doe ik wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga em niet aanvragen, anders wordt koelkast weer boos op mij
Volgens mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
Ben stiekem bang dat dit de Kanye-loze versie is.. ?
Ik haat geen vrouwen ze moeten alleen leren in telegram stijl te praten en alleen nuttige dingen te zeggen. Dat komt neer op 5 of 6 zinnen per dag.quote:
Dit kan ik nu bevestigenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
Ben stiekem bang dat dit de Kanye-loze versie is.. ?
Goeden vraag mevrouwquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is er trouwens vanavond tussen 19:00 en 22:00
Ik kan nog niet riekwestenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb net een harde bazenplaat aangevraagd
Maar jij bent een flikker.quote:
Ragboer liegt nooit!quote:
Ik doe heeeeeeel andere dingen om te ontstressen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
Zonder vrouw bestond de man niet. Daarentegen kunnen ze wel enorm aan je kop jengelen. En als ze willen ontstressen moeten ze ineens veel geld gaan uitgeven omdat dat therapeutisch werkt.
Een man is makkelijk. Bier, tieten, voetbal, auto's. Klaar.
Peukeng roken...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe heeeeeeel andere dingen om te ontstressen hoor
Vrouwen wel wil je beweren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
Vrouwen horen te praten, mannen hebben meestal geen nuttige dingen te zeggen.
Is top40quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Lordi staat ook in de verzoeklijst
ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ze hebben een raar accent en zingen onduidelijk. Dan ben ik autist?
_!
Dan ken ik hele andere vrouwen dan jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen wel wil je beweren?
Die kunnen alleen blaten over schoenen, handtassen, kappers en het feit dat ze te weinig aandacht van het neukertje van de week krijgen
Jij gaat duidelijk met heel andere vrouwen om dan ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kunnen alleen blaten over schoenen, handtassen, kappers en het feit dat ze te weinig aandacht van het neukertje van de week krijgen
Ik kan mij niet in deze post vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Popje praat namelijk alleen maar over de zin van het leven en de aandelenkoersenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij gaat duidelijk met heel andere vrouwen om dan ik.
Zie je, Huppelmuts begrijpt het.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wat in de top 40 heeft gestaan is top 40 muziek, Lordi dus ook gewoon en kun je overdag wmb ook gewoon aanvragen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha serieus? Geweldig hoe Lordi de hele scene trollt
Braaf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok sorry jij hebt gelijk je bent geen autist.
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
Vrouwen horen te praten, mannen hebben meestal geen nuttige dingen te zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel veel geldquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind:
hem echt een non-artiest.
IK VIND dat ook wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind:
hem echt een non-artiest.
Ik wacht nog op mijn verzoekjen en dan ga ik ook etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
Kappen met dat eten, ik moet nog meer dan een uur wachten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn verzoekjen en dan ga ik ook eten
Ik eet droog brood.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
En als het niet te kanen is bij LoLa loop je 1 minuutje door en kom je bij mij wraps / taco's etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar hier eten hoorer is genoeg
Wees blij, genoeg inwoners van de Centraal Afrikaanse Republiek die nu niks te eten hebben. Die zouden zo een koe slachten als dat geen inkomstenverderf was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
snel dezen onzin radion aan bazen gangster onzin radio mafia broeder nummer alles jwt hou het straat zemmerquote:
aah dankjequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar hier eten hoorer is genoeg
EMENEMquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
snel dezen onzin radion aan bazen gangster onzin radio mafia broeder nummer alles jwt hou het straat zemmer
Jouw riekwest duurde epic langquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Snuf
Bericht:
Omdat 5 minuten en 27 seconden epicness en dat is gewoon lauw. Broeders. We gaan hard
Wat jat je mijn avondgerechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga straks lekker tagliatelle met zalm eten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En als het niet te kanen is bij LoLa loop je 1 minuutje door en kom je bij mij wraps / taco's eten
Je rode UI mattie, ik herken je weer. Nu moet je weer negroïde worden eh mattie.quote:
Goeden zet broederquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kon niet wennen aan mijn nieuwe UI. Oldscorro nu.
Daar had ik maar 2 foto's van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je rode UI mattie, ik herken je weer. Nu moet je weer negroïde worden eh mattie.
ja een enge gedachte heh, dat er gewoon FOK!kers en FOK!sters in je nabije omgeving wonenquote:
quote:
Bij deze ben ik het niet eens met mijn minderjarige maffiamatties.quote:
Als Sabinen bij mij in de buurt zou wonen zou dat eerder een natte droom zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja een enge gedachte heh, dat er gewoon FOK!kers en FOK!sters in je nabije omgeving wonen!!
Zou je zo een script van een horrorfilm over kunnen schrijven!
Snuf. en ik bereiden ons constant voor op een zombie apocalypse, ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja een enge gedachte heh, dat er gewoon FOK!kers en FOK!sters in je nabije omgeving wonen!!
Ja soort van ik haat haar niet maar zij haat Eminem dus ze haat ons.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Bij deze ben ik het niet eens met mijn minderjarige maffiamatties.
Eh mattie zoek op je computer die fotos.quote:
Niet eng, gewoon bizar.. hoe groot is die kans nouquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan mag ze m'n natte droom vangenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als Sabinen bij mij in de buurt zou wonen zou dat eerder een natte droom zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ging lachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan mag ze m'n natte droom vangen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan mag ze m'n natte droom vangen
Een FOK!ker woonde in een straat. Naast uitkeringtrekkers en schuldhebbenden woonde hier ook nog een andere FOK!kerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neen, deze is harderquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh mattie zoek op je computer die fotos.
Paulus woont ook een straat bij mijn ouders vandaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:31 schreef Ragboer het volgende:
Godverdomme, heb je Knetter weer. Ik ga eten. Laoters en tjoeloes.
daaag blij dat je gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:31 schreef Ragboer het volgende:
Toch maar geen tosties?quote:
Rustug broeder!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:31 schreef Ragboer het volgende:
Haat liefde relatie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jullie vinden elkaar niet zo lief?
ik heb hem nooit lief gevondenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jullie vinden elkaar niet zo lief?
BADUMquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:31 schreef Ragboer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zegt ze..quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb hem nooit lief gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
zegt ze..Welke vrouw wil dat nou niet bij een baas als ragboer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er mis gegaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb hem nooit lief gevonden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
zegt ze..zou er nog niet dood op gevonden willen worden.. serieus.. ik laat me nog liever naaien door een stel beschimmelde bejaarden dan dat ik bij hem in de buurt benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik ben in een kut bui....sorry-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou er nog niet dood op gevonden willen worden.. serieus.. ik laat me nog liever naaien door een stel beschimmelde bejaarden dan dat ik bij hem in de buurt ben![]()
en ik ben in een kut bui....sorry
Je weet zelf dat je dat niet meende. Je neukt liever met ragboer dan met een stel beschimmelde bejaarden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou er nog niet dood op gevonden willen worden.. serieus.. ik laat me nog liever naaien door een stel beschimmelde bejaarden dan dat ik bij hem in de buurt ben![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je weet zelf dat je dat niet meende. Je neukt liever met ragboer dan met een stel beschimmelde bejaarden.
Wat is er ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is er ?
Ging het niet zo goed vanmiddag bij de 3D-kaarten club?
Dat heb ik dus met Rechtsquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Links?Dan krijg ik er nog geen voorvocht uit.
Ik ben ook links man, ook met schrijven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Links?Dan krijg ik er nog geen voorvocht uit.
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben ook links man, ook met schrijven.
Maar tennissen enzo doe ik met rechts
Maar het is zo dat je rukt met de hand waarmee je ook je tanden poetst
Linkshandige mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:
Niet waar.. want tandenpoetsen doe ik met m'n eigen hand!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef Nitrouz het volgende:
Rechts.De hand waarmee je een hand geeft.
Een hand geven terwijl je net gefapt hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
IK HAAT EIEREN GODVERDOMMEsharrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
IK HAAT EIEREN GODVERDOMMEWil je wat van mijn Tagliatelli met zalm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |