Wat jat je mijn avondgerechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga straks lekker tagliatelle met zalm eten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En als het niet te kanen is bij LoLa loop je 1 minuutje door en kom je bij mij wraps / taco's eten
Je rode UI mattie, ik herken je weer. Nu moet je weer negroïde worden eh mattie.quote:
Goeden zet broederquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kon niet wennen aan mijn nieuwe UI. Oldscorro nu.
Daar had ik maar 2 foto's van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je rode UI mattie, ik herken je weer. Nu moet je weer negroïde worden eh mattie.
ja een enge gedachte heh, dat er gewoon FOK!kers en FOK!sters in je nabije omgeving wonenquote:
quote:
Bij deze ben ik het niet eens met mijn minderjarige maffiamatties.quote:
Als Sabinen bij mij in de buurt zou wonen zou dat eerder een natte droom zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja een enge gedachte heh, dat er gewoon FOK!kers en FOK!sters in je nabije omgeving wonen!!
Zou je zo een script van een horrorfilm over kunnen schrijven!
Snuf. en ik bereiden ons constant voor op een zombie apocalypse, ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja een enge gedachte heh, dat er gewoon FOK!kers en FOK!sters in je nabije omgeving wonen!!
Ja soort van ik haat haar niet maar zij haat Eminem dus ze haat ons.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Bij deze ben ik het niet eens met mijn minderjarige maffiamatties.
Eh mattie zoek op je computer die fotos.quote:
Niet eng, gewoon bizar.. hoe groot is die kans nouquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan mag ze m'n natte droom vangenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als Sabinen bij mij in de buurt zou wonen zou dat eerder een natte droom zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |