Die kan ook niks anders hebben nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is Sperzieboon de enige echte hier

Appels worden toch beurs als je ze gooit ?quote:

Is dat dat kreng zonder numpad? Die isquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Appels worden toch beurs als je ze gooit ?
Wat een fucking klein toetsenbord zit er bij dat ding trouwens__

Er staat Apple op het toetsenbord dus hij is goed en tof alles als je hem niet wilt dan wil ik hem wel hang ik hem op aan me muur kan ik er elke dag naar kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Appels worden toch beurs als je ze gooit ?
Wat een fucking klein toetsenbord zit er bij dat ding trouwens__

Allen gitaarmuziek is tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef Snuf. het volgende:
Sperzieboontoon draait minder toffe gitaarmuzak

Fixed..quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Allen gitaarmuziek vind ik tof

Nja die gebruikte ik eigenlijk nooit, ik gebruik altijd de nummers aan de bovenkant van het toetsenbord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dat dat kreng zonder numpad? Die is

Het is geen grapquote:

Numpads zijn voor faalhazen of accountants.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja die gebruikte ik eigenlijk nooit, ik gebruik altijd de nummers aan de bovenkant van het toetsenbord.

Lijkt me duidelijk, omdat je iets goed vindt of nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat die optie er niet voor niets op zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ewa matties en zina's.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: