doe ik wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga em niet aanvragen, anders wordt koelkast weer boos op mij
Volgens mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
Ben stiekem bang dat dit de Kanye-loze versie is.. ?
Ik haat geen vrouwen ze moeten alleen leren in telegram stijl te praten en alleen nuttige dingen te zeggen. Dat komt neer op 5 of 6 zinnen per dag.quote:
Dit kan ik nu bevestigenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
Ben stiekem bang dat dit de Kanye-loze versie is.. ?
Goeden vraag mevrouwquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is er trouwens vanavond tussen 19:00 en 22:00
Ik kan nog niet riekwestenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb net een harde bazenplaat aangevraagd
Maar jij bent een flikker.quote:
Ragboer liegt nooit!quote:
Ik doe heeeeeeel andere dingen om te ontstressen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
Zonder vrouw bestond de man niet. Daarentegen kunnen ze wel enorm aan je kop jengelen. En als ze willen ontstressen moeten ze ineens veel geld gaan uitgeven omdat dat therapeutisch werkt.
Een man is makkelijk. Bier, tieten, voetbal, auto's. Klaar.
Peukeng roken...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe heeeeeeel andere dingen om te ontstressen hoor
Vrouwen wel wil je beweren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
Vrouwen horen te praten, mannen hebben meestal geen nuttige dingen te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |