Verder konden we vandaag genieten van...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:09 schreef Cantare het volgende:
Wat een prachtkinders allemaal
Ik heb toch de ringsling maar weer eens uit de kast getrokken. Eerst kon ik er niet zoveel mee, maar nu zit 'ie toch wel fijn. Vond E ook:
En we hebben een zonnebrilletje gekocht voor op wintersport. Stoer he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Nou, inderdaad. Bij de Hema hebben ze ook een leuk, goedkoop kookplaatje. Rozequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Ca.ra het volgende:
Hoe rolbevestigend kan speelgoed zelfs voor die kleintjes al zijn he.
[ afbeelding ]
Oh, daar ben ik ook fan van!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Ca.ra het volgende:
Bij het lokale houtenspeelgoedwinkeltje, maar het is van I'm toy, als je daarop googlet (of op im toys of aanverwanten, het wordt nogal eens anders geschreven) dan vind je genoeg online winkels. (overigens ben ik wel pro-support-uw-lokale-houtenspeelgoedwinkeltje, dus ga vooral naar je lokale houtenspeelgoedwinkeltje)
Ze hebben ook hele leuke ontbijtserviesjes met de zelfde look, en houten groentes, en taartjes en... oeh ik word er hebberig van! (en boerderijen, en vormenstoven, en....)
We hebben het er nog over gehad! Jouw Lena had het aan toen jullie op bezoek waren bij Sorbo en Isabeau. Een ontzettend leuk pakje! Heb je misschien een foto van Lena erin?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef Poppedein het volgende:
En Isabeau, wat staat (mijn) Lena's overalletje je helemaal geweldig zeg!! Ik ben heel blij dat jij m hebt!
Ja, doen ze dat later niet meer? Jammer, de geluidjes er bij zijn ook zo lief.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oh DML, wat geweldig dat je dat gefilmd hebt! Ga ik ook doen! Ik raak er zelfs wat ontroerd van, want het is zo'n typisch pasgeboreneding.
En ik zie daar een speen liggen, een Bibi-speen, toch? Ik vraag me al een tijdje af of zo'n ding nou ontworpen is dat er geen boven- en onderkant zijn? Of is het brede deel gewoon toch de bovenkant? Ik vind het maar een maffe speen. Lena kan er ook niks mee.
Ja, dat is bij ons thuis (die eerste en laatste foto) is een bij elkaar geraapt zooitje van vnl tweedehands spul hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ivan en Isabeau. Heerlijk, zo samen, maar toch alleen.
![]()
Wolf! Haha, wat een heerlijke neplach inderdaad![]()
. En die foto op het balkon, ik hou daarvan! Is dat bij jullie thuis Poppejans? Ik hou van die huisinrichting, denk ik.
R heeft nauwelijks krullen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
'Iets van krul'.We hebben niet allemaal zo'n fantastische krullenbol als R.
Echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
R heeft nauwelijks krullen!
Hier had ik dus niet op moeten klikkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gefilmd hoe mijn zoon drie minuten nodig heeft om zich eens even helemaal uit te rekken als hij wakker wordt...
Beetje lang en vrij donker want 's avonds en maar een klein lichtje aan zo bij het ontwaken.
Dat zijn nog eens krullen! Wat lief!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww ik spam ook ff krullen:
[ afbeelding ]
en het worden er nog elke dag meer!
en das idd Lente met dr stoere spijkerjackie
ik heb dr ook nog foto's van die meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |