk! Helaas nooit een lang leven beschoren
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93833279
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia, die wangen! O+ Om in te happen en kusjes op te geven.
Wat een heerlijk meisje. En jij vraagt je soms af of ze genoeg eet? ;)
Lief van je! Je reactie doet me erg goed. Ja, je hebt gelijk, ze ziet er goed doorvoed uit. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93849161
Ssserpente, dat rokje van ruim, vind ik. Ik heb een maat tachtig en heb het knoopsgatelastiek flink moeten gebruiken. Maar er is dan ook geen sprake van een kont bij Isabeau.

En ze was in bad idd even flink aan het bekken trekken. Doet ze niet altijd hoor ;)

Ik heb gisteravond foto's van de geboortedag van Isabeau gekregen van mijn broer. Ik vind ze zó mooi! (lekker op tijd trouwens hè?! :') )




Deze hangt in onze woonkamer, kregen we als cadeau van mijn broer op canvas




Zie je die kleine bloeduitstortinkjes in mijn gezicht van het persen? Charming he?!


Met mijn vader




En mijn moeder

pi_93850280
JOEHOE zien jullie niet hoe schattig en mooi enzo?! *stampvoet*

:+
pi_93850290
Jaaaa, effe geduld, moet nog effe een heel topic becommentarieren... :+
pi_93850346
Isabeau! O+ Flensjes van KP! O+ O+ Lente met klei O+ Jorja _O- Evie! O+ Ivan en Lena O+ O+ Bram en Eline O+ O+ Harry _O- Harry Potter! _O_ Anne O+ Thijs met Obi O+ Familie JeetjeJom, mooi! O+ Elfje van Bla O+ Huups Mooie Stel!!! O+ Stiemie's duo in de bakfiets O+ Noortje! O+ Al die 1-jaar-geleden-meet-foto's! O+ O+ Leia! Ik zou ook die eerste doen hoor! O+ Krullebollen! O+ Driekus, wat een grote vent zeg! O+ Wolf! O+ Rienk, die ogen... wat doe je?! O+ Thomas! O+ NIels! O+ En alle kindjes uit de OP! O+

Poeh, ik had effe een boel gemist, maar dit topic maakt je dag echt nu al geweldig!!!


Speciaal voor opa en oma die kwamen oppassen gisteren... :+


Met papa samen...


Opgeruimd staat netjes...

Gekke bekken in bad... Heeft ze van de Beau geleers ;)



pi_93850378
Ja euh, één reactie per pagina is wel genoeg, hoor. Zo attent ben ik nou ook weer niet.

Nee hoor, ze is prachtig! D'r neusje is daar nog wat plat, he? O+
pi_93850422
Ja en scheef! Mijn Chineesje!

Minke! Dat shirt is echt briljant <3 En ze heeft idd goed opgelet bij de badfoto's van Isabeau.
pi_93850453
En daar is Minke weer! O+ Wat staan die kleertjes op de eerste foto d'r leuk, Lijnloos! Mooi spijkerbroekje ook. Waar komt ie vandaan?
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 09:45:16 #126
5428 crew  miss_sly
pi_93850477
O+
Evie in het zwembad en Jorja met chocolademond :D
Isabeau met de gekke bekken en Lente aan het kleien! Geweldig! Heeft mijn moeder gisteren met Senna ook gedaan, ze vond het kennelijk erg leuk en is een uur lang geconcentreerd bezig geweest :D
En natuurlijk Minke O+ Ik moest bij die laatste foto even goed kijken naar haar armpjes :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93850522
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:44 schreef Ssserpente het volgende:
En daar is Minke weer! O+ Wat staan die kleertjes op de eerste foto d'r leuk, Lijnloos! Mooi spijkerbroekje ook. Waar komt ie vandaan?
Thanks... dat shirt is gewoon een maatje 86!!! :o Snap echt niet dat die gewoon al past. Dat broekje, uhm geen idee eigenlijk waar ie vandaan komt. Zal vanavond effe checken voor je, maar grote kans dat het Hema of Zeeman is...
pi_93851665
Dat shirt valt dus gewoon heel klein kennelijk. Maar 't staat erg lief. Minke heeft zo'n lief koppie.
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:45:46 #129
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93853909
Minke!!! Wat een moppie, en wat een leuk shirt!
Ook al een schuimeter zie ik!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93854564
En ik me maar afvragen wat een schui-meter was :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 maart 2011 @ 19:31:49 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93872379
zó lang niet hier geweest ... ik ken ook lang niet alle kindjes bij naam, maar ze zijn stuk voor stuk O+

ik kwam even een paar foto's van onze jongste en z'n grote broer showen :@

Lekker in de hangmat in de box: (zoek trouwens het verschil tussen de broertjes)

Duimertje in de dop: (beetje onscherp helaas)

eerste keer buiten boodschappen doen:

waarbij Jan weinig zin had om netjes mee te lopen:

en nog twee van Jan, omdat ik hem niet achter wil stellen bij z'n broertje en hem al veel te lang niet geshowd heb ;)

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93903525
't Is een mooi klein prutske DJMO, gefeliciteerd nog. :)
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 14:23:09 #133
5428 crew  miss_sly
pi_93904862
De koptelefoon van papa te pakken

[ Bericht 90% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:49:45 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93904958
Wat een leuk shirt heeft Minke aan!

Kleine en grote Isabeau, ze blijft leuk.

Dat koppie van Lente terwijl ze de klei in haar mond steekt O+

En ik zag allemaal oude meet foto's voorbij komen waar al het dreumes grut nog baby was O+

Senna, met alle verhalen van wat ze allemaal zegt erbij in het achterhoofd, vind ik het zo'n moppie.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 14:35:52 #135
5428 crew  miss_sly
pi_93905455
Wat ligt hij daar schattig, DJMO!

DML, wat een moppie O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:48:53 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93905992
wat een snoesje, DizzyMissLizzy!
en DJMO ook alweer zo'n lief mooi ventje gebakken. heel hartelijk gefeliciteerd nog! Jan kijkt nog wat ontdaan, is hij al een beetje gewend aan 't raken aan z'n nieuwe grote-broer-status?
in de haak.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:52:38 #137
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93924292
Oooh Evie, wat een heerlijke zwempartijen hebben jullie!

Ik zag ook het chocoladetoetje Jorja van Jeetjejom voorbij komen.

Lente die lekker klei aan het eten is. Die blik haha.

Voorjaarsfoto's van KP, lekker zeg, kan niet wachten tot het echt doorzet dat lekkere weer.

haha, die fotoserie van Isabeau, wat een komiek he. En dan die foto's van die mini Isabeau O+

Minke en d'r palmboom en 'wannabee Isabeau gekke bekke trekke koppie'

DJMO, lief!!!

Coole Senna zeg! Ziet er echt heel stoer uit.

DML wat een liefie!

Ik kwam deze foto van Noortje nog tegen op mijn camera, ik moest er zo om lachen....


Blije clown:


Mijn mop
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:55:25 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93924514
En ik geloof dat het niet hier mag maar doe het lekker toch :6

Hoe moet die pyjama nou uit

Wiebelbeen

Boekje lezen?
pi_93944240
DJMO, wat een leuke mannen heb je toch! En zo'n kleine smurf nog... *smelt*

DML, nog zo'n klein gebakje... mijn hormonen, wat doe je! O+

Noortje!!! Blij ei dat je bent... geweldig O+

Slaap kindje, slaap...


Mooie meid met 2! staartjes...








Maar het kan ook anders...
pi_93944580
Wat een poepekes allemaal O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_93944661
Och Noortje, wat ben je toch een heerlijke blije stuiterbal!

En Minke, die staartjes <3 briljant! En die laatste foto :D

Jongens 't is weer vrijdag, dus bereid je geestelijk maar vast voor op Isabeau overkill.
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 09:21:07 #142
5428 crew  miss_sly
pi_93945667
Minke :D die staartjes staan schattig!
Noortje, lekker ding O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:28:10 #143
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93945829
Verse kereltjes!!!! Wat een schatjes!
En noortje, minke en Senna, hoe leuk zijn jullie (de staartjes van minke zijn echt te cute!!!)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 10:17:55 #144
5428 crew  miss_sly
pi_93947067
Kijk, jurkje overgenomen van Kleurdoos en het staat zo leuk O+


en poseren met de Uggs :')

[ Bericht 31% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:51:49 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93947108
Haha, dat jurkje heeft KD van mij overgenomen. :D

Staat 'r wel erg lief idd! O+
pi_93947163
Oh Senne, dat poseren ook echt, klein fotomodelletje! O+ Die Uggs staan wel heel stoer... *moethebbenmagniet...
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 10:22:11 #147
5428 crew  miss_sly
pi_93947192
Echt Ssserpente? Zie je, Senna heeft een beetje dezelfde stijl als Lente :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93947249
Wow Miss, die laatste foto :D . Wat een heel dametje al. O+

En ik heb alle andere ook gezien, inclusief de filmpjes van Noortje. Heerlijk weer! O+
pi_93947800
Waterratje Evie O+ haha dat tongetje!

Jorja _O- Lekker he, chocola :9

Haha Lente, was de klei lekker :Y)
Jeetje, wat is haar snoetje weer veranderd! Ze begint echt een peuterkoppie te krijgen O+

Ohh heerlijk, die strandfoto's van de Flensjes O+

Isabeau _O- Die een-na-laatste badfoto is leuk als ze gaat afstuderen of trouwen :+
Wow, die foto's die je broer gemaakt heeft. Prachtig O+!!

Hahahha dat shirtje van Minke _O- Die moet Niels ook hebben, of een met RTFM!
Staartjes O+ Haha die laatste foto, ze moest haar schoenen aan maar was het daar niet mee eens?

Geert O+ Wat een mooi jochie DJMO, echt een hele gave baby (ik moet altijd even kijken hoe je je naam ook alweer schrijft)

Stoer die foto van Senna met de koptelefoon B-) En wat heeft ze een leuke romper aan!
Die laatste foto's in dat mooie jurkje, wat lijkt ze daar groot! Echt al een peuter gewoon :o

DML wat een prachtig jochie heb je gebakken! Die ogen en dat mondje O+ !!!

Noortje O+ O+ Ik wil ook een Noortje!! Ze heeft net zulke grote bruine ogen als Niels, dus misschien lukt het ooit nog wel eens ;)
Wat is dat voor boekje wat ze leest? Het lijkt me erg leuk met al die flapjes en doorkijkjes!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93947910
@Twinkly, Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waarom ze boos was, waarschijnlijk omdat ze de afstandsbediening niet mocht, of op haar billen moest gaan zitten of zo... Schoentjes had ze al aan in elk geval, en daarvoor was ze op de tafel aan het dansen (waar ze zelf opklimt, heel prettig }:| )
Shirtje komt van Lowlands, RTFM! was ook wel erg leuk geweest... es checken of ze ook zoiets hebben. We hebben er nog een gekocht, met smurfin-onderlijf zeg maar... denk dat we die morgen maar es gaan proberen... :)
pi_93950642
Zeau, die ligt in bed. Fotoooo's:


Eerst even lekker in pyjama met coupe kernbom gespeeld.

Daarna naar de supermarkt, maar daar zijn geen foto's van :P

En toen heeft Isabeau me 'geholpen' in de tuin. Het is de bedoeling dat deze jungle nog dit jaar een fijne tuin wordt, dus elke dag met mooi weer gaan we aan de slag:


















Tot slot nog even binnen spelen, maar de sjoemmmm (sjaal) mocht niet af.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:43:13 #152
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93951974
lekker dagje Sorbo! Ik kan niet wachten tot Noortje ook zo buiten kan scharrelen!
pi_93952309
Dit is voor mij een nieuwe pagina, hoor, Sorbo. :P

Lekkere scharrelfoto's! O+ Jullie tuin is wel erg groot, he? Heerlijk!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:57:08 #154
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_93952421
Bootje O+ Die ga ik zo lekker knuffelen *;
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93952493
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:53 schreef Ssserpente het volgende:
Dit is voor mij een nieuwe pagina, hoor, Sorbo. :P

Lekkere scharrelfoto's! O+ Jullie tuin is wel erg groot, he? Heerlijk!
Ik vind hem té groot. Wat een werk! Maar 't is ook wel fijn. Ik zie Isabeau straks al op haar driewieler over de paden scheuren!

Tot zo Vlindur!
pi_93952744
Om op te knappen ie ie idd vrij groot, maar als ie eenmaal af is, is het geweldig!
pi_93952819
En dit is alleen nog maar de achtertuin, aan de zijkant en voorkant ligt nog eens zoveel grond. En da's nog jungleïger. Maar idd, het is als het af is perfect voor Isabeau en ook voor B. en voor mij met WIJN.
pi_93952858
Haha, zuipschuit! :9
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:14:38 #159
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93953083
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:07 schreef Sorbootje het volgende:
En dit is alleen nog maar de achtertuin, aan de zijkant en voorkant ligt nog eens zoveel grond. En da's nog jungleïger. Maar idd, het is als het af is perfect voor Isabeau en ook voor B. en voor mij met WIJN.
Zo hoort het ook ;-)
pi_93953181
Oh vergeet ik bijna die prachtige Senna in haar jurk! Wat staat het leuk miss! En ze poseert ook echt he?! Truusje!

Ja hè Becky, jij lust ook wel een glaasje! ;) PROOST!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:26:40 #161
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93953607
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hè Becky, jij lust ook wel een glaasje! ;) PROOST!
1?? Meerdere.....
en nee hoor, ik ben echt geen alcoholist ;)

Senna, wat zie je er enorm lief uit, lekker poseren voor de foto, modelletje in spe.
pi_93961567
Ohh wat een heerlijk grote tuin hebben jullie Sorbootje. En een picknicktafel O+!!
Isabeau met staartje en knipje *O* Vond ze het booi?

Wij hebben ook in de tuin gewerkt :D

"teen!" Steen dus.
Hij werd heel boos omdat de stenen te zwaar waren om te dragen, hij kon ze net optillen en dan snel weer op de grond leggen.




*O* Zijn haartjes kunnen nu verwaaien in de wind! Het gaat de goede kant op ;)


Ik vroeg hem het schepje te pakken en daarna vroeg ik hem wat je met een schepje doet. En hij ging in de tuin scheppen :D Het is de eerste keer dat hij het mij ziet doen.


&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93962177
OMG Wat is Niels anders aan het worden in zijn gezicht zeg! :o Misschien zijn het de haartjes, maar ik vind hem echt anders... maar nog steeds zoooo leuk! O+
pi_93965087
heerlijk, die tuinscharrel/tuinier foto's! O+

anna wilde een nieuwe coupe, en die wens is vandaag ingewilligd:




piet laat zijn haar juist groeien, dus dat komt nu aardig bij elkaar in de buurt. ;)


nog een lieve, van toen hij ziek was kort geleden:


[ Bericht 10% gewijzigd door bixister op 11-03-2011 17:39:08 ]
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:42:36 #165
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93965459
Leuke coupe Anna. Bix, wat een mooie kinders zeg!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2011 @ 17:48:03 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93965658
Bix, wat lijken ze en profile op elkaar zeg! Mooi stel O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:06:28 #167
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_93971847
Bix wat heb je mooie kinderen. O+
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 20:11:32 #168
5428 crew  miss_sly
pi_93972119
Niels en Isabeau in de tuin werken, wat leuk en gezellig O+

bix, staat mooi de nieuwe coupe en wat heeft ze toch ongelofelijk mooie ogen O+
En je grote vent, ook al zo'n mooierd! Wat zijn ze weer klein he, als ze ziek zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93972371
Anna, echt een knappe meid! Hele mooie sprekende ogen!!
En lang haar bij Piet staat ook goed! Hoelang wil hij het hebben? ;)

Isabeau en Niels, heerlijk die buitenfoto's O+
Zijn die bruine schoentjes van Isabeau van Petitshoes? Dyon heeft zulke in het blauw en ze lijken echt precies hetzelfde!
pi_93973669
Ik zal ook een showen met mijn meiden :)



Links is Lara op de foto 7 maanden en rechts is Dewi op de foto 4 jaar en 5 maanden.

(foto is een beetje brak, gemaakt met het Hello Kitty toestel van Dewi)
pi_93973957
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Meimeltje het volgende:
Zijn die bruine schoentjes van Isabeau van Petitshoes?
:Y Leuk zijn ze hè?!
pi_93974327
Oh Bix, wat is Anna een mooi meisje! En wat staat haar nieuwe coupe haar goed zeg. O+
En Piet, wat wordt hij groot!
Ik geniet altijd extra van je foto's door de gezelligheid die er altijd vanaf straalt. Anna met haar voeten bij Piet op schoot.
Echt een lekker duo heb je. Dat doet me verlangen naar een tweede. :D

Niels, heerlijk jongetje! Ik zie het ook, een verandering in zijn gezichtje. :Y Leuk om te zien, hij wordt al echt groot.

Webcrowler, wat een leuke meiden heb je daar! O+

Isabeau, wat ben je lekker aan het scharrelen in de tuin! Knappe tuinvrouw! En die sjaal is mooi groen, geen wonder dat hij niet af mocht. ;)
Die schoentjes lijken trouwens echt verrekt veel op die van Ko, alleen heeft hij klittenband. Maar die zijn van Bardossa. Gek zeg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93974870
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

:Y Leuk zijn ze hè?!
Ze zijn Dyon nog te groot (maat 22), maar hij moest ze noodgedwongen van de week aan omdat zn andere schoentjes nog bij papa in de auto lagen :D Hij liep er nog prima op ook, zo heerlijk soepel volgens mij!

Heb geen duidelijke foto, maar hier had hij ze aan :)



Rustmomentje:


Vorige week in de dierentuin:



En gewoon m'n blijerd:
pi_93974904
Webcrowler, wat een mooie meiden!!
pi_93975364
Meimeltje, wat heb je toch een leuke mannen! Samen op de ijsbeer! Wat een lieve foto is dat zeg. O+

Kijk, die schoentjes lijken toch erg veel op deze:




Dit is wel een heel klein hondje, lang niet zo groot als de herders van tante R.




Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 21:11:25 #176
5428 crew  miss_sly
pi_93975703
Mooie meiden, webcrowler O+

Meimeltje wat leuk je jongens samen!

oeke, die laatste met dat hondje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:11:37 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93975716
de meeste bijtincidenten zijn met teckels anders Oeke. die laatste foto is echt wel heel erg cute hoor. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93976023
Nou zeg Buuf, je weet de lol wel hoog te houden. -O-
We zien dit hondje niet zo vaak en het is nog een pup. Tja, Ko vond hem erg interessant. En het was wederzijds. Ik heb er nooit zo'n blij gevoel bij, bij honden, maar ik wil hem er ook niet van weghouden. Moeilijk hoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93976188
Superschattig om Ko met het hondje te zien knuffelen O+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:22:47 #180
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93976323
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef oeke het volgende:
Nou zeg Buuf, je weet de lol wel hoog te houden. -O-
We zien dit hondje niet zo vaak en het is nog een pup. Tja, Ko vond hem erg interessant. En het was wederzijds. Ik heb er nooit zo'n blij gevoel bij, bij honden, maar ik wil hem er ook niet van weghouden. Moeilijk hoor.
ja sorry :P als je goed oplet dat Ko het hondje niet per ongeluk pijn doet en ze beide een positieve ervaring hebben niks aan de hand. Wij hadden een zwabber zonder steel en die beet de jongens. sindsdien bekijk ik kleine hondjes met argwaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:27:10 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93983511
Volgens mij zijn de meeste bijtincidenten met golden retrievers ;)
Maar je moet gewoon altijd uitkijken met dieren en kinders.

Maar leuk stel bij elkaar hoor oeks O+
pi_93997108
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef Asyniur het volgende:
Volgens mij zijn de meeste bijtincidenten met golden retrievers ;)

Nee, de teckel is de meest agressieve hond
Zij hebben het meeste bijtincidenten op hun naam staan. Het kunnen erg dominante hondjes zijn; een grote hond in klein formaat. Of ook angstbijters
Of zo gek als een clown zoals die van ons

aaah gos Ko O+ en ik hou van teckels, wat een scheetje zeg!
Die van ons geeft ook altijd zo enthousiast kusjes

Wauw stoere Dyon lekker aan de wandel

Niels in de tuin aan het helpen, wat gezellig!

Superleuk kapsel Anna, staat haar erg goed

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 12-03-2011 11:53:03 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94002230
Isabeau heeft een outfit aan die ik nooit achter jou gezocht had, Sorbo! Wat goed dat jullie in de tuin werken. Ik ben jaloers, ik wil ook een tuin! Ik zit te twijfelen of ik het balkon hier nog geschikt ga maken voor Ivan (met kunstgras of zo) of dat ik het maar zo laat en alleen de plantjes ververs (ik heb een 'als ze de winter niet overleven hoef ik ze niet'-beleid... en dat overleven de meeste planten dus ook niet. :Y) ).

Wat is Niels heerlijk bezig in de tuin! En ik zie het inderdaad ook in het gezichtje, dat hij verandert, maar ik heb eigenlijk meer de indruk dat het een toevalstreffer is op die tweede foto. Ik vind trouwens dat Ivan wel weer erg aan het veranderen is, dus misschien...?

Ik vind de nieuwe hairdo van Anna heel geslaagd! Wat een ontzettend mooi meisje is ze toch. En Piet was een hunk en zal altijd een hunk blijven. Dat wordt vast zo'n jongen met een groot talent (schrijver of zo) die niet ziet dat alle meisjes achter hem aanzitten.

Webcrowler, mooie meiden! Vind je dat ze op elkaar lijken? Je oudste is wel een grote schoonheid, hoor!

Zie Dyon dan in zijn keurige outfit met een bezem in de weer! Hoezo overdressed? B-) En ik vind die foto van je twee jongens op die ijsbeer geweldig! Heel ontroerend.

Ik vind het licht bij jullie thuis zo mooi, oeke. Ik heb wel eens gezegd dat het me aan de aardappeleters doet denken, toch? Die tweede foto van Ko is ook weer zo fijn. Sleep jij de camera eigenlijk wel eens mee, oeke? Ik merk dat ik hem meestal thuislaat en foto's buiten met de iPhone neem. Ivan is trouwens ook dol op honden. Maar bovenaan zijn lijst met favoriete dieren staan eenden. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94003186
Ah Ko, lekker knuffen met de teckel!! Ik vind dat Ko maar weinig veranderd. Het is altijd gewoon Ko...!

Dyon lekker vegen....zo'n blij menneke!

Anna dr nieuwe haarcoupe is leuk! En zo wijs dat ze zelf kan bepalen dat ze dat graag wil!
Piet is een mooie jongen! ik vind het ook zo grappig om te zien hoe ze samen zijn, Anna en Piet, Anna lekker met de benen over hem heen....broer en zusterliefde!

Ik heb nog een minke gezien met staartjes! Leuk staat dat!! Vaker doen!

Isabeau die mama helpt in de tuin...en wat heeft ze al veel tanden! (en kiezen)

Meike gaat nu sinds 2 weken naar de basisschool. Ze beweert dat ze niet moe is...sure


En mijn vrolijke vriend
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94003354
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Isabeau heeft een outfit aan die ik nooit achter jou gezocht had, Sorbo!
Hmm, hoe moet ik dit nou weer opvatten? ;)

Het is een buitenspeel outfit. Moet gewoon lekker zitten en praktisch zijn.

Die foto's van Niels inde tuin zijn ook leuk! Hij heeft het zo te zien echt naar zijn zin!

En de mooie meiden van Bixister! Wauw.

oh deurbel, later meer!
pi_94003404
Mij viel het ook al op, Sorbo!
pi_94003633
Ik dacht dat we nu een foto van Lente met spinnenpootjes aan d'r lippen te zien zouden krijgen! :D

Sorbo, misschien komt het doordat ze geen jurkje aanheeft, haha. En het vestje vind ik op een of andere manier helemaal niet bij jouw smaak passen. Had je niet eens gezegd dat je niet van streepjes hield? Misschien verwar ik je met een ander. Ik vind haar er trouwens ontzetten cute uitzien. Ik ben vooral dol op dat soort dassen. Waar heb je die vandaan?

Karin, Meike ziet er echt uit om door een ringetje te halen! :o Wat zit d'r haar leuk en netjes. Blijft ze daar goed stil voor zitten? En Lars is een dotje, met die pretoogjes van hem. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94004116
Ja hoor Claudia, dat gaat prima! Gewoon op tijd mee beginnen...Meike had met 6 weken haar eerste staartje al in :o
Meestal doe ik haar haren als ze even tv kijkt ofzo
Of toevallig, deze keer, terwijl de dame een spelletje speelt op de laptop;

van zo:
O+

naar zo:
O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94004297
Haha, leuk die twee foto's zo onder elkaar!

En die kleuren staan d'r goed. Ik denk dat ik ook een Meike krijg! Nou ja, ik hoop het. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94015369
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
Sorbo, misschien komt het doordat ze geen jurkje aanheeft, haha. En het vestje vind ik op een of andere manier helemaal niet bij jouw smaak passen. Had je niet eens gezegd dat je niet van streepjes hield? Misschien verwar ik je met een ander. Ik vind haar er trouwens ontzetten cute uitzien. Ik ben vooral dol op dat soort dassen. Waar heb je die vandaan?
Je hebt gelijk hoor, ik vind streepjes meestal niet zo geweldig, maar soms ook wel. Dit vest is van de neef van Isabeau geweest en ik vind het niet echt een mooi vest, maar het lijkt me heerlijk om te dragen en ze kan er lekker vrij in bewegen. Meevaller dat het nog cute blijkt te staan ook. Zou het zelf inderdaad nooit uitgezocht hebben. De das heeft ze van mijn moeder gekregen. Heeft hem op een of andere handwerkbeurs gekocht.

De jongens van Meimel hebben zo'n mooi herkenbaar gezichtje! Allebei.

Haha Karin, neuh...die is helemaaaaal niet moe hoor!

En Ko met de teckel, ik heb een enorm zwak voor teckels. Ik zou er wel tien willen hebben!
pi_94015388
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat Ko zo'n héérlijk ventje is dat hij zo leuk op die foto's staat. Ze zijn sfeervol!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:38:21 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94015778
Mag ik even een algemene O+ doen hier? Wat een leuk en lieve kindjes hebben we hier toch met z'n allen O+

En een speciale vermelding voor Ko met het hondje, die laatste foto! O+ O+
3!
pi_94016980
Oh, wat zien jullie kindjes er allemaal zo schattig uit O+ Ik lurk hier zo vaak, maar heb tegenwoordig gewoon te weinig tijd om te reageren. Maar van tuinkabouters tot echte fotomodellen via rustende kindjes in de zetel, ze zijn allemaal zo cute!
pi_94018282
Dyon ook aan het werk in de tuin! Awh de broers samen op de ijsbeer O+!

Oh, Bixister, wat heb je toch een prachtige kinderen! Die ogen! O+
Anna's nieuwe coupe is leuk!

Meike en Lars O+
Mooie haren hoor Meike!

Ko met dat hondje O+!!!

Ik weet niet of Niels aan het veranderen is. Het kan ook best zijn dat zijn mond tussen twee gezichtsuitdrukkingen inzit hier (bovenlip is anders dan anders bedoelen jullie toch).
Dit zijn twee andere foto's uit de serie



De foto's waarbij hij recht in de lens kijkt zijn mislukt door enorme snottebellen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Twinkly op 12-03-2011 21:51:07 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94018537
Wow Karin wat heeft Meike mooi lang haar! :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94018803
Bixister, je hebt zo ongelooflijk mooie kinderen! O+

En de rest heb ik ook allemaal gezien. O+

[ Bericht 13% gewijzigd door groofskendezoveelste op 13-03-2011 16:57:05 ]
pi_94018909
Geen foto's van Stef en Puck? }:|

Ik vind het lastig te beoordelen op die foto's, Twinkly. Het valt me wel op dat Niels zo goed over de drempel gaat! Ivan heeft precies dezelfde techniek!

Groofsken, wat een geweldige foto! :D Die zou ik dus op canvas laten drukken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94018970
Echt waar ja? Met een buurmeisje erop? Ik vind hem ook heel grappig hoor, daar niet van.
pi_94019210
Ja, meer bij wijze van kunstwerk. :+ Het is gewoon een heel geslaagde foto waarin je een grappig moment goed hebt weten vast te leggen. En dat blauw-rood contrasteert ook zo goed. Echt heel geslaagd!

En ik zou hem op de gang hangen. Of ik zou de foto laten drukken op foam en buiten ophangen. Als ik in een 'schijt aan mijn begroting'-bui zou zijn zou ik hem zelfs in een gigantisch formaat laten drukken. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94019857
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Geen foto's van Stef en Puck? }:|
Hij stond al op de vorige pagina :P maar vooruit speciaal voor jou een serie...



You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94019881
Filmpjuh!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94019989
Minke, wat zit je daar mooi in het badje!
De flensjes op het strand, mooooi!
Isabeau, sja..... wat moet ik nog zeggen, prachtkind!
Jorja boefje <3
Evie wat word je groot meiske! Je was 'veel kleiner dan Thijs' maar kijk nu eens!
Huup en de meiden O+ O+ O+

En dat mooie baby'tje in zijn streepjespakje O+ Rammel O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 13 maart 2011 @ 11:01:14 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94037791
heeey Thijs speelt met geitjes; das toevallig; Evie had ook een onderonsje met een geit in de dierentuin vrijdag:



en verder weer een hoop ohhhhhhhh's en ahhhhhhhhh's, wat een mooierds toch allemaal!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 13 maart 2011 @ 11:32:05 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94038688
DML O+ Cute pakje ook!

En geitjes rulen, Stef vind vooral de gele labels die ze hier bij de kinderboerderij in hun oren hebben enórm interessant :P Dat bekkie van Evie O+

Claudia, ik had vandeweek mijn camera al klaargelegd, maar ik kreeg er geen fatsoenlijke foto uitgeperst. Vandaag gaan we in de herkansing, ik wil hem in elk geval kluivend op de foto ;) Coming up next! ;)

(Ennuhm, trouwens, dat moet jíj zeggen! Doe nog eens een Ivan en een Lena? O+ )
3!
pi_94043063

O+ O+ O+ O+

halfhuilend poessie mauw
  zondag 13 maart 2011 @ 13:39:40 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94043269
omg KD wat gierend schattig :o O+ O+ O+
superlief <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94043366
Ik krijg rammelende eierstokken van mijn eigen kind :P
pi_94043457
Dat snap ik. Dit is echt onmogelijk schattig. O+

Ze heeft precies dezelfde trekken om d'r mond als jij, he?
pi_94043497
En Thijs is ook een poepie! En Evie. Die blik op de eerste foto! :D Zo kun jij ook kijken, BJ.
pi_94043589
Papafoto's!



pi_94046482
Leuk is dat he, je kind met zijn papa O+ ...ik kreeg gister ook even een Slikmoment toen ik Lars bij zijn papa aan de hand zag rondwandelen....! Wat heerlijk als je papa gewoon kan gitaar spelen...! ^O^

Ah Evie ook al bij de geitjes geweest! O+ Was nog mooi rustig daar zo te zien!
We kunnen wel een keer afspreken in de dierentuin!
Wij hebben ook een abo!! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94048196
ooohhh KD wat een liefje! <3
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  zondag 13 maart 2011 @ 16:04:53 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94049562
KD :D
En je vriend... Hoe die zijn wenkbrauwen fronst/optrekt als ze verkeerd gaat _O-
ik hou van expressieve gezichten
  zondag 13 maart 2011 @ 16:51:54 #214
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94051922
:D KD, schattig! Hier speelt manlief ook vaak gitaar voor de meiden, wat ze dan meezingen. Van poesje mauw tot Highway to hell... :')

Ik zet hier nooit foto's neer, maar deze vond ik wel grappig van vandaag. Twee eigenwijze diertjes bij elkaar. O+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94052302
Wat een lieve foto, SW! O+ Twee koppige wezentjes.

Wij hebben een stukje langs d'n diek gefietst...




Een ijsje gegeten op het terras...




En gespeeld in onze eigen miniboerderij. Tenminste, Lente dan...






[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 13-03-2011 19:11:02 ]
pi_94052394
Vlaamse reus en een hollander! O+ en een hele mooie familie :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_94061996
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef She-Wolf het volgende:
:D KD, schattig! Hier speelt manlief ook vaak gitaar voor de meiden, wat ze dan meezingen. Van poesje mauw tot Highway to hell... :')

Ik zet hier nooit foto's neer, maar deze vond ik wel grappig van vandaag. Twee eigenwijze diertjes bij elkaar. O+ [ afbeelding ]
wat leuk, een foto :o

enne hier ook, elin zong laatst mee met master of puppets :+
pi_94065398




:+

we waren de feestdagen vergeten
  zondag 13 maart 2011 @ 21:41:32 #219
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94068604
Haha, KD, geweldig :) Ik val in herhaling, maar zonder geluid is het lastig filmpjes kijken :P Maar Elin is ook gewoon lief O+

She-Wolf, hoe cute, haha!

Lente O+ Die laarsjes ook echt! Té schattig :)

Ehm, ja, dan hier ook maar weer eens wat foto's!

Mijn poppie was vandaag lekker vrolijk :)





Maar dat kwam vast van de hoofdhuidmassage die hij vanochtend kreeg :P



We gingen even lekker naar buiten *O*



En daarna lekker kippies kluiven O+



En yoghurt eten met appelmoes in zijn haar (onder een spoiler voor Ssserpente ;)) :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van deze foto baal ik dat 'ie onscherp is:



Maar deze is dan weer wel gelukt O+



[/spam]
3!
pi_94069061
Moooooie leuke lieve Stef <3
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 maart 2011 @ 07:29:41 #221
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94081394
Agree O+ ;)
3!
pi_94081459
Oh Stef.... O+ Wat heb je toch een ontzettend mooi ventje gemaakt Trix. O+ O+
Lente, jij leuk ding dat je bent! O+ Lekker spelen met de konijntjes en kippies! O+
Elin met Choco!!! O+
She-wolf, leuke meid op pony!! ! O+
Evie O+ Nog zo'n mooierd... jij hebt gewoon al een kleuter BJ, wat is dat een grote meid geworden zeg... O+
Thijs met geitjes O+ Ook al zo'n leuke vent!
Pff... te veel leuks hier... en nu wordt ik geacht weer te gaan/kunnen werken... :@
pi_94081474
OOh Inca wat een leuke foto's van je mooie blije mannetje!
Die laatste O+ O+ O+ en zn haartjes zijn mega cool zo!
en wat een ontzettend leuke jas heeft hij aan O+ :9~

en ik zag Lente een ijsje eten en op de fiets bij papa, lief!

Evie was meerdere malen in het zwembad geweest laatst, die foto's vond ik erg leuk

Elin maakt muziek met papa O+ dat stemmetje is echt te cute
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 07:41:18 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94081488
She-Wolf wat een lueke foto met het ezeltje!

Hier is kermis dus ik ben met mijn meisje in het enorme reuzenrad geweest. En ze vond het helemaal fantastisch!
  maandag 14 maart 2011 @ 09:07:11 #225
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94082596
wow, stoere foto stiemie! wat een grote meid alweer hé!
in de haak.
  maandag 14 maart 2011 @ 09:34:10 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94083211
:o Stiemie! Wat dapper! Zowel van haar als van jou! Ik weet niet of ik dat zou durven met mijn wriemelkippie!

Enneh... vergeten we het filmpjes topic niet? O-)
Het grote ouder(s) filmpjestopic, deel 9

Ik had al weer de neiging om hup de TT aan te passen en de boel te mergen, maar laat ik me nu eens inhouden. :+
***
  maandag 14 maart 2011 @ 09:37:39 #227
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94083286
Woo Stiemie, ik krijg helemaal kriebels in mijn buik bij die foto. Wat hoog! Ik zou dat nooit durven. En zij zit er echt zo stoer bij. :D
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 14 maart 2011 @ 09:41:19 #228
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94083358
BE, van mij mag je hoor. Het wordt toch door elkaar gepost.

Linde wat stoer! Mooie foto ook! O+

Stef wat zie je er blakend uit! O+ Fijn! Hij gaat steeds meer op jou lijken Trix!

Elin, was 't lekker? :D 't filmpje is ook érg schattig!

Lente! O+ Jullie wonen ook zo fantastisch daar he!

She Wolf, ik vind het eigenwijze diertje met laarzen aan 't leukst! O+

Evie en Thijs hebben weer eens heeerlijk genoten van alle dieren! O+ O+ O+

Ik heb nog niet echt verder terug gelezen, sorry! :D
A grand adventure has begun.
  maandag 14 maart 2011 @ 10:07:24 #229
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94084044
Trui ze wordt inderdaad ineens heel groot O+

Ik vond het ook heel stoer van haar hoor, maar ze bleef maar vragen of we erin gingen dus heb ik het er maar op gewaagd. En ze vond het geweldig. Alles aanwijzen: "kijk mama daar wonen wij" en "daar is de kinderboerderij" en "daar woont E (haar vriendinnetje)".

Ze wilde zich ook helemaal niet vasthouden, dus hield ik haar vast. Maar ja dat ging niet samen met een foto maken dus ze houdt op de foto onder protest het randje vast :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94086529
Jemig Stiemie, dat ze dat durft!! Zo hoog..!! (maar ik heb hoogtevrees :P)

Mijn spekkie poseert inmiddels als een volleerd model :D
  maandag 14 maart 2011 @ 13:27:15 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090864
aaahhh Orea, ze gaat dr ook echt ff voor zitten he? lieffffff O+

Lente met Nils.... ben dol op die grote papa's met kleine kindjes, zo vertederend...

Stefff!! jij wordt ook ineens errrrg groot! en wat ben je een leukerd! O+

Elin wat een enorme chocoladeletter! wassie lekker? :+

Stiemie; wat is Linde ook al een echte dame zeg! en zo stoer! O+

ik rammel van mijn eigen muppet:

O+ O+ O+
en ik ben zo trots; ik heb me voorgenomen om elke week een keer met Evie te gaan zwemmen, en ik elke keer dat ze makkelijker omgaat met het water...
mijn kleine waterratje...



O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94091481
Waar zwem jij BJ? Het ziet er zo leuk uit daar! En Evie is een mooierd!
En even een vette O+ voor Stef....wat leuk die fotospam!
Linde de durfal!! Wow!
En natuurlijk fotomodelletje van Orea....hihi! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 14 maart 2011 @ 14:44:03 #233
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_94093949
@Orea : Dat is een ontzettende leuke foto van zo een guitige baby.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:59:45 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94094534
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar zwem jij BJ? Het ziet er zo leuk uit daar! En Evie is een mooierd!
En even een vette O+ voor Stef....wat leuk die fotospam!
Linde de durfal!! Wow!
En natuurlijk fotomodelletje van Orea....hihi! O+
gewoon in Hoogeveen, de Dolfijn, paar minuten van ons huis.
Het is niet enorm hier, maar voor Evie is het precies leuk zo...en lekker rustig zo doordeweeks.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 maart 2011 @ 15:48:55 #235
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94096633
Orea, wat heb je toch een prachtig kind gebakken, wat een mupke....
En Evie, wat is ze groot aan het worden ineens BJ, een peutermeisje....
  maandag 14 maart 2011 @ 19:41:40 #236
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94107921
Leia! O+ Ze is aan het veranderen in haar gezicht Orea!

Evie vrolijk als altijd! O+ Wat een blijerd is 't toch!

Emma was zaterdag bij opa en oma. Oma vond dat Emma wel naar buiten mocht maar ze mocht niet buiten op de grond spelen want dat was te koud. De oplossing:


&



't zal vast goed geholpen hebben tegen de kou. _O-
A grand adventure has begun.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:57:10 #237
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94108975
Haha, Poppejans, wij hebben echt wel een overeenkomstige smaak he? Niet op alle vlakken, maar toch grappig :) Deze komt toevallig ook van MP, ik wilde graag een pilotenjas maar die waren uit, dus in de winkel niet te vinden :') Gelukkig was ik op MP voor een tientje klaar en hij is zó leuk O+

Stiemie, wat heb jij toch een enórm knap stel, ik ben altijd een beetje verliefd als ik je foto's zie :) Dat bekkie dat ze hier trekt ook O+

Oohh, Orea, kíjk dan! O+ Knap kind! O+ Superschattig, haha! Ze poseert echt :D

Evie, wat een enorm blij meisje ben je toch O+ En ook zo gegroeid joh, BJ! Leuk is dat zwemmen he?

Keshet, hahaha! Ja, ze zal het vast heel warm hebben gehad zo :D Maar het is wél goed voor de schattigheidsfactor van de foto's O+ En joh, wat is ze ineens veranderd in haar gezichtje joh :o Nog steeds Emma hoor, maar die foto en profiel.. Heel 'volwassen' ineens, ofzo O+
3!
pi_94109249
Die blik van Emma op de eerste foto :D Priceless!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 maart 2011 @ 20:02:05 #239
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94109301
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die blik van Emma op de eerste foto :D Priceless!
Ik zou bijna zeggen dat het de befaamde polder-stare is :D
3!
pi_94109538
Geitjesman <3

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94110304
Oooh, orea, je spekkie! Je hebt idd een echte reclamebaby, hoor! O+

BJ, ik had het badpakje ook al zien hangen. Leuk is ie he? Die laatste foto is geweldig!

Haha, Emma en d'r blikken, geweldig! Ze gaat steeds meer op jou lijken, he, Keshet?

Wat een leuk ventje heb je toch, Laura. O+ :Y

Lente had achter een kliko's een emmertje ontdekt met heel oud, vies en stinkend regenwater. Ze is er een half uur mee zoet geweest. :D



  maandag 14 maart 2011 @ 22:31:40 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94120625
Oh Incantrix wat lief zeg! Ik zit hier helemaal te glimmen :@

Emma in de jumbo-krat O+ Wat een stoere blik inderdaad zeg :D Ik vind dat jij altijd zo'n stoer meisje hebt Keshet!

En McLaura je geitjesman met de rooie wangetjes O+

BJ wat heeft je meisje toch een schattig koppie. Ze is echt helemaal niet bang he voor water! En dat zwempakje O+

Lente wat kan jij lekker rommelen zo in de tuin. Heerlijk ziet dat eruit zeg.
pi_94140111
Ohhh KD wat geweldig schattig dat filmpje! O+
Stef O+
Wow Linde, wat dapper _O_ :D
Orea O+ Ze ziet er ook uit als een volleerd model hoor, dat spekkie van jou!
Evie, lekker waterratje!
Hahaha Emma in de wasmand en de boodschappenkrat _O- Geniale oplossing :P
MCLaura :o Ik had m bijna niet herkend zeg, hallelujah, das gewoon een kleuter waar je daar een foto van post :o
Lente O+ Een kinderhand is gauw gevuld zeggen ze dan he ;) Ik heb het idee dat ze steeds een beetje meer op jou begint te lijken Ssserpente. Of zeg ik nu iets heel doms? :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_94140299
Wij hebben een heel erg spannende ochtend beleefd...

Er waren bloemetjes om te plukken...


Paardjes om te voeren (Kijk Willow, een paardje. "Oh! HIIiiiihiiii (hinnik)!" Wil je het paardje eten geven? "NEE!" :') )


Dingen te overpeinzen...


Glijbanen om vanaf te roetsjen, helemaal in je stoere uppie...


En natuurlijk even je overwinning op het speeltoestel vieren met een Blij Ei-hoofd ;)


En we zijn niet eens de straat uitgeweest :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_94141549
Wat een geweldige foto's zie ik toch elke keer voorbij komen. Ik kom voor de verandering ook maar eens mijn jongste spammen


pi_94141617
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef Keshet het volgende:

Emma was zaterdag bij opa en oma. Oma vond dat Emma wel naar buiten mocht maar ze mocht niet buiten op de grond spelen want dat was te koud. De oplossing:
[ afbeelding ]

&

[ afbeelding ]

't zal vast goed geholpen hebben tegen de kou. _O-
Wat wordt ze al weer groot Keshet!
pi_94142885
wow faja, je jongste :o die is ook l groot!
pi_94142912
en Willow O+ je jas O+

en kleine emma, wat zit ze daar stoer :+
pi_94161183
Huh Faja, is dat echt Dijon??!! Wat lijkt hij groot zeg, hij is toch pas nog maar net baby af :D

En al die buitenspeelkindjes, Lente, Willow, Emma heerlijk dit weer he O+
pi_94164544
Ja Meimel dat is echt Dijon, 14 maanden oud inmiddels. Baby af is hij al sinds hij 8 maanden oud was en los liep.
pi_94164702
Ik vind hm zoveel groter lijken dan mijn Dyon :D Die echte grote jongensschoentjes al! :D
pi_94165970
ik hoor wel vaker dat mijn drietal er ouder uit ziet dan ze werkelijk zijn. Maar van mij mag mijn uk nog wel wat langer klein blijven hoor, gaat al veels te snel.
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:21:02 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94183063
Dit blijft het allerleukste topic O+

Alvast een paar foto's van de vakantie, de rest volgt zodra ik deze foto's heb.



In een groot bad is toch wel een beetje eng, maar toch ook erg leuk :D O+


Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_94185408
Wat heb ik weer genoten!

Dijon! Man wat ben je GROOT en STOER! <3

Willow, prachtige meid. Zo'n heerlijke pretkop. Doet me in de verte ergens aan denken ;) (ik noem geen namen, maar het begint met een I.) En dat rode jasje staat zo lief.

Thijs op de boerderie <3 Hij lijkt alweer groter!

Emma die bootje gaat varen in een krat <3

Waterratje Evie <3 Lekker vrolijk grietje

Scharrelkipje Lente. Wat ben je lekker bezig!

Linde die geen hoogtevrees heeft. Ik moet altijd twee keer kijken of 't Esmee of Linde is, ze lijke zo op elkaar. En op zo'n foto zie je het verschil in formaat niet altijd meteen :)

Oh en Steffieboy en Leia <3

En Roy natuurlijk. Hij ziet er goed uit Bar!

En ik vergeet vast nog mooie lieverdjes, voor iedereen een <3
pi_94185569
Isabeau heeft zondag lekker gespeeld in Monkey Town:





pi_94186371


Ok, voor zolang als ik 't durf :@ ; this is my happy lot!
pi_94187132
Da's een blij stel! Mooie kinders hoor!
pi_94190017
Ha! Roy, leuk je weer eens te zien kereltje!
En Isabeau lekker in de ballenbak...wat is het toch een leuk meisje!

Lars had zwart zand en water gespot in de tuin

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:48:23 #259
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_94197608
McLaura, Thijs en Rienk en ik zijn naar de kinderboerderij geweest


De geitjes lagen allemaal heerlijk in het zonnetje


Beetje onwennig bij de eerste geit


Thijs durfde al gauw verder


indrukwekkend!


Rienk vond het prachtig *aai* *aai*


Maar soms kwamen ze even schuilen O+


Mond vol *)


Saampies


Stond aan de touwen te trekken :D


EigenwijsThijs


:X Hij heeft niks naar binnen gekregen, maar wel 3 keer geprobeerd :X


Thijs vangt chickkies oO<


Paardjes! *O*


Rienk heeft een liefde *; :P

Zeker een herhaling waard! *O* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 17-03-2011 11:48:49 (Mijzelf geknipt) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94203474
Oh wauw wat leuk! Volgende keer willen wij mee!
pi_94204942
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw wat leuk! Volgende keer willen wij mee!
Jullie zijn welkom!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94205232
Wat leuk al die scharrelende kindjes buiten O+ voorjaar!

Meandering wat een leuke foto! O+

Bix wat heb je toch ontzettend mooie kinderen O+ dat kapsel staat Anna goed.

Emma in die kratten :D Emma's oma heeft goeie ideeën :D O+

Willow :D groot gelijk, lekker van een afstandje hinniken naar de beesten :P

Mijn grote, lekker uitwaaien op het strand




En mijn kleine draagslachtoffer

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94207324
*Uit lurkstand komt*

Wauw, wat heeft Elin al veel haar! :o O+
A balanced diet is a cookie in each hand
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:06:43 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94208000
Oh, die heerlijke stormachtige haren van Amélie! O+
En je mini is om op te vreten! :Y

Wij waren vanmiddag ook op het strand!



En Oscar met zijn grote liefde: Ssiets!



Hij is van Sasha en Oscar loopt er alleen maar naast, maar probeer hem niet af te pakken hoor... :o :D
***
pi_94209679
oh ziet er heerlijk uit BE O+
wat dat betreft, ik vind het veel te hard gaan die babytijd, maar ik kan ook echt niet wachten tot ze zo samen kunnen spelen op het strand, héérlijk die foto, de broertjes O+
Wat ziet Oscar er stoer uit naast die fiets! :D en groot zeg! <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:21:58 #266
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94212631
vind ik ook, wat een stoer maar ook erg lief menneke, die Oscar! dat geldt ook voor de vele andere grote en kleine kindjes hier hoor. wat een geweldig leuke foto's allemaal weer. O+ O+ O+
amélie die de lucht in gaat, super!!! en wat is elin ook een dotje! O+ lars met z'n moddersnoet! :D
bar, ook heel leuk om je lieve Roy weer eens te zien. wat een heerlijk hysterische vloerbedekking had je daar op vakantie trouwens. :D meandering: mooie kroost heb je! lekker vrolijke foto! isaballenbakbeau vermaakt zich ook vrijwel altijd wel he! :o O+ thijs en rienk bij de diertjes, prachtig. wat een binken alweer! willow is ook een heerlijke muppet zeg. echt om op te vreten! Faja, jouw kinderen zijn inderdaad alledrie gewoon heel snel 'groot' en stoer, ik weet nog dat ik 't bij morgaine ook zo ongelooflijk snel vond gaan. en nu dijon alweer zo'n hele vent! O+

ook van de rest heb ik weer volop genoten, maar ik laat 't voor nu even hierbij want moet nog van alles doen vanavond.

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 16-03-2011 21:58:08 ]
in de haak.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:25:02 #267
62233 Jelief
ikke lief!
pi_94212863
o.a. voor Huup:


en de grote:
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:31:47 #268
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94213321
oooh O+ jelief! wat een beauties!
in de haak.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:34:35 #269
62233 Jelief
ikke lief!
pi_94213514
ja hè. De krul van Ruben is echt en die van Emma nep trouwens...
Ruben moet eigenlijk naar de kapper maar ik vind het nog zonde :@
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:45:49 #270
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_94214225
Wat zijn Amelie en Elin toch mooi! En die 2 mannen van be, ik heb er nu al zin in die van mij zo te zien. Lars is ook zo'n stoer blij ventje om te zien! Dit is mijn grote vriend alweer

En deze is nog van kerst overdreven geposeerd.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:49:36 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94214507
Kan nog wel even wachten hoor Jelief! Is juist leuk zo! :Y
***
pi_94214790
Jelief, Emma is niks veranderd! Je jongste herinner ik me niet zo, maar dat is ook een stoer binkie!
Wat een heerlijk mannetje!

En Oscar te sjouwen met die fiets haha!

Elin en Amélie O+ die van Amélie in de lucht vind ik erg mooi!!!

VT,hoe oud is jouw grote vriend?
Stoer ventje hoor!! En die kerstoutfit....tot stropdas aan toe! :Y)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:55:49 #273
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_94214936
Mika is 5 Maart 3 geworden. De kerstoutfit was over the top. Hij wilde het zelf graag hebben omdat papa dat altijd draagt naar zijn werk.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:56:34 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94214997
Oh, en ik geniet en smelt en lach om alle mooie foto's hier, maar ik voel me altijd zo onecht zoeken naar dingen om te zeggen als ik zo'n lijstje maak. :@
Vandaar dat ik dus maar reageer op de dingen die me te binnen schieten bij het lezen.
Maar ik zie en geniet van alle foto's hoor!
***
pi_94215268
Wat 'n mooie kindjes! Maar slapende Elin met haar handjes zo mooi in rust.... O+ ! Lief!

Alle andere kinderen moet ik de namen toch wel echt even onder de knie zien te krijgen...oefening baart kunst, hoop ik!
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:03:23 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_94215462
Wat leuk! Allemaal kindjes die ik al tijden niet gezien heb die voorbij komen. Super! Prachtig spul allemaal O+

Mijn nozems:

Sloopbedrijf B&L


Kleine muppert:




Grote muppert:


:')
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:09:58 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94215874
:o Wat een beauty is je kleine muppert! O+
Je grote uiteraard ook hoor, maar die is toch een tikkie meer nozem. ;)
***
pi_94216090
Oh Rocka!! Wat leuk! Je oudste had ik wel herkend, maar je jongste niet! Wat een leuk kereltje is dat!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:13:26 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94216114
Rocka! :o volgens mij heb ik een stukje gemist ofzo?? wat zijn ze ineens gróót!! :o en wat een heerlijk stel. moooooooooi O+ prachtig en die bovenste foto O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:30:25 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_94217206
thanks O+

ps. de jongste is de bikkel. Zie blauwe plek op wang en voorhoofd *zucht*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_94217899
Oh Rocka wat een mooierds O+ O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:05:12 #282
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94226857
EIN-DE-LIJK mag ik dan ook een fotootje plaatsen tussen al die prachtige kinderen van jullie *O*.

Hier is ons kleine meisje! O+
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 08:08:35 #283
5428 crew  miss_sly
pi_94226891
Rocka je jongens, wat zijn ze groot en leuk O+

Jelief, lang geleden, wat zijn ze groot en leuk O+

TM, daar is ze O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:20:57 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94227040
Aggos TM! Wat heerlijk! O+
***
pi_94227513
TM O+ O+ O+

Wat is het een prachtmeisje.... zo gehoopt, zo intens gewenst, en nu ligt ze daar O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:41:30 #286
62233 Jelief
ikke lief!
pi_94230190
Dank voor de complimenten kan ik ze weer doorgeven, aan de stoeremannenvanROcka bijvoorbeeld en aanTM voor dat intens rustige meisje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:38:36 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94236283
TM, wat een klein poppetje, wat zul je trots zijn.

Rocka, hartenbrekers worden het, die jongens van jou!

BE, heerlijke zandspeelfoto's, fijn he, dat het weer kan!

Huup, die eerste, Amelie in d'r eentje op het strand, cute!

Niels en Thijs achter de chickies aan haha

Lars lijkt Mickey Mouse wel met z'n zwarte snoet.

Roy in het enge grote bad!

Meandering, geinig stel hebbie zo.

Isabeau, die eerste foto met een heeel klein glimlachje, lief!

En dan de kinders van Jelief, wat worden die groot zeg!

Crappie Noortjespam (iphone kwaliteit)
Rimpelneus:


Hoera elf maanden!


Lekker aan de wandel in d'r nieuwe jurk
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:26:30 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94238155
noortje, mooie glimschoenen! :D

en rocka, lekkere rockers heb je toch. erg leuk om je jongste eens goed te zien inderdaad, wat een knapperd!

een heus TwenteBabietje, ze is O+ O+ O+ !!! (en nog aan 't Tukken ook, hoe toepasselijk! :+ )
in de haak.
pi_94253367
elin zei net MOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII tegen Brent :+
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:38 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_94253735
Toffe kleine patta's heeft ze ook, Becky O+
En dat kleine prulleke TM.jr <3

KD, dat snap ik wel :P
*glim*
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:12:56 #291
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_94268070
Jelief! Emma is geen spat veranderd! Je zoon daarentegen :D wat zijn ze mooi!

En Rocka, WAT HEB JE MET JE MINI GEDAAN? Het is gewoon een peuter!! En hij kon pas net rollen. Maar o, wat zijn ze gaaf!

En TbabyMeisje, wat is ze mooi TM! <3

Ik hou veel van de strandfoto's!

( ik vind hetzelfde als BE, maar moest mn oude moaten even bewonderen!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_94295613
Dijon, wat een groterd! O+
Roy in bad... O+
Isabeau in het ballenbad! O+
Het trio van Meandering O+
Lars met modder... O+
Thijs en Rienk met geitjes! O+
AMelie en Elin! O+ Wat lijkt Amelie alweer groot op die eerste foto zeg... :o
Oscar en Sasha ook op het strand... O+
Jeliefs grote en kleine O+
Ik heb de grote vriend van VT helaas gemist :@
Sloopkogels van Rocka! O+ Wat een knapperds, dat korte haar staat ze ook goed hoor!
Twente-mini O+ *rammel
Noortje!!! Blij ei is het toch ook... is die serieus pas 11 maanden???

Mijne dan nog maar even spammen ;)

Bij oma piano spelen:




Daarna naar Omie, 3 generaties "Mijn dochter, mijn moeder en mijn oma...O+"


Schoonmaakbedrijf "In den kleine hoekjes":


En nog effe drummen:
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:28:39 #293
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94295831
Oooh TM wat lief!!!! O+

En wat een boel leuke foto's heb ik voorbij zien komen, lekker veel buiten... het is bijna lente *O*
pi_94306516
Thijs en Isabeau vinden elkaar lief!

pi_94306788
wauwie, lekker brommers kiek'n isabeauke

mooi kiekje voor later man O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:39:52 #296
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94307800
:D becky ook in crappy iPhone-kwaliteit is de rimpelneus van Noortje cute!!

Lijnloos, Minke kan in d'r eentje een band beginnen! :D

En wat schattig de peuterverkering van Thijs en Isabeau O+ .

Als nieuwbakken moeder moet ik natuurlijk ook nog even ons eigen pupke spammen!



  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 20:47:42 #297
5428 crew  miss_sly
pi_94308373
Lijnloos, heb je ook een foto van de drie generaties en jou erbij? Dat is wel bijzonder, joh, vier generaties!

Isabeau en Thijs O+ haha, het ziet er ook wel echt heel puberig uit :D

TM, wat een mooi meiske toch en ik vind haar naam zooo leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94309228
Agossie...jemig ik rammel de pan uit! Wat een scheetje TM!!! O+
(en dat pakje heb ik net vanmiddag ook gekocht voor een vriendin die net is bevallen...nu weet ik zeker dat het een goeie koop is)

En Minke...pianogirl!!! O+
En die generaties....allemaal in het rood ook nog! Leuk!

Oh en Isabeau en Thijs.....wat lief!!! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 19 maart 2011 @ 00:26:14 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94320408
wat een mooie lange tenen heeft ze, TM! O+ (hopelijk niet in figuurlijke zin trouwens! :D )
in de haak.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:45:52 #300
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94328459
Sorbo, wat lief!!!! *;

TM, wil jij geen foto's meer plaatsen o|O o|O ik was er nét van overtuigd dat ik echt nooit meer kindjes wil ;) ;) (nee hoor, blijf vooral lekker heel veel foto's plaatsen van jouw prachtige dochter, leuk pakje trouwens!).
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:47:59 #301
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94328522
Hier trouwens een kiekje van Elyas, niet echt een bijzondere foto, maar ik ben allang blij dat hij weer lekker ouderwets lacht (hij is vorige week heel erg ziek geweest, met drie koortsstuipen en ziekenhuisopname tot gevolg :'( maar gelukkig is hij weer opgeknapt).

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')