Isabeau heeft een outfit aan die ik nooit achter jou gezocht had, Sorbo! Wat goed dat jullie in de tuin werken. Ik ben jaloers, ik wil ook een tuin! Ik zit te twijfelen of ik het balkon hier nog geschikt ga maken voor Ivan (met kunstgras of zo) of dat ik het maar zo laat en alleen de plantjes ververs (ik heb een 'als ze de winter niet overleven hoef ik ze niet'-beleid... en dat overleven de meeste planten dus ook niet.

).
Wat is Niels heerlijk bezig in de tuin! En ik zie het inderdaad ook in het gezichtje, dat hij verandert, maar ik heb eigenlijk meer de indruk dat het een toevalstreffer is op die tweede foto. Ik vind trouwens dat Ivan wel weer erg aan het veranderen is, dus misschien...?
Ik vind de nieuwe hairdo van Anna heel geslaagd! Wat een ontzettend mooi meisje is ze toch. En Piet was een hunk en zal altijd een hunk blijven. Dat wordt vast zo'n jongen met een groot talent (schrijver of zo) die niet ziet dat alle meisjes achter hem aanzitten.
Webcrowler, mooie meiden! Vind je dat ze op elkaar lijken? Je oudste is wel een grote schoonheid, hoor!
Zie Dyon dan in zijn keurige outfit met een bezem in de weer! Hoezo overdressed?

En ik vind die foto van je twee jongens op die ijsbeer geweldig! Heel ontroerend.
Ik vind het licht bij jullie thuis zo mooi, oeke. Ik heb wel eens gezegd dat het me aan de aardappeleters doet denken, toch? Die tweede foto van Ko is ook weer zo fijn. Sleep jij de camera eigenlijk wel eens mee, oeke? Ik merk dat ik hem meestal thuislaat en foto's buiten met de iPhone neem. Ivan is trouwens ook dol op honden. Maar bovenaan zijn lijst met favoriete dieren staan eenden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.