Hoezo bellen.. mijn telefoon gaf geen kikquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en roken en kiwi eten en bellen jwz
Hey die heb ik ook gehad en dan zonder klepjequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb deze nog gehad:
[ afbeelding ]
Toen was het nog '' ericsson''
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij heeft ie het niet eens geprobeerd
Oke, in de eerstvolgende TT zal ik dat wel doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
We moeten wel nieuwe users trekken door de TT, met zo'n TT werkt dat niet.
Iets met naakt of pics ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, in de eerstvolgende TT zal ik dat wel doen.
slechte verzoekredenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Lovelylady
Bericht:
ok
Wel een TR gemaakt omdat het volgens mij niet de bedoeling is hier constant te slowchatten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wilde net vragen waar Sharr de lapohoer was, en toen zat het topic al op slot.
En ik had het kunnen weten, ze had de lapo hoor
Noem mij geen lapohoer, patser.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wilde net vragen waar Sharr de lapohoer was, en toen zat het topic al op slot.
En ik had het kunnen weten, ze had de lapo hoor
Ik wilde je vragen of jij de cd 'My name is Skrillex' had, aangezien je laatst vertelde dat je veel van hem gedownload had.quote:
Ik heb geen reden nodig om dit aan te vragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
Kwaliteitsverzoekje
[..]
slechte verzoekreden
maar dat geeft niet
Oh. Geen idee of ik die CD in zijn totaliteit heb, hem een shitload via limewire gedownload.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wilde je vragen of jij de cd 'My name is Skrillex' had, aangezien je laatst vertelde dat je veel van hem gedownload had.
Niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij vindt een laptop het helemaal niet leuk als je hem hardhandig neersmijt
Dat is dan weer waar. Maar ik wil redenen zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen reden nodig om dit aan te vragen
Dat zou best goed kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij vindt een laptop het helemaal niet leuk als je hem hardhandig neersmijt
Hij is niet van Apple.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar. Maar ik wil redenen zien.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben de echte gitaarmannetjes ontdekt: Snuf.
Ik heb nu een Vivaz met Symbian S60 V5 ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:57 schreef Viro het volgende:
@mc-Piel: qua camera lopen ze idd voor. Maar se kan nog heel wat leren betreffende support. Samsung doet het heel goed met de galaxy s en support netals htc met hun desire serie en de voorgaande serie. Se daarintegen gaat het juist slechter mee. Ze willen geen updates uitbrengen omdat het veel werk is en te veel kost.
Wholla zemmer wie riekwesten dezen Buma in mijnen zakjen en natuurlijk U-niq en Winne Rotterdamse bazen en ik heb nog 1 bazenrapnummer geriekwest jwt zelf hou het straat leiven kolkeastjen fan mequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben de echte gitaarmannetjes ontdekt: Snuf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |