Ik heb zo een gevoel dat Lama er zo aankomtquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
WAAR IS LAMA? Hij moet mijn request ook horen
oh Kanye West erbij, die is okequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat was ik!![]()
Hurricane ( Ft. Kanye west) .. Heldennummer!
Je stelt een eis waar je zelf niet eens aan voldoetquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik reageer niet op mijn eigen post?
Tevens goeie TT!
Goed gevoeldquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb zo een gevoel dat Lama er zo aankomt
bohh boefjequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel een pizza bestellen
En dat omwille van het gebrek aan updates?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef Viro het volgende:
[..]
htc zit al een tijdje in de smartphone bussines, zij waren meer op de achtergrond bezig met se, nokia en de andere grote namen. Laatste paar jaar zijn ze voor zichzelf begonnen. Volgende telefoon die ik ga nemen is een htc. Se is een trouwe klant kwijt zodra mijn abbo verloopt dit jaar.
Onzin.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je stelt een eis waar je zelf niet eens aan voldoet
Hoeveel pizza's in de week eet jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel een pizza bestellen
quote:
Boks brada's. Fok maffia thug life alles jwz.quote:
Chica, señorita, lekkere dag gehad?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan de TT van [ONZ Radio] #1081 - Jammer Piet aangepast worden? Ik sta liever niet in de schijnwerpers.
Hopelijk laat je dit keer je gesmeerde boterham niet verbranden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens gaan beginnen.
Mijn request zometeen!quote:
Verschilt soms 0 soms 4 maar minstens 1 meestal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeveel pizza's in de week eet jij?
Netwerkje aanleggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm of zal ik al mijn muziek gewoon verwijderen en overnieuw beginnen...
Anders moet ik nu alles weer uitzoeken
iTunes bieb kopiëren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm of zal ik al mijn muziek gewoon verwijderen en overnieuw beginnen...
Anders moet ik nu alles weer uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hopelijk laat je dit keer je gesmeerde boterham niet verbranden.
Luister die tekstquote:
Ik heb daar niet alles in staan, omdat hij dan mijn hele iPhone vol flikkert met muziek die ik er niet op wil.quote:
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hopelijk slaan de verplegers jou vandaag niet weer over
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
omdat snuf hem niet kent
Goed luisteren danquote:
Gisteren nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ken hem wel ik heb hem zelfs in iTunes
Dan heeft Goudvis een liegje gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ken hem wel ik heb hem zelfs in iTunes
Een liegjequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan heeft Goudvis een liegje gedaan
Epischquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Lordi staat ook in de verzoeklijst
Ik hoor het meestal al nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Snuf. het volgende:
Vergeten jullie ook altijd wat mensen zeggen en dan vooral van het vrouwelijk geslacht
Luisteren naar vrouwen is onmogelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Snuf. het volgende:
Vergeten jullie ook altijd wat mensen zeggen en dan vooral van het vrouwelijk geslacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |