doe ik wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga em niet aanvragen, anders wordt koelkast weer boos op mij

Volgens mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
Ben stiekem bang dat dit de Kanye-loze versie is.. ?

Ik haat geen vrouwen ze moeten alleen leren in telegram stijl te praten en alleen nuttige dingen te zeggen. Dat komt neer op 5 of 6 zinnen per dag.quote:

Dit kan ik nu bevestigenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
Ben stiekem bang dat dit de Kanye-loze versie is.. ?

Goeden vraag mevrouwquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is er trouwens vanavond tussen 19:00 en 22:00

Ik kan nog niet riekwestenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb net een harde bazenplaat aangevraagd

Maar jij bent een flikker.quote:

Ragboer liegt nooit!quote:

Ik doe heeeeeeel andere dingen om te ontstressen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
Zonder vrouw bestond de man niet. Daarentegen kunnen ze wel enorm aan je kop jengelen. En als ze willen ontstressen moeten ze ineens veel geld gaan uitgeven omdat dat therapeutisch werkt.
Een man is makkelijk. Bier, tieten, voetbal, auto's. Klaar.

Peukeng roken...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe heeeeeeel andere dingen om te ontstressen hoor

Vrouwen wel wil je beweren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
Vrouwen horen te praten, mannen hebben meestal geen nuttige dingen te zeggen.

Is top40quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Lordi staat ook in de verzoeklijst

ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ze hebben een raar accent en zingen onduidelijk. Dan ben ik autist?
_!

Dan ken ik hele andere vrouwen dan jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen wel wil je beweren?
Die kunnen alleen blaten over schoenen, handtassen, kappers en het feit dat ze te weinig aandacht van het neukertje van de week krijgen

Jij gaat duidelijk met heel andere vrouwen om dan ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kunnen alleen blaten over schoenen, handtassen, kappers en het feit dat ze te weinig aandacht van het neukertje van de week krijgen

Ik kan mij niet in deze post vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

Popje praat namelijk alleen maar over de zin van het leven en de aandelenkoersenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij gaat duidelijk met heel andere vrouwen om dan ik.

Zie je, Huppelmuts begrijpt het.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

Alles wat in de top 40 heeft gestaan is top 40 muziek, Lordi dus ook gewoon en kun je overdag wmb ook gewoon aanvragen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha serieus? Geweldig hoe Lordi de hele scene trollt

Braaf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok sorry jij hebt gelijk je bent geen autist.

Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
Vrouwen horen te praten, mannen hebben meestal geen nuttige dingen te zeggen.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hij heeft wel veel geldquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind:
hem echt een non-artiest.

IK VIND dat ook wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind:
hem echt een non-artiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |