abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 21:11:25 #176
5428 crew  miss_sly
pi_93975703
Mooie meiden, webcrowler O+

Meimeltje wat leuk je jongens samen!

oeke, die laatste met dat hondje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:11:37 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93975716
de meeste bijtincidenten zijn met teckels anders Oeke. die laatste foto is echt wel heel erg cute hoor. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93976023
Nou zeg Buuf, je weet de lol wel hoog te houden. -O-
We zien dit hondje niet zo vaak en het is nog een pup. Tja, Ko vond hem erg interessant. En het was wederzijds. Ik heb er nooit zo'n blij gevoel bij, bij honden, maar ik wil hem er ook niet van weghouden. Moeilijk hoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93976188
Superschattig om Ko met het hondje te zien knuffelen O+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:22:47 #180
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93976323
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef oeke het volgende:
Nou zeg Buuf, je weet de lol wel hoog te houden. -O-
We zien dit hondje niet zo vaak en het is nog een pup. Tja, Ko vond hem erg interessant. En het was wederzijds. Ik heb er nooit zo'n blij gevoel bij, bij honden, maar ik wil hem er ook niet van weghouden. Moeilijk hoor.
ja sorry :P als je goed oplet dat Ko het hondje niet per ongeluk pijn doet en ze beide een positieve ervaring hebben niks aan de hand. Wij hadden een zwabber zonder steel en die beet de jongens. sindsdien bekijk ik kleine hondjes met argwaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:27:10 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93983511
Volgens mij zijn de meeste bijtincidenten met golden retrievers ;)
Maar je moet gewoon altijd uitkijken met dieren en kinders.

Maar leuk stel bij elkaar hoor oeks O+
pi_93997108
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef Asyniur het volgende:
Volgens mij zijn de meeste bijtincidenten met golden retrievers ;)

Nee, de teckel is de meest agressieve hond
Zij hebben het meeste bijtincidenten op hun naam staan. Het kunnen erg dominante hondjes zijn; een grote hond in klein formaat. Of ook angstbijters
Of zo gek als een clown zoals die van ons

aaah gos Ko O+ en ik hou van teckels, wat een scheetje zeg!
Die van ons geeft ook altijd zo enthousiast kusjes

Wauw stoere Dyon lekker aan de wandel

Niels in de tuin aan het helpen, wat gezellig!

Superleuk kapsel Anna, staat haar erg goed

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 12-03-2011 11:53:03 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94002230
Isabeau heeft een outfit aan die ik nooit achter jou gezocht had, Sorbo! Wat goed dat jullie in de tuin werken. Ik ben jaloers, ik wil ook een tuin! Ik zit te twijfelen of ik het balkon hier nog geschikt ga maken voor Ivan (met kunstgras of zo) of dat ik het maar zo laat en alleen de plantjes ververs (ik heb een 'als ze de winter niet overleven hoef ik ze niet'-beleid... en dat overleven de meeste planten dus ook niet. :Y) ).

Wat is Niels heerlijk bezig in de tuin! En ik zie het inderdaad ook in het gezichtje, dat hij verandert, maar ik heb eigenlijk meer de indruk dat het een toevalstreffer is op die tweede foto. Ik vind trouwens dat Ivan wel weer erg aan het veranderen is, dus misschien...?

Ik vind de nieuwe hairdo van Anna heel geslaagd! Wat een ontzettend mooi meisje is ze toch. En Piet was een hunk en zal altijd een hunk blijven. Dat wordt vast zo'n jongen met een groot talent (schrijver of zo) die niet ziet dat alle meisjes achter hem aanzitten.

Webcrowler, mooie meiden! Vind je dat ze op elkaar lijken? Je oudste is wel een grote schoonheid, hoor!

Zie Dyon dan in zijn keurige outfit met een bezem in de weer! Hoezo overdressed? B-) En ik vind die foto van je twee jongens op die ijsbeer geweldig! Heel ontroerend.

Ik vind het licht bij jullie thuis zo mooi, oeke. Ik heb wel eens gezegd dat het me aan de aardappeleters doet denken, toch? Die tweede foto van Ko is ook weer zo fijn. Sleep jij de camera eigenlijk wel eens mee, oeke? Ik merk dat ik hem meestal thuislaat en foto's buiten met de iPhone neem. Ivan is trouwens ook dol op honden. Maar bovenaan zijn lijst met favoriete dieren staan eenden. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94003186
Ah Ko, lekker knuffen met de teckel!! Ik vind dat Ko maar weinig veranderd. Het is altijd gewoon Ko...!

Dyon lekker vegen....zo'n blij menneke!

Anna dr nieuwe haarcoupe is leuk! En zo wijs dat ze zelf kan bepalen dat ze dat graag wil!
Piet is een mooie jongen! ik vind het ook zo grappig om te zien hoe ze samen zijn, Anna en Piet, Anna lekker met de benen over hem heen....broer en zusterliefde!

Ik heb nog een minke gezien met staartjes! Leuk staat dat!! Vaker doen!

Isabeau die mama helpt in de tuin...en wat heeft ze al veel tanden! (en kiezen)

Meike gaat nu sinds 2 weken naar de basisschool. Ze beweert dat ze niet moe is...sure

En mijn vrolijke vriend
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94003354
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Isabeau heeft een outfit aan die ik nooit achter jou gezocht had, Sorbo!
Hmm, hoe moet ik dit nou weer opvatten? ;)

Het is een buitenspeel outfit. Moet gewoon lekker zitten en praktisch zijn.

Die foto's van Niels inde tuin zijn ook leuk! Hij heeft het zo te zien echt naar zijn zin!

En de mooie meiden van Bixister! Wauw.

oh deurbel, later meer!
pi_94003404
Mij viel het ook al op, Sorbo!
pi_94003633
Ik dacht dat we nu een foto van Lente met spinnenpootjes aan d'r lippen te zien zouden krijgen! :D

Sorbo, misschien komt het doordat ze geen jurkje aanheeft, haha. En het vestje vind ik op een of andere manier helemaal niet bij jouw smaak passen. Had je niet eens gezegd dat je niet van streepjes hield? Misschien verwar ik je met een ander. Ik vind haar er trouwens ontzetten cute uitzien. Ik ben vooral dol op dat soort dassen. Waar heb je die vandaan?

Karin, Meike ziet er echt uit om door een ringetje te halen! :o Wat zit d'r haar leuk en netjes. Blijft ze daar goed stil voor zitten? En Lars is een dotje, met die pretoogjes van hem. O+
pi_94004116
Ja hoor Claudia, dat gaat prima! Gewoon op tijd mee beginnen...Meike had met 6 weken haar eerste staartje al in :o
Meestal doe ik haar haren als ze even tv kijkt ofzo
Of toevallig, deze keer, terwijl de dame een spelletje speelt op de laptop;

van zo:
O+

naar zo:
O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94004297
Haha, leuk die twee foto's zo onder elkaar!

En die kleuren staan d'r goed. Ik denk dat ik ook een Meike krijg! Nou ja, ik hoop het. :Y)
pi_94015369
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
Sorbo, misschien komt het doordat ze geen jurkje aanheeft, haha. En het vestje vind ik op een of andere manier helemaal niet bij jouw smaak passen. Had je niet eens gezegd dat je niet van streepjes hield? Misschien verwar ik je met een ander. Ik vind haar er trouwens ontzetten cute uitzien. Ik ben vooral dol op dat soort dassen. Waar heb je die vandaan?
Je hebt gelijk hoor, ik vind streepjes meestal niet zo geweldig, maar soms ook wel. Dit vest is van de neef van Isabeau geweest en ik vind het niet echt een mooi vest, maar het lijkt me heerlijk om te dragen en ze kan er lekker vrij in bewegen. Meevaller dat het nog cute blijkt te staan ook. Zou het zelf inderdaad nooit uitgezocht hebben. De das heeft ze van mijn moeder gekregen. Heeft hem op een of andere handwerkbeurs gekocht.

De jongens van Meimel hebben zo'n mooi herkenbaar gezichtje! Allebei.

Haha Karin, neuh...die is helemaaaaal niet moe hoor!

En Ko met de teckel, ik heb een enorm zwak voor teckels. Ik zou er wel tien willen hebben!
pi_94015388
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat Ko zo'n héérlijk ventje is dat hij zo leuk op die foto's staat. Ze zijn sfeervol!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:38:21 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94015778
Mag ik even een algemene O+ doen hier? Wat een leuk en lieve kindjes hebben we hier toch met z'n allen O+

En een speciale vermelding voor Ko met het hondje, die laatste foto! O+ O+
3!
pi_94016980
Oh, wat zien jullie kindjes er allemaal zo schattig uit O+ Ik lurk hier zo vaak, maar heb tegenwoordig gewoon te weinig tijd om te reageren. Maar van tuinkabouters tot echte fotomodellen via rustende kindjes in de zetel, ze zijn allemaal zo cute!
pi_94018282
Dyon ook aan het werk in de tuin! Awh de broers samen op de ijsbeer O+!

Oh, Bixister, wat heb je toch een prachtige kinderen! Die ogen! O+
Anna's nieuwe coupe is leuk!

Meike en Lars O+
Mooie haren hoor Meike!

Ko met dat hondje O+!!!

Ik weet niet of Niels aan het veranderen is. Het kan ook best zijn dat zijn mond tussen twee gezichtsuitdrukkingen inzit hier (bovenlip is anders dan anders bedoelen jullie toch).
Dit zijn twee andere foto's uit de serie

De foto's waarbij hij recht in de lens kijkt zijn mislukt door enorme snottebellen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Twinkly op 12-03-2011 21:51:07 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94018537
Wow Karin wat heeft Meike mooi lang haar! :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94018803
Bixister, je hebt zo ongelooflijk mooie kinderen! O+

En de rest heb ik ook allemaal gezien. O+

[ Bericht 13% gewijzigd door groofskendezoveelste op 13-03-2011 16:57:05 ]
pi_94018909
Geen foto's van Stef en Puck? }:|

Ik vind het lastig te beoordelen op die foto's, Twinkly. Het valt me wel op dat Niels zo goed over de drempel gaat! Ivan heeft precies dezelfde techniek!

Groofsken, wat een geweldige foto! :D Die zou ik dus op canvas laten drukken.
pi_94018970
Echt waar ja? Met een buurmeisje erop? Ik vind hem ook heel grappig hoor, daar niet van.
pi_94019210
Ja, meer bij wijze van kunstwerk. :+ Het is gewoon een heel geslaagde foto waarin je een grappig moment goed hebt weten vast te leggen. En dat blauw-rood contrasteert ook zo goed. Echt heel geslaagd!

En ik zou hem op de gang hangen. Of ik zou de foto laten drukken op foam en buiten ophangen. Als ik in een 'schijt aan mijn begroting'-bui zou zijn zou ik hem zelfs in een gigantisch formaat laten drukken. :Y)
pi_94019857
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Geen foto's van Stef en Puck? }:|
Hij stond al op de vorige pagina :P maar vooruit speciaal voor jou een serie...

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')