wat leuk, een fotoquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef She-Wolf het volgende:
KD, schattig! Hier speelt manlief ook vaak gitaar voor de meiden, wat ze dan meezingen. Van poesje mauw tot Highway to hell...
![]()
Ik zet hier nooit foto's neer, maar deze vond ik wel grappig van vandaag. Twee eigenwijze diertjes bij elkaar.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van deze foto baal ik dat 'ie onscherp is:
Maar deze is dan weer wel gelukt
[/spam]3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon in Hoogeveen, de Dolfijn, paar minuten van ons huis.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar zwem jij BJ? Het ziet er zo leuk uit daar! En Evie is een mooierd!
En even een vettevoor Stef....wat leuk die fotospam!
Linde de durfal!! Wow!
En natuurlijk fotomodelletje van Orea....hihi!
Ik zou bijna zeggen dat het de befaamde polder-stare isquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die blik van Emma op de eerste fotoPriceless!
Wat wordt ze al weer groot Keshet!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef Keshet het volgende:
Emma was zaterdag bij opa en oma. Oma vond dat Emma wel naar buiten mocht maar ze mocht niet buiten op de grond spelen want dat was te koud. De oplossing:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
't zal vast goed geholpen hebben tegen de kou.
Jullie zijn welkom!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw wat leuk! Volgende keer willen wij mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |