abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94019881
Filmpjuh!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94019989
Minke, wat zit je daar mooi in het badje!
De flensjes op het strand, mooooi!
Isabeau, sja..... wat moet ik nog zeggen, prachtkind!
Jorja boefje <3
Evie wat word je groot meiske! Je was 'veel kleiner dan Thijs' maar kijk nu eens!
Huup en de meiden O+ O+ O+

En dat mooie baby'tje in zijn streepjespakje O+ Rammel O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 13 maart 2011 @ 11:01:14 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94037791
heeey Thijs speelt met geitjes; das toevallig; Evie had ook een onderonsje met een geit in de dierentuin vrijdag:



en verder weer een hoop ohhhhhhhh's en ahhhhhhhhh's, wat een mooierds toch allemaal!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 13 maart 2011 @ 11:32:05 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94038688
DML O+ Cute pakje ook!

En geitjes rulen, Stef vind vooral de gele labels die ze hier bij de kinderboerderij in hun oren hebben enórm interessant :P Dat bekkie van Evie O+

Claudia, ik had vandeweek mijn camera al klaargelegd, maar ik kreeg er geen fatsoenlijke foto uitgeperst. Vandaag gaan we in de herkansing, ik wil hem in elk geval kluivend op de foto ;) Coming up next! ;)

(Ennuhm, trouwens, dat moet jíj zeggen! Doe nog eens een Ivan en een Lena? O+ )
3!
pi_94043063

O+ O+ O+ O+

halfhuilend poessie mauw
  zondag 13 maart 2011 @ 13:39:40 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94043269
omg KD wat gierend schattig :o O+ O+ O+
superlief <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94043366
Ik krijg rammelende eierstokken van mijn eigen kind :P
pi_94043457
Dat snap ik. Dit is echt onmogelijk schattig. O+

Ze heeft precies dezelfde trekken om d'r mond als jij, he?
pi_94043497
En Thijs is ook een poepie! En Evie. Die blik op de eerste foto! :D Zo kun jij ook kijken, BJ.
pi_94043589
Papafoto's!



pi_94046482
Leuk is dat he, je kind met zijn papa O+ ...ik kreeg gister ook even een Slikmoment toen ik Lars bij zijn papa aan de hand zag rondwandelen....! Wat heerlijk als je papa gewoon kan gitaar spelen...! ^O^

Ah Evie ook al bij de geitjes geweest! O+ Was nog mooi rustig daar zo te zien!
We kunnen wel een keer afspreken in de dierentuin!
Wij hebben ook een abo!! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94048196
ooohhh KD wat een liefje! <3
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  zondag 13 maart 2011 @ 16:04:53 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94049562
KD :D
En je vriend... Hoe die zijn wenkbrauwen fronst/optrekt als ze verkeerd gaat _O-
ik hou van expressieve gezichten
  zondag 13 maart 2011 @ 16:51:54 #214
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94051922
:D KD, schattig! Hier speelt manlief ook vaak gitaar voor de meiden, wat ze dan meezingen. Van poesje mauw tot Highway to hell... :')

Ik zet hier nooit foto's neer, maar deze vond ik wel grappig van vandaag. Twee eigenwijze diertjes bij elkaar. O+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94052302
Wat een lieve foto, SW! O+ Twee koppige wezentjes.

Wij hebben een stukje langs d'n diek gefietst...




Een ijsje gegeten op het terras...




En gespeeld in onze eigen miniboerderij. Tenminste, Lente dan...






[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 13-03-2011 19:11:02 ]
pi_94052394
Vlaamse reus en een hollander! O+ en een hele mooie familie :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_94061996
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef She-Wolf het volgende:
:D KD, schattig! Hier speelt manlief ook vaak gitaar voor de meiden, wat ze dan meezingen. Van poesje mauw tot Highway to hell... :')

Ik zet hier nooit foto's neer, maar deze vond ik wel grappig van vandaag. Twee eigenwijze diertjes bij elkaar. O+ [ afbeelding ]
wat leuk, een foto :o

enne hier ook, elin zong laatst mee met master of puppets :+
pi_94065398




:+

we waren de feestdagen vergeten
  zondag 13 maart 2011 @ 21:41:32 #219
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94068604
Haha, KD, geweldig :) Ik val in herhaling, maar zonder geluid is het lastig filmpjes kijken :P Maar Elin is ook gewoon lief O+

She-Wolf, hoe cute, haha!

Lente O+ Die laarsjes ook echt! Té schattig :)

Ehm, ja, dan hier ook maar weer eens wat foto's!

Mijn poppie was vandaag lekker vrolijk :)





Maar dat kwam vast van de hoofdhuidmassage die hij vanochtend kreeg :P



We gingen even lekker naar buiten *O*



En daarna lekker kippies kluiven O+



En yoghurt eten met appelmoes in zijn haar (onder een spoiler voor Ssserpente ;)) :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van deze foto baal ik dat 'ie onscherp is:



Maar deze is dan weer wel gelukt O+



[/spam]
3!
pi_94069061
Moooooie leuke lieve Stef <3
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 maart 2011 @ 07:29:41 #221
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94081394
Agree O+ ;)
3!
pi_94081459
Oh Stef.... O+ Wat heb je toch een ontzettend mooi ventje gemaakt Trix. O+ O+
Lente, jij leuk ding dat je bent! O+ Lekker spelen met de konijntjes en kippies! O+
Elin met Choco!!! O+
She-wolf, leuke meid op pony!! ! O+
Evie O+ Nog zo'n mooierd... jij hebt gewoon al een kleuter BJ, wat is dat een grote meid geworden zeg... O+
Thijs met geitjes O+ Ook al zo'n leuke vent!
Pff... te veel leuks hier... en nu wordt ik geacht weer te gaan/kunnen werken... :@
pi_94081474
OOh Inca wat een leuke foto's van je mooie blije mannetje!
Die laatste O+ O+ O+ en zn haartjes zijn mega cool zo!
en wat een ontzettend leuke jas heeft hij aan O+ :9~

en ik zag Lente een ijsje eten en op de fiets bij papa, lief!

Evie was meerdere malen in het zwembad geweest laatst, die foto's vond ik erg leuk

Elin maakt muziek met papa O+ dat stemmetje is echt te cute
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 07:41:18 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94081488
She-Wolf wat een lueke foto met het ezeltje!

Hier is kermis dus ik ben met mijn meisje in het enorme reuzenrad geweest. En ze vond het helemaal fantastisch!
  maandag 14 maart 2011 @ 09:07:11 #225
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94082596
wow, stoere foto stiemie! wat een grote meid alweer hé!
in de haak.
  maandag 14 maart 2011 @ 09:34:10 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94083211
:o Stiemie! Wat dapper! Zowel van haar als van jou! Ik weet niet of ik dat zou durven met mijn wriemelkippie!

Enneh... vergeten we het filmpjes topic niet? O-)
Het grote ouder(s) filmpjestopic, deel 9

Ik had al weer de neiging om hup de TT aan te passen en de boel te mergen, maar laat ik me nu eens inhouden. :+
***
  maandag 14 maart 2011 @ 09:37:39 #227
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94083286
Woo Stiemie, ik krijg helemaal kriebels in mijn buik bij die foto. Wat hoog! Ik zou dat nooit durven. En zij zit er echt zo stoer bij. :D
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 14 maart 2011 @ 09:41:19 #228
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94083358
BE, van mij mag je hoor. Het wordt toch door elkaar gepost.

Linde wat stoer! Mooie foto ook! O+

Stef wat zie je er blakend uit! O+ Fijn! Hij gaat steeds meer op jou lijken Trix!

Elin, was 't lekker? :D 't filmpje is ook érg schattig!

Lente! O+ Jullie wonen ook zo fantastisch daar he!

She Wolf, ik vind het eigenwijze diertje met laarzen aan 't leukst! O+

Evie en Thijs hebben weer eens heeerlijk genoten van alle dieren! O+ O+ O+

Ik heb nog niet echt verder terug gelezen, sorry! :D
A grand adventure has begun.
  maandag 14 maart 2011 @ 10:07:24 #229
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94084044
Trui ze wordt inderdaad ineens heel groot O+

Ik vond het ook heel stoer van haar hoor, maar ze bleef maar vragen of we erin gingen dus heb ik het er maar op gewaagd. En ze vond het geweldig. Alles aanwijzen: "kijk mama daar wonen wij" en "daar is de kinderboerderij" en "daar woont E (haar vriendinnetje)".

Ze wilde zich ook helemaal niet vasthouden, dus hield ik haar vast. Maar ja dat ging niet samen met een foto maken dus ze houdt op de foto onder protest het randje vast :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94086529
Jemig Stiemie, dat ze dat durft!! Zo hoog..!! (maar ik heb hoogtevrees :P)

Mijn spekkie poseert inmiddels als een volleerd model :D
  maandag 14 maart 2011 @ 13:27:15 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090864
aaahhh Orea, ze gaat dr ook echt ff voor zitten he? lieffffff O+

Lente met Nils.... ben dol op die grote papa's met kleine kindjes, zo vertederend...

Stefff!! jij wordt ook ineens errrrg groot! en wat ben je een leukerd! O+

Elin wat een enorme chocoladeletter! wassie lekker? :+

Stiemie; wat is Linde ook al een echte dame zeg! en zo stoer! O+

ik rammel van mijn eigen muppet:

O+ O+ O+
en ik ben zo trots; ik heb me voorgenomen om elke week een keer met Evie te gaan zwemmen, en ik elke keer dat ze makkelijker omgaat met het water...
mijn kleine waterratje...



O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94091481
Waar zwem jij BJ? Het ziet er zo leuk uit daar! En Evie is een mooierd!
En even een vette O+ voor Stef....wat leuk die fotospam!
Linde de durfal!! Wow!
En natuurlijk fotomodelletje van Orea....hihi! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 14 maart 2011 @ 14:44:03 #233
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_94093949
@Orea : Dat is een ontzettende leuke foto van zo een guitige baby.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:59:45 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94094534
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar zwem jij BJ? Het ziet er zo leuk uit daar! En Evie is een mooierd!
En even een vette O+ voor Stef....wat leuk die fotospam!
Linde de durfal!! Wow!
En natuurlijk fotomodelletje van Orea....hihi! O+
gewoon in Hoogeveen, de Dolfijn, paar minuten van ons huis.
Het is niet enorm hier, maar voor Evie is het precies leuk zo...en lekker rustig zo doordeweeks.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 maart 2011 @ 15:48:55 #235
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94096633
Orea, wat heb je toch een prachtig kind gebakken, wat een mupke....
En Evie, wat is ze groot aan het worden ineens BJ, een peutermeisje....
  maandag 14 maart 2011 @ 19:41:40 #236
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94107921
Leia! O+ Ze is aan het veranderen in haar gezicht Orea!

Evie vrolijk als altijd! O+ Wat een blijerd is 't toch!

Emma was zaterdag bij opa en oma. Oma vond dat Emma wel naar buiten mocht maar ze mocht niet buiten op de grond spelen want dat was te koud. De oplossing:


&



't zal vast goed geholpen hebben tegen de kou. _O-
A grand adventure has begun.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:57:10 #237
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94108975
Haha, Poppejans, wij hebben echt wel een overeenkomstige smaak he? Niet op alle vlakken, maar toch grappig :) Deze komt toevallig ook van MP, ik wilde graag een pilotenjas maar die waren uit, dus in de winkel niet te vinden :') Gelukkig was ik op MP voor een tientje klaar en hij is zó leuk O+

Stiemie, wat heb jij toch een enórm knap stel, ik ben altijd een beetje verliefd als ik je foto's zie :) Dat bekkie dat ze hier trekt ook O+

Oohh, Orea, kíjk dan! O+ Knap kind! O+ Superschattig, haha! Ze poseert echt :D

Evie, wat een enorm blij meisje ben je toch O+ En ook zo gegroeid joh, BJ! Leuk is dat zwemmen he?

Keshet, hahaha! Ja, ze zal het vast heel warm hebben gehad zo :D Maar het is wél goed voor de schattigheidsfactor van de foto's O+ En joh, wat is ze ineens veranderd in haar gezichtje joh :o Nog steeds Emma hoor, maar die foto en profiel.. Heel 'volwassen' ineens, ofzo O+
3!
pi_94109249
Die blik van Emma op de eerste foto :D Priceless!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 maart 2011 @ 20:02:05 #239
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94109301
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die blik van Emma op de eerste foto :D Priceless!
Ik zou bijna zeggen dat het de befaamde polder-stare is :D
3!
pi_94109538
Geitjesman <3

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94110304
Oooh, orea, je spekkie! Je hebt idd een echte reclamebaby, hoor! O+

BJ, ik had het badpakje ook al zien hangen. Leuk is ie he? Die laatste foto is geweldig!

Haha, Emma en d'r blikken, geweldig! Ze gaat steeds meer op jou lijken, he, Keshet?

Wat een leuk ventje heb je toch, Laura. O+ :Y

Lente had achter een kliko's een emmertje ontdekt met heel oud, vies en stinkend regenwater. Ze is er een half uur mee zoet geweest. :D



  maandag 14 maart 2011 @ 22:31:40 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94120625
Oh Incantrix wat lief zeg! Ik zit hier helemaal te glimmen :@

Emma in de jumbo-krat O+ Wat een stoere blik inderdaad zeg :D Ik vind dat jij altijd zo'n stoer meisje hebt Keshet!

En McLaura je geitjesman met de rooie wangetjes O+

BJ wat heeft je meisje toch een schattig koppie. Ze is echt helemaal niet bang he voor water! En dat zwempakje O+

Lente wat kan jij lekker rommelen zo in de tuin. Heerlijk ziet dat eruit zeg.
pi_94140111
Ohhh KD wat geweldig schattig dat filmpje! O+
Stef O+
Wow Linde, wat dapper _O_ :D
Orea O+ Ze ziet er ook uit als een volleerd model hoor, dat spekkie van jou!
Evie, lekker waterratje!
Hahaha Emma in de wasmand en de boodschappenkrat _O- Geniale oplossing :P
MCLaura :o Ik had m bijna niet herkend zeg, hallelujah, das gewoon een kleuter waar je daar een foto van post :o
Lente O+ Een kinderhand is gauw gevuld zeggen ze dan he ;) Ik heb het idee dat ze steeds een beetje meer op jou begint te lijken Ssserpente. Of zeg ik nu iets heel doms? :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_94140299
Wij hebben een heel erg spannende ochtend beleefd...

Er waren bloemetjes om te plukken...


Paardjes om te voeren (Kijk Willow, een paardje. "Oh! HIIiiiihiiii (hinnik)!" Wil je het paardje eten geven? "NEE!" :') )


Dingen te overpeinzen...


Glijbanen om vanaf te roetsjen, helemaal in je stoere uppie...


En natuurlijk even je overwinning op het speeltoestel vieren met een Blij Ei-hoofd ;)


En we zijn niet eens de straat uitgeweest :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_94141549
Wat een geweldige foto's zie ik toch elke keer voorbij komen. Ik kom voor de verandering ook maar eens mijn jongste spammen


pi_94141617
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef Keshet het volgende:

Emma was zaterdag bij opa en oma. Oma vond dat Emma wel naar buiten mocht maar ze mocht niet buiten op de grond spelen want dat was te koud. De oplossing:
[ afbeelding ]

&

[ afbeelding ]

't zal vast goed geholpen hebben tegen de kou. _O-
Wat wordt ze al weer groot Keshet!
pi_94142885
wow faja, je jongste :o die is ook l groot!
pi_94142912
en Willow O+ je jas O+

en kleine emma, wat zit ze daar stoer :+
pi_94161183
Huh Faja, is dat echt Dijon??!! Wat lijkt hij groot zeg, hij is toch pas nog maar net baby af :D

En al die buitenspeelkindjes, Lente, Willow, Emma heerlijk dit weer he O+
pi_94164544
Ja Meimel dat is echt Dijon, 14 maanden oud inmiddels. Baby af is hij al sinds hij 8 maanden oud was en los liep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')